Przebudowa sali nr 117 w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki w Warszawie przy ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa sali nr 117 w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-07-06
  • ZamawiającyMinisterstwo Edukacji i Nauki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00214370
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa sali nr 117 w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Edukacji i Nauki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387796051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-529

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mein.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sali nr 117 w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f98516f-ebcf-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073493/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wentylacja mechaniczna sal konferencyjnych w budynku MEiN przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie

1.1.11 Przebudowa sali 117 w budynku MEiN przy ul. Wspólnej 1/3 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Adres strony internetowej
prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia
bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia – Platforma OnePlace zwana dalej „Platformą”:
https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl/
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w szczególności:
1) składanie ofert,
2) wymiana informacji,
3) przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym,
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, na Platformie.
3. Język postępowania i wymagania w tym zakresie:
1) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
2) Dopuszcza się używanie w ofercie, oświadczeniach i dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11
ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim.
3) Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z
tłumaczeniem na język polski.
4. Dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej, którym jest Platforma są
sporządzane w jednym z formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005
r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, z późn. zm.).
5. Za datę przekazania (wpływu) oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformę. Zamawiający dopuszcza,
opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.
6. 18. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1 z późn. zm. oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, informuję,
że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Edukacji i Nauki;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Ministerstwie Edukacji i Nauki: Ministerstwo
Edukacji i Nauki, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, adres e-mail: inspektor@mein.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja
postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18, art. 74-76 oraz art. 81 ustawy Prawo
zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” osoby, które będą obecne podczas otwarcia ofert oraz
wszystkie osoby, które zapoznają się z informacjami zamieszczonymi na Platformie zakupowej
MarketPlanet na podstawie przepisów ustawy Pzp. W zakresie obsługi informatycznej zebrane dane
osobowe będą przetwarzane przez Centrum Informatyczne Edukacji – jednostkę podległą Ministrowi
Edukacji i Nauki.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Ministerstwa
Edukacji i Nauki przez okres 5 lat od dnia zakończenia umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W
przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Ministerstwo Edukacji i Nauki może żądać wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych*);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**); Wystąpienie z
takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
**) prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-WZP.261.13.2022.MH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa sali nr 117 w budynku Ministerstwa Edukacji i Nauki w Warszawie przy ul. Wspólnej 1/3, zgodnie z dokumentacją projektową (zawartą w Załączniku nr 7 do SWZ).
2. W ramach robót budowlanych, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) Wykonania robót rozbiórkowych i demontażowych obejmujących:
a) demontaż wyposażenia stałego - nagłośnienia, klimatyzacji; reflektorów;
b) demontaż opraw oświetleniowych;
c) demontaż stolarki drzwiowej i okiennej;
d) demontaż elementów instalacji elektrycznej i wentylacji;
e) usunięcie listew przypodłogowych i wykładzin;
f) usunięcie parkietów;
g) demontaż balustrady stalowej;
h) demontaż grzejników;
i) odtworzenie otworów drzwiowych na poziomie antresoli;
j) wykonanie gniazd w płycie antresoli na konstrukcję balustrady;
k) usunięcie posadzki z lastryka na antresoli;
l) przebicia instalacyjne i bruzdowania ścian;
m) oczyszczenie sztukaterii oraz powierzchni ścian i sufitów.
2) Wykonania robót budowlanych i instalacyjnych obejmujących:
a) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, w tym stolarki ppoż.;
b) wykonanie i montaż konstrukcji balustrad;
c) wykonanie warstwy wyrównawczej podłogi;
d) montaż instalacji wentylacji od istniejących pionów;
e) montaż instalacji klimatyzacji;
f) montaż instalacji teletechnicznych i multimedialnych;
g) montaż oświetlenia;
h) montaż krat scenicznych z wyciągarkami;
i) montaż grzejników;
j) odtworzenie sztukaterii i wyrównanie ścian i sufitów;
k) malowanie ścian i sufitów;
l) montaż przeszkleń balustrad i relingów;
m) wykonanie okładzin ściennych z wełny mineralnej akustycznej i paneli akustycznych;
n) wykonanie okładzin z wełny mineralnej akustycznej;
o) montaż wykładzin i listew przypodłogowych na podłodze sali i antresoli;
p) montaż rolet okiennych w tym rolet elektrycznie zasuwanych;
3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł*.
* W przypadku gdy wartość zamówienia (umowy) wyrażona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanego zamówienia w innej walucie na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, obowiązującego na dzień publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, udostępnianym na stronach internetowych Urzędu Zamówień Publicznych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku Wykonawcy wykazują łącznie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
a) dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej, zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.), obejmujących m.in. układanie okładzin podłogowych, montaż okładzin ściennych i sufitowych, nakładanie tynków gipsowych, montaż sufitów podwieszanych, montaż stolarki okiennej i drzwiowej o wartości robót nie mniejszej niż 700 000,00 złotych brutto każda;
b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej, zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.), obejmujących m.in. montaż wentylacji mechanicznej o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 złotych brutto;
c) dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej, zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.), obejmujących m.in. wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych
o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto każda;
oraz potwierdzi, że wskazane roboty budowlane (lit. a-c) zostały wykonane należycie.
W przypadku gdy wartość zamówienia (umowy) wyrażona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanego zamówienia w innej walucie na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, obowiązującego na dzień publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, udostępnianym na stronach internetowych Urzędu Zamówień Publicznych.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie się wykonaniem robót budowlanych (zgodnie z opisem w lit. a), elektrycznych (zgodnie z opisem w lit. b) oraz sanitarnych (zgodnie z opisem w lit. c) w ramach realizacji jednego zamówienia (umowy) lub osobnych umów (zamówień).
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem zgodnie z opisem w lit. a-c (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).
Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp, w sytuacji gdy powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, ale przez „podmiot udostępniający zasoby wykonawcy” (tzw. podmiot trzeci), podmiot ten musi być podwykonawcą robót budowlanych.
4.2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy lub kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, i która pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót w tej specjalności na co najmniej jednej budowie lub przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej, zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.) o wartości robót nie mniejszej niż 700 000,00 złotych brutto.
b) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, i która pełniła funkcję kierownika robót w tej specjalności na co najmniej jednej budowie lub przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej, zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.)
o wartości robót nie mniejszej niż 80 000,00 złotych brutto.
c) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i która pełniła funkcję kierownika robót w tej specjalności na co najmniej jednej budowie lub przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej, zdefiniowanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zm.) o wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto.
zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, zwane dalej „Prawem budowalnym” (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zwanego dalej „rozporządzeniem w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie” (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wykonawcze w ww. specjalności, oraz jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2021, poz. 1646).
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
W przypadku gdy wartość zamówienia (umowy) wyrażona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanego zamówienia w innej walucie na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, obowiązującego na dzień publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, udostępnianym na stronach internetowych Urzędu Zamówień Publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca składa:
1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy, uwzględniającego przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Uwaga:
- oświadczenie wymienione w ust. 1.1) powyżej składa wykonawca, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot, na którego zasobach polega wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1.1) dotyczące tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć niniejszych dokumentów, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się dyspozycję art. 117 ust. 3 ustawy, z uwzględnieniem art. 117 ust. 4 ustawy. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i ust. 4 ustawy, potwierdzający że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 4 ustawy może być sporządzone w oparciu o własny wzór.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą uczestniczyć w realizacji usługi, do realizacji której te zdolności są wymagane.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 4, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
2) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Roz 7 ust. 1 pkt 4 ppkt 4.1, 4.2 SWZ.
6. W celu potwierdzenia, że osoby lub osoba jest uprawniona do złożenia oferty Wykonawcy, w rozumieniu przepisów ustawy i postanowień SWZ, Zamawiający żąda złożenia:
a) dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty),
b) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa w lit. a) w przypadku osoby działającej w imieniu Wykonawcy,
c) postanowienie lit. b) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
d) postanowienia lit. a-c) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy, poprzez:
1) zmianę sposobu spełnienia świadczenia w zakresie zmian technologicznych spowodowanych w szczególności
następującymi okolicznościami:
a) niedostępnością na rynku wyrobów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, spowodowaną zaprzestaniem
ich produkcji lub wycofaniem z rynku,
b) w przypadku wprowadzenia rozwiązań/wyrobów/ innowacyjnych pod względem technologicznym lub o lepszych
parametrach niż określone w dokumentacji projektowej i mających wpływ na poprawę jakości funkcjonowania Przedmiotu
Umowy, lub wynikających z warunków określonych w ramach opiniowania dokumentacji projektowej przez gestorów
mediów i wydawania decyzji administracyjnych, wykraczających zakresem poza Przedmiot Umowy;
c) koniecznością zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w
dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym
wykonaniem Przedmiotu Umowy,
d) koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze
względu na zmiany obowiązującego prawa;
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wszystkich lub niektórych terminów wykonania zobowiązań określonych w
Umowie, w przypadku:
a) wystąpienia przez Wykonawcę do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o zmianę terminu lub terminów;
b) wstrzymania realizacji Robót na żądanie Zamawiającego, w którym Zamawiający określi przyczynę lub przyczyny,
uzasadniające takie wstrzymanie.
2. Ponadto, strony dopuszczają możliwość zmiany:
1) terminu, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 2 Umowy, jeżeli w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy zaistnieje konieczność
ich przedłużenia z uwagi na:
a) wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu
Umowy,
b) powstanie po stronie Zamawiającego okoliczności natury organizacyjnej mającej wpływ na dotrzymanie przez
Wykonawcę terminów określonych w Umowie.
c) wystąpienia co najmniej dwóch przerw w dostawie energii przez okres dłuższy niż 8 godzin każda. Fakt ten musi zostać
potwierdzony w protokole sporządzonym przez Wykonawcę i podpisanym przez Zamawiającego;
d) wystąpienia robót dodatkowych i/lub zamiennych w trakcie realizacji robót będących przedmiotem niniejszej umowy lub
zmniejszenia zakresu robót będących przedmiotem umowy;
e) z przyczyn obiektywnych powstałych po stronie Zamawiającego, powodujących konieczność wstrzymania robót na czas
dłuższy niż 8 godzin;
f) z powodu siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację Zamówienia przez co należy rozumieć wyłącznie wystąpienie
niemożliwego do przewidzenia lub zapobieżenia stanu klęski żywiołowej, stanu wojny bądź zamieszek w miejscu
wykonywania Umowy lub miejscu siedziby wykonawcy;
g) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które
to działania nie są konsekwencją działania lub zaniechania Wykonawcy.
h) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
i) z powodu zmian w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, w tym przesunięcia wykonania określonych prac
pomiędzy etapami robót lub wstrzymania wykonania prac, na wniosek Zamawiającego,
j) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
k) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót – fakt ten musi zostać udokumentowany
wpisem kierownika budowy do dziennika budowy oraz zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu i potwierdzony przez nadzór
inwestorski Zamawiającego;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem https://zamowienia-mein.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. sekcji rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia:
l) brak dostępności albo wydłużone terminy dostaw materiałów lub urządzeń niezbędnych Wykonawcy do realizacji
Przedmiotu Umowy, w szczególności spowodowanych ograniczeniem dostaw produktów lub materiałów przez producentów
lub dystrybutorów (mogących wynikać m. in. z zerwania lub zaburzenia łańcuchów dostaw) na skutek okoliczności
niezależnych od Wykonawcy, w sposób obiektywny dojdzie do opóźnienia w realizacji Przedmiotu Umowy. W celu
udokumentowania wystąpienia okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, Wykonawca niezwłocznie po ich
wystąpieniu ma obowiązek złożyć oświadczenie na piśmie do Zamawiającemu wraz z dokumentem pochodzący od
dystrybutora lub producenta danego produktu lub materiału, w którym zostaną potwierdzone przyczyny braku dostępności
danych produktów i materiałów (np. braki magazynowe, zerwanie łańcucha dostaw lub ograniczenia w produkcji
materiałów/urządzeń przez producentów) oraz spodziewany termin ich dostarczenia do Wykonawcy. Pismo, o którym mowa
w zdaniu poprzedzającym, będzie podstawą do dokonania zmiany w terminie realizacji przez Wykonawcę Przedmiotu
Umowy;
ł) wystąpienia innych okoliczności niż wskazane w literach poprzedzających, których Strony Umowy nie były w stanie
przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI