,,Przebudowa Rynku Miejskiego” w Chrzanowie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Przebudowa Rynku Miejskiego” w Chrzanowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChrzanów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-19
  • ZamawiającyGmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00099724
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Przebudowa Rynku Miejskiego” w Chrzanowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przebudowa Rynku Miejskiego” w Chrzanowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0a40c4e-d968-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003481/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa Rynku Miejskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.malopolska.pl/umchrzanow,m,122892,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać będzie się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa
zamawiającego w systemie ePUAP to: Urząd Miejski w Chrzanowie; identyfikator adresata: rw3f372gij) oraz (za wyjątkiem składania ofert) poczty elektronicznej zp@chrzanow.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal - Formularza do komunikacji.3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym: IZP.271.8.2021.ZP4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,
oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem miniPortalu -Formularza do komunikacji jako załączniki, Zamawiający dopuszcza również możliwość składania
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zp@chrzanow.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Chrzanowie reprezentowany przez Burmistrza Miasta Chrzanowa, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iodo@chrzanow.pl lub pod nr tel. 32 75 85 115;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Gminie jako jednostce sektora finansów publicznych;
4) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawarcia z Panią/Panem umowy w sprawie zamówienia publicznego przez okres 10 lat zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. nr 14 poz. 67);
7) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.8.2021.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym, zieleńców, tablicy multimedialnej, wraz z wewnętrznymi instalacjami, a także remont murków, systemu układu oświetlenia oraz obiektów małej architektury w ramach zadania inwestycyjnego ,,Przebudowa Rynku Miejskiego” w Chrzanowie.
2.Zakres prac obejmuje miedzy innymi:
2.1.Budowę obiektów ziemnych tj. zieleńców wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w postaci systemu nawadniania, drenażu i oświetlenia
2.2.Nasadzenia roślinności wysokiej i niskiej w nowych zieleńcach i ich pielęgnacja w okresie pierwszego roku po posadzeniu.
UWAGA! Za zgodą projektanta z przedmiaru Zamawiający wykreśla – Zieleń – zakres pozycji od pkt.32 do 36 tj.,,Pielęgnacja w drugim roku po posadzeniu.
2.3.Budowę obiektów małej architektury tj. montaż ławek, siedzisk, stolików, koszy, tablic, płyt historycznych, stojaków rowerowych;
2.4.Budowę tablicy multimedialnej - elementu informacji wizualnej o parametrach nie gorszych niż :
- Monitor 55” o podwyższonej jasności 4000 nits zdolny do pracy 24/7
- Ekran dotykowy pojemnościowy wykrywający 10 pkt. dotyku
- Obudowa FULL OUTDOOR z aluminium lakierowana na dowolny kolor (do uzgodnienia) z palety RAL
- Komputer NUC PC i3-8259U / 4GB DDR4 / 250GB SSD / Win10Pro
- Szkło hartowane SUN STOP ESG VSG (bezpieczne wandaloodporne)
- System wentylacji wraz z filtrami
- Ogrzewacz wraz z termostatem
- Odporny na temperatury od (–) 25°C do (+) 45°C.
- Bezpieczniki, gniazdka, przewody uszczelki
- Gwarancja 3 lata;
2.5.Wykonanie remontu istniejących okładzin siedzisk i murków, schodów terenowych, schodów amfiteatralnych, w tym ich ciśnieniowe czyszczenie.
2.6.Wykonanie remontu systemu układu oświetlenia;
2.7.Wymiana obiektów małej architektury na nowe w ramach spójnej wizualnie formy i kolorystyki.
3.Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej budowy przez uprawnionego geodetę przy wykonywaniu wszystkich elementów robót określonych w dokumentacji projektowej lub wskazanej na piśmie przez Inspektora Nadzoru, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w tym mapy zasadniczej z naniesionymi wykonanymi robotami, uzyskaniem potwierdzenia jej przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego oraz innych prac wynikających z zapisów w załącznikach.,
4.Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), o którym mowa w art. 18 ustawy Prawo budowlane.
5.Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas dojazdu na plac budowy i wykonywania robót i zatwierdzenie przez Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie.
6.Wykonanie niezbędnych czynności, obmiarów, analiz, badań, które wynikają ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy oraz informowania o nich niezwłocznie Inspektora nadzoru wraz z przedkładaniem mu niezwłocznie kopii raportów, protokołów wynikających z przepisów, lub na uzasadnione żądanie Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego.
7.Wykonywanie wszelkich robót przez wykwalifikowany personel, o stosownych uprawnieniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami, gwarantujący ich poprawność i właściwą jakość.
8.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, następujących dokumentów:
a) kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy,. Będzie on także podstawą do rozliczania „dodatkowych robót budowlanych” wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia podstawowego w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona (aneksowana) na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 lub art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego, uwzględniającego wykonanie wszystkich robót objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na lata i poszczególne elementy które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów.
Wykonawcę obowiązuje konieczność zgłaszania zamawiającemu każdorazowej zmiany harmonogramu w ww. terminie.
9.Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia muszą być nowe, powinny posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające do obrotu i powszechnego bądź jednostkowego zastosowania w budownictwie zgodnie z art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych.
10.W każdym przypadku gdy Zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
11.Planowane obiekty kolidują w kilku miejscach z istniejącą infrastrukturą techniczną tj. siecią ciepłowniczą, przyłączem wodociągowym, wewnętrzną instalacją zasilania oświetlenia oraz przyłączem teletechnicznym. Powyższe kolizje zostały uzgodnione z zarządcami infrastruktury.
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace w miejscu kolizji pod nadzorem przedstawicieli ww. infrastruktur po wcześniejszych zgłoszeniach i ustaleniach z ich właścicielami zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji.
12.Teren inwestycji zgodnie z obowiązującym na tym terenie planem zagospodarowania przestrzennego położony jest w strefie ,,A” - ścisłej ochrony konserwatorskiej oraz w strefie ,,Wo”- obserwacji archeologicznej, wobec czego wszystkie prace ziemne w obrębie strefy obserwacji archeologicznej winny odbywać się pod nadzorem archeologicznym wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli w trakcie prowadzenia robót budowlanych lub ziemnych zostanie odkryty przedmiot, co do którego będzie przypuszczenie, iż jest zabytkiem Wykonawca zobowiązany jest do postępowania zgodnie z art.32 ust.1. ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
W razie natrafienia na nawarstwienia kulturowe i obiekty archeologiczne należy je zadokumentować i metodami archeologicznymi wyeksplorować.
13.Wykonawca powinien dysponować Kierownikiem budowy oraz kierownikiem prac do spraw zieleni, którzy posiadają kwalifikacje o których mowa w art.37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami zgodnie z pozwoleniami Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków:
13.1.ZN-III.5142.4.2021 z dnia 25.02.2021r. na prowadzenie robót budowlanych
przy zabytku;
13.2.ZN-III.5146.104.2021.TG z dnia 23.02.2021r. na prowadzenie prac polegających na zabezpieczeniu rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej,
Zgodnie z ww. Pozwoleniami, dane kierowników oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań maja być przekazane Małopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków nie później niż w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia robót budowlanych.
Prace w myśl pozwolenia nr ZN-III.5142.4.2021 należy dokumentować.
14.Wykonawca powinien dysponować kierownikami branżowymi tj.:
- kierownikiem robót sanitarnych,
- kierownikiem robót elektrycznych
15.Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, Odpady powstałe w wyniku realizacji prac przedmiotowego zadania inwestycyjnego tj. prac rozbiórkowych, remontowych i budowlanych Wykonawca jest zobowiązany zutylizować lub przekazać do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami we własnym zakresie i na własny koszt.
16.Szczegółowy zakres prac określa:
16.1.Projekt budowlany- stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
16.2.Projekt wykonawczy – stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
16.3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ
16.4. Przedmiar robót- stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
Za zgodą projektanta przedmiar prac został zmieniony tj. pomniejszony
o zakres– Zieleń – pozycja od pkt.32 do 36 tj ,,Pielęgnacja w drugim roku
po posadzeniu”.
16.5.Decyzja nr 386/2021, znak AGN.6740.209.2021.PL20 z dnia 18 maja 2021r. wydana przez Starostę Chrzanowskiego ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę – załącznik nr 12 do SWZ.
16.6.Wzór umowy z gwarancją – załącznik nr 7 do SWZ.
W razie natrafienia na nawarstwienia kulturowe i obiekty archeologiczne należy je zadokumentować i metodami archeologicznymi wyeksplorować.
17.Wykonawca zobowiązany jest posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową na czas realizacji umowy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności nie niższej niż 500 000,00 zł. Polisę należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03451000-6 - Rośliny

03451200-8 - Cebulki kwiatowe

03451300-9 - Krzewy

03452000-3 - Drzewa

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ
1) W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
(Cmin/Cb) x 60 = liczba punktów badanej oferty(C)
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb – cena oferty badanej;
Maksymalnie wykonawca może uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.
2) W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
(Gb/Gmax) x 40 = liczba punktów badanej oferty (G)
gdzie:
Gb – okres gwarancji oferty badanej,
Gmax – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych
Maksymalnie wykonawca może uzyskać 40 pkt w niniejszym kryterium.
2. Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych w pkt 1 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+G.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 2.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich pięciu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu z wykorzystaniem okładzin kamiennych o wartości nie mniejszej niż 180 000 zł brutto, oraz co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na montażu elementów małej architektury o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą/osobami zdolną/zdolnymi
do wykonania zamówienia tj.:
a) Kierownikiem budowy, posiadający :
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej;
- kwalifikacje o których mowa w art.37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami zgodnie z pozwoleniami Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
- przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków.
b) Kierownikiem prac do spraw zieleni, który posiada kwalifikacje o których mowa w art.37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami zgodnie
z pozwoleniami Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Zamawiający dopuszcza, aby obie te funkcje sprawowała 1 osoba.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ)
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz OFERTA – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;
c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zgodnie z art. 118 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór załącznik nr 3 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej), żaden ze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp. 2. Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące odpowiednio każdego ze
wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 4. W przypadku oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-19 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę elektronicznie za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonanie przedmiotu zamówienia - do 14 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym wykonanie robót budowlanych do 8 miesięcy od daty podpisania umowy.
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy remontowej do remontu mieszkania - Tarnów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam ekipy remontowej do remontu mieszkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI