Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek administracyjno-gospodarczy oraz dobudowa wiaty w leśniczówce Dziwno II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Kwidzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170051882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Braterstwa Narodów 67
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwidzyn@gdansk.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.gdansk.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek administracyjno-gospodarczy oraz dobudowa wiaty w leśniczówce Dziwno II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ef8e5e1-a1b1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010768/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku gospodarczego w Leśnictwie Dziwno
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kwidzyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kwidzyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisane w SWZ rozdział XIII. Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcamiodbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kwidzyn
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne do rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Kwidzyn.2) administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: kwidzyn@gdansk.lasy.gov.pl. Więcej informacji w rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.8.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowaniabudynku gospodarczego na budynek administracyjno-gospodarczy oraz dobudowa wiaty wleśniczówce Dziwno. 1. W ramach przebudowy przewiduje się następujące roboty budowalne:a)Roboty ziemne- usuniecie ziemi urodzajnej, wykopy liniowe, zasypywanie wykopów,b) Robotyfundamentowe- prostokątne ławy fundamentowe betonem klasy C20/25,c) Ścianyfundamentowe- bloczek betonowy na zaprawie cementowo-wapiennej 10 Mpa,d) Podkłady iposadzki- podsypka piaskowa gr 15cm, chudy beton 10-15cm, izolacje pozioma z papytermozgrzewalna, podkład betonowy grubości 8cm zbrojony siatką, e) Konstrukcja- ściany nośnez bloczka autoklawizowanego na zaprawie cementowo-wapiennej min 5 MPa, wieńce i nadprożawylewane na mokro z betonu C20/25, dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej z klasy C27,nad pomieszczeniem garażowym i gospodarczym zaprojektowano nagi strop drewniany z desekłączonych na pióro-wpust strugane, dwustronne lakierowane i bejcowane, f) Pokrycie dachowedachówkaceramiczna, glazurowana, obróbka blacharska z blachy powlekanej. Rynny, ruryspustowe stalowe, powlekane,g) Stolarka - okna i drzwi wejściowe drewniane, brama garażowasegmentowa,h) Izolacje- przeciwwilgociowa, pionowa ścian fundamentowych - 2 lepik na zimno,pozioma ścian – papa na lepiku, izolacja przeciwwilgociowa pod posadzką – papatermozgrzewalna,Roboty związane z zagospodarowaniem terenu:a) Ułożenie kostki brukowejkostkabrukowa betonowa grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniemspoin piaskiem,b) Opaska kamienna- wykonanie wokół budynku opaski kamiennej3. Instalacjeelektryczne: a) Wewnętrzna linia zasilająca- obiekt zostanie zasilony nowo projektową liniąkablową typu YAKXS 5x25 mm2, wyprowadzoną z istniejącego złącza kablowanegozlokalizowanego przy istniejącym budynku,b) Instalacja oświetleniowa- wykonać przewodamitypu YDYżo/YDYpżo3x1,5 mm2, YDYpżo3x1,5mm2 układanymi w rurkach elektroinstalacyjnychi korytkach kablowych,c) Instalacja 400V.4. Szczegółowy opis przedmiotu umowy i zakres robótdo wykonania określają: projekt budowlany, STWiOR oraz Przedmiar robót – załącznik nr 10 doSWZ. Przedmiar robót, który należy traktować wyłącznie pomocniczo, Wykonawca dooszacowania robót musi posługiwać się projektem budowlanym, który jest podstawą opisuzamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązeksprawdzić zakres i rodzaj robót i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie ryczałtowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu onastępujące kryteria i ich wagę: Kryterium I - cena brutto (C) - waga 60%, Kryterium II - Termin gwarancji (G) -waga 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunkidotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawiawarunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalnościOgłoszenie nr 2021/BZP 00026848/01 z dnia 2021-04-012021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanegospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawiawarunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający niestawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunek wzakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeśli:Wykonawca spełni warunek, jeżeliwykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2świadczenia polegające na budowie / przebudowie budynku służącemu użyteczności publicznejo wartości 250 000,00 zł brutto każde świadczenie. b) warunek ten, w zakresie osóbskierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśliWykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej 1 osobą, która posiadauprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bezograniczeń, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. c) warunek ten, w zakresie osóbskierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśliWykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej 1 osobą posiadającąuprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która pełnić będzie funkcję kierownikarobót.d) warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacjizamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będziedysponować: co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych bez ograniczeń, która pełnić będzie funkcję kierownikarobót.Zamawiający wymaga, aby ww. osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadałymin. 2 letnie doświadczenie w danej specjalności. Doświadczenie oznacza czas liczony od dniauzyskania uprawnień. Osoba powyższa musi posiadać niezbędne do wykonania zamówieniakwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca1994 roku – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) Za uprawnieniabudowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostałyna podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz odpowiadające imuprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, KonfederacjiSzwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA(strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innychprzepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy zdnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn.zm.).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o brakupodstaw dowykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;2. Informacje zawarte woświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlegawykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.3. Zamawiający wzywa wykonawcę, któregooferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu ozamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowychśrodkówdowodowych.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcyobejmują:1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertęczęściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniuniezależnie od innegowykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 doSWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3)wykaz robótbudowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymistanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania ipodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określającychczy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robotyzostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktóregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty -załącznik nr 7do SWZ;4) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień,doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 doSWZ;5)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowaw art.125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w art. 108 ust. 1oraz art.109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 PZP - wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacjizawartychw oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia zpostępowania stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wzywa wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dniod dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu ozamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowychśrodkówdowodowych.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów(Dz.U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;2) Odpis lub informacja zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) wykaz robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiotzamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonanezgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o którychmowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzeWykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr7do SWZ;4) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, doświadczeniawykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osóbskierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z zapisami SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 4 700,00zł (słownie złotych: cztery tysiące siedemset 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływemterminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następującychformach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r.poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PBSKwidzyn nr rachunku 81 8300 0009 0000 0619 2000 0010 z dopiskiem „Wadium – nrpostępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjętytermin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancjimusi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać conajmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadkipowodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP 2) z jej treści powinnojednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno byćnieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywaniaporęczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iżpierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lubgwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6)beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Nadleśnictwo Kwidzyn7) w przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiającywymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułuporęczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesiewadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie doupływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowaw art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymaniawadium określa art. 98 PZP6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy zWykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonająposzczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw dowykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. Zmianaumowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne