Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku mieszkalnego oraz remont budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku mieszkalnego oraz remont budynku gospodarczego i rozbiórka budynku – magazynu paliw w Smołdzinie przy ul. Boh. Warszawy 42
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSmołdzino
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-11-14
  • ZamawiającySłowiński Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00410649
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku mieszkalnego oraz remont budynku gospodarczego i rozbiórka budynku – magazynu paliw w Smołdzinie przy ul. Boh. Warszawy 42

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Słowiński Park Narodowy

1.3.) Oddział zamawiającego: SłowińskiPN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221578400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 1A

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slowinskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku mieszkalnego oraz remont budynku gospodarczego i rozbiórka budynku – magazynu paliw w Smołdzinie przy ul. Boh. Warszawy 42

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dddf8dd-550e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006092/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku w miejscowości Smołdzino przy ul. Boh. Warszawy 42

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w pkt 6 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany w pkt 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPN.26.13.2022.ah-m

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie i termomodernizacji budynku mieszkalnego oraz remoncie budynku gospodarczego i rozbiórce budynku - magazynu paliw w Smołdzinie przy ul. Bohaterów Warszawy 42.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa – załącznik nr 4 i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmować będzie w szczególności:
1) Prace rozbiórkowe i demontażowe:
a) rozbiórkę magazynu paliw,
b) rozbiórkę istniejącego wiatrołapu i schodów części służbowej budynku mieszkalnego,
c) rozbiórkę ścianki działowej na parterze komunikacja-kuchnia,
d) demontaż obudowy schodów parter-piętro,
e) rozbiórkę pokrycia dachowego wraz obróbkami budynku mieszkalnego i gospodarczego,
f) demontaż podłóg, skucie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi w budynku mieszkalnym oraz skucie podłogi w gruncie w budynku gospodarczym,
g) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, w budynku mieszkalnym i gospodarczym,
h) demontaż krat,
i) rozbiórkę istniejącej warstwy termoizolacji,
j) rozbiórkę elementów zewnętrznych terenu (chodników z płyt betonowych, skucie opaski wokół budynku),
k) pozostałe roboty rozbiórkowe i demontażowe.
2) Roboty ziemne i betonowe:
a) wykonanie izolacji termicznej i przeciwwilgociowej pionowej i poziomej ścian fundamentowych budynku mieszkalnego i gospodarczego oraz planowanej rozbudowy budynku,
b) wykonanie fundamentów pod planowaną rozbudowę, schody i rampę dla niepełnosprawnych,
c) wykonanie posadzki na gruncie w rozbudowywanej części budynku,
d) wykonanie wylewek strop piwnica -parter oraz warstw podłogowych w budynku gospodarczym,
e) wykonanie wykopu pod budowę powierzchni utwardzonych oraz na słupki ogrodzenia,
f) pozostałe roboty ziemne i betonowe.
3) Roboty murarskie:
a) wykonanie ścian pod rozbudowę budynku - część służbowa
b) wymurowanie ścian pod schody zewnętrzne,
c) zamurowanie otworów drzwiowych i okiennych,
d) zamurowanie wnęk podokiennych,
e) pozostałe roboty murarskie.
4) Roboty dekarskie i stolarskie:
a) wykonanie konstrukcji dachu na planowanej rozbudowie budynku,
b) wykonanie nowej więźby dachowej budynku gospodarczego,
c) ułożenie nowego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem budynku mieszkalnego i gospodarczego,
d) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
e) pozostałe roboty dekarskie i stolarskie.
5) Roboty termomodernizacyjne:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych i wewnętrznych budynku mieszkalnego,
b) ocieplenie konstrukcji dachu budynku mieszkalnego,
c) pozostałe roboty termomodernizacyjne.
6) Roboty renowacyjne i malarskie:
a) renowacja schodów parter-poddasze,
b) malowanie ścian, sufitów, elementów drewnianych.
7) Roboty instalacyjne i montażowe:
a) montaż rampy dla osób niepełnosprawnych,
b) instalacja gruntowej pompy ciepła i kolektorów słonecznych,
c) montaż elementów instalacji sanitarnej (montaż grzejników i ogrzewania podłogowego),
d) wykonanie instalacji elektrycznej,
e) pozostałe roboty instalacyjne,
f) wykonanie rozruchu technologicznego urządzeń i przeprowadzenie szkoleń dla wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie niezbędnym do obsługi i prawidłowego użytkowania obiektu: ciepłowni (c.o., pompa ciepła,) i instalacji solarnej
8) Roboty związane z zagospodarowaniem terenu i porządkowe:
a) wykonanie ogrodzenia terenu, chodnika, dojścia, placu postojowego, opasek budynku mieszkalnego i gospodarczego,
b) uporządkowanie terenu.
9) W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania braku sprzeciwu właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego do złożonego przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych, w celu umożliwienia przystąpienia do użytkowania obiektów budowlanych.
4.Roboty budowlane wykonywane będą na terenie parku narodowego, na którym obowiązują przepisy ustawy o ochronie przyrody.
5.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do zachowania wszelkich obostrzeń wynikających ze stanu zagrożenia epidemią we własnym zakresie i na swój koszt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45251200-3 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznych tj. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali:
a) co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem termomodernizację lub przebudowę lub rozbudowę lub remont budynku o wartości każdej z robót minimum 700.000,00zł brutto,
oraz
b) co najmniej dwóch robót obejmujących swym zakresem montaż i uruchomienie gruntowej pompy ciepła o mocy znamionowej co najmniej 5kW;
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia zakresu prac, o których mowa w ppkt a i ppkt b, w ramach tej samej roboty budowlanej.
2) zdolności zawodowych tj. dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do
a) kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego (kierownik budowy),
b) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego (kierownik robót),
c) kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego (kierownik robót),
Zamawiający dopuszcza łączenie uprawnień, o których mowa w ppkt a, ppkt b i ppkt c.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Dla potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Wykonawca, Podwykonawca, dalszy Podwykonawca, Podmiot udostępniający zasoby, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - każdy z Wykonawców, złożą wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, na podstawie którego, Zamawiający wstępnie dokona oceny czy nie zachodzi brak podstaw do wykluczenia.
2.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia:
1) zdolności technicznych Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia wykazu robót budowlanych, wykonanych w nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) zdolności zawodowych Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć pełnomocnictwo, w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, którzy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Niezłożenie dokumentu będzie potraktowane jako uchylenie się od zawarcia umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z tych wykonawców zobowiązany będzie wykazać spełnianie warunków w zakresie, w którym spełnia określone warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie solidarnie ponoszą odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dla potwierdzenia spełniania warunków zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art.117 ust.4 p.z.p. Oświadczenie winno wskazywać, które z prac w ramach poszczególnych części będzie wykonywał każdy z Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:
1) zmian terminu realizacji zamówienia w przypadku opóźnienia spowodowanego:
a) zawieszeniem robót przez Zamawiającego,
b) zmianami w dokumentacji projektowej w rozumieniu art. 36a ust. 5 Prawa budowlanego,
c) zmianami w dokumentacji skutkującymi wystąpieniem robót dodatkowych
d) wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, pozostałości itp.
e) warunkami atmosferycznymi (w szczególności klęskami żywiołowymi oraz warunkami odbiegającymi od typowych dla pory roku uniemożliwiającymi prowadzenie robót) lub innymi okolicznościami uznawanymi za zdarzenia siły wyższej (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego), których pomimo zachowania należytej staranności, strony przewidzieć nie mogły, a które mogłyby spowodować istotną zmianę warunków realizacji zamówienia. Zaistnienie tych przyczyn Wykonawca zobowiązany będzie udokumentować.
W przypadkach wymienionym w pkt. a Zamawiający przedłuży termin wykonania zamówienia o czas niezbędny do usunięcia przyczyn zawieszenia robót.
W przypadkach wymienionych w pkt. b-e Zamawiający przedłuży termin wykonania zamówienia o czas niezbędny do usunięcia skutków tych okoliczności, pod warunkiem uznania przez Zamawiającego zasadności zmiany.
2) zmian w zespole osób wykonujących zamówienie wykazanych przez Wykonawcę dla spełnienia warunku określonego w pkt 11 SWZ w przypadku zaistnienia niezawinionych przez Wykonawcę zdarzeń losowych lub ustania więzi prawnych łączących go z nimi. W tych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia do Zamawiającego i udokumentowania tych zdarzeń. Osoby, które wejdą w skład zespołu Wykonawcy muszą spełniać minimalne wymagania określone w pkt 11 SWZ, Wykonawca udokumentuje spełnianie tych wymogów,
3) zmian podwykonawstwa pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ustawy p.z.p. dopuszczalna jest pod warunkiem, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu wymaganym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
4) zmian zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w rozumieniu art.36 a ust.5 Prawa budowlanego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: : Składanie ofert odbywać się będzie wyłącznie elektronicznie, przy użyciu miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl , ePUAPu pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal Dane adresowe Zamawiającego dla potrzeb komunikacji elektronicznej: 1) nazwa Zamawiającego w ePUAP: Słowiński Park Narodowy 2) nazwa skrzynki ESP: /SlowinskiPN/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagany termin realizacji zamówienia dla:
1) robót budowlanych: 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) obowiązków w okresie gwarancji, w tym udziału w przeglądach gwarancyjnych: od zakończenia robót budowlanych do końca zaoferowanego okresu gwarancji.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI