Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącej szkoły o klub malucha w miejscowości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącej szkoły o klub malucha w miejscowości Marchwacz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczytniki
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-06-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Szczytniki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-05
  • Numer ogłoszenia547811-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 547811-N-2020 z dnia 2020-06-05 r.

Gmina Szczytniki: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącej szkoły o klub malucha w miejscowości Marchwacz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2020 oraz z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie: 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie: 6.4.1. Wspracie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczytniki, krajowy numer identyfikacyjny 25085502100000, ul. Szczytniki  139 , 62-865  Szczytniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 625 001, e-mail sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl, faks 627 625 274.
Adres strony internetowej (URL): www.szczytniki.ug.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szczytniki.ug.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Szczytniki, Szczytniki 139, 62-865 Szczytniki, pokój nr 4

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącej szkoły o klub malucha w miejscowości Marchwacz
Numer referencyjny: IOŚ.271.7.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane:Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącej szkoły o klub malucha w miejscowości MarchwaczZadanie realizowane w ramach: projektu „Tworzenie Klubu Dziecięcego w Gminie Szczytniki”, współfinansowanego z Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2020orazprojektu „Klub dziecięcy w Gminie Szczytniki szansą na zatrudnienie rodziców”, współfinansowanego z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie: 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie: 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę, rozbudowę i nadbudowę istniejącej szkoły o klub malucha w miejscowości Marchwacz, w tym: A) roboty branży budowlanej, w tym:a) roboty rozbiórkowe, w tym rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych; rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku; rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku; rozbiórka izolacji cieplnej z wełny mineralnej; rozbiórka izolacji z papy na dachu; rozebranie podsypki izolacyjnej z tłucznia ceglanego, kruszywa keramzytowego albo gruzu z betonu komórkowego grubości do 15 cm; rozebranie izolacji cieplnej ścian; wywóz i utylizacja materiałów z demontażu dachu; b) roboty ziemne, w tym: roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych – niwelacja terenu pod obiekty – roboty pomiarowe powierzchni; usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek poza plac budowy; pomiary przy wykopach szerokoprzestrzennych; roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gr. kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. – wykop szerokoprzestrzenny; wykopy ręczne w gruntach suchych kat. III-IV – (ręczne pogłębienie wykopów); zasypywanie fundamentów ręcznie z zagęszcz. mechanicznymi ubijakami (gr. warstwy w stanie luźnym 20 cm); ręczne formowanie nasypów z wykorzystaniem gruntu z wykopów; zagęszczanie nasypów z gruntu sypkiego kat. I-II ubijakami mechanicznymi; wywóz nadmiaru ziemi; c) ławy fundamentowe; w tym: podkłady betonowe – podbeton z betonu B 7,5 – grub. 10 cm; ławy fundamentowe prostokątne żelbetowe, szer. do 0.8 m w deskowaniu tradycyjnym – beton B-20, stal A-III N, A-I; zbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi A-III N, A-I o śr. 6 mm oraz o śr. 12 mm ław fundamentowych; izolacje przeciwwilgociowe, poziome, ław fundamentowych betonowych dwiema warstwami papy asfaltowej 500;d) ściany fundamentowe, w tym: ściany z bloczków betonowych M-4 i M-6; tynki zwykłe I kategorii ścian fundamentowych; izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe – wyk. na zimno z roztworu asfalt.; ocieplenie ścian fundamentowych płytami ze styropianu gr. 8 cm – przyklejenie płyt do ścian; siatkowanie powierzchni izolacji termicznej ścian fundamentowych; tynk cementowy – rapówka na izolacji termicznej scian fundamentowych; izolacje przeciwwilgociowe powierzchni poziomych z papy na lepiku na gorąco dwuwarstwowe w poziomie „0” budynku;e) ściany zewnętrzne i wewnętrzne konstrukcyjne, w tym: ściany zewnętrzne o gr. 25 cm z pustaków ceramicznych typu U 220 z ustawieniem i rozbiórką rusztowań; słupy i filarki międzyokien. prostokąt. na zapr. cem.-wap. 2x2ceg.; ściany murowane – ościeża otworów w ścianach murowanych grubości 1c – drzwi i okna; dostarczenie belek nadprożowych prefabrykowanych L – 19 N; ułożenie dwóch warstw z cegieł pełnych pod ułożenie stropu; wentylacyjne kanały z pustaków ceramicznych; obmurowania kształtek wentylacyjnych i wyprowadzenie ponad dach; nakrywy kominów żelbetowe o średniej gr. 10 cm; tynki zwykłe III kategorii kominów; malowanie tynków kominów ponad dachem farbami emulsyjnymi bez gruntowania;f) połączenie budynków i roboty budowlane w istniejącym budynku, w tym: rozbiórka konstrukcji z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej; przebicie ręczne w ścianach z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej; dostarczenie i obsadzenie belek i kształtowników stalowych do I NP. 180 mm; uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej; uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III o pow. do 5 m2 z zaprawy cem.-wap. na ścianach ceramicznych, betonowych, z płyt wiórowo-cem., zagrunt. siatkach; dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów; g) stropy i konstrukcje żelbetowe, w tym: stropy gęstożebrowe żelbetowe na belkach prefabrykowanych typu Teriva; wylewki i żebra rozdzielcze żelbetowe z betonu B – 20 zbrojony stalą od A-I do A II w deskowaniu tradycyjnym; betonowanie wieńców żelbetowych z betonu B25 zbrojonych stalą A III i A I w deskowaniu tradycyjnym; konstrukcje żelbetowe: trzpienie i rygle z betonu B – 25 zbrojone stalą A III do A I; betonowanie podciągów i belek żelbetowych z betonu B 25 zbrojonych stalą A III i A I w deskowaniu tradycyjnym; zbrojenie trzpieni, słupów, belek i wieńców prętami stalowymi A III – A I o śr. 20 mm, 16 mm, 12 mm, 8 mm i 6 mm; schody żelbetowe, proste na płycie gr. 15 cm; zbrojenie schodów prętami stalowymi A III, A I – o śr. 14 mm i o śr. 8 mm;h) stropodach, w tym: ułożenie warstwy spadkowej z keramzytu 10-20 mm gr. 5 0 75 cm; szlichta betonowa gr. 5 cm; izolacje powierzchni poziomych z papy dwuwarstwowej – paroizolacja; izolacje poziome z płyt styropianowych laminowanych papą gr. 25 cm; pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe; obróbk8i blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm – kominów, ścian, pas podrynnowy itd.; montaż obróbek z tworzyw sztucznych – rynny dachowe łączone na klej; montaż obróbek z tworzyw sztucznych – rury spustowe; i) podłoża i posadzki, w tym: podkłady z piasku stabilizowanego cementem pod podłogi i posadzki z dostarczeniem piasku z zagęszczeniem ręcznym – średnio 67 cm grub. warstwy po zagęszcz.; podkłady betonowe pod podłogi i posadzki – z betonu B-15; izolacje przeciwwilgociowe powierzchni poziomych z papy na lepiku na gorąco dwuwarstwowe; izolacje poziome z płyt styropianowych grub. 5 cm układanych na wierzchu konstrukcji na sucho, podposadzkowe; podkłady betonowe pod podłogi i posadzki – z betonu B-15 gr. 5 cm; podkład betonowy – dopłata za zbrojenie siatką stalową 15 x 15 cm o śr. 4,5 mm; warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 7 mm; izolacja z folii polietylenowej pozioma podposadzkowa – I piętro; izolacje poziome z płyt styropianowych grub. 2 cm, pod posadzki I piętra; warstwa wyrównawcza z zaprawy cementowej pod posadzkę I piętra – zatarta na gładko, gr. 20 mm; warstwa wyrównawcza z zaprawy cementowej pod posadzkę I piętra – zmiana grubości o 10 mm (do 40 mm); warstwa wyrównawcza – dopłata za zbrojenie siatką stalową 15 x 15 cm o śr. 4,0 mm; warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm; wykładzina PCV – Polyflor lub inna z wywinięciem na ścianę; zgrzewanie wykładzin rulonowych z tworzyw sztucznych; posadzki wielobarwne z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej; cokoliki z płytek kamionkowych GRES na zaprawie klejowej; licowanie schodów płytkami z kamieni sztucznych 20x20 cm na zaprawie klejowej; posadzki z paneli podłogowych – panele wraz z warstwą podkładową panele AC-6; posadzki – listwy przyścienne drewniane; i) ścianki działowe, w tym: ścianki działowe z pustaków Pd2 lub cegły dziurawki o grub. 1 2 cm; ścianki działowe z pustaków Pd1 lub cegła dziurawka o grub. 6.5 cm; ścian,ki działowe – dodatek za zbrojenie ścianek pełnych; k) stolarka drzwiowa, w tym: drzwi wejściowe o zwiększonej odporności na włamanie, aluminiowe zewnętrzne ciepłe, profile aluminiowe malowane proszkowo oszklone podwójne szkłem bezpiecznym P1, wyposażone w zawiasy trójdzielne, bolce antywłamaniowe atestowane, system centralny oparty na zamku DD6 oraz dodatkowy zamek górny i samozamykacz DZ-1 z ościeżnicą; drzwi aluminiowe zewnętrzne jednoskrzydłowe, profile aluminiowe malowane proszkowo, wyposażone w samozamykacz – DZ-2 z ościeżnicą; drzwi aluminiowe wewnętrzne, profile aluminiowe malowane proszkowo oszklone szkłem bezpiecznym P2 – D-1 z ościeżnicą; montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych PCV szklone szkłem bezp. P2 wyposażone w zamki z klamką D-2 z ościeżnicą; montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych PCV szklone szkłem bezp. P2 wyposażone w zamki z klamką D-2 z ościeżnicą; montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych PCV szklone szkłem bezp. P2 wyposażone w zamki z klamką D-3 z ościeżnicą; montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych – drzwi płytowe okleinowane – np. Porta wyposażone w samozamykacze oraz nawiercane otwory nawiewne; montaż ościeżnic drewnianych regulowanych; osadzenie progów z kątownika 45 x 45 x 5; l) stolarka okienna, w tym: okna z PCV ponad 2 m2, szkło potrójne niskoemisyjne „FLOAT”, nawiewniki higrosterowane, szkło bezpieczne, otwieranie automat. Z poziomu podłogi (01); okna z PCV ponad 2 m2, szkło potrójne niskoemisyjne „FLOAT”, nawiewniki higrosterowane, szkło bezpieczne, otwieranie automat. z poziomu podłogi EI-60 (0-2); okna z PCV ponad 2 m2, szkło potrójne niskoemisyjne „FLOAT”, nawiewniki higrosterowane, szkło bezpieczne, otwieranie automat. z poziomu podłogi (0-3); okna z PCV ponad 2 m2, szkło potrójne niskoemisyjne „FLOAT”, nawiewniki higrosterowane, szkło bezpieczne, otwieranie automt. z poziomu podłogi EI-60 (N-2); osadzenie podokienników drewnianych – parapety z płyt np. POSFORMING lub PCV;m) tynki wewnętrzne + okładziny + malowanie, w tym: tynki zwykłe wewnętrzne ścian, cement. – wapienne, III kategorii; tynki zwykłe wewnętrzne III kategorii stropów z rusztowaniami; tynki zwykłe wewnętrzne III kategorii biegów klatek schodowych z rusztowaniami; obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł; licowanie ścian płytkami glazurowanymi; gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach; gładzie gipsowe jednowarstwowe na sufitach; malowanie podłoża farbą templową, kolor biały lub farba barwiona, natrysk kropelkowy z podkładem; malowanie podłoża farba templową – dodatkowy natrysk barwiony; malowanie podłoża farbą templową – lakierowanie natrysku; malowanie farbą emulsyjną dwukrotnie podłoży gipsowych – sufity; n) elewacja budynku, w tym: ocieplenie ścian budynków płytami z wełny mineralnej – system ROKER – przyklejenie płyt z wełny mineralnej do ścian wraz z ustawieniem i rozbiórką rusztowań; ocieplenie ścian budynków płytami z wełny mineralnej – system ROKER – przymocowanie płyt z wełny mineralnej za pomocą łączników metalowych do ścian z cegły; ocieplenie ścian budynków płytami z wełny mineralnej – system ROKER – przyklejenie warstwy siatki na ścianach wraz z obrobieniem ościeży; ocieplenie ścian budynków płytami z wełny mineralnej – system ROKER – ochrona narożników wypukłych narożnikiem metalowym; ocieplenie ścian budynków płytami z wełny mineralnej – system ROKER – zamocowanie listy cokołowej; wyprawa elew. cienkowarstwowa z mineralnych tynków – nałożenie podkładowej masy tynkarskiej – z ościeżami otworów; wyprawa elew. cienkowarstwowa z mineralnych tynków (z ościeżami otworów); cokół – tynk silikatowy (śr. wysokość 0,60 cm); malowanie tynków zewnętrznych z ościeżami otworów, farbami silikatowymi; wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego – dodatek za pasy o innej barwie; spadki pod obróbki blacharskie z zaprawy klejowej; obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm – podokienniki; o) balustrady schodowe, w tym: balustrady o wysokości 1,1 m, rurki ze stali nierdzewnej, pionowe elementy wypełnienia; wycieraczki do obuwia zewnętrzne – kratki wema lub inne; p) opaska budynku, w tym: warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm; obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem; opaska z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (na styku terenów zielonych z budynkiem); r) chodnik, parkingi, w tym: koryta wykonywane mechanicznie gł. do 60 cm w gruncie kat. II-IV na całej szerokości jezdni i chodników – pod nowe chodniki, parkingi, place; warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 20 cm; podbudowa betonowa z betonu B-20 gr. 25 cm; warstwy podsypkowe cementowo-piaskowe zagęszczane ręcznie o gr. 5 cm; chodniki z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawa cementową; obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową – chodniki i miejsca parkingowe; nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – parkingi; krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej – parkingi;s) zieleń – trawnik, w tym: rozścielenie ziemi urodzajnej (humusu) spycharką; wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. III bez nawożenia.B) instalacje sanitarne, w tym:a) wewnętrzna kanalizacja sanitarna, w tym: wstawienie trójnika z PVC o śr. 110 mm z uszczelnieniem uszczelkami gumowymi; wymiana odcinka rury z PVC o śr. 110 mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi w części parteru budynku; rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych; rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 75 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych; rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50 mm na ścianach w budynkach mieszkalnych o połączeniach wciskowych; rury wywiewne z PVC o połączeniu wciskowym o śr. 110 mm; czyszczaki z PVC kanalizacyjne o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych; przebicie otworów w stropie; zamurowanie przebić w stropach; dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 50 mm o połączeniach wciskowych; dodatki za wykonanie podejść odpływowych z PVC o śr. 110 mm o połączeniach wciskowych;b) montaż urządzeń sanitarnych, w tym: ustępy z płuczką ustępową typu „kompakt”; umywalki pojedyncze porcelanowe z syfonem gruszkowym; zlewy kwasoodporne z ociekaczem; brodziki natryskowe wraz z kabiną natryskową;c) wewnętrzna instalacja wodociągowa, w tym: wymiana odcinka rur stalowych na rury z tworzyw sztucznych o śr. 40 mm o połączeniach zgrzewanych /parter budynku; rurociągi z tworzyw sztucznych (PP) np. typu BOR o śr. zewnętrznej 32 mm (dn 25 mm) na ścianach w budynkach niemieszkalnych; rurociągi z tworzyw sztucznych (PP) np. typu BOR o śr. zewnętrznej 25 mm (dn 20mm) na ścianach w budynkach niemieszkalnych; rurociągi z tworzyw sztucznych (PP) np. typu BOR o śr. zewnętrznej 20 mm (dn 15 mm) na ścianach w budynkach niemieszkalnych; montaż węzła osłonowego o śr. zewnętrznej 25 mm; dodatki za podejście dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do płuczek o połączeniu elastycznym metalowym o śr. zewnętrznej 20 mm; dodatki za podejście dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, itp. o połączeniu sztywnym o śr. zewnętrznej 20 mm; zawory przelotowe kątowe do spłuczki o śr. nominalnej 15 mm; zawory przelotowe instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych o śr. nominalnej 15 mm; baterie umywalkowe stojące, czasowe z przyciskiem mosiężnym; baterie umywalkowe ścienne; baterie zlewozmywakowe ścienne; baterie natryskowe podtynkowe czasowe np. firmy Delabie; pojemnościowe urządzenia do podgrzewania wody ze zbiornikami o poj. 50 dm3 np. STIEBEL ELTRON PSH 50; pojemnościowe urządzenia do podgrzewania wody ze zbiornikami o poj. 15 dm3 np. STIEBEL ELTRON ESH 15; izolacja rurociągu otulinami poliuretanowymi w jednej warstwie o grubości do 50 mm o śr. zewnętrznej 17-38 mm; próba szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych w budynkach niemieszkalnych (rurociąg o śr. do 63 mm); wykucie bruzd pionowych ¼ x ½ ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej; wykucie bruzd poziomych ¼ x ½ ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej; zamurowanie bruzd poziomych o szerokości ½ ceg. z przewodami instalacyjnymi w ścianach z cegieł; zamurowanie bruzd pionowych o szerokości ½ ceg. z przewodami instalacyjnymi w ścianach z cegieł; przebicie otworów w ścianach z cegieł o grub. ½ ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej; zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. ½ ceg.; przebicie otworów w ścianach z cegieł o grub. 1 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej; zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. 1 ceg.; przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 1 ½ ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej; zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. ponad 1 ceg.; d) wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania, w tym: demontaż i ponowny montaż istniejących grzejników stalowego dwupłytowego; ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości do 15 cm; wykopy nieumocnione o ścianach pionowych wykonywane wewnątrz budynku przy istniejących fundamentach; zasypanie wykopów ziemią z ukopów oraz z przerzutem ziemi na odległość do 3 m i ubiciem warstwami co 15 cm w gruncie kat. III; przebicie otworów w ścianach z cegieł o grub. ½ ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej; przebicie otworów w ścianach z cegieł o grub. 1 ceg. na zaprawie cementowo-wapiennej; zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. ½ ceg.; zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o grub. 1 ceg.; rurociągi w instalacjach c.o. miedziane o śr. zewnętrznej 12 mm o połączeniach lutowanych na ścianach w budynkach; rurociągi w instalacjach c.o. miedziane o śr. zewnętrznej 15 mm o połączeniach lutowanych na ścianach w budynkach; rurociągi w instalacjach c.o. miedziane o śr. zewnętrznej 18 mm o połączeniach lutowanych na ścianach w budynkach; rurociągi w instalacjach c.o. miedziane o śr. zewnętrznej 22 mm o połączeniach lutowanych na ścianach w budynkach; rury przyłączane miedziane o śr. zewn. 12 mm do grzejników; e) montaż grzejników, w tym: grzejniki stalowe dwupłytowe K 22 np. CosmoNowa o wys. 600 mm i dług. 1000 mm z podejściem bocznym; grzejniki stalowe dwupłytowe K 22 np. CosmoNowa o wys. 600 mm i dług. 800 mm z podejściem bocznym; grzejniki stalowe dwupłytowe K 22 np. CosmoNowa o wys. 600 mm i dług. 600 mm z podejściem bocznym; grzejniki stalowe jednopłytowe K 11 np. CosmoNowa o wys. 600 mm i dług. 600 mm z podłączeniem bocznym; f) montaż armatury, w tym: zawory grzejnikowe termostatyczne o śr. nominalnej 15 mm; zawory powrotne do grzejników płytowych typu K 11, K 22 / zasilanych z boku – podłączenie proste i kątowe; montaż głowic termostatycznych np. „DANFOS” RTD-N; zawory odpowietrzające automatyczne np. typu „Taco HyVent” o śr. 15 mm; zawory przelotowe o połączeniach gwintowanych o śr. nominalnej 15 mm przy odpowietrznikach; g) izolacja zimnochronna rurociągów centralnego ogrzewania, w tym: izolacja rurociągu otulinami poliuretanowymi z os. fol. PVC w jednej warstwie o grubości do 50 mm o śr. zewnętrznej 17-38 mm; próby szczelności instalacji c.o. z rur miedzianych w budynkach mieszkalnych; próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco); C) instalacje elektryczne, w tym:a) instalacja elektryczna wewnętrzna, w tym: montaż tablic rozdzielczych o masie 10-20 kg – tablica T1; montaż aparatów elektrycznych o masie do 2,5 kg – montaż rozłączników izolacyjnych z bezpiecznikami L303 20 – rozbudowa istniejącej tablicy TG-S; linie zasilające prowadzone pod tynkiem w rurach winidurowych o średnicy 28 mm wykonywane przewodami kabelkowymi o łącznym przekroju żył 12.5-30 mm2 podłoże z cegły – YDYżo 5 x 6 /RVKL 28 p.t.; linie zasilające prowadzone pod tynkiem w rurach winidurowych o średnicy 28 mm wykonywane przewodami kabelkowymi o łącznym przekroju żył 12.5-30 mm2 podłoże z cegły – YDYżo 5 x 6 /RVS 28 n.t.; linie zasilające prowadzone pod tynkiem przewodem kabelkowym wtynkowym lub płaskim o łącznym przekroju żył do 24 mm2 Cu lub 40 mm2 Al. na podłożu ceglanym – YDYpżo 3 x 2,5; linie zasilające prowadzone pod tynkiem przewodem kabelkowym wtynkowym lub płaskim o łącznym przekroju żył do 24 mm2 Cu lub 40 mm2 Al. na podłożu ceglanym – YDYżo 5 x 2,5; wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w żłobkach na przełącznik podłoże z cegły – YDYpżo 3,4 x 1,5; wypusty wykonywane przewodami wtynkowymi w żłobkach na gniazdo wtykowe 2-bieg. 10A i 10A/Z podłoże z cegły – YDYpżo 3 x 2,5; montaż opraw oświetleniowych przykręcanych LED – typu A – MODENA MINI LED 10W, 3000K OPAL, kod PX3004060 z czujnikiem ruchu IP54; montaż opraw oświetleniowych przykręcanych LED – typu B – MODENA MINI LED 19W, 3000K OPAL, kod PX 3004064 z czujnikiem ruchu IP54; montaż opraw oświetleniowych przykręcanych LED – typu C – PARBOLIC 40W, IP40, 3000K, 3 x NT 600 x 600, kod PX 2070129; montaż opraw oświetleniowych przykręcanych LED – typu – ewakuacyjna EXIT 3W, IP65, SE, 1h naścienna; montaż opraw oświetleniowych przykręcanych LED – typu – ewakuacyjna EXIT 3W, IP65, SE, 1h naścienna z modułem grzejnym HTR 25; montaż opraw oświetleniowych przykręcanych LED – typu ewakuacyjna AXN 3W, IP66, SE, 1h, nasufitowa; linie zasilające prowadzone pod tynkiem przewodem kabelkowym wtynkowym lub płaskim o łącznym przekroju żył do 24 mm2 Cu lub 40 mm2 Al. na podłożu ceglanym – YDYpżo 4 x 1,5 oświetlenie awaryjne; montaż zwodów instalacji odgromowej – przewody nienaprężane poziome mocowane na wspornikach klejonych – drut aluminiowy DR 8; montaż zwodów instalacji odgromowej – przewody nienaprężane pionowe mocowane na wspornikach wstrzeliwanych – drut aluminiowy DR 8; montaż uziomów powierzchniowych poziomych w wykopie gł. 0,6 m w gruncie kat. III – bednarka stalowa ocynkowana 30 x 4; montaż aparatów elektrycznych o masie 2,5 – 5 kg – montaż iglicy kominowej h – 1,5m; sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia; sprawdzenie i pomiar 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia; pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej – obwód 1-fazowy; sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania; badania i pomiary instalacji piorunochronnej; badania i pomiary instalacji uziemiającej.2.2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.Okres rękojmi ustawowy.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:- dokumentacji projektowej,- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,- przedmiarach robót.Uwaga: dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB i zapisów SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego.Wykonawca na własny koszt musi wykonać następujące dokumenty: inwentaryzację geodezyjną powykonawczą (2 egz.), dokumentację powykonawczą (2 egz.) oraz uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia.Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.4. Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) – niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarach robót.5.1. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety.5.2. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać.5.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamó wienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.5.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. oraz 5.3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45400000-1
45310000-3
45311000-0
45232460-4
45330000-9
45332200-5
45332400-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował, co najmniej jedno zadanie polegające na remoncie lub przebudowie lub termomodernizacji lub budowie budynku o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy 00/100 zł brutto). b) dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.c) dysponuje kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,d) dysponuje kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia :1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.2. Zamawiający w sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22 ustawy Pzp żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia:1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w Rozdz. V pkt 2 ppkt 3) lit. a) SIWZ – załącznik nr 5 do SIWZ,2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez Zamawiającego w Rozdz. V pkt 2 ppkt 3) lit. b), c) i d) SIWZ – załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 w przypadku:a) zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,b) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia ceny usług – wartość brutto przedmiotu umowy ulegnie zmianie odpowiednio do zmiany stawki podatku od towarów i usług. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy z powodu działania siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu i zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach).4. Nie stanowi istotnej zmiany umowy wykonanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej, jeżeli nie stanowią istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego.5. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku:a) wystąpienia opóźnień spowodowanych przez niesprzyjające warunki atmosferycznych lub inne siły natury uniemożliwiające czasową realizację zamówienia, b) ze względu na niezależne od Wykonawcy decyzje administracyjne uniemożliwiające lub mające istotny wpływ na brak możliwości wykonywania robót objętych umową,c) opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy,d) wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana taka wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona.6. Na okoliczności wymienione w ust. 2 Wykonawca może się powołać jedynie w przypadku, gdy został one udokumentowane oraz potwierdzone przez Kierownika Budowy lub w przypadku braku takiej możliwości gdy o ich zaistnieniu Wykonawca niezwłocznie pisemnie poinformował Zamawiającego.7. W przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w ust. 5, pod warunkiem o którym mowa w ust. 6, przedłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI