PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA DOMU LUDOWEGO W ZAŁĘŻU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA DOMU LUDOWEGO W ZAŁĘŻU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsiek Jasielski
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-22
  • ZamawiającyGMINA OSIEK JASIELSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012746
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA DOMULUDOWEGO W ZAŁĘŻU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK JASIELSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 112

1.5.2.) Miejscowość: Osiek Jasielski

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-223

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134420005

1.5.8.) Numer faksu: 134420005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@osiekjasielski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osiekjasielski.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA DOMULUDOWEGO W ZAŁĘŻU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80bbe7aa-7acb-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012746

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003776/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa Domu Ludowego w Załężu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.5.1. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym oświadczenie wstępne, za pośrednictwem Formularza do złożenia, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.1.5.2. Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz dokumentów innych niż określone w pkt. 1.5.1. SWZ, odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej, na adres Zamawiającego: gmina@osiekjasielski.pl 1.5.3. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.1.5.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:1.5.4.1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,1.5.4.2. format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,1.5.4.3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,1.5.4.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza(ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia. 1.5.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na ePUAP dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.1.5.6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. 1.5.7. Dokumenty i oświadczenia elektroniczne, inne niż określone w pkt 1.5.1 SWZ, składane są przez Wykonawcę e-mailem na adres Zamawiającego: gmina@osiekjasielski.pl. W tytule wiadomości Zamawiający zaleca wskazanie znaku postępowania. Sposób sporządzenia dokumentów i oświadczeń elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale 12 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale 12 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1.2. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa, rozbudowa i nadbudowa DomuLudowego w Załężu w zakresie robót ogólnobudowlanych i branżowych. W związku z planowanym zakończeniem robót przy przebudowie, rozbudowie i nadbudowie Domu Ludowego w Załężu w 2022 r., przewiduje się do wykonania część robót w 2021 r. i część w 2022 r. W 2021 r. wykonany zostanie pełny zakres robót wewnętrznych wykończeniowych oraz elewacja budynku. W zakresie robót ogólnobudowlanych i branżowych przewiduje się do wykonania: Wewnątrz budynku: - posadzki i podłogi - izolacje przeciwwilgociowe pod posadzki parteru i poddasza, izolacje cieplne ze styropianu pod posadzki parteru i poddasza, wykonanie szlicht cementowych zbrojonych pod posadzki parteru i poddasza, wykonanie podłóg i posadzek we wszystkich pomieszczeniach budynku zgodnie z projektem, okładziny schodów z montażem barierek. W całym budynku wykonane są podkłady pod posadzki z zatarciem na ostro. - stolarka drzwiowa - do wykonania wewnątrz w całym budynku tj: montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych wg rodzaju zgodnie z projektem, wykonanie szpalet. Drzwi zewnętrzne i okna wprawione- kompletne. - okładziny ścian i roboty malarskie - w kuchni i wszystkich pomieszczeniach sanitarno-socjalnych na ścianach i posadzkach płytki zgodnie z projektem, w całym budynku roboty malarskie wewnętrzne. (tynki wewnętrzne wykonane w całym budynku)- w zakresie instalacji elektrycznych – wykonana jest instalacja wewnętrzna elektryczna w zakresie jaki był niezbędny przed wykonaniem tynków wewnętrznych. Do wykonania - montaż włączników, gniazdek, montaż lamp oświetleniowych wewnątrz i na zewnątrz budynku – zgodnie z projektem, wykonanie pomiarów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej. - w zakresie instalacji sanitarnych – do wykonania kompletne instalacje wod- kan. W całym budynku, kompletne instalacje centralnego ogrzewania, kompletna instalacja gazowa, – zgodnie z projektem w tych branżach, wykonanie prób szczelności instalacji Na zewnątrz budynku: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem, wykonanie elewacji na całym budynku, okładziny zewnętrzne ścian, słupów, cokołu, schodów zewnętrznych, montaż parapetów – zgodnie z projektem. Na ścianie frontowej i części ściany bocznej wykonane będzie ocieplenie styropianem frezowanym imitującym bale drewniane. Szczegóły dotyczące wcięć pomiędzy balami oraz ostateczną kolorystykę jak również fakturę bali należy przedstawić w formie próbek do ostatecznej akceptacji (przed wykonaniem tej części elewacji). W 2022 r. wykonane zostaną: - w pełnym zakresie wszystkie przyłącza do budynku tj: przyłącz wodny, kanalizacyjny; - roboty zewnętrzne związane z placem przed budynkiem. tj. rozebranie istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na placu i przy budynku z montażem krawężników i obrzeży betonowych. W ofercie należy uwzględnić cały zakres robót wewnętrznych i zewnętrznych, który pozwoli na dokończenie budowy i oddanie budynku do użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dokumentacja projektowa; specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;Przedmiary robót udostępniono Wykonawcy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i mają charakter jedynie pomocniczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45262300-4 - Betonowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub nadbudowie lub remoncie obiektu budowlanego kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy zł 00/100). Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga wniesienia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

3.1. WYSOKOŚĆ WADIUMWykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 3.2. FORMA WADIUMWadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:3.2.1. pieniądzu,3.2.2. gwarancjach bankowych,3.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,3.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawiera SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pozostałe regulacje w tym zakresie zawiera SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy określony został przez Zamawiającego w SWZ w Projektowanych postanowieniach umownych w § 15 - ZMIANY UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający przewiduje, że dokona wstępnej selekcji ofert, w oparciu o kryteria wskazane w pkt 7 SWZ (cena, kryterium jakościowe: dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi).

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje dotyczące terminu realizacji zamówienia:Termin wykonania zamówienia: 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy z uwzględnieniem poszczególnych lat realizacji robót (2021 – 2022) określonych przez Zamawiającego. Ze względu na konieczność rozliczenia robót w poszczególnych latach, roboty w 2021 r. winny być wykonane najpóźniej do 30.11.2021 r.
2021-03-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI