Przebudowa/rozbudowa i nadbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Poznań Krze

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa/rozbudowa i nadbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Poznań Krzesiny
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-09-18
  • ZamawiającyOchotnicza Straż Pożarna Poznań-Krzesiny
  • Data publikacji ogłoszenia2023-08-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00372825
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa/rozbudowa i nadbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Poznań Krzesiny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna Poznań-Krzesiny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634266922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rudzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 508 836 366

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osppoznankrzesiny@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippoznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa/rozbudowa i nadbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Poznań Krzesiny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c8bc50a-45cf-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c8bc50a-45cf-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSP/ZP/1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1683503,86 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa/Rozbudowa i nadbudowa budynku OSP Poznań Krzesiny

4.2.6.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) dysponowanie co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót
z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. , posiadającą min. 5 lat doświadczenia liczone od dnia uzyskania uprawnień, w tym kierowanie 2 robotami budowlanymi związanymi z przebudową rozbudową obiektów kubaturowych o wartości każdej z nich min. 1 500 000,00 zł brutto
b) dysponowanie co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót
z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
c) dysponowanie co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót
z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, gazowych, klimatyzacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych

d) wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych obejmujących budowę/przebudowę/ rozbudowę obiektu kubaturowego, o wartości każdej z nich min. 1500 000,00 PLN brutto. Wartość umów zawieranych w walucie obcej, należy przeliczyć stosując średni kurs waluty obcej podany przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz zrealizowanych robót budowlanych
Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku:
1) wystąpienia zwłoki w dostawie materiałów, sprzętu związanych z przedmiotem umowy - przedłużenie terminu realizacji umowy maksymalnie o dodatkowe 5 dni kalendarzowych na uzasadniony wniosek Wykonawcy,
2) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót lub wykonania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinioną i niemożliwą do uniknięcia przez Wykonawcę zwłokę;
3) leżącego po stronie Zamawiającego opóźnienia w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy - przedłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny o taką ilość dni o jaką nastąpiło opóźnienie,
4) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwi wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części – przedłużenie terminu realizacji umowy o czas, w którym niemożliwe było podjęcie realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SWZ. Wstrzymanie robót musi zostać potwierdzone przez inspektora nadzoru (za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec - w szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działanie sił przyrody, takie jak huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak np.: wojna, zamieszki, strajk generalny);
5) zmiana w finansowaniu robót w poszczególnych okresach związana ze zmianą budżetu, otrzymaną dotacją, pożyczką lub innymi środkami z zewnątrz,
6) zakończenia przez Wykonawcę realizacji robót przed terminem określonym w § 2 ust. 1 umowy (w tym przypadku przedmiot umowy musi być możliwy do odbioru końcowego),
- skrócenia terminu realizacji zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy;
7) zmiany osób odpowiedzialnych za prowadzenie i nadzór nad przedmiotem umowy,
8) zmiany osoby wskazanej w § 6 ust. 2 na wniosek Wykonawcy w przypadku:
a) choroby lub innych zdarzeń losowych,
b) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,
c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji),
9) zmiany osoby wskazanej w § 6 ust. 2 na wniosek Zamawiającego, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy - Wykonawca zobowiązany jest zmienić wskazaną osobę zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie, a nowy osoba musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.
2. W każdym z opisanych powyżej przypadków, zaistnienie okoliczności powodujących zmianę umowy musi być udokumentowane przez wykonawcę w formie pisemnej pod rygorem nieważności
3. Strony mogą dokonać innych zmian w umowie bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, których dopuszczalny katalog zawiera art. 455 ustawy PZP.
4. Wszelkie zmiany w umowie dokonywane będą za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzątanie domu raz w tygodniu - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Sprzątanie domu raz w tygodniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: Usługi pocztowe
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Poznań: Dostawa probówek do wirowania w gradiencie stężeń
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Modernizacja oświetlenia ulicznego oraz wymiana źródeł ciepła- wymiana źródeł ciepła”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont drogi w miejscowości Mazury Gmina Brześć Kujawski
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI