Przebudowa, rozbudowa i modernizacja dziewięciu dróg na terenie gminy Wólka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa, rozbudowa i modernizacja dziewięciu dróg na terenie gminy Wólka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJakubowice Murowane
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-10
  • ZamawiającyGmina Wólka
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00066555
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i modernizacja dziewięciu dróg na terenie gminy Wólka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa i modernizacja dziewięciu dróg na terenie gminy Wólka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b0122ae-94c0-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015465/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi nr 106117L w miejscowości Kolonia Świdnik Mały

1.1.4 Wykonanie opaski bezpieczeństwa prz drodze nr 105189L w miejscowości Łuszczów Drugi

1.1.6 Przebudowa drogi nr 112471L w miejscowości Łuszczów Pierwszy

1.1.10 Przebudowa drogi nr 112539L w miejscowości Turka

1.1.14 Przebudowa drogi nr 112473 w miejscowości Wólka

1.1.15 Przebudowa drogi wewnętrzej w miejscowości Bystrzyca na działce o nr ewid. 343

1.1.16 Budowa drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 258/5 i inne w miejscowości Długie ze środków RFIL przeciwdziałania COVID-19 dla gmin i powiatów

1.1.17 Przebudowa drogi na działce o nr ewid. 100/55 w miejscowości Elizówka, Gmina Niemce

1.1.40 Przebudowa drogi wewnętrznej na działce ewid. nr 824 w Łuszczowie Drugim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal
1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się numerem referencyjnym: RI.271.6.2021
5. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez wykonawcę po otwarciu ofert, powinny być przekazywane ze skrzynki ePUAP Wykonawcy wskazanej w ofercie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wólka z siedzibą w Jakubowicach Murowanych 8, 20-258 Jakubowice Murowane.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@wolka.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 106117L w miejscowości Kolonia Świdnik Mały i w miejscowości Świdnik Duży Drugi na terenie gminy Wólka - ETAP II odcinek od km 0+008,16 do km 0+829,93.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 821m,
- szerokość jezdni bitumicznej (na przeważającym odcinku)3,5 m,
- wykonanie mijanki,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,
- regulacja wysokościowa zjazdów z kostki brukowej i płyt chodnikowych,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej 19szt.,
- wykonanie ścieku korytkowego na długości 88m
Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 jak dla KR2 - 3 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W 50/70 jak dla KR2 - 3 cm,
- warstwa wyrównawcza z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - min. 8 cm,
- podbudowa zasadnicza (na poszerzeniach) z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - 20 cm,
- warstwa mrozochronna (na poszerzeniach) z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 15cm
Dokumentacja projektowa obejmuje również odcinki dróg, które nie są objęte niniejszą częścią zamówienia. Bieżący etap drugi budowy przeznaczony obecnie do realizacji obejmuje odcinek drogi od km 0+008,16 do km 0+829,93.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 105189L w m. Łuszczów Pierwszy i Łuszczów Drugi gmina Wólka w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość odcinka drogi, na którym budowana będzie opaska około 513m, (w tym obustronna na odcinkach około 47m),
- szerokość opaski z kostki brukowej (na przeważającym odcinku) 1,5 m,
- wykonanie zjazdów z kostki brukowej (przejazd przez opaskę) około 148m2,
- wykonanie krawężnikowych studni odwadniających 10szt.
- wycinka drzew i krzewów (Wykonawca zagospodaruje pozyskane drewno we własnym zakresie, a planowany zysk ze sprzedaży drewna powinien wkalkulować w cenę ryczałtową oferty odpowiednio ją pomniejszając),
- wykonanie przepustów z rur karbowanych PP łącznie 18m,
- ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych – 42m,
- ustawienie balustrad U-11a – 196m,
- ustawienie palisady betonowej – 60m,
-wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

Podstawowa konstrukcja opaski:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6cm,
- podsypka cementowo-piaskowa,
- warstwa mrozochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 15cm,
- obramowanie obrzeżem i krawężnikiem (w miejscach przylegania do jezdni).

Podstawowa konstrukcja zjazdu:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm,
- podsypka cementowo-piaskowa,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - 15 cm,
- warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 15cm,
- obustronne obramowanie krawężnikiem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część trzecia zamówienia - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce ewid. nr 824 w Łuszczowie Drugim.
Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 260m,
- szerokość jezdni bitumicznej (na przeważającym odcinku)5,0 m,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,
- regulacja wysokościowa zjazdów z kostki brukowej,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- zamontowanie progu zwalniającego.

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm,
- w-wa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11 W (na długości 110m)
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W (na długości 150m)- 5 cm,
- warstwa wyrównawcza z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie (na długości 110m) - 12 cm,
- podbudowa zasadnicza (na długości 40m) z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - 20 cm,
- warstwa mrozochronna (na poszerzeniach) z mieszanki kruszywa związanego cementem C3/4 – 15cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część czwarta zamówienia - Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej KDD-G nr 112539L w m. Turka gmina Wólka - etap II od km 0+400 do km 0+800.
Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 400m,
- szerokość jezdni bitumicznej (tylko warstwa wiążąca) zmienna od 4,0m do 5,0 m,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- wykonanie pełnej podbudowy na poszerzeniach istniejącej drogi,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- regulację wysokościową wszystkich studni kanalizacji sanitarnej występujących w pasie drogowym na przebudowywanym odcinku (niezależnie od ilości podanych w przedmiarze).

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8cm,
- warstwa wyrównawcza i doziarniajaca wymieszana recyklerem na gł. 25cm z istniejącą podbudową,
- dodatkowa podbudowa na poszerzeniach z kruszywa betonowego gr. 20 cm,

Dokumentacja projektowa obejmuje również odcinki dróg, które nie są objęte niniejszą częścią zamówienia. Bieżący etap pierwszy budowy przeznaczony obecnie do realizacji obejmuje odcinek drogi od km 0+400 do km 0+800. Bieżący etap nie obejmuje warstwy ścieralnej asfaltobetonu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część piąta zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 112473L w m. Wólka, gmina Wólka.
Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 233m,
- szerokość jezdni bitumicznej 4,0m,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,5m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,
- regulacja wysokościowa wszystkich studni kanalizacji sanitarnej,
- budowa kanału technologicznego z rur z tworzyw sztucznych na całej długości drogi z czterema studniami kablowymi.

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S50/70 - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 - 6 cm,
- górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej 0-31,5 mm - 15 cm,
- dolna warstwa podbudowy z chudego betonu C6/9 - 15 cm,
- warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część szósta zamówienia - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr ew. 343 w m. Bystrzyca na odcinku od km rob. 0+067,14 do km rob. 0+750,00 – ETAP II.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 683m,
- szerokość jezdni bitumicznej 3,0m,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,5m kruszywem łamanym,
- ułożenie ścieku korytkowego na długości 63m.

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 - 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - 20 cm,
- podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C3/4 – 22cm.

Dokumentacja projektowa obejmuje również odcinki dróg, które nie są objęte niniejszą częścią zamówienia. Bieżący etap drugi budowy przeznaczony obecnie do realizacji obejmuje odcinek drogi od km 0+067,14 do km rob. 0+750,00.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część siódma zamówienia - Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Elizówka gmina Niemce.
Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 275m,
- szerokość jezdni bitumicznej zmienna od 4,0m do 5,0m (na działce 78/2 – 3,5m),
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,5m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S50/70 - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 - 5 cm,
- warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralnej 0-31,5 mm (w miejscu istniejącej drogi tłuczniowej) - zmienna grubość min. 8 cm
- górna warstwa podbudowy (na poszerzeniach i bocznej drodze) z mieszanki mineralnej 0-31,5 mm - 20cm,
- warstwa podbudowy (na poszerzeniach i bocznej drodze) ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część ósma zamówienia - Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Długie
dz. nr 258/5 i inne.
Wymiary drogi i główny zakres robót branży drogowej:
- długość przebudowywanego odcinka około 185m,
- szerokość jezdni bitumicznej 5,0m,
- budowę skrzyżowania drogi gminnej z drogą dodatkową drogi ekspresowej S12/17,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- regulacja wysokościowa istniejących zjazdów i chodników oraz budowa nowego zjazdu,
- wykonanie przepustów drogowych,
- wykonanie rowu odwadniającego na długości około100m,
- wykonanie rowu odwadniającego krytego długości około 60m z dwiema studniami rewizyjnymi,
- ułożenie ścieku z betonowej kostki brukowej 82m,
- wykonanie odcinka dogi bocznej o nawierzchni z kruszywa około 20m,
- wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
- zabezpieczenie istniejącej kanalizacji kablowej teletechnicznej pod projektowaną drogą ławą z pianobetonu,
- przestawienie wolnostojącej latarni hybrydowej (nie ujęte na projekcie),

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 - 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 utrwalonej mechanicznie - 20cm,
- warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 22cm

W branży elektrycznej:
- budowa linii kablowej nN 151 m,
- przebudowa linii kablowych nN 92 m,
- zabezpieczenie linii kablowych nN 52 m,
- przestawienie złącza kablowego 1 szt.,
- demontaż linii kablowych nN 106 m,

W branży teletechnicznej:
- budowa kanału technologicznego około 202,5m
w tym: KTu 149,5m, KTp 53,0m, studni kablowych SK-2 – 2 szt., studni kablowych SKR-1 – 6 szt.

Inwestycja realizowana w oparciu o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część dziewiąta zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 112471L oraz drogi wewnętrznej w Łuszczowie Pierwszym – etap I obejmujący odcinek od km 0+00 do km 0+440,2 oraz drogę wewnętrzną długości 134,19m


Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej około 440m,
- długość przebudowywanego odcinka drogi wewnętrznej około 134m,
- szerokość jezdni drogi gminnej bitumicznej 4,0 m z lokalnymi poszerzeniami,
- szerokość jezdni drogi wewnętrznej bitumicznej 3,5 m
- wykonanie skrzyżowania drogi gminnej i wewnętrznej,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,
- ułożenie palisady betonowej na długości 50m,
- wykonanie progu zwalniającego z kostki brukowej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wycinka drzew i krzewów (Wykonawca zagospodaruje pozyskane drewno we własnym zakresie, a planowany zysk ze sprzedaży drewna powinien wkalkulować w cenę ryczałtową oferty odpowiednio ją pomniejszając),

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 - 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki nie związanej z kruszywa C90/3 utrwalonej mechanicznie - 10 cm,
- podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 20cm

Dokumentacja projektowa obejmuje również odcinki dróg, które nie są objęte niniejszą częścią zamówienia. Bieżący etap pierwszy budowy przeznaczony obecnie do realizacji obejmuje odcinek drogi nr 112471L od km 0+00 do km 0+440,2 oraz drogę wewnętrzną długości 134,19m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Wykonawca może udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Środki dowodowe, o których mowa w pkt 5.8

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w pkt 1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2.1. oświadczenie wymagane w pkt 5.5 oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 3 (o ile zachodzi taka okoliczność) winien złożyć każdy wykonawca. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia;
2.2. Dokumenty wymagane w pkt 5.11. winien złożyć każdy wykonawca.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się we wzorze umowy zamieszczonym na stronie internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się elektronicznie za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy murarzy, zbrojarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do uzgodnienia. Praca na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI