„Przebudowa, remont lub modernizacja fragmentów dróg na terenie powiatu wadowick

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa, remont lub modernizacja fragmentów dróg na terenie powiatu wadowickiego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWadowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-11
  • ZamawiającyPowiat Wadowicki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00265622
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa, remont lub modernizacja fragmentów dróg na terenie powiatu wadowickiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 2

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa, remont lub modernizacja fragmentów dróg na terenie powiatu wadowickiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8776362b-072c-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033819/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 „Przebudowa, remont lub modernizacja fragmentów dróg na terenie powiatu wadowickiego” – realizacja 2022-2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatwadowicki.pl/ogloszenia-o-przetargach/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej email:biuro@powiatwadowicki.pl; zamowienia.publiczne@powiatwadowicki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Inspektorem ochrony danych osobowych w Powiat Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicach jest Pan Paweł Pławny

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.58.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę, remont lub modernizację fragmentów dróg na terenie powiatu wadowickiego”. W ramach zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie inwestycji:

1) Remont drogi powiatowej nr 1764K Tomice – Przybradz w m. Frydrychowice, Przybradz w km 2+270 – 5+060
Zadanie realizowane jest na podstawie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, postanowienie z dnia 08.07.2021 r.,
znak NBZ.6743.1.86.2021.

Lokalizacja inwestycji: miejscowość Frydrychowice, Przybradz, gmina Wieprz, powiat wadowicki, województwo małopolskie, droga powiatowa nr 1764K Tomice – Przybradz. Długość drogi objętej opracowaniem: 2790 m.

Na dokumentację składa się:
- przedmiar robót budowlanych,
- mapa z zaznaczona lokalizacją inwestycji,
- przekrój typowy,
- uzgodnienia branżowe,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Zakres robót obejmuje swoim zakresem m.in.:
- frezowanie i oczyszczenie nawierzchni,
- skropienie międzywarstwowe emulsją nawierzchni bitumicznej,
- wyrównanie nawierzchni masą mineralno-asfaltową,
- wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej,
- ścięcie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym.

2) Remont drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona
w m. Jastrzębia w km 3+200 – 4+420

Zadanie realizowane jest na podstawie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, postanowienie z dnia 22.04.2021 r.,
znak NBZ. 6743.4.29.2021.

Lokalizacja inwestycji: miejscowość Jastrzębia, gmina Lanckorona, powiat wadowicki, województwo małopolskie, droga powiatowa nr 1727K Lanckorona – Jastrzębia – Kopań – Lanckorona. Długość drogi objętej opracowaniem: 1220 m.

Na dokumentację składa się:
- przedmiar robót budowlanych,
- mapa z zaznaczona lokalizacją inwestycji,
- przekrój typowy,
- uzgodnienia branżowe,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Zakres robót obejmuje swoim zakresem m.in.:
- wykonanie remontu podbudowy,
- frezowanie i oczyszczenie nawierzchni,
- skropienie międzywarstwowe emulsją nawierzchni bitumicznej,
- wyrównanie nawierzchni masą mineralno-asfaltową,
- wykonanie warstwy wiążącej,
- wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej,
- ścięcie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym,
- wymiana uszkodzonych korytek betonowych.

3) Remont drogi powiatowej nr 1705K Barwałd – Stryszów – Zembrzyce w m. Barwałd Górny, Stryszów w km 2+350 – 4+000

Zadanie realizowane jest na podstawie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, postanowienie z dnia 25.05.2021 r.,
znak NBZ.6743.7.24.2021.

Lokalizacja inwestycji: miejscowość Barwałd Górny, gmina Kalwaria Zebrzydowska oraz miejscowość Styszów, gmina Stryszów, powiat wadowicki, województwo małopolskie, droga powiatowa nr 1705K Barwałd – Stryszów – Zembrzyce. Długość drogi objętej opracowaniem: 1650 m.

Na dokumentację składa się:
- przedmiar robót budowlanych,
- mapa z zaznaczona lokalizacją inwestycji,
- przekrój typowy,
- uzgodnienia branżowe,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Zakres robót obejmuje swoim zakresem m.in.:
- remont podbudowy,
- frezowanie i oczyszczenie nawierzchni,
- skropienie międzywarstwowe emulsją nawierzchni bitumicznej,
- wyrównanie nawierzchni masą mineralno-asfaltową,
- wykonanie warstwy wiążącej,
- wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej,
- ścięcie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym,
- odtworzenie istniejących rowów,
- remont zjazdów.

4) Remont drogi powiatowej nr 1771K droga przez wieś Zygodowice w km 0+000
do km 0+900

Zadanie realizowane jest na podstawie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, postanowienie z dnia 18.03.2021 r.,
znak NBZ.6743.8.21.2021.

Lokalizacja inwestycji: miejscowość Zygodowice, gmina Tomice, powiat wadowicki, województwo małopolskie, droga powiatowa nr 1771K droga przez wieś Zygodowice. Długość drogi objętej opracowaniem: 900 m.

Na dokumentację składa się:
- przedmiar robót budowlanych,
- mapa z zaznaczona lokalizacją inwestycji,
- przekrój typowy,
- uzgodnienia branżowe,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Zakres robót obejmuje swoim zakresem m.in.:
- remont podbudowy,
- frezowanie i oczyszczenie nawierzchni,
- skropienie międzywarstwowe emulsją nawierzchni bitumicznej,
- wyrównanie nawierzchni masą mineralno-asfaltową,
- wykonanie warstwy wiążącej,
- wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej,
- ścięcie i uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym,
- regulację wysokościową istniejących studzienek,
- odtworzenie istniejących rowów,
- remont istniejących zjazdów,
- ustawienie barier energochłonnych,
- remont elementów odwodnienia.

5) Modernizacja drogi powiatowej nr 1780K Wadowice – Wysoka w km 9+325 – 9+800
w m. Wysoka

Zadanie realizowane jest na podstawie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, postanowienie z dnia 09.06.2022 r.,
znak NBZ.6743.9.157.2019.

Lokalizacja inwestycji: miejscowość Wysoka, gmina Wadowice, powiat wadowicki, województwo małopolskie, droga powiatowa nr 1780K Wadowice – Wysoka. Długość drogi objętej opracowaniem: 475 m.

Na dokumentację składa się:
- przedmiar robót budowlanych,
- mapa z zaznaczona lokalizacją inwestycji,
- przekrój typowy,
- uzgodnienia branżowe,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Zakres robót obejmuje swoim zakresem m.in.:
- frezowanie i oczyszczenie nawierzchni,
- skropienie międzywarstwowe nawierzchni bitumicznej,
- wyrównanie nawierzchni masą mineralno-asfaltową,
- wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej,
- ścięcie i uzupełnienie istniejących poboczy materiałem kamiennym,
- regulację wysokościową studzienek.

6) Przebudowa drogi powiatowej nr 1754K – ul. Lenartowicza w Andrychowie

Zadanie realizowane jest na podstawie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, postanowienie z dnia 30.11.2018 r.,
znak NBZ-RZA.6743.163.2018 zmienione decyzją z dnia 17.05.2021 r., znak
NBZ-RZA.6743.163.2018.

Lokalizacja inwestycji: miejscowość Andrychów, gmina Andrychów, powiat wadowicki. Długość drogi objętej opracowaniem: ul. Lenartowicza 2021,30 m oraz ul. Włókniarzy
32,90 m.

Na dokumentację składa się:
- projekt budowlano – wykonawczy wraz z uzgodnieniami,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- przedmiary robót budowlanych.

Zakres robót obejmuje swoim zakresem m.in.:
- rozebranie istniejących nawierzchni jezdni, chodników, miejsc postojowych, zatok autobusowych oraz zjazdów,
- korytowanie pod warstwy konstrukcyjne projektowanych elementów wraz z odwozem materiału,
- budowę i remont sieci kanalizacji deszczowej,
- budowę i przebudowę sieci oświetlenia drogi,
- zabezpieczenie sieci uzbrojenia podziemnego,
- wykonanie warstw podbudowy pod projektowane elementy,
- wykonanie nawierzchni jezdni, chodników, miejsc postojowych, zatok autobusowych, ścieżek rowerowych oraz zjazdów,
- regulację wysokościową zasuw, studni i wpustów ulicznych,
- wykonanie zieleńców i elementów małej architektury.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do danego kryterium

a) Kryterium: Cena

C = (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (60)

b) Kryterium Wydłużenie okresu gwarancji na roboty
Przyznane pkt za wydłużenie okresu gwarancji na roboty (G) = (Gb : Gn) x waga
gdzie:
G - liczba punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,
Gb – gwarancja na roboty budowlane podana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany
Gn – najdłuższa gwarancja na roboty zaoferowana w postępowaniu
waga – 40
Minimalny okres gwarancji i rękojmi, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, natomiast maksymalny okres gwarancji i rękojmi, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 72 miesiące licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

Wymagany okres gwarancji i rękojmi na roboty – 60 miesięcy.
Maksymalny okres gwarancji i rękojmi na roboty – 72 miesiące

Okres gwarancji na roboty udzielony na ponad 72 miesiące nie będzie punktowany.
W przypadku zaoferowania wymaganego okresu gwarancji tj (60 miesięcy), zamawiający przyznaje w tym kryterium 0 pkt nie stosując wyżej wskazanego wzoru.

Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia:

Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną według powyższych wzorów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
 wykonawca winien wykazać że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 2.000.000,00 złotych (dwa miliony złotych).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej,
 wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie drogi o wartości brutto robót budowlanych minimum 1 000 000,00 zł.- wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone w formie załączonego do oferty - wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ), przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z nich musi spełniać powyższy warunek w całości.
 wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi wykazać, że:
• dysponuje 1 osobą – Kierownikiem Budowy – będący jednocześnie koordynatorem realizacji umowy - posiadającym: uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjno-drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub inne równoważne uprawnienia, wydane na podstawie poprzednich lub odrębnych przepisów.
oraz
• dysponuje 1 osobą – Kierownikiem Robót, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wskazanych przez zamawiającego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale VIII. pkt 2. d).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa dotyczy robót budowalnych w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale VIII. pkt 2. d);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 130.000,00 PLN (słownie złotych: sto trzydzieści tysięcy złotych);
2. Wadium musi być wniesione przed upływem składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:

3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).

4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
5. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Wadowicach Beskidzki Bank Spółdzielczy Oddział w Wadowicach 63 8111 1019 2002 2002 7607 0004.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
9. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści wskazanie adresu e-mail lub adresu pocztowego na który Zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.
10. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taka samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia w takiej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
11. Wadium w formie niepieniężnej musi zabezpieczać ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp i musi wymieniać w swej treści wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie.
12. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 97 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
13. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. Wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
14. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i ust. 2 Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanej w Dziale IX ustawy Pzp.
15. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
16. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika określając zgodnie z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec zamawiającego. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami Istotnych postanowień umowy, który jest załącznikiem nr 4 NIZ.272.TP.58.2022 do SWZ niniejszego postępowania - § 15. Zmiany umowy
1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem poniższych przepisów.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy
w przypadku zaistnienia okoliczności, których przy dochowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. w przypadku:
a) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych niemożliwych wcześniej do przewidzenia, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy;
b) siły wyższej, polegającej na wystąpieniu zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, to jest m. in. klęski żywiołowej (huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, epidemie). Strona powołująca się na siłę wyższą powinna stosownie udowodnić jej zaistnienie odpowiednimi dokumentami;
c) wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych, określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, niepozwalających na realizację robót;
d) wstrzymania prac objetych umową przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zrealizowanie przedmiotu umowy;
e) wystąpienia przerwy w realizacji robót budowlanych, wynikającej z niedającej się przewidzieć konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych;
f) wystąpienia nieprzewidzianej kolizji z urządzeniami znajdującymi się w obszarze prowadzonej inwestycji.
3. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty w zakresie osób realizujących przedmiot umowy w następującym zakresie:
a) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w związku z wystąpieniem uzasadnionego przypadku konieczności realizacji umowy z udziałem Podwykonawców części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania Podwykonawcom, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawstwa określonych w niniejszej umowie;
b) zmiany osób do kierowania robotami pod warunkiem posiadania co najmniej takich uprawnień co wymagane w SWZ (...)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI