"Przebudowa przystani jachtowej na jeziorze Niegocin - przebudowa falochronu, zmiana...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Przebudowa przystani jachtowej na jeziorze Niegocin - przebudowa falochronu, zmiana lokalizacji wejścia do portu, budowa nabrzeży cumowniczych, likwidacja pomostu drewnianego, prace pogłębieniowe.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrzysztof Lickiewicz
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-23
  • Numer ogłoszenia637825-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 637825-N-2019 z dnia 2019-12-23 r.

Krzysztof Lickiewicz: "Przebudowa przystani jachtowej na jeziorze Niegocin - przebudowa falochronu, zmiana lokalizacji wejścia do portu, budowa nabrzeży cumowniczych, likwidacja pomostu drewnianego, prace pogłębieniowe.”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, Oś priorytetowa I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.3 Ponadregionalne powiązania kooperacyjne, Poddziałanie 1.3.2 Tworzenie sieciowych produktów przez MŚP i jest realizowane w ramach projektu pn. Wodny Świat (POPW.01.03.02-28-0002/19).
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krzysztof Lickiewicz, krajowy numer identyfikacyjny 015624973, ul. Bukowińska  22a/104 , 02-703  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 601252015, 605555208, e-mail przetargi@wodnyswiat-mazury.pl, lickiewicz@gmail.com, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://josephine.proebiz.com/pl/public-tenders/list
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
przedsiębiorca
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://josephine.proebiz.com/pl/public-tenders/list

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://josephine.proebiz.com/pl/public-tenders/list

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://josephine.proebiz.com/pl/public-tenders/list

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://josephine.proebiz.com/pl/public-tenders/list
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa przystani jachtowej na jeziorze Niegocin - przebudowa falochronu, zmiana lokalizacji wejścia do portu, budowa nabrzeży cumowniczych, likwidacja pomostu drewnianego, prace pogłębieniowe.”
Numer referencyjny: WŚ.PORT-1/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 zamówienia: Przebudowa przystani jachtowej na jeziorze Niegocin - przebudowa falochronu, zmiana lokalizacji wejścia do portu, budowa nabrzeży cumowniczych, likwidacja pomostu drewnianego, prace pogłębieniowe. Część 2 zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia technicznego przystani jachtowej – pomosty pływające szt. 2 oraz wyposażenie pomostów.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 910000,00
Waluta:
euro
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 105
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy wykonania: Część 1 - 92 dni kalendarzowych od zawarcia umowy. Część 2 – 105 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie określono
Informacje dodatkowe nie określono
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie określono
Informacje dodatkowe nie określono
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 Pzp . Część 1 zamówienia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuk i budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie budowli hydrotechnicznych (takich jak: pirsy, mola, nabrzeża, bulwary, pochylnie i falochrony) o wartości co najmniej 1000 000,00 zł netto każde. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, posiadającymi następujące wykształcenie, uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe: Kierownik robót w specjalności w zakresie urządzeń wodnych lub budowli hydrotechnicznych, który będzie pełnił jednocześnie funkcję kierownika budowy. Minimalne wymagania: 1) wykształcenie wyższe lub średnie; 2) co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim kierowaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy obiektów hydrotechnicznych, dopuszczone doświadczenie w realizacji inwestycji jako kierownik robót, kierownik budowy lub inspektor nadzoru; 3) posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności hydrotechnicznej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności. Część 2 zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zadania polegające na dostawie i montażu pomostów o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto każde. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje zawodowe: Szef montażu pomostów. Minimalne wymagania: 1) wykształcenie wyższe lub średnie; 2) co najmniej 2-krotnie kierował lub nadzorował montaż pomostów na akwenach wodnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Dotyczy obu części zamówienia 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1,2 i 4 Pzp. 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą składa aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w formie JEDZ, stanowiące odpowiednio Załącznik nr 9 do IDW, wypełnione zgodnie z Instrukcją wypełniania JEDZ, stanowiącą Załącznik nr 3 do IDW. Oświadczenie wstępne w formie JEDZ sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym składa wykonawca, wszyscy wykonawcy ubiegający się o zamówienie wspólnie, podmioty udostępniające zasoby na zasadach określonych w art. 22a Pzp. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą składa aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w formie JEDZ, stanowiące odpowiednio Załącznik nr 9 do IDW, wypełnione zgodnie z Instrukcją wypełniania JEDZ, stanowiącą Załącznik nr 3 do IDW. Oświadczenie wstępne w formie JEDZ sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym składa wykonawca, wszyscy wykonawcy ubiegający się o zamówienie wspólnie, podmioty udostępniające zasoby na zasadach określonych w art. 22a Pzp. Pozostałe wymienione w SIWZ oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia są składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę , którego oferta zostanie oceniona najwyżej. Pozostałe. wymagane oświadczenia i dokumenty określono w SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą składa aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w formie JEDZ, stanowiące odpowiednio Załącznik nr 9 do IDW, wypełnione zgodnie z Instrukcją wypełniania JEDZ, stanowiącą Załącznik nr 3 do IDW. Oświadczenie wstępne w formie JEDZ sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym składa wykonawca, wszyscy wykonawcy ubiegający się o zamówienie wspólnie, podmioty udostępniające zasoby na zasadach określonych w art. 22a Pzp. Pozostałe wymienione w SIWZ oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia są składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę , którego oferta zostanie oceniona najwyżej. Pozostałe. wymagane oświadczenia i dokumenty określono w SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie wymagane
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie wymagane
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla Części 1 zamówienia, 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) dla Części 2 zamówienia. 2. Zamawiający wymaga złożenia oferty w języku polskim w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanympodpisem elektronicznym poprzez Platformę Josephine-https://josephine.proebiz.com/pl/public-tenders/list . W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczenia składanego na formularzu JEDZ, orazcałość korespondencji (za wyjątkiem dokumentu stanowiącego zabezpieczenie należytego wykonania umowyw formie gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej oraz umowy) odbywa się elektronicznie przez PlatformęJosephine . 3. W tym celu Wykonawca najpierw musi zarejestrować się na Platformie, a następnie złożyć ofertę.Szczegółowe informacje dot. sposobu wykonania tych czynności znajdują się na stronie pod adresem: http://files.nar.cz/docs/josephine/pl/Skrocona_instrukcja_dla_wykonawcy.pdf 4. Do oferty należy dołączyć JEDZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisemelektronicznym. 5. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składanena formularzu JEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisemelektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 22ust. 1 Pzp. 6. Dodatkowe informacje dotyczące składania JEDZ dostępne są na stronie: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia 7. pozostałe informacje zawarto w SIWZ - IDW..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla Części 1 zamówienia, 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) dla Części 2 zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
Długość okresu gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określono w projektach umów odrębnie dla każdej z części zamówienia, stanowiących TOM II SIWZ. Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto dla danej Części zamówienia podanej w ofercie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Osoba do kontaktu, adres e-mail: Maciej Lickiewicz; m.lickiewicz@ascotpolska.eu
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-24, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2020-03-22 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu, a także innemu podmiotowi, zgodnie z Rozdziałem 2, Dział VI Pzp, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 Pzp. 3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Pzp. 4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 7. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 8. Odwołanie, wobec czynności innych niż określone w ust. 7 wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 9. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 10. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego. 11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. 12. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. 2018 poz. 2188) jest równoznaczne z jej wniesieniem. 13. Skarga powinna czynić zadość wymaganiom przewidzianym dla pisma procesowego oraz zawierać oznaczenie zaskarżonego orzeczenia, przytoczenie zarzutów, zwięzłe ich uzasadnienie, wskazanie dowodów, a także wniosek o uchylenie orzeczenia lub o zmianę orzeczenia w całości lub w części. 14. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa przystani jachtowej na jeziorze Niegocin - przebudowa falochronu, zmiana lokalizacji wejścia do portu, budowa nabrzeży cumowniczych, likwidacja pomostu drewnianego, prace pogłębieniowe.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem Części 1 zamówienia jest przebudowa przystani jachtowej na jeziorze Niegocin - przebudowa falochronu, zmiana lokalizacji wejścia do portu, budowa nabrzeży cumowniczych, likwidacja pomostu drewnianego, prace pogłębieniowe w istniejącym porcie w miejscowości Giżycko, działka jeziorna 338 stanowiąca jezioro Niegocin na wysokości działki nr ew. 1-615/1 ( przed podziałem nr ew. 387/1 ) obręb 0001 Giżycko-miasto. 2. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części IDW „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a. Roboty rozbiórkowe: 1) Rozbiórka pomostów stałych drewnianych; 2) Rozbiórka umocnień brzegowych drewnianych; 3) Rozbiórka części konstrukcji mola żwirowego; 4) Roboty ziemne ok. 570 m3; 5) Rozbiórka prowizorycznego drewnianego umocnienia brzegów; 6) Wywiezienie i zagospodarowanie odpadów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi przepisami. b. Umocnienie z grodzic stalowych z oczepem żelbetowym – molo, główka grobli; c. Umocnienia brzegowe jednostronne pod pomosty brzegowe z grodzic stalowych z oczepem żelbetowym; d. Instalacja zaopatrzenia w wodę punktów dystrybucyjnych – molo i nabrzeża; e. Instalacja zaopatrzenia w energię elektryczną punktów dystrybucyjnych; f. Instalacja oświetlenia pomostów, mola, wejścia do portu; g. Pogłębienie akwenu przystani; h. Przebudowa istniejącej pochylni slipu. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany przygotować pełną dokumentację powykonawczą umożliwiającą uzyskanie zgody na użytkowanie przedmiotu zamówienia (zgodnie z zapisami w decyzji o pozwoleniu na budowę).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45242000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 720000,00
Waluta:
euro
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 92
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
Długośc okresu gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia technicznego przystani jachtowej – pomosty pływające szt. 2 oraz wyposażenie pomostów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca 2 części zamówienia oprócz dostawy i montażu pomostów pływających montuje także dostarczone przez siebie urządzenia w całym porcie, tj: 1) Montaż pomostów nabrzeżnych a, b, e – montaż pokładu z modrzewia syberyjskiego na legarach stalowych ocynkowanych; 2) Montaż boi cumowniczych z martwymi kotwicami; 3) Montaż knag; 4) Montaż stanowisk dystrybucyjnych do poboru energii elektrycznej i wody; 5) Montaż instalacji wodnej i elektrycznej na pomostach pływających; 6) Montaż stanowisk ratowniczych. 7) Montaż odnóg cumowniczych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45241000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 190000,00
Waluta:
euro
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 105
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie podbitki - Dębe Wielkie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie podbitki okolice Mińska Mazowieckiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zagospodarowanie zabytkowego parku w Markowcach w Gminie Sanok
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI