Przebudowa przepustu wałowego dla rowu C (Struga Wielanda) w osi ul. Dybowskiej,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa przepustu wałowego dla rowu C (Struga Wielanda) w osi ul. Dybowskiej, wał przeciwpowodziowy Niziny Nieszawskiej w km 0+000- dokumentacja projektowa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-15
  • ZamawiającyGmina Miasta Toruń
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00049069
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przebudowa przepustu wałowego dla rowu C (Struga Wielanda) w osi ul. Dybowskiej, wał przeciwpowodziowy Niziny Nieszawskiej w km 0+000- dokumentacja projektowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.majewski@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przepustu wałowego dla rowu C (Struga Wielanda) w osi ul. Dybowskiej, wał przeciwpowodziowy Niziny Nieszawskiej w km 0+000- dokumentacja projektowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-251749f4-8500-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016520/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Przebudowa przepustu wałowego dla rowu C w osi ul. Dybowskiej, wał przeciwpowodziowy Niziny Nieszawskiej – projekt budowlany i wykonawczy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umtorun.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umtorun.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Informacje ogólne: 1. 1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiający
ma Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl, 1.2.
Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami panią Małgorzatę Kaczmarek:
https://umtorun.ezamawiajacy.pl1.3. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy
do Systemu na stronie internetowej Urzędu Miasta Torunia: https://umtorun.ezamawiajacy.pl,
lubhttps://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”
zostanie przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego:podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje
kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 1.4. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla
Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://umtorun.ezamawiajacy.pl.
1.5.Zamawiający określa, iż formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB muszą być
zgodne z rozporządzeniem Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.
j.Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15 plików.1.6. Za datę
przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
wczytania do Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl. 1.7.Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamawiający w zakładce"Pytania i odpowiedzi". Za datę
przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu. 1.8.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane
są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. 1.9. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy e-
Zamawiający, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego pod
numerem telefonu: +48 22 257 2223, email: oneplace.admin@marketplanet.pl. 2. Złożenie oferty: 2.1.
Oferta wraz z załącznikami musi zostać sporządzona w języku polskim i złożona w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym
pod rygorem nieważności. Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania
na Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://umtorun.ezamawiajacy.pl. 2.2.
Oferty należy złożyć na platformie pod adresem https://umtorun.ezamawiajacy.pl., w zakładce „
OFERTY” . 2.3. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona
poprawnie”. O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na
platformie. Po zapisaniu, plik jest w Systemie o którym mowa w pkt. 2.1. zaszyfrowany. 2.6.
Wykonawca może przed upływem terminu doskładania ofert zmienić lub wycofać ofertę złożoną przez
siebie ofertę. W tym celu w zakładce„OFERTY" należy zaznaczyć ofertę, a następnie wybrać polecenie
„wycofaj ofertę”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://umtorun.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Gmina Miasta Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń b) inspektorem ochrony danych
osobowych zamawiającego jest Pan Marcin Kapiwąs, tel. 56 611
8802,email:iod@um.torun.pl;c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia11
września 20219 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej„ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f)obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informuję, że: 1. Posiada Pani/Pan:- na podstawie
art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art.
16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;2. Nie przysługuje Pani/Panu:- związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lube RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 11/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest „Sporządzenie kompletnego projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, w tym pozwoleniem na budowę dla zadania „Przebudowa przepustu wałowego dla rowu C (Struga Wielanda) w osi ul. Dybowskiej, wał przeciwpowodziowy Niziny Nieszawskiej w km 0+000””.
1.2. W ramach dokumentacji projektowej należy uwzględnić m.in.:
1) budowę przepustu wałowego dla rowu C,
2) budowę klapy zwrotnej od strony odwodnej na stany powodziowe,
3) reprofilację i umocnienie koryta odpływowego po stronie odwodnej na długości 100 m.
- Lokalizacja obiektu objętego opracowaniem - ul. Dybowska (dz. nr 21, 75/2, 76 obręb 65 Toruń) w osi istniejącego przepustu.
- W ramach prac projektowych należy przewidzieć konieczność wykonania inwentaryzacji do celów projektowych, w niezbędnym zakresie do wykonania przedmiotu zamówienia.
- W ramach prac projektowych należy przewidzieć udział w ewentualnych spotkaniach dotyczących omówienia i uzgodnienia rozwiązań projektowych lub innych wynikających z zakresu opracowania.
- W ramach prac projektowych należy przewidzieć zastosowanie rozwiązań, które nie będą wymagały dysponowania przez Zamawiającego pracownikami, posiadającymi szczególne umiejętności i kwalifikacje do prawidłowej i skutecznej obsługi przepustu.
- W ramach prac projektowych należy uwzględnić ustalenia projektu przebudowy wału przeciwpowodziowego Niziny Nieszawskiej od km 0+000 do km 3+390, miasto Toruń, autorstwa TRACTEBEL ENGINEERING S.A., Katowice.
- W ramach prac projektowych należy uwzględnić wykonanie pomiarów geodezyjnych w profilu podłużnym projektowanego przepustu.
- W ramach prac projektowych należy pozyskać informacje o charakterystycznych stanach wód rzeki Wisły i uwzględnić je w projektowanych rozwiązaniach.
- Do wszystkich projektowanych robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów, gwarantujące pełną sprawność urządzenia w okresie min. 20 lat.
- Materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone szczegółowe wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów, bez podawania nazw własnych oraz nazw producenta, z zastrzeżeniem zapisów ust. 2 Uwaga I.
Uwaga I:
W przypadku, gdy projektant w wyjątkowej sytuacji musi użyć znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to w każdym takim przypadku musi uzupełnić o dodatkowy zwrot "lub równoważne", z podaniem parametrów technicznych i warunków równoważności. Nie dopuszcza się jedynie ogólnego sformułowania dotyczącego równoważności zawartego na początku dokumentacji. Do przekazanej dokumentacji projektowej Wykonawca musi dostarczyć oświadczenie, że nie przywoływał i nie używał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a jeżeli użył - to należy wyszczególnić, w których miejscach dokumentacji projektowej, z zastrzeżeniem zdania pierwszego i drugiego.
1.3. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy:
1) projekt budowlany składający się z następujących elementów:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego, w tym:
- projekt hydrotechniczny,
- projekt konstrukcji z obliczeniami statycznymi,
- inne opracowania w zakresie zapewniającym spełnienie wszystkich zakładanych funkcji obiektu,
d) opinie, uzgodnienia i inne dokumenty, o których mowa w § 5 ust.1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 1609) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
e) instrukcja obsługi przepustu z uwzględnieniem stanów charakterystycznych wód rzeki Wisły,
5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże) + wersja elektroniczna (format pdf + wersja edytowalna),
6) przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
7) kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
8) zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji („ZZK”), w tym wynikające m.in. z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, wyposażenia i innych,
9) inne opracowania niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji urządzenia i uzyskania pozwolenia na budowę,
10) całość opracowań przedmiotu umowy także w wersji elektronicznej w formacie pdf oraz formatach edytowalnych: doc, dwg (zapisane w wersji AutoCAD 2008) oraz ath (dla przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich).
1.4. Przedmiot umowy obejmuje ponadto:
1) pozyskanie mapy syt.-wys. w skali 1:500,
2) dostarczenie mapy ewidencyjnej terenu objętego projektowaną inwestycją wraz z wypisem z rejestru gruntów,
5) przygotowanie dokumentów do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne wymagane przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięcia (przygotowane przez Wykonawcę stosowne kompletne wnioski z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego), z zastrzeżeniem zapisów ust. 4 Uwaga II,
6) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową.
Uwaga II:
Zamawiający dopuszcza udzielenie Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w imieniu Gminy Miasta Toruń do właściwych organów administracji oraz jednostek organizacyjnych w sprawie uzyskania dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 4-5 niniejszej umowy (na pisemny wniosek Wykonawcy - poprzez wskazanie imienne wyznaczonego reprezentanta Wykonawcy), które to czynności Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 1 projektu umowy.
1.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, warunkami technicznymi i normami oraz na podstawie oględzin terenu inwestycji.
1.6. Opracowany przedmiot umowy powinien w szczególności:
1) spełniać wszystkie warunki określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym w ustawie z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r. poz. 2351), rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1609, ze zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 2458) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2021 r., poz. 741), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz pomocniczo czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem „lub równoważny”, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych, z zastrzeżeniem zapisówust. 2 Uwaga I,
2) posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi,zawierać wszystkie niezbędne operaty, opinie, oceny, badania, ekspertyzy i inne niezbędne do prawidłowej realizacji prac projektowych i zapewnić możliwość wykonania robót i oddania obiektu do użytkowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizowania zamówienia (minimalnie 1 realizacja, maksymalnie 5 realizacji )

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
wykonawca wykaże, że przynajmniej jedna osoba z zespołu projektowego posiada uprawnienia w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej i w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 prace projektowe obejmujące swym zakresem obiekty hydrotechnicznei urządzenia melioracyjne, o wartości min.20.000 zł brutto każda (usługa).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art. 108 ust. 1
ustawy -załącznik nr 4

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających
czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wypełniony załącznik nr 5do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wypełniony
załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty wykonawca załącza również:
- pełnomocnictwo (o ile dotyczy),
- odrębne oświadczenie podmiotów udostępniających swoje zasoby o niepodleganiu
wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oile dotyczy),
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby (o ile dotyczy), -zastrzeżenie
tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Stron umowy.
2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:
1) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie:
a) zmiany zaprojektowanej technologii wykonawstwa robót,
b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej,
2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie uszczegółowienia przedmiotu umowy, dotyczącego np. wielkości, rozmieszczenia, zastępujących rozwiązań itp., rezygnacji z niektórych opracowań lub zastąpienia ich innymi,
3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia:
a) z przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze Stron, które w szczególności dotyczyć będą uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie projektowania zadania,
b) w przypadku, gdy nastąpi uszczegółowienie przedmiotu umowy dotyczące np. wielkości, rozmieszczenia, zastępujących rozwiązań itp., rezygnacji z niektórych opracowań lub zastąpienia ich innymi,
c) w przypadku, gdy nastąpi przerwanie prac objętych przedmiotem umowy na czas realizacji prac dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym w ramach odrębnych zamówień dodatkowych lub uzupełniających,
d) w przypadku wydłużających się nie z winy Wykonawcy procedur uzgadniania dokumentacji z podmiotami bądź osobami fizycznymi uczestniczącymi w procesie projektowania (np. z organami administracji, gestorami mediów),
e) w przypadku przedłużającej się procedury odbioru lub zaakceptowania przez Zamawiającego koncepcji architektonicznej, w tym w związku ze zgłoszeniem przez Zamawiającego uwag i propozycji zmian do koncepcji architektonicznej, w której nie stwierdzono wad,
4) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zakresu przedmiotu umowy, w szczególności jego ograniczenia i wynikać będzie z konieczności wprowadzenia ewentualnych opracowań dodatkowych lub zamiennych, wskazanych do wykonania na podstawie odrębnych umów, z ewentualną korektą wynagrodzenia ustaloną na podstawie negocjacji Stron,
5) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany (wydłużenia) terminu określonego w § 9 ust. 3 oraz § 10 ust. 1 wzoru umowy, z przyczyn niezależnych od obu Stron,
6) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany osób wymienionych w § 1 ust. 9 i w § 6 ust. 1-2, wzoru umowy na osoby o nie gorszym doświadczeniu zawodowym,
7) jeżeli zmiana umowy spowodowana będzie siłą wyższą, w tym epidemią, stanem zagrożenia epidemicznego, stanem epidemii, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ i obejmować będzie zmianę umowy w szczególności w zakresie przedmiotu, terminu wykonania, wysokości wynagrodzenia lub terminu przeprowadzenia odbioru przedmiotu umowy.
4. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi:
- opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
- uzasadnienie zmiany,
- obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej /aneksu/ pod rygorem nieważności, z tym, że dla dokonania zmiany osoby wymienionych w § 6 ust. 2 wzoru umowy wystarczy przesłanie listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru na adres Zamawiającego/Wykonawcy oświadczenia zawierającego dane nowej osoby, natomiast dla wydłużenia terminu określonego w § 9 ust. 3 oraz § 10 ust. 1 wzoru umowy wystarczy przesłanie przez Zamawiającego listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru na adres Wykonawcy oświadczenia zawierającego nowy termin.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://umtorun.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-15 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Nie

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa wyrobów betonowych (postępowanie 2)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ulic Okrzei, Krótkiej i Bogusława X w Karlinie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w roku 2022
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI