Przebudowa przepustu w ciągu dk. nr 20 w m. Chociwel.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa przepustu w ciągu dk. nr 20 w m. Chociwel.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-06-25
  • ZamawiającyGENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w SZCZECINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00078608
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa przepustu w ciągu dk. nr 20 w m. Chociwel.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w SZCZECINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Bohaterów Warszawy 33

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-340

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: igabska@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przepustu w ciągu dk. nr 20 w m. Chociwel.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3c68751-c83d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011380/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa przepustów w ciągu dk. nr 20 z podziałem na 2 części: Część 1-Przebudowa przepustu w ciągu dk. nr 20 w miejscowości Chociwel. Część 2 - Przebudowa przepustu w ciągu dk. nr 20 w m. Winniki.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

gddkia.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: gddkia.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Instrukcja korzystania z Platformy:- w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie dopostępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy; po wprowadzeniu danychużytkownika,tj. adresu e-mail oraz hasła, zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;-wprzypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – należy w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś siędo udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego. - po wypełnieniu FormularzaRejestr. Wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonaćpierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacjiOperatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych).2. Zalecenia dotyczące podpisów. 2.1.Zalecenia odnośnie kwalifikowanego podpisu elektr.:- dla dok. w formacie „pdf” zaleca się podpisformatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature),- dla dokumentów w formacie innym niż „pdf”zaleca się podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic Signature).2.2. Zalecenia odnośniepodpisu osobistego :- w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dokumenty wformacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dok. nie może przekraczać 5 MB,- dladok. w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),- dokumenty w formacie innym niż„pdf”zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.3. Zalecenia odnośnie podpisuzaufanego :- wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,- dla dokumentów w formacie „pdf” zalecasię podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).4.Niezbędnewymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:- stały dostęp do sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 20/4 Mb/s;- komputer klasy PC lub MAC,onastępującej konfiguracji: pamięć min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemówoperacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;- zainstalowana
dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 11.0;- włączona obsługa JavaScript;- zainstalowany program AcrobatReader lubinny obsługujący pliki w formacie „pdf”.5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatachdopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt,.csv,.pdf,.jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików wformacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limituliczby plików.6. Dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy
wczytaćjakozałączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanychużytkowników w zakładce „Pomoc”„Instrukcje”.Pytania/wnioski o wyjaśnienie treści SWZ/odwołaniaskładane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”, polecenie „Nowe/wysłane” i następnie„Dodajpytanie/ komentarz”.W trakcie etapu składania ofert, oferta, oświadczenie, o którym mowa w pkt10.2. IDW, dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów
luboświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki„Załączniki”polecenie„Dodaj załącznik”.Po złożeniu ofert, dokumenty elektroniczne, oświadczenia,uzupełnienia,wyjaśnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przedstawiane przez Wykonawcę nawezwanie Zamawiającego, składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”polecenie„Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/ komentarz” albo jako korespondencja w wątku polecenie„Otrzymane” i następnie „Odpowiedz”.Pozostałe informacje określające SPOSÓB KOMUNIKACJIORAZ WYMAGANIA FORMALNE zostały opisane w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje , że Administratorem danychosobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad , ul. Wronia 53 ,00-874Warszawa , tel. (022) 375 88 88 , e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl . 2. W sprawach związanych zprzetwarzaniem danych osobowych , można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych ,zapośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl . 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celuprzeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji . 4.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych,wydane na jej podstawie akty wykonawcze , a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach. 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym zuwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającymdane na podstawie zawartych umów.6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okresobowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanychześrodków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresuobowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały oneuznane , jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy) .7. Osobie, której danedotyczą przysługuje prawo: dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego zprawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku , Zamawiający może żądaćod osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego; sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania nawarunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia anizmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami.Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8.Podanie danychjest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie ocenyspełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonaniazamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jegooferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.Sz.D-3.2412.24.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przepustu w ciągu dk. nr 20 w m. Chociwel

4.2.6.) Główny kod CPV: 45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować
będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena – 60 % = 60 pkt, Okres rękojmi zawady fizyczne –
25%=25 pkt, Termin realizacji – 15%=15 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady fizyczne

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

dot. zdolności technicznej lub zawodowej:A) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi
wykazaćsię wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat
przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tymokresie, co najmniej:- 2 robót budowlanych polegających na budowie lubprzebudowie lub remoncie obiektu mostowego lub przepustu na drodze klasy min. G o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto każda.Ilekroć w treści SWZ jest mowa o:„budowie”,„przebudowie” lub „remoncie” - należy przez to rozumieć odpowiednio budowę lub przebudowęlub remont w rozumieniu ustawy Prawo budowlane; Jako wykonanie (zakończenie)robotybudowlanej należy rozumieć wystawienie Świadectwa Przejęcia (wydanego zgodnie zSubklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisaniekońcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, wktórych nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).Wartości podane w
dokumentachpotwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez
Zamawiającegonależy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień wystawienia
Świadectwa Przejęcia(wydanego zgodnie z Subklauzulą 10.1 dla kontraktów realizowanych
zgodnie z warunkamiFIDIC) lub na dzień podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnegodokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa
Przejęcia).Zadrogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o
drogach publicznych (Dz. U. z 2020 poz. 470 ze zm.).Za obiekt mostowy Zamawiający uzna
obiektmostowy w rozumieniu rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia
30 maja2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe
obiektyinżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 nr 63 poz. 735 ze zm.). B)dotyczącejosób:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia,legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednim do
funkcji, jakiezostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże
osoby, któremusi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące
wymagania:Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownika Budowyminimalna liczba osób:1- minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: - posiadająca uprawnienia budowlane dopełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, oraz -posiadającadoświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robótmostowych na co najmniej 2 robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowiedrogowych obiektów inżynierskich o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto każda.Ilekroć w treści SWZ jest mowa o„uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „przebudowie”, „kierowniku budowy”, „kierownikurobót” należy pojęcia te rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlaneoraz aktami wykonawczymi do niej.Wartości podane w dokumentach potwierdzającychspełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyćwedług średniego kursu NBP na dzień zawarcia Umowy/-ów na realizację roboty/robótwykazanej/wykazanych w ramach powyżej określonego warunku.Za drogowe obiektyinżynierskie Zamawiający uzna obiekty inżynierskie w rozumieniu rozporządzenia MinistraTransportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków
technicznych,jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U.
z 2000 nr 63poz. 735 ze zm.).Dodatkowe informacje: - przez „uprawnienia budowlane”
zamawiający rozumieuprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane
oraz w RozporządzeniuMinistra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 ze zm.) lub
odpowiadające im ważneuprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio
obowiązujących przepisów prawa lubodpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ,
zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskichUnii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 ze zm.). -
Zamawiający na etapie składania i ocenyofert nie wymaga, aby osoby posiadające uprawnienia
budowlane, a będące obywatelamipaństw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji
Szwajcarskiej oraz państw członkowskichEuropejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)
- stron umowy o Europejskim ObszarzeGospodarczym, poza legitymowaniem się posiadaniem
uprawnień budowlanych zdobytych pozaterytorium Polski, musiały dysponować odpowiednią
decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowychlub w lub w przypadku braku decyzji o uznaniu
kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania,o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z
dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządachzawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa
(t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 ze zm.),dotyczące świadczenia usług transgranicznych, tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listęczłonków właściwej izby samorządu zawodowego. - na podstawie art. 104 ustawy Prawobudowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji wdotychczasowym zakresie. - zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie ztreścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W celuuniknięcia wątpliwości zaleca się podanie daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresuuprawnień z posiadanego zaświadczenia. - wszystkie osoby przewidziane do realizacjizamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadkuwykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość językatechnicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występującychprzy realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp p i pkt 10.2 IDW

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniemdowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty. Okres 5 lat, o którym mowa powyżej, liczysię wstecz od dnia w którym upływa termin
składania ofert.b) wykaz osób, skierowanych przezWykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nieczynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówieniapublicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy
Pzp, oraz wprzypadkach, o których mowa w pkt 9.2. IDW, natomiast spełnianie warunków
udziału wpostępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW. 3. W przypadku
wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w
pkt. 10.2IDW, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia tepotwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniuwzakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
wpostępowaniu. 4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego: 1) w pkt. 8.2.4)
IDWwykazuje co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. 2) w pkt. 8.2.4) IDW Wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych zWykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności
sąwymagane. -Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają,
któreroboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.5. W
przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na
wezwanieZamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o
którychmowa w pkt 10 IDW, przy czym: 1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt
10.8.IDW, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie
warunku,w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW; 2) oświadczenie, o którym mowa w
pkt 10.7.IDW, składa każdy z nich.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w PPU (Tom II
SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 10:50

8.2.) Miejsce składania ofert: https:// gddkia.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy, przy czym minimalny termin realizacji dopuszczony przez Zamawiającego, który może zaoferować Wykonawca to 4 miesiące. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekipy lub pracowników murarzy, cieśli zbrojarzy - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy lub pracowników murarzy, cieśli zbrojarzy Inwestycje to budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Termin prac do ustalenia. Praca na terenie Koszalina i Kołobrzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI