Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Przebudowa przepustu ul. Graniczna w Jastrowie’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrowie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Przebudowa przepustu ul. Graniczna w Jastrowie’’
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb6c4d6c-34e4-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002218/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa przepustu ul. Graniczna w Jastrowiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /54e21htom1/skrytka znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
Poczta elektroniczna [e-mail]: sekretariat@jastrowie.pl
Strona internetowa zamawiającego [URL]: http://www.jastrowie.pl/
Strona internetowa prowadzonego postępowania na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia [URL]: http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowana inwestycja położona jest w miejscowości Jastrowie na działkach ewidencyjnych nr 3012, 8127/6, 8127/11. Istniejący przepust o długości ok. 11 m wykonany jest z rur betonowych o średnicy ø 1000 mm. Wlot i wylot istniejącego przepustu wykonany jest z żelbetowych ścianek czołowych o wysokości ok. 4 m. Przedmiotowy przepust służy przepuszczaniu wody z jeziora Jastrowie Wielkie do rzeki Gwda. W związku ze złym stanem technicznym zachodzi konieczność wykonania przebudowy przepustu w obrębie działki drogowej (dz. nr 3012), oraz rozbudowy przepustu na działkach leśnych (dz. nr 8127/6, 8127/11). Istniejący przepust jest w złym stanie technicznym - w ściankach czołowych na całej długości występują rysy o szerokości do 3 cm, a istniejące rury betonowe są odkształcone i pozapadane. Nad istniejącym przepustem zlokalizowana jest jezdnia o nawierzchni z kruszywa łamanego wraz z obustronnymi gruntowymi poboczami. Na istniejącym obiekcie zamontowane są bariery ochronne typu U-11a (szczeblinkowe). Z uwagi na zły stan techniczny droga nad obiektem została wyłączona z użytkowania.
W obrębie istniejącego obiektu brak jest urządzeń obcych. Teren wokół obiektu pokryty jest bujną roślinnością trawiastą oraz charakteryzuje się występowaniem drzew i krzewów.
W ramach planowanej inwestycji założono rozbiórkę istniejącego przepustu z rur betonowych ø 1000 mm wraz ze ściankami czołowymi i wykonaniu w jego miejsce nowego przepustu z rury stalowej spiralnie karbowanej ø 1000 mm o długości 14,50 m i spadku 0,55%. Wlot i wylot projektowanej rury należy dociąć do pochylenia projektowanej skarpy (nachylenie 1:1), której wzmocnienie na całej wysokości zaprojektowano z bruku kamiennego o wys. 15 – 17 cm ułożonego na warstwie betonu C 16/20 gr. 15 cm. Posadowienie nowego przepustu zaprojektowano na fundamencie z kruszywa łamanego (naturalnego) stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 50 cm w materacu z geotkaniny poliestrowej. Projektowany materac o wym. 17,90 x 7,50 m należy posadowić na warstwie odcinającej z pospółki o gr. 30 cm. Na wykonanym fundamencie rurę stalową należy ułożyć na warstwie wyrównawczej z piasku gr. 15 cm. Ułożoną na fundamencie rurę należy zasypać gruntem pozyskanym z wykopu, oraz nowym gruntem pozyskanym na koszt wykonawcy robót.
Parametry projektowanego przepustu przyjęto zgodnie z decyzją wodnoprawną nr BD.ZUZ.2.4210.155.2022.DD z 27.07.2022 r.:
Na wlocie i wylocie przepustu zaprojektowano umocnienie dna istniejącego ścieku z płyt betonowych z betonu C30/36, W8, F150 i gr. 20 cm. Wymiar płyty na wlocie przyjęto 3,70 x 1,50 m, natomiast na wylocie 4,55 x 1,50 m. Na długości wykonanych umocnień z płyt betonowych (1,50 m) założono do wysokości 1,50 m umocnienie skarp istniejącego ścieku z bruku kamiennego o wys. 15 – 17 cm ułożonego na warstwie betonu C 16/20 gr. 15 cm.
Nad projektowanym przepustem założono odtworzenie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego o szerokości 3,50 m, oraz wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 2 x 1,00 m. Spadek poprzeczny jezdni przyjęto 3%, natomiast poboczy 6%. Wzdłuż drogi nad przepustem zaprojektowano bariery ochronne o minimalnych parametrach N2W2.
Na czas prowadzonych robót w celu zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót przed zalaniem założono wykonanie dwóch grodzy ziemnych oraz przelewu tymczasowego z rur o średnicy ø 500 mm i długości 32,00 m. Po zakończeniu robót wykonany przelew obiegowy jak i grodze ziemne należy rozebrać, a teren doprowadzić do stanu pierwotnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) w zakresie zamówienia:
co najmniej dwa zamówienia, z których każde polegało na budowie lub przebudowie przepustu lub budowie lub przebudowie drogi, której elementem była budowa lub przebudowa przepustu o wartości min 150 000,00 zł,
oraz
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – 1 rok – podstawa dysponowania
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
21.1 Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.
21.2 Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 14.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-30 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni