Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1989D w Olesznej”
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoDzierżoniów
WojewództwoDolnośląskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-18
ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie
Data publikacji ogłoszenia2021-03-03
Numer ogłoszenia2021/BZP 00012543
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00012543 z dnia 2021-03-03
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane „Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1989D w Olesznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723835
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000083/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 1989D w Olesznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdpdzierzoniow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdpdzierzoniow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Ilekroć wdalszej części mowa o:„Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie procesuzwiązanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności doprzekazywania ofert, oświadczeń. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszczamożliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień orazinformacji:1. Elektronicznie na adres e-mail:sekretariat@zdp.dzierzoniow.pl lub za pośrednictwemPlatformy znajdującej się pod adresem:https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl w zakładce„Korespondencja”.2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną doZamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze doZamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 7.00-15.00 w dnirobocze).3.Ogólne zasady korzystania z Platformy:3.1 zgłoszenie do postępowania wymagazalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zarząd Dróg Powiatowych wDzierżoniowie;https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.3.2Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany dostronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub dozałożenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesurejestracyjnego3.3Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. 3.4 Po założeniukonta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającyma Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formieelektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6.Zamawiający informuje, iż wprzypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawcawinien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa ZDPDzierżoniów.+48 22 572223mail: oneplace@marketplanet.pl7.Zamawiający określa dopuszczalnyformat kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:7.1dokumenty w formacie „pdf" zaleca siępodpisywaćformatemPAdES,7.2dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf",wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązanyzałączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.8Zamawiający określaniezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:8.1Stałydostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;8.2Komputer klasy PC lub MAC,o konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny - MS Windows 7 , MacOs x 10.4,Linux8.3Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS1.2.8.4WłączonaobsługaJavaScript;8.5Zainstalowany program obsługujący pliki w formacie.pdf.9.Zamawiający określadopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,svg, wav, , mpg, mpeg, , ,mpeg4,ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, xml, xsd, gml, , xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES,CAdES,10.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:10.1Plikzałączonyprzez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.11.Oznaczenieczasu odbioru danych przezPlatformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu synchronizowanegoodpowiednim źródłem czasu.12.W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy,Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres:sekratariat@zdp.dzierzoniow.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono wzałączniku nr 6 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono wzałączniku nr 6 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/DT/252/P 3/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące w szczególności: 1. przebudowę istniejącego przepustu pod drogą powiatową nr 1989D 2. odtworzenie nawierzchni drogi po wykonaniu przebudowy przepustu3. wyprofilowanie , oczyszczenie i umocnienie skarp oraz dnarowów Szczegółowy zakres robót opisuje: dokumentacja projektowa
4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 35,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:-Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie 3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00zł(słownie: pięćset tysięcy zł ) a) Doświadczenie zawodowe Zamawiający wymagaaby Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert, lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – zrealizował z podaniem ich rodzajui wartości, daty i miejsca wykonania: min. -1 zadanie w zakresie budowy, lub przebudowy, lub remontu lub modernizacji obiektu mostowego o wartości min. 500 000,00 PLN brutto (słownie: pięćset tysięcy zł brutto) – każde zadanie b)Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać podstawowy potencjał sprzętowy do wykonaniaprzedmiotowego zamówienia Sprzęt i urządzenia będące w dyspozycji Wykonawcy przeznaczone do wykonywania robót mają być zgodne z normami środowiska iprzepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wymagane do wykonania zadania jednostki sąwymienione w poszczególnych SST Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował n/w sprzętem: Koparka o pojemności łyżki min 1m3– min. 1 jednostka-Samochody samowyładowcze o ładowności min 6 ton. min. 1 jednostka Koparka o pojemności łyżki min 1m3– min. 1 jednostka-Samochody samowyładowcze o ładowności min 6 ton. min. 1 jednostka c) Kadra techniczna Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami w specjalności mostowej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 z późn. zmianami). Dopuszcza sięuprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Wymagane minimalne doświadczenie 5 lat przy budowie lub przebudowie lub remoncie obiektów mostowych na stanowisku kierownika budowy. W przypadku obywateli państw Europejskiego ObszaruGospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art.12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne wbudownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.3.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegaćna zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunkówprawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymizasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wprzypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o którychmowa w pkt. 3 oraz 4,a,b,c, zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli: - w przypadku określonym w pkt. 3 warunek zostanie spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców lub Wykonawcy będą łącznieubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na określoną w SWZ w przypadku określonym w pkt.4awarunek oceniany będzie łącznie, co oznacza prawo do wykazania przez każdego z członków konsorcjum po co najmniej jednej wykonanej robocie budowlanej, przy czym każde zwykazanych zamówień musi opiewać na kwotę odpowiadającą wartości i zakresowi zamówieniaoraz wskazanej przez Zamawiającego. w przypadku określonym w pkt. 4b warunek zostanie spełniony, jeżeli chociaż jeden z Wykonawców będzie dysponował potencjałem technicznymwskazanymi powyżej w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub Wykonawcy będą wspólniedysponowali tymi osobami. w przypadku określonym w pkt. 4c warunek zostanie spełniony, jeżelichociaż jeden z Wykonawców będzie dysponował osobami wskazanymi powyżej w SpecyfikacjiWarunków Zamówienia lub Wykonawcy będą wspólnie dysponowali tymi osobami. 3 Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiadawymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inneprzedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;-zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;-zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane: oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;- potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt. XXIII 4a);- Załącznik nr A do SWZ2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeniach technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dodysponowania tymi zasobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego ww pkt. XXIII 4b); Załącznik nr B do SWZ3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymiosobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt. XXIII 4c ); Załącznik nr C do SWZ4) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. XXIII pkt 3Jeżeli z załączonej polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy,stanowiącym załącznik do SWZ. 2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-18 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-18 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
nie dotyczy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
Lokalizacja zleceniadolnośląskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.