Przebudowa przepompowni ścieków surowych oczyszczalni ścieków w Szadku wraz z rurociągiem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa przepompowni ścieków surowych oczyszczalni ścieków w Szadku wraz z rurociągiem tłocznym ścieków surowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzadek
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-30
  • ZamawiającyGmina i Miasto Szadek
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00158661
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa przepompowni ścieków surowych oczyszczalni ścieków w Szadku wraz z rurociągiem tłocznym ścieków surowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Szadek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 3

1.5.2.) Miejscowość: Szadek

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-240

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugimszadek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szadek.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przepompowni ścieków surowych oczyszczalni ścieków w Szadku wraz z rurociągiem tłocznym ścieków surowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da9ac9f6-d2ba-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015101/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa przepompowni ścieków surowych oczyszczalnie ściekó w Szadku wraz z rurociągiem tłocznym ścieków surowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie finansowane z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugimszadek.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugimszadek.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu zostały opisane w Instrukcji Wykonawcy dostępnej na stronie szadek.biuletyn.net w zakładce zamówienia publiczne

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.11.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie przepompowni ścieków surowych oczyszczalni ścieków w Szadku wraz
z rurociągiem tłocznym ścieków surowych

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji:
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- Dokumentacje projektowa
- Przedmiar robót

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w sytuacjach określonych w niniejszej Umowie.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących okolicznościach:
1) zmiany dotyczące zakresu robót wynikających z nieprzewidzianych kolizji z robotami prowadzonymi przez inne podmioty lub niezinwentaryzowaną infrastrukturą techniczną; w takim przypadku zmiany zostaną ograniczone do zmian powodujących usunięcie kolizji poprzez zmianę sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń; zmiany te mogą determinować zmianę terminu zakończenia robót lub wysokości wynagrodzenia, przedłużenia terminu realizacji, terminów płatności;
2) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia i właściwa realizacja umowy- w takiej sytuacji może ulec zmianie termin wykonania zamówienia podstawowego, o czas niezbędny do wykonania robót dodatkowych lub wysokość wynagrodzenia;
3) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia i właściwa realizacja umowy- w takim przypadku może ulec zmianie termin wykonania zamówienia podstawowego, o czas niezbędny do wykonania robót zmiennych lub wysokość wynagrodzenia, o ile wykonanie robót zamiennych będzie wiązało się użyciem odmiennej technologii, materiałów lub prac nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej a powodujących dodatkowe koszty po stronie Wykonawcy;
4) wystąpienia warunków i zdarzeń losowych niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, klęsk żywiołowych, innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, które skutkują niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia;
5) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, przy czym w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku, podatek VAT będzie naliczony zgodnie ze stawką obowiązującą na dzień wystawienia faktury, z tym że:
- w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian,
- w przypadku obniżenia stawki podatku VAT zmianie ulegnie jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian
3. Zmiany w treści umowy określone w ust 1 wymagają sporządzenia aneksu
w formie pisemnej.
4. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o niniejsze zamówienie i wynik postępowania oraz jeżeli zmiany te nie naruszą zasady równego traktowania wykonawców ubiegających się o zamówienie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugimszadek.ezamawiajacy.pl l w zakładce „OFERTY

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie mieszkania w stanie deweloperskim ok. 45 m2 - Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykończenie mieszkania w stanie deweloperskim ok. 45 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja nawierzchni boiska i placów zabaw
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szadek: Dostawa i instalacja agregatu prądotwórczego na SUW w Łobudzicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szadek: Dostawa laptopów i tabletów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja nawierzchni boiska i placów zabaw
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI