Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa przejścia dla pieszych zlokalizowanego w km 0+460 drogi powiatowej nr 2294O (ul. Przemysłowa w Wołczynie) wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego” - w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774185218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwalencka@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa przejścia dla pieszych zlokalizowanego w km 0+460 drogi powiatowej nr 2294O (ul. Przemysłowa w Wołczynie) wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego” - w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbf80487-201a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008140/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 "Przebudowa przejścia dla pieszych zlokalizowanego w km 0+460 drogi powiatowej nr 2294O (ul. Przemysłowa w Wołczynie) wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego" - w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 oraz 63 ust. 2 ustawy Pzp - komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl.
Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl
Formularz ofertowy wraz z załącznikami należy wypełnić w formie elektronicznej i opatrzyć:
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. 4. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami: Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością.
-Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
-Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony:
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
- Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego:
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
- Po założeniu konta, Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
5. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym
wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet
Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
•Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer
(zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STAROSTA KLUCZBORSKI Z SIEDZIBĄ W STAROSTWIE POWIATOWYM W KLUCZBORKU, UL. KATOWICKA 1, 46-200 KLUCZBORK.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl
Klauzula informacyjna dot. RODO zawarta została w Rozdz. XXIV SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ) "Ochrona danych osobowych"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZD.272.6.2021.MW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania w systemie "zaprojektuj i wybuduj" pn.: "Przebudowa przejścia dla pieszych zlokalizowanego w km 0+460 drogi powiatowej nr 2294O (ul. Przemysłowa w Wołczynie) wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego" polegającego na przebudowie przejścia dla pieszych zlokalizowanego w km 0+460 drogi powiatowej nr 2294O (ul. Przemysłowa w Wołczynie) wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego. Zamówienie obejmuje: a) opracowanie kompleksowej dokumentacji formalnej, projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w PFU wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, decyzjami, pozwoleniami, opiniami, warunkami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji oraz do realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia b) wykonania z należytą starannością wszystkich robót budowlanych na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej, zgodnie z harmonogramem oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z poszanowaniem postanowień zawartych w uzyskanych decyzjach, pozwoleniach, warunkach, opiniach i uzgodnieniach i innych dokumentach, mających związek z procesem budowlanym dla realizowanych robót, c) sprawowania nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres rzeczowy Robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy oraz wszelkie wymagania, wytyczne i szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest wykonać dokumentację projektową wraz z projektem stałej i czasowej organizacji ruchu, uzgodnić projekt z Zamawiającym, uzyskać wszelkie niezbędna zgody i pozwolenia oraz wykonać roboty budowlane wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w zakresie objętym wykonanym i zatwierdzonym projektem budowlanym.
Zadanie będzie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert:
1) CENA (C) - waga 60%;
2) OKRES GWARANCJI JAKOŚCI (I) - waga 40%
Kryterium CENA OFERTOWA (C) będzie rozpatrywane na podstawie oferowanej ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najniższą ceną = 60 punktów.
Kryterium OKRES GWARANCJI JAKOŚCI (I) będzie rozpatrywane na podstawie udzielonego czasu gwarancji jakości na wykonany przedmiotu zamówienia, podany przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Im dłuższy termin tym więcej punktów do zdobycia. Maksymalna ilość punktów do zdobycia = 40.
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 3 lata od daty pozytywnego odbioru końcowego.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony przez Zamawiającego to 5 lat od daty pozytywnego odbioru końcowego.
Jako okres gwarancji należy przyjąć liczbę całkowitą z przedziału: [3÷5]. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata lub dłuższy niż 5, zostanie odrzucona jako niezgodna z wymogami SWZ.
Oferty zostaną ocenione na podstawie poniższej punktacji:
OKRES GWARANCJI JAKOŚCI 3 lata - 0 punktów
OKRES GWARANCJI JAKOŚCI 4 lata - 20 punktów
OKRES GWARANCJI JAKOŚCI 5 lat - 40 punktów
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielania zamówienia. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji (SWZ) warunki, spełni wymogi ustawy Pzp oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród ocenianych ofert, zgodnie z opisem Rozdz. XIX SWZ na podstawie ww. kryteriów.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Najkorzystniejsza oferta po zsumowaniu punktacji z powyższych kryteriów może uzyskać maksimum 100 punktów.
Szczegółowy OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT zawarty został w Rozdz. XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy składając stosowne oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp, iż nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia konkretnych wymagań w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia konkretnych wymagań w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia konkretnych wymagań w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji minimum:
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca musi mieć do dyspozycji minimum:
A. jedną osobę, tj. projektanta branży drogowej, zdolnego do realizacji zamówienia, posiadającego niezbędne kwalifikacje tj. wymagane Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń w rozumieniu Prawa budowlanego (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
B. jedną osobę, tj. kierownika budowy, zdolnego do realizacji zamówienia, posiadającego niezbędne kwalifikacje tj. wymagane Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń w rozumieniu Prawa budowlanego (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
C. jedną osobę, tj. projektanta branży elektrycznej, zdolnego do realizacji zamówienia, posiadającego niezbędne kwalifikacje tj. wymagane Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu Prawa budowlanego (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
D. jedną osobę, tj. kierownika robót branży elektrycznej, zdolnego do realizacji zamówienia, posiadającego niezbędne kwalifikacje tj. wymagane Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, i elektroenergetycznych w rozumieniu Prawa budowlanego (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane bez ograniczeń, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)
UWAGA! Wymienione osoby w punktach A, B, C, D muszą być członkami odpowiedniej Izby samorządu zawodowego i być ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzone zaświadczeniem przez tę Izbę. Zaświadczenie to zostanie przedłożone Zamawiającemu przed podpisaniem Umowy.
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1725).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu - stanowi zał. nr 5 "Wykaz osób".
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z treścią zał. nr 5)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz nr 1 do SWZ - Oferta, 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3. Zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia-jeżeli dotyczy. 4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 - jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia znajdują się w Rozdz. XII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach wymienionych w §16 Projektowanych postanowień umowy - załącznik 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać poprzez Platformę zakupową prowadzonego postępowania, pod adresem https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-13 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-11