Przebudowa przejścia dla pieszych w Łęczycy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa przejścia dla pieszych w Łęczycy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁęczyca
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-07
  • ZamawiającyMIASTO ŁĘCZYCA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00277823
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa przejścia dla pieszych w Łęczycy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ŁĘCZYCA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610018479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 14

1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okubas@leczyca.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejścia dla pieszych w Łęczycy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79bbcbe7-4b75-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004469/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Zachodniej w Łęczycy oraz Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Kilińskiego w Łęczycy przy ul. Kilińskiego w Łęczycy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki
komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe,
pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,
.doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w SWZ składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za
pomocą platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”), dostępną pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”
dostępnego na stronie dotyczącej danego postepowania (nie dotyczy składania ofert).
4. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza
komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: okubas@leczyca.info.pl (nie dotyczy składania
ofert).
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020
r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet,
2) komputer klasy PC lub MAC,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, np. Google Chrome, FireFox lub Internet
Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
7. Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca
dokumenty określone w przepisach ustawy Pzp.
8.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
„Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do
konkretnego Wykonawcy.
9.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec
awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. Szczegółowo określono w pkt 16 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100
Łęczyca
2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: iodo@leczyca.info.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 271.2.4.2021;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówień publicznych na zadania realizowane z
dofinasowaniem ze środków Unii Europejskiej - przez okres wymagany przez Instytucję Zarządzającą
danym programem operacyjnym skąd pozyskano środki.
7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Zgodnie z art. 222 ust. 5 PZP dane wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetargowym
są udostępniane na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca, tak jak ogłoszenie o
wykonaniu umowy na podstawie art. 448 PZP.
12. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP, a także podmioty upoważnione
na podstawie i w granicach prawa oraz podmiotom, z którym Administrator Danych Osobowych zawarł
umowę powierzenia przetwarzanie danych oraz odbiorcy danych w rozumieniu przepisów o ochronie
danych osobowym, m.in. Urząd Miasta Łęczyca, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie,
usługi informatyczne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 272.2.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Zachodniej w Łęczycy
Zakres robót obejmuje wykonanie dwóch przejść dla pieszych:
przy ul. Zachodniej w Łęczycy:
- wykonanie robót rozbiórkowych niezbędnych dla prawidłowego wykonania zadania,
przebudowę fragmentu chodnika, wymianę krawężników i obrzeży, wykonanie nawierzchnijezdni w miejscu przejścia dla pieszych w kolorze biało - czerwonym, montaż punktowych
solarnych elementów odblaskowych, wykonanie nawierzchni o zwiększonej szorstkości,
wykonanie linii wibracyjnych, montaż systemu informacji fakturowej, montaż barier
chodnikowych, wykonanie dedykowanego solarnego oświetlenia dla przejścia dla pieszych,
wykonanie oznakowania pionowego wykonanego przejścia dla pieszych.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Programu Funkcjonalno Użytkowego i
załącznika graficznego ze szkicem koncepcyjnym, zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia
(OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: C - cena - 60% C = (Cena minimalna / Cena badanej oferty) x 60 pkt
G – gwarancja i rękojmia - 40% Zaproponowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 5 lat (60 miesięcy) – 0 pkt
Zaproponowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 5,5 roku (66 miesięcy) – 20 pkt
Zaproponowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 6 lat (72 miesiące) – 40 pkt

Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ.
Za niewskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji, wykreślenie wszystkich wskazanych okresów gwarancji lub wykreślenie tylko jednego wskazanego okresu oferta nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 60 miesięcy.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.
Zamawiający przyjmuje, że: 1 pkt = 1 %

P = C + G

gdzie:
P – łączna ilość punktów badanej oferty
C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena
G – ilość punktów badanej oferty w kryterium gwarancja i rękojmia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Kilińskiego w Łęczycy przy ul.
Kilińskiego w Łęczycy:
wykonanie robót rozbiórkowych niezbędnych dla prawidłowego wykonania zadania, wykonanie
nawierzchni jezdni w miejscu przejścia dla pieszych w kolorze biało - czerwonym, montaż
punktowych solarnych elementów odblaskowych, wykonanie nawierzchni o zwiększonej
szorstkości, wykonanie linii wibracyjnych, montaż systemu informacji fakturowej, montaż barier
chodnikowych, wykonanie dedykowanego solarnego oświetlenia dla przejścia dla pieszych,
wykonanie oznakowania pionowego wykonanego przejścia dla pieszych
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Programu Funkcjonalno Użytkowego i
załącznika graficznego ze szkicem koncepcyjnym, zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia
(OPZ) stanowiącym załącznik nr 3A do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: C - cena - 60% C = (Cena minimalna / Cena badanej oferty) x 60 pkt
G – gwarancja i rękojmia - 40% Zaproponowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 5 lat (60 miesięcy) – 0 pkt
Zaproponowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 5,5 roku (66 miesięcy) – 20 pkt
Zaproponowany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 6 lat (72 miesiące) – 40 pkt

Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ.
Za niewskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji, wykreślenie wszystkich wskazanych okresów gwarancji lub wykreślenie tylko jednego wskazanego okresu oferta nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 60 miesięcy.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.
Zamawiający przyjmuje, że: 1 pkt = 1 %

P = C + G

gdzie:
P – łączna ilość punktów badanej oferty
C – ilość punktów badanej oferty w kryterium cena
G – ilość punktów badanej oferty w kryterium gwarancja i rękojmia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia:
3.4.1.1. w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedną
dokumentację projektową, która obejmowała budowę lub przebudowę chodnika/chodników lub
drogi publicznej/dróg publicznych,
3.4.1.2. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali roboty budowlane obejmujące
swoim zakresem budowę lub przebudowę chodników lub dróg publicznych o łącznej wartości nie
mniejszej niż 70 000,00 zł brutto.
3.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
3.4.2.1. jedną osobą na stanowisko projektanta branży drogowej posiadającą uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,
3.4.2.2. jedną osobą na stanowisko projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych ielektroenergetycznych,
3.4.2.3. jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej,
3.4.2.4. jedną osobą na stanowisko kierownika robót elektroenergetycznych posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci
elektrycznych i elektroenergetycznych.
W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia:
3.4.1.1. w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedną
dokumentację projektową, która obejmowała budowę lub przebudowę chodnika/chodników lub
drogi publicznej/dróg publicznych,
3.4.1.2. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali roboty budowlane obejmujące
swoim zakresem budowę lub przebudowę chodników lub dróg publicznych o łącznej wartości nie
mniejszej niż 70 000,00 zł brutto.
3.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
3.4.2.1. jedną osobą na stanowisko projektanta branży drogowej posiadającą uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,
3.4.2.2. jedną osobą na stanowisko projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i
elektroenergetycznych,
3.4.2.3. jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej,
3.4.2.4. jedną osobą na stanowisko kierownika robót elektroenergetycznych posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci
elektrycznych i elektroenergetycznych.
W przypadku składania oferty na dwie części:
3.4.1.1. w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwie
dokumentacje projektowe, z których każda obejmowała budowę lub przebudowę
chodnika/chodników lub drogi publicznej/dróg publicznych,
3.4.1.2. w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali roboty budowlane obejmujące
swoim zakresem budowę lub przebudowę chodników lub dróg publicznych o łącznej wartości nie
mniejszej niż 140 000,00 zł brutto.
3.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
3.4.2.1. jedną osobą na stanowisko projektanta branży drogowej posiadającą uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,
3.4.2.2. jedną osobą na stanowisko projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i
elektroenergetycznych,
3.4.2.3. jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej,
3.4.2.4. jedną osobą na stanowisko kierownika robót elektroenergetycznych posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci
elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż
PLN, zamawiający przeliczy po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski (tabela
A) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień
Publicznych, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP
ostatnio przed tą datą ogłoszonych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej
spełniają łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (wzór)
– wg zał. nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wg zał. nr 11 do SWZ (wzór);Uwaga!Jeżeli Wykonawca
powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie robót budowlanych zobowiązany jest podać jedynie te
roboty budowlane w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 2) Wykaz
usługwykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy
te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy – wg zał. nr 12 do SWZ (wzór);3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg zał. nr 13 do SWZ
(wzór).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty (dotyczy zarówno oferty na Część 1 i Część 2):
a) wypełniony formularz oferty – wg zał. nr 1 do SWZ (wzór),
b) wypełniony formularz cenowy – wg zał. nr 2 do SWZ (wzór),
c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór),
d) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – wg zał. nr 6 do SWZ (wzór),
e) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg zał. nr 7 do SWZ (wzór) - jeśli dotyczy,
f) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne – wg zał. nr 8 do SWZ (wzór) -
jeśli dotyczy,
g) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 9 do SWZ - jeśli dotyczy, h) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej - jeśli dotyczy,
i) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. „konsorcja” oraz spółek cywilnych) - jeśli dotyczy,
j) oryginał gwarancji lub poręczenia – jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wymagania dotyczące wadium:
a) Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
1) W przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden
tysiąc 00/100)
2) W przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden
tysiąc 00/100)
3) W przypadku składania oferty na Część 1 i Część 2 zamówienia: 2 000,00 zł (słownie złotych:
dwa tysiące 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
b) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach
ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.
c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy prowadzącego
postepowanie, nr konta: 68 9029 0000 2001 0104 4933 0011.
d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku
bankowego zamawiającego.e) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci
elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi
zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do
zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami rozdziału VIII
pkt. 1 SWZ oferty wykonawcy.
f) Dokument, o którym mowa w lit. e) musi być podpisany podpisem elektronicznym przez
gwaranta/ poręczyciela
g) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp.
h) Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W toku prowadzonego
postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi
się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika), o
którym mowa w pkt. 1 w rozdziale V SWZ. 3. Wymagania dotyczące składania oferty przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w rozdziale V
SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z wzorem Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy na stronie internetowej profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/um_leczyca

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac związanych z przygotowaniem zbrojenia. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI