Przebudowa przeciwpożarowej sieci hydrantowej w Centrali Archiwum Państwowego w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa przeciwpożarowej sieci hydrantowej w Centrali Archiwum Państwowego w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-03-29
  • ZamawiającyArchiwum Państwowe w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00017685
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa przeciwpożarowej sieci hydrantowej w Centrali Archiwum Państwowego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Archiwum Państwowe w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001063

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 208 78 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@katowice.ap.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.ap.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Archiwum Państwowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przeciwpożarowej sieci hydrantowej w Centrali Archiwum Państwowego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b4ccd18-8581-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://katowice-ap.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://katowice-ap.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: SWZ - https://katowice-ap.logintrade.net/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,Zamawiający informuje, że:1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest: Archiwum Państwowe w Katowicach przy ul.Józefowskiej 104, 40-145 Katowice;2. W sprawach związanych z danymi osobowymi można skontaktować się z wyznaczonymInspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: promocja@katowice.ap.gov.pl;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr AG.26.5.2021 na:Przebudowa przeciwpożarowej sieci hydrantowej w Centrali Archiwum Państwowego wKatowicach;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonychdanych wynikają z ustawy Pzp;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych4;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO5;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.4. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego anizmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.5. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ześrodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznegoUnii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AG.26.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: ROBOTY BUDOWLANE pn. Przebudowa przeciwpożarowej siecihydrantowej w Centrali Archiwum Państwowego w Katowicach2. Zamówienie będzie finansowane z środków budżetowych Archiwum Państwowego w Katowicach;3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje w szczególności:3.1. Przedmiotem opracowania jest przebudowa zewnętrznej sieci wodociągowej hydrantowej ibytowej na terenie Archiwum Państwowego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104, dz.nr ew. geod. 23/16, obręb ewidencyjny 0001: Bogucice-Zawodzie m. Katowice;3.2. Zakres zamówienia obejmuje:a) przyłącze wody z układem wodomierzowym;b) pompownię strefową;c) przebudowę zewnętrznej zakładowej sieci wodociągowej przeciwpożarowej zhydrantami;d) przebudowę przyłączy wody w zasilanych obiektach;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać sięWykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowejw wysokości nie mniejszej niż 672 000,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt dwa tysiącezłotych), potwierdzonym informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone winnych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej,Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowanyprzez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie ZamówieńPublicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie ZamówieńPublicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawęprzeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacjiogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie onopublikowany.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy wykażą, że:2.4.1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wokresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotębudowlaną, która musi obejmować przynajmniej następujący zakres: budowę lubprzebudowę przeciwpożarowej sieci o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 wraz z instalacjąelektryczną i sanitarną. Wartość brutto wykazanej roboty budowlanej musi wynosić conajmniej 650 000,00 zł.2.4.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć wwykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnychfunkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:a) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, posiadającąuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej;b) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót, posiadającąuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościinżynieryjnej drogowej;c) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót, posiadającąuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;d) co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót, posiadającąuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -brak podstaw wykluczenia:2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochroniekonkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, któryzłożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowejwraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnieod innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzoremstanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - spełnianie warunków udziału w postępowaniu:2.3. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającejwysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wokresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; jeżeli z uzasadnionejprzyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej,może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunkuudziału w postępowaniu; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówieniadokument składa ten wykonawca, który będzie odpowiadał za spełnienie tego warunku.2.4. Wykazu robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,spełniających wymagania określone w punkcie IV.2.4.1 SWZ wykonanych nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostaływykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskaćtych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;2.5. Wykazu osób, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymaganiaokreślone w punkcie IV.2.4.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniemokresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium naprzedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 83 1010 1212 00101013 9120 1000 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr AG.26.5.2021”;b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy zdnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r.,poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego nawarunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartymw ofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej ofertyw zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącymzałącznik nr 6 do SWZ.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-29 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://katowice-ap.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-29 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-03-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych - Czechowice-Dziedzice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Odwodnienie zlewni ulicy Traugutta w Częstochowie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa pojemników na odpady segregowane
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Katowice: Usługi szkoleniowe z zakresu obsługi programów Adobe Photoshop i Adobe InDesign
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Odwodnienie zlewni ulicy Traugutta w Częstochowie.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa mostu przez rzekę Świnkę w ciągu drogi krajowej nr 74 w m. Bodaczów.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI