Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń wartowni w budynku administracji w Zakładzie Karnym w Tarnowie (woj. małopolskie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14623-51-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń wartowni w budynku administracji w Zakładzie Karnym w Tarnowie (woj. małopolskie)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9799875e-17a0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018689/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa pomieszczeń wartowni w budynku administracji Zakładu Karnego w Tarnowie (woj. małopolskie)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający dopuszcza pocztę elektroniczną, jako środek komunikacji miedzy zamawiającym a wykonawcami, z wyjątkiem składania ofert oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, według informacji umieszczonych w punkcie 11. Wyłączny i jedyny adres poczty elektronicznej (e-mail) zamawiającego do komunikacji z wykonawcami: zp_tarnow@sw.gov.pl .
Skrzynka ePUAP znajduje się pod adresem: ZKTarnow, a pełna nazwa to: ZAKŁAD KARNY
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. MiniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2. ePUAP-u dostępnego pod adresem; http:/epuap.gov.pl/wps/portal oznaczenie Zamawiającego w formularzach ePUAP ZKTarnow, a pełna nazwa to ZAKŁAD KARNY.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych, kopi dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Obowiązkiem wykonawcy jest zapoznanie się z Regulaminem korzystania z miniPortalu oraz regulaminem ePUAP. Złożenie oferty w sposób niezgodny z Regulaminem może spowodować brak możliwości odczytania oferty, za co odpowiedzialność ponosi wyłącznie wykonawca. W takim przypadku zamawiający potraktuje ofertę jako nie złożona skutecznie i odrzuci ofertę.
6. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do : złożenia , zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania ofert, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopi dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Przedmiotowe postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcje „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
9. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania nr D/Kw.2232.10.2021.DR.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny Tarnów, ul. Konarskiego 2,
33-100 Tarnów;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Tarnowie jest chor. Magdalena Brożek oraz z-ca mł. chor. Tomasz Madej, e-mail:iod_zk_tarnow@sw.gov.pl, tel: 14 623-51-54;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 ust. 3, art. 74 ust. 3-4 oraz art. 269 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 pzp);
obowiązek podania przez Panią/Pan danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.Kw2232.10.2021.DR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a. Przedmiot i zakres robót budowlanych z wyszczególnieniem i opisem prac towarzyszących i robót tymczasowych:
1. rozebranie murowanych ścianek działowych wraz z ościeżami i skrzydłami drzwiowymi
2. rozebranie posadzek cementowych
3. wykonanie ścianek działowych murowanych z bloczków betonowych
4. montaż stolarki drzwiowej
5. uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych
6. licowanie ścian i posadzek płytkami ceramicznymi
7. malowanie farbami emulsyjnymi ścian wewnętrznych
8. malowanie farbami olejnymi drobnych elementów konstrukcyjnych (kraty)
9. wykonanie posadzek oraz ceramicznych okładzin ściennych
10. montaż instalacji elektrycznej oraz telewizji użytkowej
11. wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjną
12. wykonanie instalacji grzewczej
13. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz odciągi stanowiskowe
14. wykonanie instalacji klimatyzacyjnej.
Integralną częścią ST stanowi szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) wykonania i odbioru robot budowlanych.
b. Zakres prac i warunków realizacji przedmiotu zamówienia:
1. szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w:
- przedmiarze robót budowlanych,
- przedmiarze instalacji elektrycznej niskonapięciowej,
- przedmiarze instalacji elektrycznej,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
- opisie technicznym architektury, konstrukcji, instalacji,
- projekcie wykonawczym,
- wzorze umowy.
c. Zakres zadań teletechnicznych ujęty w projekcie wykonawczym zostanie wykonane w oddzielnym zadaniu. Szczegółowe informacje zostaną udzielone podczas wizji lokalnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314310-7 - Układanie kabli
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca wybierze ofertę, która będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans punktowy w oparciu
o ustalone kryteria:
a) KRYTERIUM I (K1) - cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) – waga 60 %
przyznana punktacja wg wzoru:
najniższa cena oferowana brutto
Cena = ----------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty brutto
b) KRYTERIUM II (K2)- okres gwarancji - waga 40 %
okres gwarancji badanej oferty określony w miesiącach
Okres gwarancji = ----------------------------------------------------------------------------------- x 40
najdłuższy okres gwarancji określony w miesiącach (60 miesięcy)
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące, a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do wyliczenia punktów przyjmie 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą sumą punktów z dwóch kryteriów (K).
Suma punktów oferty badanej (K) = punkty uzyskane w kryterium cena + punkty uzyskane w kryterium okres gwarancji
K=K1+K2
W przypadku, gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę
z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu,
którzy dostarczą w terminie określonym w punkcie 11 ust. 10 wypełniony formularz, oświadczenia oraz wezmą udział w wizji lokalnej.
posiadają pracowników wykonujących czynności zamówienia na podstawie umowy o pracę (§22 ustaw z dnia 26 czerwca 1974 r.)
Wykonawca zatrudnia osoby pozbawione wolności lub zwalniane z zakładów karnych (art. 94 ust. 1 pkt 5) na poziomie min. 30% całkowitego zatrudnienia, mających trudności w integracji ze środowiskiem.
w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, która swoim zakresem obejmowała prace porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. przebudowy budynku, modernizacje budynków o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto. Jeżeli wykonanie dotyczyło znacznie szerszego zakresu niż określono w warunku, Wykonawca jest zobowiązany wskazać udział kwotowy tych prac w całości zrealizowanego zadania.
Dysponują minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, ze szczególnym uwzględnieniem robót wykonywanych na wysokości, w tym niezbędne pozwolenia oraz kwalifikacje na wykonywanie wymaganych w dokumentacji projektowej robót.
2. Podstawy wykluczenia, zgodnie z w art. 111 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 pzp, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 pzp.
3. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w przypadkach przewidzianych w art. 94 ust. 1 p. 5.
4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wówczas oświadczenie, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7. Akceptują warunki zawarte we wzorze umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik 2 do SWZ
B) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału i nie ma podstaw do wykluczenia składa:
1. oświadczenia wykonawcy – załącznik 9 do SWZ
2. Uczestniczenie w wizji lokalnej – załącznik 4 do SWZ
3. Oświadczenie o zatrudnieniu osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych – załącznik 10 do SWZ
C) W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 125 ust 1, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona winien złożyć na wezwanie Zamawiającego:
1. Wykaz robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, która swoim zakresem obejmowała prace porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. przebudowy budynku, modernizacje budynków o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto. Jeżeli wykonanie dotyczyło znacznie szerszego zakresu niż określono w warunku, Wykonawca jest zobowiązany wskazać udział kwotowy tych prac w całości zrealizowanego zadania. Wzór stanowi załącznik nr5 do specyfikacji warunków zamówienia.
2. Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia i zatrudnionych na umowę o pracę – załącznik 8.
D) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub
art. 14 RODO – załącznik 6
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
złożenie załączników zgodnie z SWZ
złożenie kosztorysu ofertowego do formularza ofertowego (zał. 2)
zał. 5 i 8 do SWZ na wezwanie zamawiającego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-29 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-02