Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa placu zabaw w Pawłowicach
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoTarczyn
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-11
ZamawiającyGMINA TARCZYN
Data publikacji ogłoszenia2021-02-23
Numer ogłoszenia2021/BZP 00009684
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00009684 z dnia 2021-02-23
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Przebudowa placu zabaw w Pawłowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891250
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000564/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa placu zabaw w Pawłowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.bip.tarczyn.pl/public/?id=193891
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja odbywa się za pośrednictwem e-maila zamowienia.publiczne@tarczyn.pl Wykonawca może także skorzystać z formularza do komunikacji dostępnego na miniportalu UZP, przy czym złożenie ofert jest możliwe tylko za pomocą formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty, dostępnego na miniportalu. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePuap. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniportal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePuap). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem miniportalu to 150 MB. Wszystkie informacje dotyczące postępowania umieszczane będą na stronie www.bip.tarczyn.pl w zakładce zamówienia publiczne 2021; bezpośredni link: https://www.bip.tarczyn.pl/public/?id=193891
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje zamieszczone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje zamieszczone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PI.271.2.2021.MB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy placu zabaw w Pawłowicach (dz. nr ew. 1/3, obręb SHRO Pawłowice). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: roboty przygotowawcze, demontaż i utylizację istniejących urządzeń zabawowych i obiektów małej architektury , wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku, montaż urządzeń zabawowych (8 szt.) i obiektów małej architektury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie precyzuje tego warunku. 2) warunek posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów nie dotyczy 3) warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie precyzuje tego warunku 4) warunek zdolności technicznej lub zawodowej a) Wykonawca ma wykazać się należytym wykonaniem zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończonych (w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej 3 robót, z których każda polegała na wykonaniu przebudowy, budowy, modernizacji lub remontu placu zabaw lub innego terenu rekreacyjnego i obejmowała swoim zakresem dostawę i montaż lub konserwację i relokację co najmniej 3 urządzeń zabawowych. b) Wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. UWAGA: dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, tj: 1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, składanym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 Pzp,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, tj: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 4, Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w.w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji i publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych o wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą Wykonawca przedłożył: 1) karty techniczne oferowanych urządzeń (urządzenia zabawowe, ławka, kosz na śmiecie, regulamin) 2) certyfikaty lub inne dokumenty, potwierdzające zgodność oferowanych urządzeń zabawowych z normą PN:EN 1176
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
wszystkie wymagane
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W pliku/folderze przesyłanym przez miniPortal powinny znajdować się: 1) wypełniony formularz oferty (każda pozycja), 2) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) odpis z KRS, CEiDG lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji, 4) jeśli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentacji, 5) jeśli dotyczy – wydzielony plik jako tajemnica przedsiębiorstwa, 6) dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt. 6, 7) w przypadku podmiotu wspólnego: a) pełnomocnictwo do reprezentacji, b) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp; 8) w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego: a) zobowiązanie do udostępnienia zasobów, b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty dane podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w pkt. 7.4 ppkt. 4 lit. a (warunek wiedzy i doświadczenia) jeśli przynajmniej jeden z członków podmiotu wspólnego wykaże się wykonaniem opisanych tam robót w całości. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa każdy Wykonawca
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-11 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-11 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Do negocjacji zostanie zaproszonych 3 wykonawców, którzy otrzymają największą sumę punktów w kryteriach oceny ofert (cena 60%, termin gwarancji - 40%)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania26-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.