Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa placu zabaw przy ul. Piastowskiej w Kamiennej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kamienna Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821316
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzi 1
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756455110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kamiennagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa placu zabaw przy ul. Piastowskiej w Kamiennej Górze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb60f543-b174-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007582/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa placu abaw przy ul. Piastowskiej w Kamiennej Górze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/kamiennagora3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/kamiennagora.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej zapośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/kamiennagora. 2.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania zapośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość doZamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.3. Zamawiający przekazuje Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający zamieszcza na platformie w sekcji „Komunikaty”.Korespondencja, której zgodnie zobowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,przekazywana jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnegoWykonawcy. 4. Zgodnie z § 11ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie, Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub innyobsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działawedług standardu przyjętego w komunikacji sieciowej- kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbiorudanych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronyosób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływutakich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że: 1.1. administratorem Pani/Panadanych osobowych jest: Gmina Miejska Kamienna Góra reprezentowana przez Burmistrza MiastaKamienna Góra z siedzibą w Kamiennej Górze (58-400) przy Placu Grunwaldzkim 1;1.2. zadministratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamiennagora.pl lub pisemnie naadres siedziby administratora;1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;1.4.odbiorcam iPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówieńpublicznych(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), dalej „Ustawa”; 1.5. Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;1.6. obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; 1.7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.2. Posiada Pani/Pan:2.1. na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2.2. na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;2.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO;2.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;3. Nie przysługuje Pani/Panu:3.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub eRODO prawo do usunięcia danych osobowych;3.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art.20 RODO;3.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZIF.271.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 210841,05 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utworzeniu terenu rekreacyjnego obejmującego plac zabaw wraz z siłownią zewnętrzną, znajdującego się przy ul. Piastowskiej Kamiennej Górze, działka nr 345/1, obręb 6 Kamienna Góra, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót:• Rozbiórka istniejących elementów małej architektury: Zestaw „STRAŻNICA” ilość 1 szt., Huśtawka pojedyncza ilość 1 szt., Piaskownica ilość 1 szt., Zestaw opon ilość 1 szt., Ławki z oparciem - 3 szt.• Demontaż elementów małej architektury wraz ze zdeponowaniem ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: Karuzela tarczowa - 1 szt. Bujak - 1 szt. Huśtawka ważka -2 szt. Ławki bez oparcia - 6 szt. Kosze (wolnostojące) - 3 szt.• Montaż elementów siłowni zewnętrznej Wyciąg górny – 1 szt. Orbitrek – 1 szt. Wioślarz– 1 szt. Steper– 1 szt. Rowerek– 1 szt. Wypych dolny– 1 szt.• Montaż elementów zabawowych oraz elementów małej architektury Zestaw zabawowy z dwoma wieżami – 1 szt. Sześciokąt sprawnościowy– 1 szt. Zestaw z panelami edukacyjnymi przystosowany do użytkowników z ograniczeniami ruchowymi – 1 szt. Zestaw zabawowy sprawnościowo – liniowy– 1 szt. Zestaw zabawowo sprawnościowy ze ścianką wspinaczkową – 1 szt. Piaskownica sześciokątna – 1 szt. Huśtawka podwójna– 1 szt. Huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt. Karuzela– 1 szt. Huśtawka wagowa dostosowana do użytkowników z ograniczeniami ruchowymi – 1 szt. Panel edukacyjny – 1 szt. Bujak/sprężynowiec dwuosobowy – 1 szt. Bujak/sprężynowiec z dwoma płytami HDPE– 1 szt. Bujak/sprężynowiec z jedną płytą HDPE – 1 szt. Betonowy stół do gry w szachy / chińczyka/ warcaby z siedziskami – 1 szt. Stół betonowy do tenisa – 1 szt. Ławka z oparciem – 6 szt. Kosz na śmieci z zadaszeniem -7 szt. Tablica regulaminowa – 2 szt. Stojak na rowery – 1 szt. • Wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej w strefach bezpieczeństwa urządzeń,• Wykonanie nawierzchni trawiastej z trawników z rolki odpornych na uszkodzenia mechaniczne oraz posiadające zdolność do przyspieszonej regeneracji; utrzymanie i uzupełnienia zadarnienia pozostałych terenów,• Nasadzenie od ulicy Piastowskiej, między ogrodzeniem placu zabaw a koroną muru oporowego, zimozielony żywopłot, nadający się do formowania; istniejącą zieleń wysoką wokół terenu opracowania należy poddać cięciom pielęgnacyjnym,• Roboty porządkowe,• Wykonanie pozostałych robót wynikających z dokumentacji projektowej.Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:• Zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób trzecich,• Wykazanie kart katalogowych proponowanych urządzeń (zdjęcia, rysunki, szczegółowe opisy), • Wykazanie certyfikatów bezpieczeństwa dla proponowanych urządzeń zabawowych wystawione w oparciu o aktualne normy bezpieczeństwa,• Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej w przypadku takiej konieczności,• inne obowiązki określone w Załączniku nr 9 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).UWAGA: Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu oraz SWZ. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem.Wszędzie tam, gdzie użyto określeń, symboli i rysunków wskazujących na znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych.Użyte nazwy, typy, symbole i rysunki należy traktować jako rozwiązania przykładowe określające standardyjakościowe, wygląd i parametry techniczne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące odkonkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakie muszą spełniaćrozwiązania równoważne, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzecjakościowy wykorzystany w obliczeniach projektowych. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niżpodane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrówtechnicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności zobowiązującymi wymaganiami prawnymi. Podane typy i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszegodoboru zamienników.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przezniego materiały, urządzenia, dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania, określone przezZamawiającego, a ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymoguokreślonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musiprzedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i innedokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić,że są one równoważne.Proponowane elementy powinny spełniać następujące warunki: konstrukcja ze stali nierdzewnej, całkowicie odporna na warunki atmosferyczne, dachy z polietylenu formowanego rotacyjnie, ślizg ze stali nierdzewnej, wykorzystane drewno bezrdzeniowe, klejone warstwowo klejami poliuretanowymi, impregnowane, słupy drewniane mocowane do gruntu za pośrednictwem stalowych kotew cynkowanych i malowanych proszkowo, płyty ścianek z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE, odporne na wilgoć i UV, liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym, szczeble drabinek i węzły liny wykonane z poliamidu, zaślepki rur, łączniki płyt i lin wykonane z tworzywa sztucznego, elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej.Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty.Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi:1. dokumentacja techniczna,2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4