Przebudowa placów spacerowych przy pawilonach A i B w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa placów spacerowych przy pawilonach A i B w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Opolskie
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-12
  • ZamawiającyZakład Karny nr 2 w Strzelcach Opolskich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00129730
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa placów spacerowych przy pawilonach A i B
w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny nr 2 w Strzelcach Opolskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klonowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77/462 11 55

1.5.8.) Numer faksu: 77/461 35 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-nr-2-w-strzelcach-opolskich

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zakład Karny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa placów spacerowych przy pawilonach A i B
w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fdbf247-ef91-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zp.sw.gov.pl, www.miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu – narzędzia przygotowanego przez
Urząd Zamówień Publicznych, dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov lub
rafal.kucma@sw.gov.pl
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”,
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP),
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP;
6) Zamawiający przekazuje na stronie prowadzonego postępowania tj. www.zp.sw.gov.pl - ID
postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w
miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach
Opolskich, ul. Klonowa 3, 47-100 Strzelce Opolskie,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich jest mjr
Krzysztof Szczygieł,
tel. 77 462 44 76, email: Krzysztof.Szczygiel@sw.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa placów
spacerowych przy pawilonie A i B w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich” -
DKw.2232.6.2021.RK prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) zwanej dalej także „
Pzp''. ;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.6.2021.RK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa placu spacerowego przy pawilonie A w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach
Opolskich

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego
postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
a) KRYTERIUM nr 1 – Cena brutto (C) waga – 60 %
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
b) KRYTERIUM nr 2 – Okres gwarancji jakości oraz rękojmi(G) waga – 40 %
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
3. Sposób oceny ofert:
Zamawiający, będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty z zastosowaniem następujących zasad i
wzorów:
3.1 Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (C) – waga 60%, zostanie obliczona wg
następującego wzoru:
C = (C najniższa /C badana) x 60 %
gdzie:
C – ilość punktów badanej ceny brutto oferty,
C najniższa – cena oferty najniższej spośród zaproponowanych w ofertach,
C badana – cena oferty badanej,
Porównywaną ceną, będzie cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczonej przez
Wykonawcę, zgodnie z przepisami prawa i podanej w formularzu ofertowym (załącznik nr 4 do SWZ).
Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru
najkorzystniejszej oferty.
3.2 Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Okres gwarancji jakości oraz rękojmi” (G) –
waga 40 %, zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:
Oferty w tym kryterium, oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji jakości i
rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia, materiały zamontowane lub dostarczone w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia przedstawionego przez Wykonawców zastrzegając, iż
minimalny okres (termin) gwarancji jakości oraz rękojmi wynosi 48 miesiące, wg poniższego wzoru:
a) 48 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi – 0 punktów
c) 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi – 20 punków
d) 72 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi – 40 punków
Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym (załącznik
nr 4 do SWZ). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w w/w formularzu ofertowym okresu
gwarancji jakości i rękojmi, podania innego okresu jak 60 lub 72 miesiące okresu gwarancji jakości i
rękojmi Zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalny okres (termin) gwarancji jakości i rękojmi tj.
48 miesięcy.
Oferta z okresem 72 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi, otrzyma maksymalną ilość punktów.
4. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą
zostanie uznana oferta, niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez niewykluczonego z postępowania
Wykonawcę, która uzyska największą łączną ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny ofert,
obliczoną wg następującego wzoru:
Ł= C + G
Ł – łączna liczba punktów jaką uzyskała oceniana oferta,
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „cena”,
G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „okres gwarancji jakości i
rękojmi”,
5. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z
dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106001/01 z dnia 2021-07-06
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca
tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
6. Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia dodatkowych w terminie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości oraz rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa placu spacerowego przy pawilonie B w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach
Opolskich

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-25 do 2021-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego
postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
a) KRYTERIUM nr 1 – Cena brutto (C) waga – 60 %
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
b) KRYTERIUM nr 2 – Okres gwarancji jakości oraz rękojmi(G) waga – 40 %
W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
3. Sposób oceny ofert:
Zamawiający, będzie oceniał oferty przyznając ofertom punkty z zastosowaniem następujących zasad i
wzorów:
3.1 Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (C) – waga 60%, zostanie obliczona wg
następującego wzoru:
C = (C najniższa /C badana) x 60 %
gdzie:
C – ilość punktów badanej ceny brutto oferty,
C najniższa – cena oferty najniższej spośród zaproponowanych w ofertach,
C badana – cena oferty badanej,
Porównywaną ceną, będzie cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczonej przez
Wykonawcę, zgodnie z przepisami prawa i podanej w formularzu ofertowym (załącznik nr 4 do SWZ).
Określona w ten sposób cena oferty służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru
najkorzystniejszej oferty.
3.2 Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Okres gwarancji jakości oraz rękojmi” (G) –
waga 40 %, zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:
Oferty w tym kryterium, oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji jakości i
rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz urządzenia, materiały zamontowane lub dostarczone w
ramach realizacji przedmiotu zamówienia przedstawionego przez Wykonawców zastrzegając, iż
minimalny okres (termin) gwarancji jakości oraz rękojmi wynosi 48 miesiące, wg poniższego wzoru:
a) 48 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi – 0 punktów
c) 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi – 20 punków
d) 72 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi – 40 punków
Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w formularzu ofertowym (załącznik
nr 4 do SWZ). W przypadku nie podania przez Wykonawcę w w/w formularzu ofertowym okresu
gwarancji jakości i rękojmi, podania innego okresu jak 60 lub 72 miesiące okresu gwarancji jakości i
rękojmi Zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalny okres (termin) gwarancji jakości i rękojmi tj.
48 miesięcy.
Oferta z okresem 72 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi, otrzyma maksymalną ilość punktów.
4. Zamawiający może przyznać Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za ofertę najkorzystniejszą
zostanie uznana oferta, niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez niewykluczonego z postępowania
Wykonawcę, która uzyska największą łączną ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny ofert,
obliczoną wg następującego wzoru:
Ł= C + G
Ł – łączna liczba punktów jaką uzyskała oceniana oferta,
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „cena”,
G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium „okres gwarancji jakości i
rękojmi”,
5. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów w każdym kryteriów zostanie ostatecznie wyliczona z
dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106001/01 z dnia 2021-07-06
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca
tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
6. Jeśli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia dodatkowych w terminie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości oraz rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli:
a) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł (na każdą część zamówienia) i na żądanie zamawiającego przedstawi dokument potwierdzający ten fakt.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej- zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia lub podobnego rodzaju na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł każda oraz potwierdzi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie i na żądanie zamawiającego przedstawi wykaz robót wraz z referencjami,
b) wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie:
kierownik budowy – posiadający ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy.
Wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wraz z wykazem wykonawca przedłoży zamawiającemu wszystkie uprawnienia, certyfikaty, zaświadczenia itp. dotyczące osób skierowanych do realizacji zamówienia, o których mowa powyżej. Zamawiający dopuszcza zmianę osób skierowanych do realizacji zamówienia na etapie jego realizacji, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zgłaszane osoby posiadają kwalifikacje nie mniejsze niż opisane w SWZ.
UWAGA
1) Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
2) Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
3) Osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, od których wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, powinny posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z Ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej . W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
Spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł (na każdą część zamówienia),
- wykazu robót budowlanych (zał. nr 7 do SWZ) - wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia lub podobnego rodzaju na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł każda, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
- wykazu osób (opisanych w pkt 19 ust. 4b, zał. nr 8 do SWZ ) - skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

23 - Wymagania dotyczące wadium
Nazwa części
Wysokość wadium
część 1 - przebudowa placu spacerowego przy pawilonie A w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich,
13 000,00 zł
(trzynaście tysięcy złotych 00/100)
część 2 - przebudowa placu spacerowego przy pawilonie B w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich,
13 000,00 zł
(trzynaście tysięcy złotych 00/100)
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w odpowiedniej kwocie do danej części zamówienia.
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3) Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach wskazanych poniżej :
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu, przelewem na nieoprocentowane konto bankowe Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich - NBP o/Opole numer konta:
69 1010 1401 0053 9513 9120 0000
z adnotacją: ”Wadium – przetarg na „Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie A i B w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich – DKw.2232.6.2021.RK”, odpowiednio do części zamówienia. W ofercie należy podać numer konta Wykonawcy, na które Zamawiający zwróci wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu,
5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zakład Karny nr 2 w Strzelcach opolskich, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Klonowa 3.
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden
spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy.
Wymagana forma: wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców
zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy
organizacyjnej lub innym dokumencie. W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako
dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe
odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a w
przypadku postępowań lub konkursów, o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym
zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje
odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub
notariusz

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość
dokonania następujących zmian postanowień Umowy:
1) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku gdy:
a) zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku od towarów i usług -Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany wartości wynagrodzenia umownego w zakresie wartości brutto;
b) zmianie ulegnie zakres robót objętych niniejszą umową z przyczyn, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia umowy wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia
umownego,
2) zmiany wielkości zakresu przedmiotu zamówienia z powodu niezrealizowania pełnego
zakresu przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy, w szczególności w razie nieprzewidywanego i niezawinionego przez
Zamawiającego braku środków finansowych na realizację całości lub części umowy,
3) zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu:
a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106001/01 z dnia 2021-07-06
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania (w tym o charakterze siły wyższej) -
przedłużenie o okres niemożliwości realizacji umowy;
b) przedłużenia terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania
zamówień/robót, dostaw, usług dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, których
wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego
przedmiotu
zamówienia;
c) wynikłych ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, co powoduje konieczność
dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji
zamówienia;
d) z powodu działań lub zaniechania Zamawiającego;
e) z powodu nie otrzymania stosownych decyzji od innych organów publicznych;
f) wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością
zmiany okresu realizacji umowy,
g) wystąpienia awarii (innej przeszkody) nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z
zaniechania czynności przez Wykonawcę – przedłużenie terminów realizacji umowy o czas
niezbędny na usunięcie awarii (przeszkody) oraz podjęcie dalszej prawidłowej realizacji
zamówienia;
h) konieczności wykonania zamiennych robót budowlanych w stosunku do robót będących
przedmiotem umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji ich części – zmiana w
zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy wraz ze zmianą
wynagrodzenia należnego Wykonawcy (na podstawie zamiennego przedmiaru robót);
4) zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia w
szczególności w przypadku konieczności realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych i technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji zamówienia;
5) zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą miały charakteru naruszenia zasad
konkurencji i równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był
przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia oraz zmiany nie będą istotne w
rozumieniu art. 454 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-12 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rekultywację ziemi przy posesji, usługę glebogryzarką separacyjną- Kędzierzyn-Koźle
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rekultywację ziemi przy posesji, usługę glebogryzarką separacyjną, równanie terenu, położenie trawnika w rolce.Usunięcie drzew owocowych i krzewów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI