Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa placów spacerowych dla budynków A i B wraz z budową ścian oporowych w Areszcie Śledczego w Bydgoszczy, sprawa nr 1/Dkw/2021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Kwatermistrzowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091393218
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 4
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-131
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525855312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna więziennictwa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa placów spacerowych dla budynków A i B wraz z budową ścian oporowych w Areszcie Śledczego w Bydgoszczy, sprawa nr 1/Dkw/2021.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b3181c4-9218-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020705/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa placów spacerowych dla budynków A i B wraz z budową ścian oporowych w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
zp.swnet.sw.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zp.swnet.sw.gov.plminiportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składnie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie „Pzp”, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, i ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz za pomocą poczty elektronicznej: as_bydgoszcz@sw.gov.pl Wymienione narzędzia zapewniają możliwość zapoznania się z treścią złożonych dokumentów wyłącznie po upływie terminu na ich składanie;W zakresie składania ofert przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych Formularzy lub za pomocą poczty elektronicznej. Korespondencja przesłana za pomocą Formularzy nie może być szyfrowana.2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”;3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB;5) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się ID postępowania.6) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 35 MB.8) Za datę przekazania dokumentów elektronicznych przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Potwierdzeniem przekazania jest Urzędowe Potwierdzenie wygenerowane przez ePUAP.9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ- rozdział XXII- Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa placów spacerowych dla budynków A i B wraz z budową ścian oporowych w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy, sprawa nr 1/Dkw/2021.Nr referencyjny: D/Kw. 2232.1.2021Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także Program Funkcjonalno - Użytkowy ( Załącznik nr 9 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:Cena60 %Okres gwarancji40 %3. Zamawiający dokona obliczenia punktów w następujący sposób:Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:K1 - KRYTERIUM - CENA – WAGA 60 minimalna oferowana cena brutto K1 = -------------------------------------------- x 60 cena badanej oferty bruttoK2 - KRYTERIUM – OKRES GWARANCJI - WAGA 40Sposób obliczenia punktowego przy kryterium – okres gwarancji:Oferowany okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wykonane roboty - waga 40 %Oferta z najdłuższym okresem gwarancji jakości i rękojmi za wykonanie roboty budowlane otrzyma maksymalną ilość punktów (40 pkt), a pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymają punkty obliczone według wzoru: okres gwarancji jakości i rękojmi oferty badanej K2 = ------------------------------------------------------ x 40 najdłuższy oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi 1. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi wynosi 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Przedstawienie okresu krótszego spowoduje odrzucenie oferty. a maksymalny 60 miesięcy 2. Przy zaoferowaniu okresu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesiące Zamawiający – na potrzeby związane z oceną i badaniem ofert – przyjmie wartość 60 miesięcy. 3. Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi należy podać w pełnych miesiącach. 4. Niepodanie żadnej wartości dla okresu gwarancji jakości albo zaoferowanie okresu gwarancji jakości w niepełnych miesiącach, spowoduje odrzucenie oferty z przedmiotowego postępowania. 5. Okres udzielonej gwarancji należy określić w miesiącach i wpisać w formularzu ofertowym wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Zadeklarowany termin zostanie wpisany do umowy w § 12 ust.2.WYNIK: 1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wagi kryterium może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt. 2. Całkowitą ilość punktów oferty wylicza się na podstawie poniższego algorytmu: K = K1 + K2 gdzie: K – całkowita liczba punktów (suma) przyznana ofercie (maksymalnie 100), K1 – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena (maksymalnie 60), K2 – liczba punktów przyznana za kryterium „Okres gwarancji” (maksymalnie 40). 3. Oferta, która przedstawia najwyższy bilans punktowy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w oparciu o ustalone kryteria. Pozostałe oferty Zamawiający sklasyfikuje zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 4. Punkty zostaną obliczone według wzoru z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 6. O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4