Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa parkingu usytuowanego w sąsiedztwie budynku administracyjnego na terenie AWF.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marymoncka 32
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-968
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.bojarska@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa parkingu usytuowanego w sąsiedztwie budynku administracyjnego na terenie AWF.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90532309-611c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00308201/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 ymiana nawierzchni (łącznie z podbudową) ciągów pieszych oraz parkingu (lokalizacja wg załącznika graficznego) wraz z przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Sportowa Uczelnia Dostępna POWR.03.05.00-00-A027/21
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://awf.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://awf.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SSZP 371/59/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres robót objętych inwestycją wchodzi:
Demontaż krawężników,
• Demontaż chodników z kostki betonowej,
• Demontaż części nawierzchni parkingowej mieszanej,
• Demontaż oznakowania,
• Demontaż słupków betonowych
Wykonanie nowych elementów
• nowych miejsc postojowych o wymiarach 2,5 x 5 m
• 3 nowych miejsc postojowych przewidzianych dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x5 m,
• nowego układu komunikacyjnego na parkingu
• nowych krawężników z wyprofilowaniem łuków
• podbudowy na parkingu,
• nawierzchni docelowej parkingu
• drogi wewnętrznej dojazdowej do miejsc postojowych,
• umocnienia skarpy,
• transferu kanalizacji deszczowej,
• studzienek wskazanych w zakresie
• instalacji kanalizacji deszczowej płyty parkingu
• podłączenia instalacji do istniejącej kanalizacji deszczowej
• wpustów odwadniających płytę parkingu przewidziane na ruch kołowy,
• montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami – ilość wg obliczeń fotometrycznych (PN-EN 12464-2:2007, tab. Nr 9, nr
ref. 5.9.1),
• ułożenie rur osłonowych na potrzeby zasilania kamer
• nowych fundamentów pod urządzenia,
• okablowania elektrycznego na potrzeby zasilenia wszystkich niezbędnych urządzeń nowoprojektowanych instalacji
elektrycznych i ich podłączenie wraz z uruchomieniem,
• Dostawa i montaż stacji ładowania samochodów elektrycznych,
• Dostawa i montaż elektrycznej rozdzielni terenowej zewnętrznej obsługującej parking,
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-25
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. zdolności technicznej lub zawodowej
1) Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – to w tym okresie wykonał :
- o najmniej dwie roboty budowlane, związane z budową/przebudową/modernizacją parkingu o wartości minimum 180 000 zł
brutto każda.
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
będzie dysponował w realizacji zamówienia osobą w specjalności:
• co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy posiadającą minimum 5 letnie uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności inżynieryjnej drogowej
bez ograniczeń w rozumieniu ustawy - Prawo budowlane oraz posiada z co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w
zakresie pełnienia funkcji kierownika budowy nad co najmniej jedną robotą budowlaną związana z budową lub wymianą
ciągów pieszych o wartości co najmniej 90 000 zł brutto oraz aktualne potwierdzenie przynależności do izby inżynierów
budownictwa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy
brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych:
• w art. 108 ust. 1, 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy
• w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
(wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
3. Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w części IV pkt 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (wzór załącznik nr 8 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w części V SWZ (wzór
załącznik nr 4 do SWZ).
1. Wykaz robót potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór załącznik nr 9 do SWZ).
Dowody określające, czy wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (wzór załącznik nr 10 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego związane z realizacją niniejszego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy (załącznik Nr 11 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://awf.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-15