Przebudowa oraz rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłej remizy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa oraz rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłej remizy strażackiej na budynek świetlicy oraz budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe w Grabnie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOśno Lubuskie
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ośno Lubuskie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-01
  • Numer ogłoszenia509538-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 509538-N-2019 z dnia 2019-02-01 r.

Gmina Ośno Lubuskie: Przebudowa oraz rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłej remizy strażackiej na budynek świetlicy oraz budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe w Grabnie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ośno Lubuskie, krajowy numer identyfikacyjny 21096685200000, ul. ul. Rynek  1 , 69220   Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 571 330, e-mail sekretarz@osno.pl, faks 957 575 080.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Ośnie Lubuskim, ul. Rynek 1, 69-220 Ośno Lubuskie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oraz rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłej remizy strażackiej na budynek świetlicy oraz budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe w Grabnie
Numer referencyjny: ZF.271.11.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia: „Przebudowa oraz rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłej remizy strażackiej na budynek świetlicy oraz budowa bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe w Grabnie”. Budynek będzie służył jako świetlica wiejska, do wykorzystania na spotkania społeczności lokalnej, koła zainteresowań itp. Przeznaczony do jednoczesnego użytkowania przez około 4 osoby. Przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich. 1) Przyjęte rozwiązania elementów konstrukcyjnych budynku. Fundamenty. Projektuje się ławy fundamentowe zbrojone podłużnie prętami #12, stal 34GS , strzemiona ø6 ze stali StOS-b w rozstawie co 25cm. Rzędna posadowienia ław -1,12 Otulina zbrojenia c=50 mm, Beton C16/20(B-20), w/c=0,5, min zawartość cementu portlandzkiego –280 kg/m³. Ławy należy wykonać na warstwie z podkładu betonowego gr. 10 cm. Izolacja ław fundamentowych przed wilgocią - wg. Rys architektury. Należy zapewnić ciągłość zbrojenia ław w ich narożach poprzez zespawanie prętów lub poprzez wykonanie zakładów. Warstwę gliny należy usunąć i zastąpić ją pospółka zagęszczoną do Is=1,0. Ściany fundamentowe. Projektowane ściany należy wykonać jako murowane o szer. 24 i 12 cm z bloczków betonowych 4 i 6 cegłowych wg normy PN-86/6744 12 klasy B-15 na zaprawie cementowej klasy M5 MPa wg. Normy PN-90/B-14501. Izolacja pionowa ścian fundamentowych – 2x dysperbit Ściany zewnętrzne konstrukcyjne. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne parteru zaprojektowano z bloczków z betonu komórkowego gr.24cm odmiany M600 na zaprawie cementowo-wapiennej marki 5 MPa. W trakcie wznoszenia ścian w obrębie słupów, w co drugiej warstwie należy pozostawić strzępia szer. 12 cm. Warstwa izolacji ścian zewnętrznych wg. projektu architektury. Trzpienie Zaprojektowano trzpienie żelbetowe o przekroju 24/24cm z betonu C16/20(B-20), zbrojone prętami 4#12 ze stali 34GS. Strzemiona ø6 ze stali StOS-b co 18cm. Otulina zbrojenia c=20 mm. Zbrojenie podłużne słupów należy zakotwić w ławach żelbetowych. Szczegóły zbrojenia wg rys. K2 Nadproża Zaprojektowano nadproża z żelbetowych prefabrykowanych belek strunobetonowych. Zaprojektowano nadproża prefabrykowane strunobetonowe SBN dolna rzędna nadproży +2.34, +2.40. Nadproża o wysokości 72 mm i szerokości 115 mm do przykrywania otworów w ściankach działowych ( 1 szt. na 1 otwór ). Występują w długościach 120, 150 cm. Nadproża o wysokości 120 mm i szerokości 115 mm do przykrywania otworów w ścianach konstrukcyjnych (przynajmniej 2 szt. na 1 otwór). Dostępne w następujących długościach cm: 120, 150,180, 210, 240, 270, 300. Strop – płyta żelbetowa Projektuje się strop żelbetowy gr. 14cm z betonu C16/20(B-20), zbrojone prętami #10 ze stali 34GS. Otulina zbrojenia c=20mm. szczegóły wg rys konstrukcji - K3 Wieńce Projektuje się żelbetowe monolityczne wieńce o przekroju 24/24cm z betonu C16/20(B-20) zbrojone podłużnie prętami 4#12, strzemiona ø6 co 25 cm. Należy zapewnić ciągłość zbrojenia wieńców w ich narożach. Wieńce w różnych poziomach należy połączyć ze sobą trzpieniami /żelbetowymi. Konstrukcja dachu Zaprojektowano konstrukcje stropodachu wentylowanego z drewna litego sosnowego klasy C24. Konstrukcje dachu należy wykonać wg. rysunków konstrukcyjnych i przekroju. Pokrycie dachu z podwójnej warstwy papy termozgrzewalnej. Połączenia na wręby ciesielskie, gwoździe i śruby. Połączenia więźby dachowej projektuje się jako ciesielskie i mechaniczne gwoździami 01.00 4x100, 01.00 4,5x125 według normy BN-83/5028-12. 2) Opis proponowanych rozwiązań instalacji sanitarnych. Instalacja wodociągowa Woda do omawianego lokalu dostarczana będzie z projektowanego przyłącza wodociągowego. Wewnątrz budynku wykonać należy instalacje z rur stalowych ocynkowanych dn 15, łączonych na gwint lub na zaciskanie. Dopuszcza się również wykonanie instalacji z rur miedzianych lub z rur typu Alupex. Wykonana instalacje należy poddać próbie ciśnieniowej na ciśnienie 6 bar w ciągu 30 min. Podejścia pod baterie wypływowe wykonać należy jako oddolne, wyposażone w zawory odcinające .’>3/8’. Ciepła woda przygotowywana będzie w indywidualnych, przepływowych podgrzewaczach podumywalkowych, o moc3.0 kW (230V) każdy. Pomiar wody realizowany będzie za pomocą zestawu wodomierzowego, zlokalizowanego w pomieszczeniu komunikacji, bezpośrednio za pierwszą ścianą zewnętrzną budynku. W skład zestawu wodomierzowego wchodzi : zawór zaporowy dn 25, wodomierz JS-15(1.53/h), zawór zaporowy dn 20, zawór antyskażeniowy EA20. Wykonaną instalację należy poddać próbie ciśnieniowej na ciśnienie 6 bar w ciągu 30 min. Przyłącze wodociągowe Woda do budynku Świetlicy dostarczana będzie z istniejącej sieci wodociągowej dn 90 PE. Włączenie wykonać należy za pomocą nawiertki do zgrzewania na rury PE (np. Fischer Lges 90>32) lub nawiertki do skręcania (np. JAFAR nr kat. 8851). Trzpień nawiertki wyprowadzić należy do poziomu ulicy i umieścić w żeliwnej skrzynce ulicznej. Przewód przyłącza wykonać należy z rur PE100dn32SDR17, układanych na podsypce piaskowej gr. 10cm, średnio na głębokości 1.5 m pod terenem. Wykonane przyłącze należy poddać próbie ciśnieniowej na ciśnienie 6 bar w ciągu 30 min. Instalacja kanalizacyjna Ścieki socjalno-bytowe odprowadzone zostaną do projektowanego zbiornika ścieków, za pośrednictwem przyłącza kanalizacji sanitarnej. Instalacje wykonać należy z rur PCV, układanych w warstwach podłogowych lub na ścianach budynku. Wykonaną instalację należy poddać próbie szczelności przez jej napełnienie i obserwacje połączeń. Przyłącze kanalizacyjne Przewody przyłącza wykonać należy z rur PCV dn 160 SN-8, układanych w wykopie na podsypce piaskowej gr. 15 cm, ze spadkiem min. 1.5% w kierunku zbiornika ścieków. Wykonane przyłącze należy poddać próbie szczelności, przez napełnienie rurociągu i obserwacje połączeń. Instalacja ogrzewania Omawiany budynek ogrzewany będzie za pośrednictwem konwekcyjnych grzejników elektrycznych, umieszczonych pod oknami lub w ich pobliżu. W pomieszczeniach WC oraz komunikacji grzejniki umieścić należy na ścianach wewnętrznych. Każdy grzejnik wyposażyć należy w termostat. Grzejniki powinny być zasilane oddzielnym obwodem instalacji elektrycznych. 3) Opis techniczny instalacji elektrycznych Charakterystyka energetyczna i bilans mocy. - napięcie zasilania Un = 3x230/400 V, - moc zapotrzebowana Ps = 8,0 kW, - zasilanie z projektowanego ZKP - podstawowa ochrona przed porażeniem izolacja ochronna, - dodatkowa ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym samoczynne wyłączenie zasilania w układzie TN-S Zasilanie budynku w energie elektryczna. Budynek zasilany będzie ze złącza ZKP kablem YKY 4*16mm. Przy wejściu do budynku należy zamontować wyłącznik pożarowy. Wyłączenie wyłącznika powoduje wyłączenie napięcia w całym projektowanym obiekcie. Przy wejściu do budynku należy zastosować skoordynowane ochronniki przeciwprzepięciowe typu 1 i 2. Tablica rozdzielcza RS Do rozdziału energii elektrycznej zaprojektowano tablice rozdzielcza RS wyposażona w wyłączniki instalacyjne i rożnicowoprądowe. Tablice rozdzielcze instalować w miejscu podanym na rys. technicznych na ścianie na wys. ok. 1,4m od poz. posadzki. Rozdzielnie wyposażyć w schemat ideowy oraz opisać zabezpieczenia i odpływy. Instalacje wykonać zgodnie z PN. Instalacje elektryczne podstawowe. Obwody instalacji oświetleniowej wykonać przewodami YDYp o przekroju 1,5mm2. Obwody gniazd wtyczkowych wykonać przewodami YDYp 3*2,5mm2. Pozostałe obwody wykonać przewodami o typie i przekroju podanym na schemacie rozdzielni. Przewody układać w listwach instalacyjnych na tynku. W łazienkach oraz na zewnątrz budynku instalować osprzęt o IP 44. Gniazda na sali i w kuchni na wys. 1,0m, w toaletach i pomieszczeniach mokrych na wys. 1,4m, a w pokojach i na korytarzu na wys. 0,2 m od poz. posadzki. Instalacje wykonać zgodnie z PN. Ochrona przed porażeniem prądem elektrycznym. Jako podstawową ochronę przed porażeniem zaprojektowano izolacje ochronną. Jako dodatkowa ochronę przed porażeniem prądem elektrycznym zaprojektowano „SAMOCZYNNE WYŁACZENIE ZASILANIA” - zastosowanie przewodu neutralnego "N" i przewodu ochronnego "PE", wyłączników ochronnych rożnicowoprądowych oraz połączeń wyrównawczych miejscowych. W tym celu metalowe obudowy urządzeń elektrycznych normalnie nie będące pod napięciem oraz bolce uziemiające w gniazdach wtyczkowych należy trwale połączyć z przewodem ochronnym "PE". Główną szynę wyrównawczą należy podłączyć do uziomu otokowego przewodem LYg/o 16mm2. Do głównej szyny wyrównawczej budynku należy podłączyć szyny PE i N tablicy TS za pomocą przewodu LY/o 16mm2. Należy zapewnić połączenia galwaniczne pomiędzy modułami budynku. Instalacja odgromowa. Instalacje odgromowa zaprojektowano zgodnie z zaleceniami PN-IEC 61024. Zwody poziome należy wykonać z drutu DFe/Zn d8mm układanego na uchwytach. Zwody pionowe należy wykonać z drutu DFe/Zn d8mm układanego na uchwytach ściennych. Zwody pionowe należy połączyć z uziomem otokowym za pomocą złączy kontrolnych. Uziom otokowy wykonać płaskownikiem Fe/Zn 30*4mm Należy wykonać instalację odgromową zgodnie z postanowieniami norm: PN-IEC 61024-1 i PN-IEC 61024-1-1. Na wejściu do budynku należy zamontować zabezpieczenie przeciwprzepięciowe skoordynowane typu 1 i 2. Linia kablowa zasilająca Linie kablową zasilającą zalicznikową wykonać kablem YKY 4*16mm. Linie kablowe należące do rożnych właścicieli należy prowadzić zachowując odległości wynikające z PBiEUE. Wytyczne budowy linii kablowych: Roboty kablowe należy wykonać zgodnie z norma PN-76/E-05125. W ziemi kable należy układać na głębokości 0,7m, pod drogami na głębokości 1,0m. Kable w ziemi należy oznaczyć folią ochronna koloru niebieskiego. Przy skrzyżowaniu proj. linii kablowej z drogami i istniejącymi instalacjami podziemnymi, kable układać w rurach osłonowych, W miejscach gdzie znajdują się sieci uzbrojenia podziemnego należy wszystkie wykopy wykonywać ręcznie, wykonując także przekopy próbne w celu stwierdzenia zgodności położenia istniejącego uzbrojenia z planem sytuacyjnym, a odkryte urządzenia stosownie zabezpieczyć. Przed przystąpieniem do robót należy powiadomić użytkowników uzbrojenia podziemnego i właścicieli działek. Trasy kabli winny być wytyczone i oraz po ułożeniu zainwentaryzowane przez służby geodezyjne. Przy skrzyżowaniach i zbliżeniach projektowanej linii kablowej z istniejącymi instalacjami podziemnymi należy zachować minimalne odległości określone w PN i PBUE. Szczegóły rozwiązań projektowych zawiera projekt wykonawczy. Prace budowlane opisane w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej należy wykonać jedynie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45200000-9
45300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
6

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 6.1.1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 6.1.1.1. należy wykazać, że wykonawca posiada na rachunku bankowym lub w SKOK kwotę wolną lub zdolność kredytową w wysokości min. 180 000 PLN (sto osiemdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie ich łącznej sytuacji finansowej, co oznacza, iż sumowaniu podlegać będą kwoty każdego z wykonawców. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. W takim przypadku zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie łącznej sytuacji finansowej wykonawcy i innych podmiotów, co oznacza, iż sumowaniu podlegać będą środki finansowe wykonawcy oraz każdego z innych podmiotów.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 6.1.2. Posiadania zdolności technicznej lub zawodowej: 6.1.2.1 należy wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku, z czego co najmniej jedna robota, wykonana w ramach jednego zadania, polegała na budowie, przebudowie lub remoncie budynku, w tym m.in. roboty polegające na montażu stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej, wykonaniu instalacji elektrycznych, szpachlowaniu i malowaniu, na wartość nie mniejszą niż 180 000,00 zł (sto osiemdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający wymaga aby warunek został spełniony samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie, tzn. co najmniej jeden wykonawca wykaże się doświadczeniem, tj. wykonał roboty budowlane określone w pkt. 6.1.2.1. W przypadku, gdy żaden z wykonawców nie posiada wymaganej wiedzy i doświadczenia, może on polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 6.1.2.2.należy wykazać dysponowanie przynajmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i wykaże się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź są uznawane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności art. 20a Ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów jako świadczenie usług transgranicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie ich łącznego potencjału kadrowego. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. W takim przypadku zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie łącznego potencjału kadrowego wykonawcy i innych podmiotów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oferty następujących oświadczeń lub dokumentów: 6.4.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oferty następujących oświadczeń lub dokumentów: 6.5.1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 SIWZ; 6.5.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 SIWZ wraz z oświadczeniem RODO – wzór wg załącznika nr 11; 6.5.3. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego (pkt 6.5.3.), może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 6.5.4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku dotyczącego sytuacji finansowej, o którym mowa w pkt 6.1.1.1. SIWZ polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 6.5.5. Jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w punkcie 6.3.1. oraz 6.4.1.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8. WADIUM 8.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN (pięć tysiące złotych). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. 8.5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 8.9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie opisanej WADIUM, a jego kopia w ofercie. 8.10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4.1.3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany w realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia niezależnych od stron okoliczności, potwierdzonych przez obie strony umowy, z następujących powodów: 1. gwałtowna dekoniunktura; 2. kryzys finansowy w skali ponadpaństwowej; 3. powszechna niedostępność surowców; 4. działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 5. z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 6. z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót lub zamówień; 7. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 8. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 9. z powodu okoliczności siły wyższej np. niekorzystne warunki atmosferyczne, tj. powodzie, huragany, klęska żywiołowa, gradobicia, wichury itp. Zmiany w realizacji przedmiotu zamówienia mogą polegać wyłącznie na zmianie technologii lub zastosowaniu innych, zamiennych materiałów budowlanych, które służyć będą ulepszeniu realizowanego zamówienia i usprawnieniu procesu budowlanego, w ramach tej samej grupy i klasy CPV. W przypadku zmiany w realizacji przedmiotu umowy zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Zasady ustalenia wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany w realizacji przedmiotu umowy określa par. 6 wzoru umowy. Każda w/w zmiana postanowień zawartej z wykonawcą umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę sieci elektroenergetycznej - Kosin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę sieci elektroenergetycznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa parkingu przy budynku nr 77 dla CoLąd-DKL
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ośno Lubuskie: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ośno Lubuskie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa parkingu przy budynku nr 77 dla CoLąd-DKL
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Zagospodarowanie terenu przy ul. Rzepusa – zaprojektuj i wybuduj”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI