Przebudowa oraz rozbudowa budynków historycznych willi nr 1 i 3 przy ul. Kolejowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa oraz rozbudowa budynków historycznych willi nr 1 i 3 przy ul. Kolejowej celem zintegrowania w jeden budynek mieszkalno-usługowy przy ul. Kolejowej 1 i 3 oraz ul. Norwida 2 Międzyzdroje.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyzdroje
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-10-07
  • ZamawiającyMiędzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-21
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa oraz rozbudowa budynków historycznych willi nr 1 i 3 przy ul. Kolejowej celem zintegrowania w jeden budynek mieszkalno-usługowy przy ul. Kolejowej 1 i 3 oraz ul. Norwida 2 Międzyzdroje.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811243605

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cicha 2

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 32 81 154

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mtbs-miedzyzdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyzdroje-mtbs-bip.alfatv.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa oraz rozbudowa budynków historycznych willi nr 1 i 3 przy ul. Kolejowej celem zintegrowania w jeden budynek mieszkalno-usługowy przy ul. Kolejowej 1 i 3 oraz ul. Norwida 2 Międzyzdroje.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36433b58-1ad3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne:
a) w niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy
użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej,
b) Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”,
c) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
e) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP,
f) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako Załącznik Nr 9 do SWZ.
Postępowanie można wyszukać również na „Liście wszystkich postępowań” w miniPortalu klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (zwanego dalej RODO), informujemy:
1. Administratorem danych osobowych jest Międzyzdrojskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego
sp. z o.o. adres: ul. ul. Cicha 2, 72-500 Międzyzdroje, Adres strony internetowej:
http://bip.mtbs.miedzyzdroje.pl/, Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mtbs-miedzyzdroje.pl.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Krzysztof Galas
2. Dane osobowe przetwarzane są:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - to jest na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - w celu realizacji umów, których stroną jest osoba, której dane
dotyczą
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - w celu wykonania zadań realizowanych w interesie
publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi
3. Dane osobowe należące do kategorii szczególnych danych osobowych wymienionych w art. 9 ust. 1
RODO przetwarzane są
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a) RODO - to jest na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b) RODO - do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych
praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej,
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. d) RODO- dla ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą,
lub innej osoby fizycznej, a osoba, której dane dotyczą, jest fizycznie lub prawnie niezdolna do
wyrażenia zgody
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. g) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne ze względów związanych z
ważnym interesem publicznym na podstawie przepisów prawa
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki
zdrowotnej lub medycyny pracy
- na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h) RODO- gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów archiwalnych w
interesie publicznym lub statystycznych na podstawie przepisów prawa
4. Dane udostępniane są wyłącznie podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa.
5. Dane będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z wymogami
Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
6. Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych
osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody
w dowolnym momencie. Prawo to może podlegać ograniczeniu na podstawie przepisów prawa.
7. Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1/09/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa oraz rozbudowa dwóch budynków historycznych willi nr 1 i 3 przy ul. Kolejowej celem zintegrowania w jeden budynek mieszkalno-usługowy przy
ul. Kolejowej 1 i 3 oraz ul. Norwida 2, oraz rozbiórka trzech pozostałych obiektów na działkach
142, 143, 144, obręb 0021 Międzyzdroje, jednostka ewidencyjna miasto Międzyzdroje” Obiekty
istniejące na terenie inwestycji nie są obecnie użytkowane. Budynki zostały wzniesione jako
zabudowa letniskowa w 2 połowie XIX wieku. Po wojnie obiekty zaczęto użytkować jako
całoroczne o funkcji mieszkalno – usługowej. Obecnie budynki zamierza się wyremontować,
zmodernizować i przystosować do funkcji mieszkalnych na poziomie I pietra i lokali typu studio –
funkcji niemieszkalnych w części parterowej. Założeniem jest zachowanie walorów zabytkowych
willi i wykorzystanie istniejących fasad w możliwie największym zakresie. Dotyczy to ścian
konstrukcyjnych zewnętrznych, fasad, istniejących stropów, więźby dachowej – w miarę
możliwości technicznych. Zakresem inwestycji objęty jest budynek nowoprojektowany
mieszkalno – usługowy na działkach nr 142, 143 i 144 z garażem podziemnym wraz ze
zintegrowaniem go z budynkami willi przy ul. Kolejowej 1 i Kolejowej 3. Obiekty historyczne willi
zostaną poddane renowacji konserwatorskiej w ramach przedsięwzięcia. Pozostałe obiekty na
działkach inwestycyjnych będą podlegać wyburzeniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na budowie (w tym także odbudowę, nadbudowę, rozbudowę, nadbudowę) budynku mieszkalno-usługowego obejmującą wykonanie instalacji, o minimalnej wartości robót budowlanych 5.000.000 zł.
b) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, lub przebudowie, lub odbudowie, lub nadbudowie, lub rozbudowie obiektu kubaturowego wpisanego do rejestru zabytków, gminnej ewidencji zabytków lub objętego ochroną konserwatorską o wartości robót co najmniej 2.000.000 ( dwa miliony) zł.
c) Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów prawa
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość min. 8.000.000,00 zł (osiem milionów złotych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (załącznik nr 4 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
b) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór – załącznik nr 5 do SWZ;
c) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór – załącznik nr 6 do SWZ;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych
wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych, o którym mowa w lit b), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub
dokumentów, o których mowa w § 13 ust 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, pod określonymi adresatami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy
przedstawienia tłumaczenia na język Polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego
podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
b) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór – załącznik nr 5 do SWZ;
c) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór – załącznik nr 6 do SWZ;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych
wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych, o którym mowa w lit b), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub
dokumentów, o których mowa w § 13 ust 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, pod określonymi adresatami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy
przedstawienia tłumaczenia na język Polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego
podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te
zdolności są wymagane. W powyższym przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, którego wynika, które roboty
budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający na podstawie art. 455 §1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia
zmian istotnych do niniejszej Umowy polegających na:
1) zmianie terminów wykonania przedmiotu niniejszej Umowy;
2) zmianie Wynagrodzenia;
3) zmianie zakresu przedmiotu niniejszej Umowy;
4) zmiany osób przeznaczonych do realizacji Umowy wskazanych w ofercie Wykonawcy;
5) zmianie sposobu rozliczeń, w tym wysokości wynagrodzenia wypłacanego na podstawie
faktur częściowych.
Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy w zakresie uzgodnionym przez Strony będzie
możliwa, jeżeli:
a) wystąpi konieczność wykonania dodatkowych prac lub robót budowlanych związanych z b) nastąpi zmiana przedmiotu umowy,
c) wystąpią okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, uzasadniające wstrzymanie robót,
d) w toku wykonywania przedmiotu Umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w
tym klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające ze względów technologicznych
prowadzenie prac, przeprowadzanie prób, sprawdzeń i dokonywanie odbiorów - pomimo
dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane,
niezawiniony przez żadną ze stron, brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren
budowy spowodowany pożarami, atakami terrorystycznymi, zamieszkami, strajkami lub
protestami mieszkańców z blokadą dróg,
e) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, w tym odkrycie wadliwie wykonanych robót
infrastruktury wykonanej przez poprzednich wykonawców,
f) nastąpi zmiana finansowania przedmiotu Umowy;
g) wystąpią inne obiektywne przesłanki, których nie można było przewidzieć w dacie podpisania
Umowy, które powodują, że wykonanie Umowy nie jest możliwe w terminie umownym, z tym
zastrzeżeniem, że nie mogą to być przyczyny leżące po stronie Wykonawcy.
Zmiana Wynagrodzenia, będzie możliwa w następujących przypadkach:
1) wystąpi konieczność zastosowania rozwiązania zamiennego w stosunku do opisu przedmiotu
zamówienia, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, bez którego
wykonanie przedmiotu Umowy byłoby niemożliwe lub obarczone błędem, ,
2) wystąpi konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych parametrów
obiektu, rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego
prawa lub ze względu na funkcjonalność obiektu,
Zmiana zakresu przedmiotu niniejszej Umowy będzie możliwa w następujących przypadkach:
1) wystąpi konieczność uwzględnienia wpływu innych działań i przedsięwzięć Zamawiającego
i/lub podmiotów trzecich, mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy lub powiązanych z
przedmiotem niniejszej Umowy;
2) konieczność takiej zmiany wyniknie w trakcie uzyskiwania przez Wykonawcę uzgodnień,
opinii, warunków;
3) Zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy:
a) będą powodować obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i
konserwację wykonanego przedmiotu Umowy,
b) będą powodować poprawę parametrów technicznych przedmiotu Umowy,
c) będą wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany
obowiązujących przepisów,
d) będą zwiększać bezpieczeństwo lub efektywność eksploatacji przedmiotu Umowy,
e) będą zwiększać funkcjonalność obiektu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie za pośrednictwem platformy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż zamków do apartamentów - Jarosławiec
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż zamków do apartamentów kompatybilnych z systemem S4H. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI