Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa oraz budowa drogi gminnej nr 130521P - ul. Gajowa w Kaczorach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KACZORY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791193
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kaczory
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-810
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 67 284 23 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaczory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oraz budowa drogi gminnej nr 130521P - ul. Gajowa w Kaczorach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-546f5e26-a81b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004571/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej ul. Gajowa w Kaczorach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.kaczory.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.kaczory.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Gminy Kaczory (Platformie ZETO PZP). Wykonawca posiadający konto na Platformie ZETO PZP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z Platformy ZETO PZP” oraz „Instrukcji obsługi systemu PZP przeznaczoną dla Wykonawcy”. 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie ZETO PZP tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji z wyjątkiem Internet Explorer; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy). 5. Za datę przekazania oferty, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę ZETO PZP. 6. Zamawiający przekazuje link do postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w Platformie ZETO PZP.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz budowa drogi gminnej ul. Gajowej w Kaczorach wraz ze ścieżką rowerową oraz oświetleniem drogowym:a) przebudowa drogi od skrzyżowania z drogą gminną nr 130519P (ul. Pilska) km 0+007,50 do skrzyżowania z drogą gminna nr 130523P (ul. Polna) km 0+157,10,00 długości 149,60 m,b) budowa drogi od skrzyżowania z drogą gminną nr 130523P (ul. Polna) km 0+157,10 do skrzyżowania z drogą gminna nr 130520P (ul. Dziembowska) km 0+655,50 długości 498,40 m.Łączna długość przebudowywanej i budowanej drogi wynosi 648,00 m.Stan projektowanyDane wyjściowe:· klasa drogi (ulicy) – L; Vp=30 km/h; KR 1;jezdnia:- pas ruchu 2,75 m,- imax. = 12%; imin. = 0,3%,- na skrzyżowaniu imax. = 3% na dł. 20,0 m,- Rmin. = 20,0 m (wyj. przy kącie ~90o – 12,00 m),- Rpion. = 300 m,- r = 6,0 m,- spadek poprzeczny – 2%,ścieżka rowerowa:- Vp=20 km/h,- pas ruchu 1,00 m,- i = 5%; iwyj. = 15%,- R = 10,0 m (wyj. przy kącie ~90o – 4,00 m),- Rpion. = 300 m, (wyj. 100 m),- spadek poprzeczny = 2%,zjazdy:- szerokość jezdni min. 3,0 m,- przecięcie krawędzi nawierzchni drogi i zjazdu wyokrąglone promieniem min. 3,00 m lub skosy 1:1,- pochylenie podłużne – max. 5% (5,0 m od krawędzi), na dalszym odcinku 15%.Dla powyższych parametrów zaprojektowano następujące elementy drogi:Konstrukcje nawierzchni według katalogu nawierzchni półsztywnych i podatnych z 2014 r.:► na istniejącej nawierzchni bitumicznej:· 1 cm – skropienie istniejącej nawierzchni asfaltem,· 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70,► wyniesione skrzyżowanie na istniejącej nawierzchni bitumicznej:· 3 cm – podsypka – piaskowo-cementowa 4:1,· 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl.,► wyniesione skrzyżowanie na gruncie:· 65 cm – warstwa ulepszonego podłoża – grunt niewysadzinowy, o CBR ≥25%, k10 ≥ 8 m/dobę,· 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3,· 3 cm – podsypka – piaskowo-cementowa 4:1,· 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl.,► na pozostałym odcinku:· 65 cm – warstwa ulepszonego podłoża – grunt niewysadzinowy, o CBR ≥25%, k10 ≥ 8 m/dobę,· 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, ze skropieniem asfaltem,· 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70,· 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70,► ścieżka rowerowa:· 20 cm – warstwa odcinająca – piasek,· 10 cm – podbudowa zasadnicza – mieszanka kruszyw niezwiązanych CNR,· 3 cm – podsypka – piaskowo-cementowa 4:1,· 6 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa , bezfazowa, wibroprasowana I gat., kl. I,► zjazdy bitumiczne:· 20 cm – warstwa odcinająca – piasek· 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3, ze skropieniem asfaltem,· 5 cm – warstwa wiążąca – beton asfaltowy AC 16W 50/70,· 4 cm – warstwa ścieralna – beton asfaltowy AC 11S 50/70,► zjazdy z kostki betonowej:· 20 cm – warstwa odcinająca – piasek,· 20 cm – podbudowa – mieszanka kruszyw niezwiązanych C90/3,· 3 cm – podsypka piaskowo-cementowa 4:1,· 8 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl. I,► dojścia na posesje - chodnik:· 10 cm – warstwa odcinająca – piasek,· 7 cm – podsypka – piaskowo-cementowa 4:1,· 6 cm – warstwa ścieralna – betonowa kostka brukowa, wibroprasowana I gat., kl. I.1. JezdnieZaprojektowano wykonanie nawierzchni o konstrukcji jak wyżej i szerokości 6,00 m do skrzyżowania z ul. Polną i 5,50 m na dalszym odcinku do końca budowanej drogi. Skrzyżowanie z ul. Polną będzie wykonane jako wyniesione, tworząc próg zwalniający. Nawierzchnia obramowana jest betonowym krawężnikiem ulicznym 15*30*100 cm wystający na ławie betonowej C16/20 (z wyjątkiem prawej krawędzi jezdni od km 0+157,20 do km 0+225,00). Obmiary znajdują się w obliczeniach do przedmiaru robot.2. Ścieżka rowerowaZaprojektowano wykonanie ścieżki po lewej stronie jezdni ulicy o szerokości 2,00 m. Od początkowego kilometra przebudowy do km 0+390,00 ścieżka odsunięta od krawędzi nawierzchni a na dalszym odcinku do końca budowy przylega do krawężnika jezdni. Nawierzchnia ścieżki obramowana obrzeżem niskim 6*20*100 na ławie żwirowej. Obmiary znajdują się w obliczeniach do przedmiarurobot. Ścieżkę oznaczono na planach sytuacyjnych (rys. nr 1) wg legendy.3. ZjazdyZaprojektowano umocnienie istniejących zjazdów na działki przyległe do pasa drogowego. Zjazdy na posesje o nawierzchni z kostki brukowej szerokości 4,00 lub 5,00 m obramowane obrzeżem wysokim 8*30*100 na ławie betonowej, na pola i drogi wewnętrzne o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,00 m. Pod zjazdami bitumicznym na działkę nr 33/12 należy wykonać przepust z rur o średnicy 0,40 m,długości 9,00 m, zakończyć wybrukowaniem skarp i dna rowu.4. Ławy betonoweW ramach opracowania niniejszego projektu przewiduje się wykonanie następujących ław z betonu C16/20: · ława betonowa zwykła - dla krawężników częściowo zatopionych na zjazdach, jak rownież obniżeniach na przejściach dla pieszych i przejazdach dla rowerów oraz dla obrzeży, w ilości od 0,03 do 0,04 m3/mb w zależności od rodzaju i wielkości krawężników i obrzeży oraz ich usytuowania względem nawierzchni. Spoinowanie wszystkich powyższych elementów betonowych należy wykonać z zachowaniem należytej staranności, pamiętając przy ich układaniu o zachowaniu odstępów między elementami do 1,00 cm i dokładnym zwilżeniu powierzchni tak, by spoina miała możliwość poprawnego związania. Menisk spoiny – wklęsły. Nie wolno dopuścić do zabrudzenia łączonych powierzchni elementów zaprawą przy wykonywaniu spoinowani krawężników i obrzeży.5. Roboty ziemne.Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym terenie z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak rownież z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w większości na korekcie profilu podłużnego celem uzyskania spadków do oczyszczonego rowu i w kierunku drogi gminnej (ul. Dziembowska), oraz nawykonaniu koryta pod projektowane zjazdy. Roboty ziemne to w większości wykopy (usunięcie ziemi roślinnej oraz piasku gliniastego i gliny piaszczystej) oraz dowóz gruntu (nasypy) w miejsce usuniętejziemi roślinnej. Uzyskane masy z wykopów należy przeznaczyć na uzupełnienie w najbliższymsąsiedztwie projektowanych zieleńców. Ewentualny nadmiar ziemi wywieźć na odkład.Po wykonaniu robot ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do Wz=0,98.6. PoboczaZaprojektowano wykonanie pobocza prawostronnego od km 0+157,20 do km 0+225,00 o szerokości 1,00 m pozostałe odcinki jako teren za krawężnikiem o zmiennej szerokości o nawierzchni gruntowej ulepszonej z humusowaniem i obsianiem trawą. Obmiary znajdują się w obliczeniach do przedmiaru robot.7. Odwodnienie jezdni i przyległego terenu.Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni, powierzchniowo, przy odpowiednim ukształtowaniu spadku poprzecznego i podłużnego w kierunku drogi gminnej (ul. Dziembowska) oraz na pobocze drogi i dalej do oczyszczonego rowu.8. Zieleń.W celu uzyskania natychmiastowej poprawy walorów estetycznych projektowanych elementów, planowane jest wykonanie zieleńców, które będą wykonane na poboczach gruntowych, terenach za krawężnikiem i skarpach rowu i wykopów. Do zabudowania górnych warstw zieleńców należy przeznaczyć humus w wyniku jego usunięcia z miejsc projektowanych robot ziemnych. Po rozplantowaniu humusu należy te tereny obsiać dodatkowo trawą.8. Oznakowanie pionowe i oznakowanie poziome.Planuje się następującą organizację ruchu: ulica będzie oznakowana jako droga główna z podporządkowaniem do niej ul. Polnej. Skrzyżowanie z ul. Polną będzie wyniesione tworząc próg zwalniający. Ścieżka rowerowa, przejazd przez ul. Polną oraz przejście dla pieszych w ciągu ul. Pilskiej będą oświetlone i oznakowane stosownym oznakowaniem.Budowa oświetlenia drogowego – wg. odrębnego projektu budowlano-wykonawczego, stanowiącego załącznik do niniejszej SWZ.Na terenie ulicy Gajowej w miesiącu czerwcu będą trwały pracy związane z budową sieci wodno-kanalizacyjnej. W porozumieniu z inspektorem nadzoru należy skoordynować prace z wykonawcą sieci wodno-kanalizacyjnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4