Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 1200G, 1201G, 1198G, 1181G, 1183G i 1140G na terenie powiatu słupskiego (Gmina Damnica, Gmina Dębnica Kaszubska, Gmina Główczyce)” - w podziale na 4 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730
1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 1200G, 1201G, 1198G, 1181G, 1183G i 1140G na terenie powiatu słupskiego (Gmina Damnica, Gmina Dębnica Kaszubska, Gmina Główczyce)” - w podziale na 4 zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b475a698-3c97-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012276/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr: 1200G, 1201G, 1198G, 1181G, 1183G i 1140G na terenie powiatu słupskiego (Gmina Damnica, Gmina Dębnica Kaszubska, Gmina Główczyce)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie prowadził
korespondencję w zakresie obejmującym zmiany i wyjaśnieniami treści SWZ oraz inne dokumenty
zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem strony
internetowej;
1) https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html
2) https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0b071906-529e-4af0-90e2-c35f192ab0cf
Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.p
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne z
rozdziałem VI i X działu A specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XVIII dziale
B,SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XVIII dziale
B,SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1
Przebudowa dróg powiatowych nr 1200G i 1201G w m. Niepoględzie (Gmina Dębnica Kaszubska)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1200G (Gałąźnia Wielka-DW210) o dł. 0,75km i drogi powiatowej nr 1201G (Budowo- Niepoględzie – granica powiatu) o dł. 0,24km w m. Niepoględzie.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0m.
2) Budowy chodników z kostki betonowej.
3) Budowy zjazdów na posesje z kostki betonowej.
4) Budowy przejść dla pieszych.
5) Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej o prędkości ruchu pojazdu.
6) Oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi.
7) Budowy zjazdów na tereny przyległe do pasa drogowego.
8) Przebudowy skrzyżowań.
9) Budowy kanalizacji deszczowej.
10) Budowy kanału technologicznego.
11) Poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00m.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby
utrzymać przejezdność odcinków dróg nr 1200G i 1201G przewidzianych do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków tych dróg w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinków dróg nr 1200G i 1201G przekazanych pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy dróg nr 1200G i 1201G. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.
Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
Uwaga:
Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego
dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia
wykonania zakresu robót lub unieważnienia postępowania.
Zamawiający stara się o uzyskanie decyzji zwalniającej z obowiązku budowy kanałów technologicznych. W przypadku uzyskania takiej decyzji Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia wykonania zakresu robót i wyłączenia z przedmiaru pozycji robót obejmujących budowę kanału technologicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego osobno w podziale na poszczególne zadania, według następującego kryterium:
1) cena – 60 %
2) okres rękojmi – 40 %
z zastrzeżeniami, iż ocenie zostanie poddana (nie krótsza) rękojmia lecz dłuższa niż 60 mc-y i nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
Przyjmuje się że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w kryterium okresu rękojmi
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 0 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 0 pkt
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 12 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 20 pkt
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 24 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 40 pkt
Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres rękojmi wynosi 60 miesięcy
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę:
CN
P = ---------------- x 100 punktów x 60%
COB
gdzie:
CN - najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB – Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
3. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + R
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
4. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. . W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
‒ niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 pkt 3), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i drugiego kryterium oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2
Przebudowa drogi powiatowej nr 1198G w m. Motarzyno (Gmina Dębnica Kaszubska)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1198G (Motarzyno- Kołczygłowy) o dł. 0,98km na odc. od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 210 w Motarzynie w kierunku granicy powiatu słupskiego.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0m.
2) Budowy chodników z kostki betonowe.
3) Budowy zjazdów na posesje z kostki betonowej.
4) Budowy przejść dla pieszych.
5) Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej o prędkości ruchu pojazdu
6) Oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi.
7) Budowy zjazdów na tereny przyległe do pasa drogowego.
8) Przebudowy skrzyżowań.
9) Budowy kanalizacji deszczowej.
10) Budowy kanału technologicznego.
11) Poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00m.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby
utrzymać przejezdność drogi nr 1198G przewidzianej do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków tych dróg w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej drogi nr 1198G przekazanej pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1198G. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.
Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
Uwaga:
Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego
dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia
wykonania zakresu robót lub unieważnienia postępowania.
Zamawiający stara się o uzyskanie decyzji zwalniającej z obowiązku budowy kanałów technologicznych. W przypadku uzyskania takiej decyzji Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia wykonania zakresu robót i wyłączenia z przedmiaru pozycji robót obejmujących budowę kanału technologicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego osobno w podziale na poszczególne zadania, według następującego kryterium:
1) cena – 60 %
2) okres rękojmi – 40 %
z zastrzeżeniami, iż ocenie zostanie poddana (nie krótsza) rękojmia lecz dłuższa niż 60 mc-y i nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
Przyjmuje się że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w kryterium okresu rękojmi
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 0 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 0 pkt
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 12 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 20 pkt
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 24 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 40 pkt
Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres rękojmi wynosi 60 miesięcy
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę:
CN
P = ---------------- x 100 punktów x 60%
COB
gdzie:
CN - najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB – Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
3. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + R
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
4. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. . W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
‒ niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 pkt 3), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i drugiego kryterium oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3
Przebudowa dróg powiatowych nr 1181G i 1183G w m. Gorzyno (Gmina Główczyce)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1181G (Gorzyno- Nieckowo) o dł. 0,475km i drogi powiatowej nr 1183G (Stowięcino- Nowa Wieś Lęborska) o dł. 0,450km w m. Gorzyno.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0m.
2) Budowy chodników z kostki betonowej.
3) Budowy zjazdów na posesje z kostki betonowej.
4) Budowy przejść dla pieszych.
5) Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej o prędkości ruchu pojazdu.
6) Oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi.
7) Budowy zjazdów na tereny przyległe do pasa drogowego.
8) Przebudowy skrzyżowań.
9) Budowy kanalizacji deszczowej.
10) Poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00m.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby
utrzymać przejezdność odcinków dróg nr 1181G i 1183G przewidzianych do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków tych dróg w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej odcinków dróg nr 1181G i 1183G przekazanych pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy dróg nr 1181G i 1183G. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.
Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
Uwaga:
Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego
dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia
wykonania zakresu robót lub unieważnienia postępowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego osobno w podziale na poszczególne zadania, według następującego kryterium:
1) cena – 60 %
2) okres rękojmi – 40 %
z zastrzeżeniami, iż ocenie zostanie poddana (nie krótsza) rękojmia lecz dłuższa niż 60 mc-y i nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
Przyjmuje się że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w kryterium okresu rękojmi
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 0 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 0 pkt
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 12 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 20 pkt
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 24 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 40 pkt
Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres rękojmi wynosi 60 miesięcy
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę:
CN
P = ---------------- x 100 punktów x 60%
COB
gdzie:
CN - najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB – Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
3. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + R
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
4. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. . W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
‒ niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 pkt 3), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i drugiego kryterium oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4
Przebudowa drogi powiatowej nr 1140G w m. Stara Dąbrowa (Gmina Damnica)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy drogi powiatowej nr 1140G (Bobrowniki- Łebień- Stara Dąbrowa) o dł. 0,90km w m. Stara Dąbrowa.
Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) Przebudowy jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0m.
2) Budowy chodników z kostki betonowe.
3) Budowy zjazdów na posesje z kostki betonowej.
4) Budowy przejść dla pieszych.
5) Wykonanie oznakowania aktywnego w postaci radaru z tablicą zmiennej treści informującej o prędkości ruchu pojazdu
6) Oznakowania poziomego i pionowego w tym oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi.
7) Budowy zjazdów na tereny przyległe do pasa drogowego.
8) Przebudowy skrzyżowań.
9) Budowy kanalizacji deszczowej.
10) Budowy kanału technologicznego.
11) Poboczy utwardzonych kruszywem łamanym o szerokości 1,00m.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby
utrzymać przejezdność drogi nr 1140G przewidzianej do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinków tych dróg w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu. Po stronie Wykonawcy będzie również bieżące uzupełnianie ubytków w jezdni bitumicznej drogi nr 1140G przekazanej pod inwestycję dla zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. Zamawiający informuje, że wprowadził listę załączników do SWZ w postaci dokumentacji technicznej projektu przebudowy drogi nr 1140G. Do wyceny robót należy przyjąć pozycje i konstrukcje wskazane w przedmiarze robót.
Termin wykonania robót: 300 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
Uwaga:
Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego
dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia
wykonania zakresu robót lub unieważnienia postępowania.
Zamawiający stara się o uzyskanie decyzji zwalniającej z obowiązku budowy kanałów technologicznych. W przypadku uzyskania takiej decyzji Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia wykonania zakresu robót i wyłączenia z przedmiaru pozycji robót obejmujących budowę kanału technologicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego osobno w podziale na poszczególne zadania, według następującego kryterium:
1) cena – 60 %
2) okres rękojmi – 40 %
z zastrzeżeniami, iż ocenie zostanie poddana (nie krótsza) rękojmia lecz dłuższa niż 60 mc-y i nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
Przyjmuje się że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w kryterium okresu rękojmi
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 0 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 0 pkt
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 12 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 20 pkt
* rękojmia minimalna, tj. 60 m-cy + dodatkowa rękojmia 24 miesięcy – Wykonawca otrzymuje 40 pkt
Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres rękojmi wynosi 60 miesięcy
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
P - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę:
CN
P = ---------------- x 100 punktów x 60%
COB
gdzie:
CN - najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB – Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
3. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
Lp = C + R
gdzie:
Lp – liczba punktów
C – Punkty przyznane w kryterium cena
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
4. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. . W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art 223 ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
6. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
‒ niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 pkt 3), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i drugiego kryterium oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o
zamówieniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 Ustawy dotyczą:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
A)Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
A)Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:
A)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną dla:
a) dla zadania nr 1 - na sumę gwarancyjną minimum: :1.800.000,00 zł (jeden milion osiemset tysięcy złotych),
b) dla zadania nr 2 – na sumę gwarancyjną minimum::1.520.000,00 zł (jeden milion pięćset dwadzieścia tysięcy złotych),
c) dla zadania nr 3 - na sumę gwarancyjną minimum:2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych)
d) dla zadania nr 4 - na sumę gwarancyjną minimum:1.600.000,00 zł (jeden milion sześćse tysięcy złotych)
Wykonawca powinien wykazać spełnienie powyższego warunku osobno na każde zadanie osobno, z uwzględnieniem że warunki te należy zsumować w zależności od ilości zadań na które składana będzie oferta.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
A. Dla zadania nr 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych odpowiadające przedmiotowi zamówienia, każda o nawierzchni bitumicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 1.125.000,00 zł,
lub jedna dot. roboty budowlanej
polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji dróg (ulic) publicznych o nawierzchni bitumicznej, odpowiadająca przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 2.250.000,00 zł.
Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum jedną osobę na stanowisko Kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (o specjalności drogowej) bez ograniczeń, a także posiadającą min. 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych przy realizacji inwestycji przy drogach publicznych.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65 z późń. zm.).
Wykonawcy z innych Państw członkowskich winni zapewnić przy realizacji zamówienia udział osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych samodzielnych funkcji w budownictwie , zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.).
c) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum jedną osobę w charakterze Kierownika Robót branżowych, posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej (kanalizacja deszczowa) bez ograniczeń, a także posiadającą min. 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych przy realizacji inwestycji przy drogach publicznych.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65 z późń. zm.).
Wykonawcy z innych Państw członkowskich winni zapewnić przy realizacji zamówienia udział osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych samodzielnych funkcji w budownictwie , zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.).
Pozostałe warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w rozdziale II dziale B SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art 274 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.
1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Należy załączyć polisę na na kwotę:
dla zadania nr 1 - na sumę gwarancyjną minimum: :1.800.000,00 zł (jeden milion osiemset tysięcy złotych),
dla zadania nr 2 – na sumę gwarancyjną minimum::1.520.000,00 zł (jeden milion pięćset dwadzieścia tysięcy złotych),
dla zadania nr 3 - na sumę gwarancyjną minimum:2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych)
dla zadania nr 4 - na sumę gwarancyjną minimum:1.600.000,00 zł (jeden milion sześćse tysięcy złotych)
Wykonawca powinien wykazać spełnienie powyższego warunku osobno na każde zadanie osobno, z uwzględnieniem że warunki te należy zsumować w zależności od ilości zadań na które składana będzie oferta.
2)Wykaz wykonanych robót odpowiednio dla zadania nr 1, 2 , 3 i 4
3) wykaz osób dla zadania nr 1, 2, 3 i 4 skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, tj.
1 osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy
posiadających uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w zakresie branży drogowej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także posiadającą min. 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych.
1 osobę do pełnienia funkcji Kierownika Robót w branży sanitarnej
posiadających uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w zakresie branży sanitarnej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także posiadającą min. 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych.
Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ
Warunki te i podmiotowe środki dowodowe opisane są dokładniej w rozdziale III dziale B SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie eZamówienia MiniPortal następujące oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ zawierający w szczególności informacje o wartości brutto oferty, udzielonej rękojmi, pełnych danych adresowych Wykonawcy.
Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SWZ
b) Wypełniony załącznik nr 9 do SWZ kosztorys ofertowy, wraz z kosztorysem szczegółowym robót opracowanym przez Wykonawcę na poszczególne zadania.
c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu w wg załącznika nr 2 do SWZ
d) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
e) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej formy niż pieniądz, korzystając z formy elektronicznej wadium.
f) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą.
g) Oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13, 14 RODO.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wadium w wysokości:
zadanie nr 1 - 27.400,00 PLN (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy czterysta PLN)
zadanie nr 2 - 23.100,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące sto PLN)
zadanie nr 3 - 30.400,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy czterysta PLN)
zadanie nr 4 - 24.300,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące trzysta PLN)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Złożone wadium powinno być ważne do dnia terminu związania z ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
A) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Bank BGŻ BNP PARIBAS Oddział w Słupsku 05 1600 1462 1877 9152 8000 0003.
B) gwarancjach bankowych;
C) gwarancjach ubezpieczeniowych;
D) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r.poz. 299) .
5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
6. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób „Wadium ZDP-GIZ.2611.14.2021”. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z Wykonawców.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku o którym mowa w pkt 3), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na zasobach(potencjale) podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca działając w imieniu takiego podmiotu, powinien złożyć w takiej sytuacji zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca zawrze z Zamawiającym umowę na podstawie projektu umowy, który stanowi zał. nr 7 do SWZ (w odniesieniu na poszczególne zadania).
2. Zamawiający określi rodzaj zmian umowy z Wykonawcą we projekcie umowy oraz uregulowany art. 454-455 ustawy PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak