Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2301S Wędzina, ul. Szkolna, polegająca na wzmocnieniu nawierzchni bitumicznej bez zmiany konstrukcji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2301S Wędzina, ul. Szkolna, polegająca na wzmocnieniu nawierzchni bitumicznej bez zmiany konstrukcji.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17c0cc74-029f-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014007/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2301 S Wędzina, ul. Szkolna polegająca na wzmocnieniu nawierzchni bitumicznej bez zmiany konstrukcji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego, dostępnego pod adresem: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/.
2) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.16.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zadania obejmuje przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 2301 S ul. Szkolnej w m. Wędzina, gmina Ciasna o łącznej długości 532 m. Odcinek objęty opracowaniem stanowi drogę jednojezdniową, dwukierunkową o przekroju drogowym. Jezdnia ograniczona jest poboczami gruntowymi. Odcinek ten jest odwadniany do istniejących rowów przydrożnych, a także powierzchniowo na pobocza. Proponowane rozwiązanie przewiduje przebieg trasy drogi oraz jej geometrię dostosować do przebiegu w stanie dotychczasowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena (P1) 60 %
2) Termin wykonania przedmiotu umowy (P2) 40 %
Razem (P) 100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) Cena” – (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi
60,00 pkt.
Waga 60%
Najniższa cena pośród ofert nieodrzuconych
Wartość punktowa P1 = ------------------------------------------- x 100 x waga
Cena (brutto) badanej oferty
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) Termin wykonania przedmiotu umowy” – (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.
Waga 40%
Zamawiający ustala maksymalny 10 dniowy termin wykonania przedmiotu umowy, licząc od dnia przekazania wykonawcy terenu budowy.
Dla kryterium ,, Termin wykonania przedmiotu umowy” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) wykonawca, który pozostanie przy maksymalnym 10 dniowym terminie wykonania przedmiotu umowy otrzyma 0 pkt.
b) wykonawca, który zadeklaruje skrócony 7 dniowy termin wykonania przedmiotu umowy otrzyma 40 pkt.
Kryterium termin wykonania przedmiotu umowy, będzie rozpatrywany na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego.
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek terminu wykonania przedmiotu umowy, wskazanie innego terminu wykonania przedmiotu umowy niż 10 lub 7 dni, licząc od dnia przekazania wykonawcy terenu budowy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego terminu wykonania przedmiotu umowy, tj. 10 dni licząc od dnia przekazania wykonawcy terenu budowy.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (Cena – P1) + wartość punktowa (Termin wykonania przedmiotu umowy – P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu
dotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami lub osobą, które/a będą/będzie pełnić funkcję tj.:
A) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od dnia uzyskania uprawnień;
b) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia:
A) koparko - ładowarka – poj. łyżki 0,15 m³,
B) samochód samowyładowczy 10-15 t,
C) frezarka do nawierzchni bitumicznych,
D) skrapiarka do emulsji bitumicznej,
E) rozściełacz do mas bitumicznych,
F) walec statyczny samojezdny 10 t.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z postanowieniami SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 13 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-28 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-26