Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 7 na odcinku Jedlińsk-Wsola polegająca na urządzeniu ciągu pieszo-rowerowego (budowa mostu)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDLIŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (48) 32 13 021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jedlinsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 7 na odcinku Jedlińsk-Wsola polegająca na urządzeniu ciągu pieszo-rowerowego (budowa mostu)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17de941b-b1b2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002819/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 7 na odcinku Jedlińsk -Wsola polegajaca na urządzeniu ciągu pieszo-rowerowego (Budowa Mostu)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowejzamawiającego Market planet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : WójtGminy Jedlińsk, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, tel/fax: 48 3213021, e-mail: jedlinsk@jedlinsk.pl/nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; z inspektorem ochrony danych osobowych wGminie Jedlińsk, kontaktować można się pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniemo udzielenie zamówienia publicznego: ZP.271.07.2021 prowadzonym w trybie podstawowymna podstawie art. 275 ust 1 pzp; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiamiokreślonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), a następniezawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,; podstawą przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych zdnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jestosoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przedzawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącegona administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp; odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – pzp; posiada Pan/iprawo do:• żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczeniaprzetwarzania,• wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych; nie przysługuje Pani/u• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;• napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pan/i dane osobowenie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; Pan/i a dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy informujemy iż:− w przypadku gdywykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanianazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. − skorzystanie przezosobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, októrym mowa w art. 16 rozp. 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą. − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.07.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 696721,30 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
budowa kładki pieszo – rowerowej o konstrukcji stalowo – żelbetowej przez rzekę Młynówkę, zlokalizowanej w ciągu drogi krajowej nr 7 w m. Piastów w km 461+948,25 gmina Jedlińsk, powiat radomski, woj. mazowieckie.Zakres obejmuje: - oznakowanie robót,- wycinka drzew kolidujących z inwestycją,- karczowanie krzewów,- wytyczenie głównych osi: niwelety i projektowanych podpór,- rozbiórka stożków nasypowych i fundamentów stożków istniejącego mostu – odstrony dolnej wody.- Rozbiórka koszy gabionowych.- wytyczenie w terenie głównych osi niwelety, projektowanych podpór kładkii chodników,- wykonanie grodzic stalowych,- wykonanie pali fundamentowych,- wykonanie oczepów, żelbetowej płyty współpracującej oraz ścianek zaplecznychi policzkowych wraz z osadzeniem odwodnienia liniowego płyty pomostu,- montaż tymczasowego rusztowania podpierającego konstrukcję stalową kładki,- montaż ustroju nośnego: dźwigarów głównych HEB 1000 oraz stężenia ichpoprzecznicami,- demontaż tymczasowego rusztowania podpierającego konstrukcję stalową kładki,- zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej rusztu oraz powierzchnibetonowych stykających się z gruntem,- montaż obustronnych stalowych balustrad z płaskowników,- zabezpieczenie wierzchu żelbetowej kładki cienkowarstwową nawierzchnią gr.5 mm z żywic epoksydowych modyfikowanych bitumami,- zasypanie wolnej przestrzeni za poprzecznicami skrajnymi wraz z formowaniemstożków,- montaż elementów odwodnienia na dojściach do kładki: korytek ściekowych,skrzynek odpływowych, wylotów wód opadowych, studzienek- wykonanie schodów skarpowych w przestrzeni między kładką a istniejącymmostem,- wykonanie umocnienia z materacy gabionowych nad grodzicami,- montaż balustrad dla obsługi oraz wykonanie ogrodzenia z siatki w ramachz kątownika z furtką i klamer dla obsługi,- roboty ziemne- wyprofilowanie dna i skarp rzeki pod kładką i w jej obrębie orazumocnienie wylotu,- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,- dokonanie odbioru ostatecznego kładki,- przekazanie kładki do eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt architektoniczno-budowlany, wykonawczy, STWiOR oraz przedmiar.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111214-1 - Roboty w zakresie oczyszczania pneumatycznego
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Kryterium Znaczenie1. C – cena brutto oferty 60%2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia 40%Razem 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10