„Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 7 na odcinku Jedlińsk-Wsola polegająca na urządzeniu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 7 na odcinku Jedlińsk-Wsola polegająca na urządzeniu ciągu pieszo-rowerowego (budowa mostu)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJedlińsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-19
  • ZamawiającyGMINA JEDLIŃSK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00050454
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 7 na odcinku Jedlińsk-Wsola polegająca na urządzeniu ciągu pieszo-rowerowego (budowa mostu)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDLIŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19

1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 32 13 021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jedlinsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 7 na odcinku Jedlińsk-Wsola polegająca na urządzeniu ciągu pieszo-rowerowego (budowa mostu)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17de941b-b1b2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002819/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa odcinka drogi krajowej nr 7 na odcinku Jedlińsk -Wsola polegajaca na urządzeniu ciągu pieszo-rowerowego (Budowa Mostu)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowejzamawiającego Market planet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : WójtGminy Jedlińsk, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, tel/fax: 48 3213021, e-mail: jedlinsk@jedlinsk.pl/nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; z inspektorem ochrony danych osobowych wGminie Jedlińsk, kontaktować można się pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniemo udzielenie zamówienia publicznego: ZP.271.07.2021 prowadzonym w trybie podstawowymna podstawie art. 275 ust 1 pzp; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiamiokreślonymi w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), a następniezawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,; podstawą przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych zdnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jestosoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przedzawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącegona administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp; odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – pzp; posiada Pan/iprawo do:• żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczeniaprzetwarzania,• wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych; nie przysługuje Pani/u• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;• napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pan/i dane osobowenie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; Pan/i a dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy informujemy iż:− w przypadku gdywykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podanianazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. − skorzystanie przezosobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, októrym mowa w art. 16 rozp. 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą. − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.07.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 696721,30 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

budowa kładki pieszo – rowerowej o konstrukcji stalowo – żelbetowej przez rzekę Młynówkę, zlokalizowanej w ciągu drogi krajowej nr 7 w m. Piastów w km 461+948,25 gmina Jedlińsk, powiat radomski, woj. mazowieckie.Zakres obejmuje: - oznakowanie robót,- wycinka drzew kolidujących z inwestycją,- karczowanie krzewów,- wytyczenie głównych osi: niwelety i projektowanych podpór,- rozbiórka stożków nasypowych i fundamentów stożków istniejącego mostu – odstrony dolnej wody.- Rozbiórka koszy gabionowych.- wytyczenie w terenie głównych osi niwelety, projektowanych podpór kładkii chodników,- wykonanie grodzic stalowych,- wykonanie pali fundamentowych,- wykonanie oczepów, żelbetowej płyty współpracującej oraz ścianek zaplecznychi policzkowych wraz z osadzeniem odwodnienia liniowego płyty pomostu,- montaż tymczasowego rusztowania podpierającego konstrukcję stalową kładki,- montaż ustroju nośnego: dźwigarów głównych HEB 1000 oraz stężenia ichpoprzecznicami,- demontaż tymczasowego rusztowania podpierającego konstrukcję stalową kładki,- zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej rusztu oraz powierzchnibetonowych stykających się z gruntem,- montaż obustronnych stalowych balustrad z płaskowników,- zabezpieczenie wierzchu żelbetowej kładki cienkowarstwową nawierzchnią gr.5 mm z żywic epoksydowych modyfikowanych bitumami,- zasypanie wolnej przestrzeni za poprzecznicami skrajnymi wraz z formowaniemstożków,- montaż elementów odwodnienia na dojściach do kładki: korytek ściekowych,skrzynek odpływowych, wylotów wód opadowych, studzienek- wykonanie schodów skarpowych w przestrzeni między kładką a istniejącymmostem,- wykonanie umocnienia z materacy gabionowych nad grodzicami,- montaż balustrad dla obsługi oraz wykonanie ogrodzenia z siatki w ramachz kątownika z furtką i klamer dla obsługi,- roboty ziemne- wyprofilowanie dna i skarp rzeki pod kładką i w jej obrębie orazumocnienie wylotu,- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,- dokonanie odbioru ostatecznego kładki,- przekazanie kładki do eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt architektoniczno-budowlany, wykonawczy, STWiOR oraz przedmiar.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111214-1 - Roboty w zakresie oczyszczania pneumatycznego

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Lp. Kryterium Znaczenie1. C – cena brutto oferty 60%2. G – okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia 40%Razem 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi na cały zakres zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ: a) doświadczenie wykonawcy:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje)- w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie obiektu mostowego, o wartości nie mniejszej niż 400 000.00 zł brutto.Uwaga: 1. Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, stanowiące podstawę wykazania doświadczenia;2. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie mostów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w wymaganym zakresie oraz posiadającego aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, (Kierownik Budowy)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: potwierdzających brak podstaw wykluczenia:a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 5;b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;(jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnych rejestrów )Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,d) art. 109 ust. 1 pkt 1, 3 i pkt 5 - 10 ustawy Pzp - wg załącznika 12 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;załącznik nr 3wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; załącznik nr 4Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych.Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: (do 1,5%) 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100),10.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.10.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Południowo Mazowiecki Bank Spółdzielczy48 9132 0001 0000 0433 2000 0050 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ………. – Nazwa Zadania ………” 10.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.10.5 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.10.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Załącznik nr 7 załączany wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 7.1 ppkt. zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:a) w przypadku, o którym mowa w pkt 7.1 ppkt 4 lit. A niniejszego rozdziału, jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 r. [sygn. akt: KIO 1495/14]), b) W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.1. ppkt 4 lit. b niniejszego rozdziału, chociaż jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek. - wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 8 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy na podstawie art.455 Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-19 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-19 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-17

2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI