Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 120208C oraz budowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Giżynek
1.1.1 Przebudowa drogi Giżynek Kolonia
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej nr 120208C oraz budowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Giżynek.
Projektowane odcinki dróg będą pokrywały się z istniejącymi przebiegami. Początek i koniec odcinka należy dowiązać sytuacyjnie do stanu istniejącego. Na odcinku o nawierzchni bitumicznej projektuje się przebudowę odcinka drogi gminnej w istniejącym pasie drogowym. Natomiast na odcinku o nawierzchni gruntowej projektuje się budowę odcinka drogi gminnej. Z uwagi na niewystarczającą szerokości istniejącego pasa drogowego na wykonanie wszystkich elementów drogi, budowa nowego odcinka drogi wymaga zajętości dodatkowego terenu na potrzeby jego poszerzenia. Na przebudowanym odcinku od km 0+016 do km 0+040 projektuje się budowę odcinka chodnika o szerokości 2,0 m, pełniącego funkcję peronu przystankowego. Na odcinkach od km 0+029 do km 0+300 (strona prawa) i od 0+217 do km 0+317 (strona lewa) projektuje się wykonanie ścieków korytkowych przy krawędzi jezdni. Na długości projektowanych ścieków projektuje się umocnienie skarpy płytami ażurowymi. Projektowane ścieki korytkowe projektuje się zakończyć ściekami skarpowymi odprowadzającymi wodę
na teren pasa drogowego. Przebieg drogi w planie sytuacyjnym został przedstawiony w części rysunkowej opracowania. W rejonie istniejącego przepustu i na odcinku przebiegu drogi
w wysokim nasypie projektuje się ustawienie skrajnych barier ochronnych.
1.1. Stan istniejący:
Na odcinku drogi gminnej nr 120208C droga posiada istniejącą nawierzchnię bitumiczną
o szerokości około 5,0 oraz obustronne pobocza gruntowe. Wzdłuż drogi zlokalizowane są rowy odwadniające. Na nowoprojektowanym odcinku droga posiada nawierzchnię gruntową. Droga jest położona w terenie niezabudowanym. Istniejąca nawierzchnia jezdni jest w złym niezadawalającym stanie technicznym. Nawierzchnia istniejącego odcinka drogi charakteryzuje się licznymi nierównościami podłużnymi i poprzecznymi, spękaniami oraz wybojami, które szczególnie intensywnie ujawniają się w okresie zimowo-wiosennym. Zagospodarowanie terenu w otoczeniu drogi stanowią głównie tereny rolne oraz lokalna zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna i zagrodowa.
1.2. W zakres zadania inwestycyjnego wchodzi:
1. Roboty przygotowawcze
2. Roboty ziemne
3. Odwodnienie korpusu drogowego
4. Podbudowy
5. Nawierzchnie
6. Oznakowanie poziome
7. Oznakowanie pionowe
8. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
9. Elementy ulic
10. Inne roboty
1.3. Założenia projektowe dla budowanej drogi gminnej:
Jezdnia: dwupasmowa, dwukierunkowa
Klasa techniczna: D
Kategoria ruchu: KR1
Prędkość projektowa: Vp=30 km/h
Szerokość jezdni: od 5,00 m
Szerokość poboczy: 0,75 m
Pochylenie poprzeczne jezdni (na odcinku prostym): 2,0 % (daszkowe)
Pochylenie poprzeczne poboczy: 8,0 %
Szerokość chodnika/peronu przystankowego: 2,00 m
1.4. Konstrukcje nawierzchni
1) Konstrukcja nawierzchni jezdni – przebudowa drogi na odcinku o nawierzchni bitumicznej:
a) Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S – 4 cm
b) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11 W – 4 cm
c) Istniejąca konstrukcja nawierzchni jezdni
2) Konstrukcja nawierzchni jezdni – budowa drogi na odcinku o nawierzchni gruntowej:
a) Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S – 4 cm
b) Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W – 4 cm
c) Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie – 20 cm
d) Warstwa odsączająca z piasku – 15 cm
3) Konstrukcja nawierzchni zjazdu z betonu asfaltowego:
a) Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S – 5 cm
b) Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie – 25 cm
c) Warstwa odsączająca z piasku – 15 cm
4) Konstrukcja nawierzchni poboczy wzmocnionych:
a) Kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie – 15cm
5) Konstrukcja nawierzchni chodnika/ peronu przystankowego z kostki betonowej:
a) Kostka betonowa (szara) – 6 cm
b) Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm
c) Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie – 15 cm
d) Warstwa odsączająca z piasku – 10 cm
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Gładzie gipsowe
Rypin (kujawsko-pomorskie)
Wykańczanie wnętrz
Rypin (kujawsko-pomorskie)
Remonty łazienek
Rypin (kujawsko-pomorskie)
Remonty kompleksowe
Rypin (kujawsko-pomorskie)
Szpachlowanie
Rypin (kujawsko-pomorskie)
Malowanie ścian
Rypin (kujawsko-pomorskie)
Brukarstwo kamieniarstwo układanie kostki brukowej
Bydgoszcz Szubin Żnin Inowrocław Kcynia Toruń (kujawsko-pomorskie)
Docieplenia budynków oraz układanie kostki brukowej
Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Termomodernizacja
torun (kujawsko-pomorskie)