Przebudowa oczyszczalni ścieków sanitarnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa oczyszczalni ścieków sanitarnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla budynku Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJanowice Wielkie
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-11-24
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-08
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00484182
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa oczyszczalni ścieków sanitarnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla budynku Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010650629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sudecka 15

1.5.2.) Miejscowość: Janowice Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-520

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757547500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpir.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpir.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa oczyszczalni ścieków sanitarnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla budynku Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fbe6c7e-7e37-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128311/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków sanitarnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla budynku Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fbe6c7e-7e37-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty
elektronicznej na adres e-mail: t.szkaradek@zpir.pl, m.suhak@zpir.pl (nie dotyczy składania
ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj
postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-5fbe6c7e-7e37-11ee-9aa3-96d3b4440790
29
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać
konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont
podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny ,o którym mowa w art.13 ust.1 i 3 RODO w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia Dział -XXXIX

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art.19 ustawy Pzp w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia Dział -XXXIX)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-381-II-4/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa oczyszczalni ścieków sanitarnych wraz z niezbędną infrastrukturą
dla budynku Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich”
2. Inwestycja obejmuje budowę oczyszczalni ścieków sanitarnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla budynku
w Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
W ramach przedmiotowej budowy planuje się następujący zakres robót:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa oczyszczalni ścieków sanitarnych wraz z niezbędną infrastrukturą
dla budynku Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich”
2. Inwestycja obejmuje budowę oczyszczalni ścieków sanitarnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla budynku
w Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
W ramach przedmiotowej budowy planuje się następujący zakres robót:1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa oczyszczalni ścieków sanitarnych wraz z niezbędną infrastrukturą
dla budynku Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich”
2. Inwestycja obejmuje budowę oczyszczalni ścieków sanitarnych wraz z niezbędną infrastrukturą dla budynku
w Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
W ramach przedmiotowej budowy planuje się następujący zakres robót:1) budowę mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków
• roboty pomiarowe ( geodezyjne ) przy powierzchniowych robotach ziemnych;
• roboty przygotowawcze do posadowienia urządzeń oczyszczalnych ( osadnika wstępnego, złoża
biologiczne ZB1 i ZB2);
• dostawa i montaż urządzeń oczyszczalni ścieków;
• wykonie linii recyrkulacji osadu I ( montaż w trakcie zasypywania wykopu pod montaż urządzeń
oczyszczalni);
• wykonanie linii recyrkulacji osadu II ( montaż w trakcie zasypywania wykopu pod montaż urządzeń
oczyszczalni);
• zasypanie wykopu po montażu urządzeń oczyszczalni i linii recyrkulacyjnych I i II piachem z
dowozem wraz z próbą szczelność;
• budowa kolektora grawitacyjnego ścieków oczyszczonych PCV 160 mm, 13,6 mb;
• budowa kolektora grawitacyjnego ścieków surowych PCV 160 mm , 36 mb;
2) budowę instalacji kanalizacji sanitarnej do biologicznej oczyszczalni ścieków
• wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC DN200 SDR34 SN8 o długości
L=281,5 m;
• wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC DN160 SDR34 SN8 o długości
L=43,0 m;
• budowę studni kanalizacyjnej DN1000 wykonanej z elementów prefabrykowanych w ilości 14 szt.;
• wykonanie zmiany lokalizacji separatora tłuszczów V=300 l, z wnętrza budynku (piwnicy) na zewnątrz
3) wykonanie ogrodzenia i oświetlenia oczyszczalni ścieków

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków

45252130-8 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-01-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I cena - 60 punktów
Kryterium II okres gwarancji - 40 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału i opis udziału w postępowaniu zawiera Dział -X SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu zawiera Dział-XIII SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zawiera Dział-XIII SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Informacje dotyczące wadium zawiera Dział XXVIII SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera dział zawiera Dział XII

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera Dział VII SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI