Przebudowa Objazdu Zachodniego Zespołu Staromiejskiego w Chełmnie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa Objazdu Zachodniego Zespołu Staromiejskiego w Chełmnie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełmno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-03
  • ZamawiającyGmina Miasto Chełmno
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00116802
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa Objazdu Zachodniego Zespołu Staromiejskiego w Chełmnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Chełmno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełmno

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566771742

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@chelmno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelmno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Objazdu Zachodniego Zespołu Staromiejskiego w Chełmnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b6ca9bf-e55a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006701/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa Objazdu Zachodniego Zespołu Staromiejskiego w Chełmnie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/chelmno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/chelmno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania
oświadczeń lub dokumentów opisano w rozdziale XI SWZ. Opis sposobu przygotowania ofert oraz
dokumentów wymaganych przez zamawiającego w SWZ opisano w rozdziale XIV. Sposób oraz termin
i miejsce składania ofert opisano w rozdziale XV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Chełmno przy ul. Dworcowej 1 20, 86 – 200 Chełmno 2) inspektorem ochrony danych
osobowych w Gminie Miasto Chełmno przy ul. Dworcowej 1, 86 – 200 Chełmno jest osoba o adresie
email
– iod.um@chelmno.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w
trybie podstawowym.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11
września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa
Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Dodatkowe
informacje znajdują się w załączniku nr 4 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TI.271.13.2021.AM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1569987,15 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa objazdu zachodniego zespołu staromiejskiego w Chełmnie. Na przebudowę składa się remont ulicy Dominikańskiej, Klasztornej i 22 Stycznia.
2. Zakres robót obejmuje:
1. Roboty geodezyjne,
2. Roboty rozbiórkowe,
3. Regulacja wysokościowa studzienek i zaworów, kanalizacyjnych, wodociągowych, teletechnicznych, oraz w uzasadnionych przypadkach przestawienie/dogęszczenie ilości wpustów deszczowych włączonych do istniejącej kanalizacji deszczowej,
4. Roboty ziemne,
5. Wykonanie podbudowy,
6. Wykonanie elementów ulic (ławy, krawężniki, ect.),
7. Wykonanie nawierzchni ulepszonych i nieulepszonych,
8. Montaż urządzeń zwiększających bezpieczeństwo ruchu,
9. Montaż oznakowania pionowego i poziomego,
10. Montaż oświetlenia ,
11. Wykonanie chodników,
12. Zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert spełniających wymagania co do treści
SWZ przy zastosowaniu kryteriów przyjętych w przedmiotowym postępowaniu tj. cena oferty i przedłużony czas gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. [Warunki udziału w postepowaniu] O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 lub 6 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:
1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju w którym ma swoją siedzibę (KRS, CEiDG).
1.2 Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w tym zakresie jeżeli:
1.4.1 [Zdolność techniczna]
-w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
-co najmniej 1 realizacje jedną robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.

Jako dowód spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej, mogą być:
a)referencje, protokoły odbioru bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane,
b)oświadczenie Wykonawcy w formie wykazu wykonanych robót - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit a). Z przedstawionego wykazu wykonanych robót ma jasno wynikać czy wykonane roboty spełniają wymagania określone w punkcie 1.4.1 SWZ dot. zdolności technicznych.
1.4.2 [Zdolność zawodowa]
Kierownik Budowy – posiadający następujące kwalifikacje:
a)uprawnienia budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń i który jest członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa.
b)aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.
Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone wyżej mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj.: m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U z dnia 2019r., poz. 1117).
Dowodami, o których mowa powyżej, mogą być:
a)kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności oraz przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (zgodne z postawionym warunkiem w części VII pkt 1.4.2 SWZ);
b)aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydany przez tę izbę.
Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień składania, chyba, że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 z dnia 11
września 2019r. Prawo
Zamówień Publicznych Dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania - załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania
zdolności technicznej: a)referencje, protokoły odbioru bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane,
b)oświadczenie Wykonawcy w formie wykazu wykonanych robót - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit a). Z przedstawionego wykazu wykonanych robót ma jasno wynikać czy wykonane roboty spełniają wymagania określone w punkcie 1.4.1 SWZ dot. zdolności technicznych.
a)kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności oraz przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (zgodne z postawionym warunkiem w części VII pkt 1.4.2 SWZ);
b)aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydany przez tę izbę.
Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień składania, chyba, że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł.2) Wadium może być
wniesione wg uznania Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b)
gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( dz.U.z 2019 r. poz. 310,836 i 1572.)3) Wadium
wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego nr 88 1160 2202 0000
0003 3297 09264) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których
mowa w ust. 2 p.pkt b-d wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub
poręczenia w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, o którym mowa w Art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy „Prawo Zamówień Publicznych” z
dnia 19 września 2019r., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy. a. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; Przed podpisaniem umowy
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty
jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych
Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dokonanie istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest
możliwe w następujących przypadkach:1) zmiany terminu wykonania Umowy lub terminu
realizacji poszczególnych etapów Umowy, jeżeli jej/ich wykonanie w terminach określonych w §
3 Umowy jest niemożliwe z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym w
szczególności:a. konieczności synchronizacji terminów realizacji innych umów, zadań
(projektów), w tym realizowanych, prowadzonych lub planowanych przez Zamawiającego, a
powiązanych z realizacją przedmiotu Umowy lub mających wpływ na realizacje przedmiotu
Umowy,b. ustalenia przez Strony zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy w postaci
konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, w szczególności w oparciu o
protokół konieczności zatwierdzony przez Zamawiającego,c. wywołanych treścią decyzji
administracyjnych lub orzeczeń sądowych;d. w przypadkach wskazanych w § 3 ust. 5 Umowy;2)
zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy (np. zmiany technologii wykonania przedmiotu
Umowy, zmiany rodzaju, technologii lub ilości prac, zmiany sposobu realizacji prac),
spowodowanej m. in., choć niewyłącznie:a. okolicznościami, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia Umowy (w tym siły wyższej) ,b. zmianą obowiązujących przepisów prawa lub
odpowiednich norm branżowych,c. treścią decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych,d.
wystąpieniem kolizji z realizacją innych zadań (projektów), w tym prowadzonych lub
planowanych przez Zamawiającego, a powiązanych z realizacją przedmiotu Umowy lub
mających wpływ na realizacje przedmiotu Umowy;3) zmiany wynagrodzenia:a. w przypadkach
zmian Umowy dokonywanych na podstawie pkt. 1) lub 2) powyżej – jako bezpośredni skutek
tych zmian, lubb. w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT):•
jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie
Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą
różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę,• jeśli zmiana stawki VAT będzie
powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający
dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku
VAT do zapłacenia przez wykonawcę,a. w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z
realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące
Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione
świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi
z umowy planowanymi świadczeniami.2. W celu uniknięcia wątpliwości określa się, że nie
stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych
wprowadzanie zmian nie modyfikujących Umowy w sposób istotny, a w szczególności:1) zmiana
danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru
rachunku bankowego),2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do
kontaktów między Stronami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/chelmno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-01

2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię murarzy z doświadczeniem lub całą brygadę - Aleksandrów Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię murarzy z doświadczeniem lub całą brygadę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI