Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa obiektu mostowego JNI01020212 w ciągu drogi powiatowej nr 2527L Kazimierz Dolny – Podgórz – Wilków w m. Podgórz gm. Wilków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU LUBELSKIM Z SIEDZIBĄ W PONIATOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młodzieżowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Poniatowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-320
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpsekretariat@opole.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpopole.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa obiektu mostowego JNI01020212 w ciągu drogi powiatowej nr 2527L Kazimierz Dolny – Podgórz – Wilków w m. Podgórz gm. Wilków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-864dbbe6-3774-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030764/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa obiektu mostowego JNI01020212 w ciągu drogi powiatowej nr 2527L Kazimierz Dolny – Podgórz – Wilków w m. Podgórz gm. Wilków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/opole-lublin/demand/164829/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r., poz. 344 ze zm.) - za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/opole-lublin/demand/164829/notice/public/details. W przypadku awarii ww. platformy za pośrednictwem poczty elektronicznej (za wyjątkiem ofert): zdpsekretariat@opole.lublin.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) Sprzęt Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu poprzez Platformę powinien spełniać następujące wymogi:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
b) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
c) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
d) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
e) W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. 2022 r., poz. 1233 z późn. zm.), Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, oznacza załączany dokument jako ”Tajny”. Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji jest zobowiązany wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 Ustawy.
f) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
g) Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar.
h) Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz
podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
i) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.ZP.2720.04.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2527L wraz z dojazdami do miejscowości Podgórz oraz dostosowaniu obiektu mostowego do odpowiednich, dla tej klasy drogi powiatowej parametrów geometryczno – wytrzymałościowych. Przedmiotowym obiektem jest trójprzęsłowy ustrój ciągły; dźwigary mostu są konstrukcji kratowej złożone z przedziałów o długości 3,05 m. Dźwigary kratowe łączone są belkami poprzecznymi, na których układana jest jezdnia mostu. Stanowią ją dyle drewniane, na których umieszczone są bale w układzie tzw. choinki. Nawierzchnia mostu jest asfaltowa. Podporami mostu są dwa przyczółki zatopione w nasypie oraz dwa filary. Podpory mostu są zaprojektowane na obciążenie klasy B czyli masę pojazdów do 40 t.
2) Zakres robót obejmuje:
2)1. Roboty rozbiórkowe:
a) Rozbiórka nawierzchni na obiekcie.
b) Rozbiórka pokładu drewnianego części jezdnej.
c) Rozbiórka pokładu drewnianego chodnika dla pieszych.
d) Rozbiórka elementów rusztu stalowego pomostu.
e) Rozbiórka elementów podpór.
f) Rozbiórka umocnień skarp.
g) Frezowanie nawierzchni.
h) Rozbiórka barier i balustrad.
2)2. Roboty mostowe:
a) Roboty rozbiórkowe,
b) Wzmocnienie podpór skrajnych,
c) Odtworzenie skrzydeł
d) Wykonanie zasypki za przyczółkiem
e) Podniesienie konstrukcji.
f) Wykonanie i montaż pomostu stalowego ortotropowego,
g) Wykonanie odwodnienia płyty pomostu.
h) Renowacja powłok malarskich konstrukcji kratowej MS-80 mostu,
i) Wykonanie elementów odwodnienia płyty ustroju niosącego.
j) Wykonanie izolacji przeciwwodnej ustroju niosącego.
k) Zabezpieczenie izolacją lekką powierzchni betonowych stykających się z gruntem.
l) Wykonanie odwodnienia skarpowego.
m) Remont umocnienie skarp i stożków.
n) Rozbudowa oraz remont schodów skarpowych.
o) Wyprofilowanie i umocnienie terenu pod obiektem.
p) Ustawienie barier ochronnych na obiekcie i dojazdach.
r) Wykonanie nawierzchni na obiekcie i dojazdach.
s) Zabezpieczenie powłoką antykorozyjną powierzchni betonowych.
t) Wykonanie powłok nawierzchniowo – izolacyjnych.
2)3. Roboty drogowe:
a) Roboty rozbiórkowe elementów drogi.
b) Wykonanie wykopów.
c) Wykonanie bloków podpierających na poszerzeniach przy istniejącej nawierzchni.
d) Wykonanie konstrukcji nawierzchni w zakresie obiekty połączone korpusu drogowego z mostem.
e) Wykonanie konstrukcji nawierzchni na dojazdach.
f) Połączenia nawierzchni projektowanej z nawierzchnią istniejącą.
g) Profilowanie i umocnienie poboczy.
h) Profilowanie skarp.
i) Humusowanie skarp.
j) Obsianie skarp trawą.
k) Ustawienie barier ochronnych na dojazdach.
l) Ustawienie krawężników.
m) Wykonanie warstw nawierzchni.
n) Wykonanie elementów odwodnienia powierzchniowego drogi.
Parametry projektowanej drogi:
a) Długość przebudowywanego odcinka: 199,30 m.
b) Klasa drogi: ,,L” – Lokalna
c) Kategoria ruchu: KR 3
d) Grupa nośności gruntu: G3
e) Szerokość nawierzchni: 6.00 – 6.80 m
Na płycie ustroju niosącego wykonana zostanie izolacja przeciwwodna, ustawione zostaną krawężniki, wykonane zostaną kapy gzymsowe zakończone deską gzymsową, ułożona zostanie nawierzchnia. Na zakresie skrzydeł ustawione zostaną krawężniki, wykonane zostaną kapy gzymsowe zakończone deską gzymsową. Na styku korpusu drogowego oraz podpór zostanie wykonane umocnienie skarp i stożków, schodów przy obiektowych, elementów odwodnienia powierzchniowego.
Dane obiektu istniejącego:
- długość całkowita konstrukcji mostu: 57,92 m,
- długość całkowita mostu: 64,37 m,
- światło poziome przęseł: 16,58 m + 21,81 m + 16,58 m,
- szerokość chodnika na moście: 1,5 m.
Dane obiektu po przebudowie:
- powierzchnia mostu: 634 m2 (0,0634 ha),
- powierzchnia projektowanych dojazdów: 1 500 m2 (0,15 ha).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który wykaże:
1) Warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. dysponuje minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy branży mostowej i drogowej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami specjalności mostowej bez ograniczeń bądź odpowiednie uprawniające do kierowania robotami w zakresie objętym zamówieniem. Osoby pełniące funkcje techniczne powinny dostarczyć aktualne na dzień podpisania umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i wymagane ubezpieczenie OC. Dodatkowe informacje:
a) UWAGA! Zamawiający nie wymaga przedstawienia środka dowodowego w postaci Wykazu osób. Wybrany do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności
do właściwej izby samorządu zawodowego, po wyborze najkorzystniejszej oferty - najpóźniej w dniu podpisania Umowy.
b) Wykonawca może dysponować osobą, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 z późn.zm.),
c) przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2024 r, poz. 725 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane, osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie:
d) wszystkie osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim, w przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą liczbę kompetentnych tłumaczy wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie technologii budowlanej we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.
2) Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie mostu drogowego, wiaduktu o wartości minimum 1 800 000,00 zł brutto oraz oświadczy, iż robota w przedmiotowym zakresie została wykonana w należyty sposób, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i została prawidłowo wykonana. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie wykazu robót budowlanych (zał. nr 7 do SWZ) i dołączonych do niego dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp minimum jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu.
a) w niniejszej SWZ definicje budowy lub przebudowy należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.),
b) w przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednej umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia, powinien on wyodrębnić i podać parametry robót budowlanych, na podstawie których będzie można ocenić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt. 2),
c) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót oraz ich wartość, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 40 000,00 zł.
2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr Bank Pekao S.A., numer rachunku 81 1240 5497 1111 0010 4156 4009
z dopiskiem „Wadium dot. postępowania znak: DT.ZP.2720.04.2024”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy określa § 17 wzoru umowy .
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/opole-lublin/demand/164829/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-17 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni