Przebudowa obiektów OSiR w Hajnówce IV

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa obiektów OSiR w Hajnówce IV
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHajnówka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-01-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Hajnówka
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-09
  • Numer ogłoszenia501950-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 501950-N-2019 z dnia 2019-01-09 r.

Gmina Miejska Hajnówka: Przebudowa obiektów OSiR w Hajnówce IV
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hajnówka, krajowy numer identyfikacyjny 5065899900000, ul. ul. Aleksego Zina  1 , 17200   Hajnówka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 682 21 80, e-mail hajnowka@hajowka.pl, faks 85 674 37 46.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.hajnowka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.hajnowka.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.hajnowka.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urząd Miasta Hajnówka ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka pokój nr 219 (sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektów OSiR w Hajnówce IV
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa z przebudową obiektów sportowych wraz z infrastrukturą i obiektami towarzyszącymi na Stadionie Miejskim w Hajnówce. CPV: 45212200-8, 45212224-2, 45310000-3, 45330000-9, 45111300-1, 45212212-5, 45111200-0, 45233252-0 Zadanie 1. Stadion sportowy Przedmiot zadania obejmuje m.in.: 1) Stadion lekkoatletyczny wyposażony w: a) bieżnię 4/6 torów dł. 400 m. z nawierzchnią syntetyczną b) dwuścieżkową skocznię do skoku w dal i trójskoku z rozbiegiem jednokierunkowym c) rzutnię do pchnięcia kulą z nawierzchnią z mączki ceglanej d) dwa rozbiegi do rzutu oszczepem e) boisko piłkarskie główne z nawierzchnią z trawy naturalnej 2) Boisko piłkarskie treningowe z nawierzchnią syntetyczną 3) Dwa boiska do plażowej piłki siatkowej 4) Dwa korty tenisowe 5) Budynek magazynowy przeznaczony do przechowywania sprzętu i posiadający pomieszczenia dla obsługi obiektu 6) Kontener kasy biletowej 7) Wiata przeszklona dla komentatora zawodów sportowych, sędziów i na sprzęt pomiarowy 8) Trybuny dla kibiców 9) Wiaty dla zawodników rezerwowych Zadanie 2. Baseny kąpielowe - rozbiórka Przedmiot zadania obejmuje m.in.: 1) Rozbiórka istniejących basenów betonowych – szt.2 Zadanie 3. Baseny kąpielowe – budowa Przedmiot zadania obejmuje m.in.: 1) Budowa naziemnych basenów kąpielowych wraz z pomostami – szt.2 2) Budynki techniczne – 3 szt. Zadanie 4. Drogi i parkingi Przedmiot zadania obejmuje m.in.: 1) Budowa dróg dojazdowych do stadionu wraz z parkingami z kostki brukowej betonowej a) dług. 76,4 m.; szer jezdni 5,0 m.; miejsca postojowe – 24 szt. b) dług. 98,65 m. + 44,10 m.; szer. jezdni 5,0 m.; miejsca postojowe – 75 szt. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) zadanie 1 - roboty przygotowawcze; wykonanie robót ziemnych; wykonanie podbudowy boisk, bieżni i ciągów komunikacyjnych; wykonanie kanalizacji sanitarnej; wykonanie kanalizacji deszczowej; wykonanie sieci wodociągowej; wykonanie instalacji zraszającej płytę boiska piłkarskiego; układanie nawierzchni poliuretanowej bieżni okrężnej; układanie nawierzchni z trawy naturalnej boiska wewnątrz bieżni; układanie nawierzchni z trawy naturalnej boiska piłkarskiego; wykonanie nawierzchni kortów tenisowych z mączki ceglanej; wykonanie nawierzchni boiska do piłki siatkowej plażowej; montaż wyposażenia lekkoatletycznego, wyposażenia kortów oraz boisk z trawy sztucznej i naturalnej; wykonanie instalacje elektryczne i oświetlenie zewnętrzne; wykonanie instalacja monitoringu; wykonanie instalacja nagłośnienia; montaż trybun stalowych; budowa budynku magazynowego; montaż ogrodzenia, b) zadanie 2 - rozbiórka dwóch basenów kąpielowych; roboty ziemne c) zadanie 3 - roboty ziemne; wykonanie kanalizacji sanitarnej; wykonanie sieci wodociągowej; roboty betonowe; montaż basenu systemowego; wykonanie instalacji elektrycznych i oświetlenia zewnętrznego, d) zadanie 4 - roboty przygotowawcze; roboty ziemne; wykonanie kanalizacji deszczowej; wykonanie podbudowy dróg, chodników i miejsc postojowych; wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej; wykonanie nawierzchni z płyt betonowych; wykonanie nawierzchni biologicznie czynnej; wykonanie nawierzchni z płytek betonowych; oznakowanie dróg; montaż ogrodzenie, 3.3 Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub ich pochodzenie, wszędzie tam zamawiający dodaje wyrażenie "lub równoważny", co oznacza, iż oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisywanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy mają za zadanie sprecyzowanie wymagań jakościowych Zamawiającego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, będące załącznikami do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45212224-2
45310000-3
45330000-9
45111300-1
45212212-5
45111200-0
45233252-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-26
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-06-26

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Zadanie nr 1 - 30.08.2019 r. Zadanie nr 2 - 29.03.2019 r. Zadanie nr 3 - 30.06.2019 r. Zadanie nr 4 - 26.06.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - brak wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: 5,0 mln. zł. - dot. zad. nr 1 0,5 mln. zł. - dot. zad. nr 3 i nr 4.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na: / wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości min.5,0 mln. zł. brutto polegającej na budowie lub przebudowie stadionu sportowego, na którym wybudowano lub przebudowano bieżnię okrężną dł. 400 m. z nawierzchnią syntetyczną oraz pełnowymiarowe boisko do piłki nożnej z nawierzchnią syntetyczną lub z trawy naturalnej - dot. zad. Nr 1 / wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości brutto min. 600 tys. zł. polegających na budowie lub przebudowie basenu (basenów) naziemnego kąpielowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – dot. zad. Nr 3 / wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości min. 300 tys. zł. brutto polegającej na budowie lub przebudowie ulic, chodników lub placów z brukowej kostki betonowej - dot. zad. Nr 4 - wykonawca powinien dysponować: / kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w min. ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownikami robót posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w min. ograniczonym zakresie w specjalności sanitarnej i elektrycznej – dot. zad. Nr 1 i 3 / kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w min. ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – dot. zad. Nr 2 / kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w min. ograniczonym zakresie w specjalności drogowej -dot. zad. Nr 4
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.4 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o pkt 6.1 siwz. 7.5 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.6 Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.2 Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. b) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1 lit. b siwz, na zasoby innego podmiotu przedłoży dokumenty, o których mowa w pkt 7.2 lit a siwz, dotyczące tego podmiotu. 7.3 Dokumenty potwierdzające zdolność techniczną lub zawodową: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; wzór wykazu robót - zał. nr 4 do SIWZ b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób- zał. nr 5 do SIWZ c) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1 lit. c siwz, na zasoby innego podmiotu przedłoży dokument, o którym mowa w pkt 7.3 lit a siwz, dotyczący tego podmiotu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
7.3a Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego – dot. zad. nr 1 a) dla nawierzchni na bieżnię: - Aktualny certyfikat IAAF "Product Certificate" dla oferowanej nawierzchni o wymaganej grubości na bieżnię. - Badania na zgodność z normą PN EN 14877:2014-02 lub rekomendację techniczną Instytutu Techniki Budowlanej lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium akredytowa-nego przez IAAF, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni podane w tabeli powyżej. Wyniki badań muszą pochodzić z jednego dokumentu, tzn. z badań na zgodność z normą PN EN 14877:2014-02 lub rekomendacji technicznej Instytutu Techniki Budowlanej lub wyników badań specjalistycznego laboratorium akredytowanego przez IAAF. Nie zezwala się na wybiórcze dobieranie pojedyńczych wyników badań wymienionych powyżej parametrów technicznych nawierzchni z różnych dokumentów, tzn. z badań na zgodność z normą PN EN 14877:2014-02 lub rekomendacji technicznej Instytutu Techniki Budowlanej lub wyników badań specjalistycznego laboratorium akredytowanego przez IAAF. - Badania potwierdzające zgodność proponowanej nawierzchni z wymaganiami IAAF, wydane przez jednostkę akredytowaną przez IAAF. - Atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA. - Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana wykonawcy i dotycząca przedmiotowego zadania wraz z potwierdzeniem gwarancji. - Certyfikaty IAAF Class 2 lub certyfikaty IAAF Class 1 dla dwóch obiektów wykonanych z oferowanego systemu nawierzchniowego odpowiadającego w/w parametrom wyszczególnionym w tabeli. - Próbkę oferowanej nawierzchni z oryginalną metryką producenta, - Kartę techniczną oferowanego systemu. b) dla nawierzchni trawy syntetycznej na boisko piłkarskie: - autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona na wykonawcę z określeniem miejsca wykonywania prac (miejsce wybudowania, nazwa inwestycji) wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta; - kartę techniczną oferowanej nawierzchni, potwierdzoną przez jej producenta - Kartę techniczną granulatu wypełnienia oraz jego próbkę w ilości ok. 50 g; - Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i granulatu; - Raport z badań dotyczący nawierzchni, tj. trawy syntetycznej, przeprowadzonego przez specjalistyczne laboratorium (np.Labosport lub ISA-Sport lub Sport Labs Ltd), potwierdzający zgodność jego parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostęny na www.FIFA.com); - certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium np.Labosport lub ISA-Sport lub Sport Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny; - certyfikat FIFA 2 Star dla sztucznej trawy; - certyfikat FPP dla producenta trawy (FIFA Preferred Producer);
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 pzp - zał. nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
10.1 Oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla zad. Nr 1 – 150.000,00 zł. b) dla zad. Nr 3 – 25.000,00 zł. c) dla zad. Nr 4 - 25.000,00 zł. 10.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669) 10.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP Hajnówka Nr 52 1020 1332 0000 1302 0037 7218. 10.4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.5 Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W trakcie realizacji umowy postanowienia umowy mogą ulec zmianom, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a. zmiany regulacji prawnych obowiązujących w chwili zawarcia umowy, b. zmiany danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy, c. zmiany przez Wykonawcę formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d. zmiany osób kierujących robotami budowlanymi, na osoby o uprawnieniach, doświadczeniu i kwalifikacjach nie mniejszych niż wymagane w SIWZ, e. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, f. terminu przekazania przez Zamawiającego terenu budowy, jeżeli zajdą uzasadnione okoliczności uniemożliwiające przekazanie terenu budowy w terminie określonym Umową, g. zmiany terminu i zakresu wykonania zamówienia, które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy tj.: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, geologicznych lub hydrologicznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie  wpływających na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy, - przedłużającego się oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, itp., - wystąpienia odkryć archeologicznych, - natrafienia na niewybuchy i niewypały, - wystąpienia klęsk żywiołowych (powódź, pożar itp.), 3. Warunki ewentualnych zmian - stosownie do czasu trwania okoliczności będących podstawą zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w ust. 2 nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 5. Wszystkie postanowienia zawarte w umowie z instytucją dofinansowującą na realizacje inwestycji będą wprowadzone do umowy z wykonawcą robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Stadion sportowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zadania obejmuje m.in.: 1) Stadion lekkoatletyczny wyposażony w: a) bieżnię 4/6 torów dł. 400 m. z nawierzchnią syntetyczną b) dwuścieżkową skocznię do skoku w dal i trójskoku z rozbiegiem jednokierunkowym c) rzutnię do pchnięcia kulą z nawierzchnią z mączki ceglanej d) dwa rozbiegi do rzutu oszczepem e) boisko piłkarskie główne z nawierzchnią z trawy naturalnej 2) Boisko piłkarskie treningowe z nawierzchnią syntetyczną 3) Dwa boiska do plażowej piłki siatkowej 4) Dwa korty tenisowe 5) Budynek magazynowy przeznaczony do przechowywania sprzętu i posiadający pomieszczenia dla obsługi obiektu 6) Kontener kasy biletowej 7) Wiata przeszklona dla komentatora zawodów sportowych, sędziów i na sprzęt pomiarowy 8) Trybuny dla kibiców 9) Wiaty dla zawodników rezerwowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Baseny kąpielowe - rozbiórka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zadania obejmuje m.in.: 1) Rozbiórka istniejących basenów betonowych – szt.2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111100-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Baseny kąpielowe - budowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zadania obejmuje m.in.: 1) Budowa naziemnych basenów kąpielowych wraz z pomostami – szt.2 2) Budynki techniczne – 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212212-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Drogi i parkingi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Budowa dróg dojazdowych do stadionu wraz z parkingami z kostki brukowej betonowej a) dług. 76,4 m.; szer jezdni 5,0 m.; miejsca postojowe – 24 szt. b) dług. 98,65 m. + 44,10 m.; szer. jezdni 5,0 m.; miejsca postojowe – 75 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233252-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip, firm podwykonawczych do elewacji. Inwestycje to budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Lokalizacja: Białystok i okolice. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI