Przebudowa niskiej części budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu na potrzeby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa niskiej części budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu na potrzeby Centrum Obsługi Cudzoziemców.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-07-08
  • ZamawiającyOpolski Urząd Wojewódzki w Opolu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00088887
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa niskiej części budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu na potrzeby Centrum Obsługi Cudzoziemców.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514325

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa niskiej części budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu na potrzeby Centrum Obsługi Cudzoziemców.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8500458-d020-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009873/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa I piętra niskiej części budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu na potrzeby Centrum Obsługi Cudzoziemca (zadanie realizowane w ramach FAMI 10).

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt nr 12/10-2019/OG-FAMI pn. „Przyjazny urząd dla legalnej migracji – etap II”, współfinansowanego z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2014-2020 .

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://opole-uw.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://opole-uw.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
luboświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów zdnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz.2452).2.
Środkiemkomunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe
złożeniena Platformie dostępnej pod adresem https://opole-uw.logintrade.net/ w wierszu oznaczonym
tytułemoraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy
Przetargowejprzez Wykonawcę jest bezpłatne.3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania
dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przyużyciu Platformy Przetargowej:a) rekomendowane przeglądarki internetowe:
Internet Explorer 8,Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31,
Mozilla Firefox 26,Opera 18, b) pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet,
zainstalowana wtyczka flash -flash player - dotyczy kupca, obsługa przez przeglądarkę protokołu
XMLHttpRequest – ajax, włączonaobsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej
500 KB/s, zainstalowany AcrobatReader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE
Runtime Environment 6 Update 24lub nowszy. 4. Rekomendowane formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp,application/msword, application/drafting, image/gif, application/xcompressed,
application/x-gzip,multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex,
application/pdf, image/pict, image/png,application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf,
application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel,
application/x-excel, application/vnd.ms-excel,application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml,
application/x-zip-compressed, application/zip,application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/xmsvideo,
audio/x-ms-wma,application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad,
application/x-acad,application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg,
application/x-autocad,image/vnd.dwg, drawing/dwg 5.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami zapomocą poczty elektronicznej, email : przetargi@opole.uw.gov.pl6. Sposób
sporządzenia dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) oraz
rozporządzeniu Ministra Rozwoju,Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych orazinnych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz.2415).7.Pozostałe wymagania zostały opisane w Regulaminie portalu PZP24.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozp. Parlamentu Europejskiegoi
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchyleniadyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) (dalej: RODO), informuję że: 1.
AdministratoremPaństwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem
postępowania o udzieleniezamówienia publicznego jest Wojewoda Opolski, którego siedzibą jest OUW
w Opolu, ul. Piastowska14, 45-082 Opole, tel. 774524125, email: bok@opole.uw.gov.pl 2.
Wyznaczyliśmy inspektora ochronydanych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo
kontaktować listownie na adres: OUW wOpolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole lub poprzez adres
email: iod@opole.uw.gov.pl 3. Państwadane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO, a mianowicie przetwarzanie jestniezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych
ciążących na administratorze, wynikających wszczególności z: a. Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp
(Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm), b. Rozp.Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r.
w sprawie podmiotowych środkówdowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający odwykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), c. Ustawy o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach (t.j.Dz. U. z 2018 r. poz. 217 ze zm.).4. Państwa dane osobowe będą
przechowywane przez okreswynikający z ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach tj. przezokres 5 lat, liczony od dnia zakończenia postepowania o udzielenie
zamówienia.5. Państwa danepozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przekazywane będąwszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady
postępowanie o udzieleniezamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa
danych, o których mowa wyżejmoże wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach: - na podstawie art.
18 ust. 3 ustawy z dnia11.09.2019 r. Pzp–jeżeli Państwa dane zostaną objęte tajemnicą
przedsiębiorstwa,- na podstawie art.18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp-jeśli jest to
uzasadnione ochroną prywatności, - napodstawie art. 74 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp.
Zasady ograniczające jawnośćpostępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie mają
zastosowania dla podmiotówuprawnionych do dokonania czynności kontrolnych na podstawie
przepisów prawa (np. Prezes UZP,KAS, NIK). Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach
związanych z postępowaniem ozamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator
zawarł umowy lub porozumienie nakorzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych
w zakresie przekazywania lubarchiwizacji danych. Odbiorcą danych mogą być również podmioty
uprawnione do obsługi doręczeń przy użyciu środków komunikacji elektronicznej oraz operator
pocztowy. 6. Państwa dane nie będąprzekazywane do Państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowych. 7. W odniesieniu do danychpozyskanych w związku z prowadzonym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoprzysługują Państwu następujące uprawnienia: -
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ichkopii–na zasadach określonych w art. 15 RODO: -prawo do sprostowania swoich danych–na zasadachokreślonych w art. 16 RODO: -prawo do
usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzaniedanych nie następuje w celu wywiązania
się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramachsprawowania władzy publicznej– na
zasadach określonych w art. 17 RODO: -prawo do ograniczeniaprzetwarzania danych, przy czym
przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tegopraw – na zasadach określonych w
art. 18 RODO. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym IOD .

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOU.V.272.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa niskiej części budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu na potrzeby Centrum Obsługi Cudzoziemców.
Środki finansowe na realizację zamówienia pochodzą z Projektu nr 12/10-2019/OG-FAMI pn. „Przyjazny urząd dla legalnej migracji – etap II”, współfinansowanego z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2014-2020 oraz z budżetu państwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa zawarta w załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421141-4 - Instalowanie przegród

45422100-2 - Stolarka drewniana

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:
a) należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum
2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 900 000,00 zł brutto każda.
b) dysponuje lub będzie dysponował:
- osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, mającą prawo do wykonywania tych funkcji;
- osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź są uznawane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
- osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nadane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź są uznawane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
(załącznik nr 5 do SWZ); 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
(załącznik nr 8 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu
wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być
wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu: płatne przelewem na
rachunek bankowy Zamawiającego: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu w NBP O/Okręgowy
Opole nr rachunku bankowego: 55 1010 1401 0023 1013 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium w sprawie BOU.V.272.7.2021". Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę
wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w
terminie, jeżeli zostanie uznany rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Jeżeli
wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 lit b-c,
Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej wraz z ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania
znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy zawartych we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://opole-uw.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam mixokreta do wypożyczenia w czerwcu na 2 doby-Tułowice
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam mixokreta do wypożyczenia w czerwcu na 2 doby. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI