Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa nawierzchni dróg w gminie Bolków" Polski Ład: Nr Edycja 8/2023/8724
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390767883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Bolków
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bolkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa nawierzchni dróg w gminie Bolków" Polski Ład: Nr Edycja 8/2023/8724
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f48ec6a6-02d9-4dd8-9dd3-daa1af32ca98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053258/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa nawierzchni dróg w Gminie Bolków Polski Ład: Nr Edycja 8/2023/8724
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/bolkow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem www.platformazakupowa.pl/pn/bolkow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania odbierania dokumentów elektronicznych zawiera szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji zadania zaplanowano:
• Przebudowa nawierzchni drogi ul. Tęczowej w Bolkowie
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi ul. Tęczowej w Bolkowie w części działki nr 523/2 i 847/1 od km 0+000.00 do 0+137.62 km oraz dz. nr 649/5 od km 0+000.00 do 0+050.00 km. Celem zadania jest poprawa stanu nawierzchni istniejącej drogi.
Zamówienie obejmuje realizację następujących zadań:
• wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
• wykonanie nawierzchni poboczy utwardzonych kruszywem,
• przygotowanie oraz wykonanie terenu pod zieleń/trawnik,
• układanie krawężników betonowych.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
• prace pomiarowe i przygotowawcze w tym wytyczenie geodezyjne
• przygotowanie oraz wykonanie teren pod zieleń/trawnik
• wykonanie nawierzchni z betonu asflatowego
• wykonanie nawierzchni poboczy utwardzonych kruszywem
• układanie krawężników betonowych
• przebudowa istniejących zjazdów
• inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
• uprządkowanie robót po ich zakończeniu
• operat kolaudacyjny
Uwarunkowania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
Zakres prac przewiduje wykonanie przebudowy nawierzchni drogi wewnętrznej w obrębie działek nr 523/2 i 847/1 oraz 649/5. Przebudowa drogi nie wymaga zmiany granic pasa drogowego. Projektowana przebudowa będzie polegała na ułożeniu dwóch warstw nawierzchni z betonu asfaltowego oraz korekty występującej w terenie podbudowy z kruszywa:
Parametry geometryczne remontowanej drogi wynoszą:
• długość remontowanej nawierzchni: dz. nr 523/2 i 847/1 – ok. 137.62 m, dz. nr 649/5 – 50m
• szerokość jezdni: 2,70 m – 5,0 m
• pobocza utwardzone – śr. 0,50 m
Niweleta:
Projekt przewiduje wykonanie korytowania na głębokość śr. ok. 25 cm. Projekt przewiduje utrzymanie niwelety nowego odcinka drogi na niezmienionej rzędnej wysokościowej.
Dla prac przy przebudowie jezdni przewidziano przekroje konstrukcyjne:
Jezdnia:
• korytowanie – śr. 25cm
• korekta występującej podbudowy z kruszywa łamanego – do gr. 18 cm
• warstwa wiążąca AC16W – gr. 4cm
• warstwa ścieralna AC11S – gr. 4 cm
Pobocze:
• podwójne skropienie emulsją bitumiczną ułożonego pobocza
• kruszywo łamane 4/31,5 stabilizowane mechanicznie - gr. 15 cm
• obustronnie krawężnik betonowy 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (przy drodze wystający na 12 cm ponad niweletę, a w rejonie zjazdów zatopiony ponad 4 cm ponad niweletę).
W ramach pozostałych robót przewidziano humusowanie terenów zielonych z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm – dz. 523/2 obręb Bolków-2.
Odwodnienie nawierzchni należy uzyskać poprzez odpowiednie ukształtowanie spadków poprzecznych i podłużnych jezdni. Częściowo wody opadowe projektuje się odprowadzić z jezdni wzdłuż krawężników, a następnie do istniejącego wpustu kanalizacji deszczowej. W miejscu istniejącego koryta betonowego należy ułożyć korytko systemowe, odpływowe stosowane na terenach dla samochodów osobowych z rusztem. Istniejący wpust kanalizacji deszczowej należy wyremontować i wymienić na wpust typu ciężkiego DN400.
• Przebudowa mostu zlokalizowanego w ciągu drogi ul. Kopernika w Bolkowie
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu zlokalizowanego w ciągu drogi nr 112393D ul. Kopernika w Bolkowie na rzece Rochowicka Woda. Jest to obiekt jednoprzęsłowy belkowy o konstrukcji żelbetowej. Ustrój nośny stanowi pięć żelbetowych belek i żelbetowa płyta pomostowa. Do spodu konstrukcji zamocowana jest rura osłonowa. Z podkładu mapowego wynika, że pod obiektem przebiega wodociąg i gazociąg.
Do zakresu przebudowy należy:
• Wykonanie robót naprawczych podmytego fundamentu,
• Wykonanie robót naprawczych uszkodzonych dźwigarów oraz gzymsu poprzez oczyszczenie strumieniowo – cierne i wykonanie napraw powierzchniowych zaprawami PCC,
• Wykonanie warstwy wyrównawczej płyty pomostowej,
• Wykonanie izolacji płyty pomostu,
• Wykonanie robót naprawczych murowanych ścian poprzez spoinowanie,
• Usunięcie roślinności ze skarp i płyty pomostu,
• Wykonanie nawierzchni bitumicznej na obiekcie i dojazdach,
• Montaż barieroporęczy.
Zamawiający dysponuje ekspertyzą mostu
• Przebudowa nawierzchni ul. Plac Pollaka w Kaczorowie – dz. nr 636/2 obręb Kaczorów
W ramach zadania planowana jest przebudowa nawierzchni drogi oznaczonej numerem ewidencyjnym 636/2 obręb Kaczorów, która to łączy się z drogą wojewódzką nr 328 w kierunku Kamiennej Góry i drogą krajową nr 3 w kierunku Jeleniej Góry. Droga aktualnie posiada nawierzchnię szutrową oraz miejscami betonową z licznymi ubytkami. Zadanie nie obejmuje części działki 636/2, która jest obecnie nieutwardzona i nie jest urządzona jako droga. Do prac związanych z realizacją zadania należeć będzie m.in.:
• Wytyczenie nawierzchni,
• Profilowanie terenu,
• Wykonanie podbudowy ,
• Obrzegowanie nawierzchni przy wykorzystaniu obrzeży chodnikowych oraz krawężników,
• Wykonanie podsypki,
• Układanie kostki betonowej prostokątnej o gr. 8 cm,
• Wypełnienie spoin,
• Zagęszczenie nawierzchni.
• Przebudowa nawierzchni drogi ul. Robotniczej w Bolkowie
Droga nr 112395D w granicach działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 12/1, 12/5, 27/2 oraz 31 obręb Wierzchosławice w km 0+000 do km 0+406.64. Droga aktualnie posiada nawierzchnię utwardzoną z kruszywa. Konstrukcję nawierzchni należy wykonać z betonu asfaltowego. Ponadto w ramach przebudowy nawierzchni, w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu, w tym pieszych, zaprojektowano fundamenty fabryczne B-40 do przyszłych słupów oświetleniowych wraz z ułożeniem kabla YAKXS 4x25 mm2 w rurze osłonowej arot DVK 75 (długość 281 m). Dodatkowo należy przebudować zjazdy oraz wyregulować istniejące urządzenia infrastruktury technicznej. Planuje się przebudowę około 407 metrów bieżących drogi.
Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową dotyczącą tego zadania.
• Przebudowa nawierzchni drogi nr 112409D w Mysłowie
Zakres prac obejmuje frezowanie istniejącej nawierzchni drogi oraz wykonanie nowej dwuwarstwowej nawierzchni mineralno – bitumicznej, a także przebudowa istniejących zjazdów i wykonanie poboczy z kruszywa. Prace obejmować będą odcinek od przejścia dla pieszych zlokalizowanego przy Bazie Turystycznej Mysłów w kierunku Straży Pożarnej, planuje się przebudowę około 274 metrów bieżących drogi – dz. 452 obręb Mysłów. Zadanie obejmuje również regulację istniejącego odwodnienia liniowego z koryt betonowych typu U, wraz z ich wymianą w niezbędnym zakresie oraz regulację istniejących wpustów ulicznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2.000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje lub będzie dysponował:
- co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz
- co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej,
b) należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej :
- 1 (jedną ) robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o długości jezdni co najmniej 1000 mb lub dwa zadania w ramach jednej umowy o długości jezdni co najmniej 500 mb każde.
- 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie mostu, o wartości całkowitej robót nie mniejszej jak 500.000,00 zł brutto.
Wykonawca musi wskazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w tym w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności ekonomicznej lub finansowej technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie przez wykonawców tych warunków.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SWZ,
c) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ, Uwaga ! Oświadczenie składa także podmiot udostępniający zasoby, jeśli występuje.
d) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - załącznik nr 7 do SWZ,
e) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - załącznik Nr 8 do SWZ,
f) Dokument potwierdzający spełnienie przez Wykonawcę warunku o którym mowa w rozdziale 4.3.3 SWZ
-Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.6. lit. a SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
-Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 5.6. lit. a SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
-Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 z późn. zm.), o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
-Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
-W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
-Podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zależności od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotę gwarancji,
3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",
4) odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,
6) sposób przesłania żądania zapłaty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przesłane wezwanie żądania zapłaty oraz terminu na dostarczenie żądania nie później niż do 3 dni po upływie terminu ważności wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności).
5. Wierzytelność z tytułu gwarancji/poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
7. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Banku Spółdzielczego w Jaworze ul. Wrocławska 2, 59-400 Jawor nr rachunku: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005. Na poleceniu przelewu należy wpisać: "Wadium w sprawie ID.271.22.2023".
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określony został w paragrafie 10 wzoru umowy załączonego do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/bolkow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni