Przebudowa nawierzchni dróg gminnych zlokalizowanych w miejscowościach Lutomierz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych zlokalizowanych w miejscowościach Lutomierz (działka nr ewid. 385/3), Lutomierz (działka nr ewid. 415, 420/2), Różana (działka nr ewid. 159, 41, 42), Stoszowice (działka nr ewid. 287, 291), Budzów (działka nr ewid. 664, 661/11, 669), Srebrna Góra (działka nr ewid. 365/1), Rudnica (działka nr ewid. 302/10), Rudnica (działka nr ewid. 171, 247/1, 247/2, 247/3, 167), Grodziszcze (działka nr ewid. 236/4, 29, 414), Przedborowa (działka nr ewid. 193, 252), Żdanów (działka nr ewid. 167/1, 46).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStoszowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stoszowice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia776035-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776035-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gmina Stoszowice: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych zlokalizowanych w miejscowościach Lutomierz (działka nr ewid. 385/3), Lutomierz (działka nr ewid. 415, 420/2), Różana (działka nr ewid. 159, 41, 42), Stoszowice (działka nr ewid. 287, 291), Budzów (działka nr ewid. 664, 661/11, 669), Srebrna Góra (działka nr ewid. 365/1), Rudnica (działka nr ewid. 302/10), Rudnica (działka nr ewid. 171, 247/1, 247/2, 247/3, 167), Grodziszcze (działka nr ewid. 236/4, 29, 414), Przedborowa (działka nr ewid. 193, 252), Żdanów (działka nr ewid. 167/1, 46).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stoszowice, krajowy numer identyfikacyjny 89071845500000, ul. Stoszowice  97 , 57-213  Stoszowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 164 510, e-mail budownictwo@stoszowice.pl, faks 748 181 059.
Adres strony internetowej (URL): www.stoszowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.stoszowice.probip.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.stoszowice.probip.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie papierowej
Adres:
Gmina Stoszowice, Stoszowice 97, 57-213 Stoszowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych zlokalizowanych w miejscowościach Lutomierz (działka nr ewid. 385/3), Lutomierz (działka nr ewid. 415, 420/2), Różana (działka nr ewid. 159, 41, 42), Stoszowice (działka nr ewid. 287, 291), Budzów (działka nr ewid. 664, 661/11, 669), Srebrna Góra (działka nr ewid. 365/1), Rudnica (działka nr ewid. 302/10), Rudnica (działka nr ewid. 171, 247/1, 247/2, 247/3, 167), Grodziszcze (działka nr ewid. 236/4, 29, 414), Przedborowa (działka nr ewid. 193, 252), Żdanów (działka nr ewid. 167/1, 46).
Numer referencyjny: RR.271.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni dróg gminnych, zlokalizowanych w miejscowościach: Lutomierz (działka nr ewid. 385/3), Lutomierz (działka nr ewid. 415, 420/2), Różana (działka nr ewid. 159, 41, 42), Stoszowice (działka nr ewid. 287, 291), Budzów (działka nr ewid. 664, 661/11, 669), Srebrna Góra (działka nr ewid. 365/1), Rudnica (działka nr ewid. 302/10), Rudnica (działka nr ewid. 171, 247/1, 247/2, 247/3, 167), Grodziszcze (działka nr ewid. 236/4, 29, 414), Przedborowa (działka nr ewid. 193, 252), Żdanów (działka nr ewid. 167/1, 46), Gmina Stoszowice, województwo dolnośląskie. Zakres robót objętych przebudową obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej,- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45111200-0
45233226-9
45233328-0
45223820-0
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tj. kwotę minimum: 1) Dla części nr 1: 90 000,00 zł 2) Dla części nr 2: 70 000,00 zł 3) Dla części nr 3: 200 000,00 zł 4) Dla części nr 4: 15 000,00 zł 5) Dla części nr 5: 30 000,00 zł 6) Dla części nr 6: 450 000,00 zł 7) Dla części nr 7: 160 000,00 zł 8) Dla części nr 8: 30 000,00 zł 9) Dla części nr 9: 260 000,00 zł 10) Dla części nr 10: 200 000,00 zł 11) Dla części nr 11: 250 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 1) Dla części nr 1: wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 90.000,00 zł brutto każda 2) Dla części nr 2: wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 70.000,00 zł brutto każda 3) Dla części nr 3: wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każda4) Dla części nr 4: wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 15.000,00 zł brutto każda 5) Dla części nr 5: wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 30.000,00 zł brutto każda 6) Dla części nr 6: wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 400.000,00 zł brutto każda 7) Dla części nr 7: wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 150.000,00 zł brutto każda 8) Dla części nr 8: wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 30.000,00 zł brutto każda 9) Dla części nr 9: wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każda 10) Dla części nr 10: wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każda 11) Dla części nr 11: wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każda b) będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności min. 1 osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych na stanowisku Kierownika Budowy, posiadająca ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w ww. pkt 1. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 1, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego,2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. – załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Dla części nr 1: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).Dla części nr 2: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).Dla części nr 3: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).Dla części nr 4: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).Dla części nr 5: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100).Dla części nr 6: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100).Dla części nr 7: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).Dla części nr 8: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100).Dla części nr 9: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).Dla części nr 10: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).Dla części nr 11: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach:1. w stosunku do terminu realizacji umowy:1) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji kosztorysowej lub dokumentacji projektowej , polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa albo warunkami miejsca prowadzenia robót budowalnych; 2) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,4) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, nieprzewidzianych przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,5) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które nie są konsekwencją winy żadnej ze stron niniejszej umowy,6) w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeśli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność.7) O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.8) Strony z powodów, jakie mogą wpłynąć na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu przebudowy.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w niniejszej umowie w części dotyczącej zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego.1) W przypadku zmiany kluczowego specjalisty przedstawionego w ofercie, nowy specjalista musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty.2) Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy.3) Zgodnie z żądaniem Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę w terminie wskazanym przez Zamawiającego.4) zmiana podwykonawcy przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy po wcześniejszej pisemnej informacji,5) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ, 3. inne:1) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty inwestycji albo skróci czas realizacji),2) zmiana producenta czy dostawcy urządzeń, jeżeli dokonana zmiana będzie odpowiadała wymaganiom przedstawionym w SIWZ - projekcie i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,3) zmiany nazwy zadania.4. Strony dopuszczają zmianę istotnych postanowień umowy w formie i na zasadach określonych w przepisie art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tekst jednolity z dnia 16 października 2020 r. Dz.U. z 2020 r. poz. 1842)5. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego i pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca zastrzegł nie później niż w terminie składania oferty, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 PZP.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Jeżeli oferta zawierać będzie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, że informacje te nie mogą być udostępniane. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wyodrębnić i umieścić w dołączonej do oferty dodatkowej i zamkniętej kopercie oznaczonej wg wzoru:1. nazwa i adres Wykonawcy,2. informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Lutomierz działka nr ewid. 385/3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi około: 100 mb, szerokość jezdni 3 m, pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%, nawierzchnia drogi – bitumicznaZakres robót objętych przebudową obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej,- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111200-0, 45233226-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Lutomierz działka nr ewid. 415, 420/2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi około: 90 mb, szerokość jezdni 2,5-3,25 m, pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%, nawierzchnia drogi – bitumicznaZakres robót objętych przebudową obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej,- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111200-0, 45233226-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Różana, działka nr ewid. 159, 41, 42
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi około: 300 mb, szerokość jezdni 3 m, pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%, nawierzchnia drogi – bitumicznaZakres robót objętych przebudową obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej,- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111200-0, 45233226-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Stoszowice, działka nr ewid. 287, 291
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi około: 35 mb, szerokość jezdni 2,5 m, pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%, nawierzchnia drogi – bitumicznaZakres robót objętych przebudową obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej,- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111200-0, 45233226-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Budzów, działka nr ewid. 664, 661/11, 669
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi około: 60 mb, szerokość jezdni 2,5 m, pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%, nawierzchnia drogi – bitumicznaZakres robót objętych przebudową obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej,- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111200-0, 45233226-9, 45233328-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Srebrna Góra, działka nr ewid. 365/1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi około: 360 mb, szerokość jezdni 2,5 m, pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%, nawierzchnia drogi – bitumicznaZakres robót objętych przebudową obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej,- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej,- wykonanie muru oporowego,- wykonanie odwodnienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111200-0, 45233226-9, 45223820-0, 45231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Rudnica, działka nr ewid. 302/10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi około: 210 mb, szerokość jezdni 3,45 m, pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%, nawierzchnia drogi – bitumicznaZakres robót objętych przebudową obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej,- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111200-0, 45233226-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Rudnica, działka nr ewid. 171, 247/1, 247/2, 247/3, 167;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi około: 70 mb, szerokość jezdni 2,5 m, pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%, nawierzchnia drogi – bitumicznaZakres robót objętych przebudową obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej,- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111200-0, 45233226-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Grodziszcze, działka nr ewid. 236/4, 29, 414
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi około: 290 mb, szerokość jezdni 3 m, pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%, nawierzchnia drogi – bitumiczna; Zakres robót objętych przebudową obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej,- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej,- umocnienie skarp,- w ramach zadania należy wykonać odcinek przyłącza kanalizacji deszczowej grawitacyjnej o długości 16,06 m wraz z przykanalikiem i studnią rewizyjną (oznaczoną na projekcie zagospodarowania terenu symbolem D1), pozostały odcinek (pomiędzy D1 a Di) wyłączony z zakresu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111200-0, 45233226-9, 45223820-0, 45231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Przedborowa, działka nr ewid. 193, 252
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:długość drogi około: 260 mb, szerokość jezdni 3 m, pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%, nawierzchnia drogi – bitumicznaZakres robót objętych przebudową obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej,- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111200-0, 45233226-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Przebudowa drogi w miejscowości Żdanów, działka nr ewid. 167/1, 46
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Długość drogi około: 300 mb, szerokość jezdni 2,5 m, pochylenie poprzeczne nawierzchni – 2%, nawierzchnia drogi – bitumicznaZakres robót objętych przebudową obejmuje między innymi:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,- wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej,- wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej,- remont mostu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111200-0, 45233226-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.06.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam instalatora fotowoltaiki- Prusice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam instalatora (oświadczenie instalatora fotowoltaiki) do zgłoszenia mikroinwertera Envertech 300 z jednym panelem do energetyki w celu wymiany licznika na dwukierunkowy. Mikroinwerter jest podłączany do normalnego gniazdka 230 V. Za oferty powyżej 100 zł brutto dziękuję. Proszę o kontakt. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI