Przebudowa nawierzchni dróg gminnych – cz. 1 – roboty budowlane (3 zadania)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych – cz. 1 – roboty budowlane (3 zadania)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRudziniec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rudziniec
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-27
  • Numer ogłoszenia551481-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 551481-N-2018 z dnia 2018-04-27 r.

Gmina Rudziniec: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych – cz. 1 – roboty budowlane (3 zadania)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudziniec, krajowy numer identyfikacyjny 27625780200000, ul. ul. Gliwicka  26 , 44160   Rudziniec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 000 704, e-mail inwestycje@rudziniec.pl, faks 32 739 06 14.
Adres strony internetowej (URL): www.rudziniec.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rudziniec.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć: osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec – Biuro Podawcze lub przesyłką pocztową na adres: Urząd Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec
Adres:
Urząd Gminy Rudziniec, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych – cz. 1 – roboty budowlane (3 zadania)
Numer referencyjny: IZP-GP.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych – cz. 1 Zadanie nr 1 1. Przebudowa nawierzchni ulicy Łąkowej w Rzeczycach 2. Przebudowa nawierzchni ulicy Nad Potokiem w Rzeczycach Zadanie nr 2 1. Przebudowa nawierzchni ulicy Kanałowej w Rudzińcu 2. Przebudowa nawierzchni ulicy Słonecznej w Łanach Zadanie nr 3 1. Przebudowa nawierzchni ulicy Górnej w Chechle 2. Przebudowa nawierzchni ulicy Ogrodowej w Słupsku Zadanie nr 1 1. Przebudowa nawierzchni ulicy Łąkowej w Rzeczycach 2. Przebudowa nawierzchni ulicy Nad Potokiem w Rzeczycach 1. Opis przedmiotu zamówienia Ad.1. Przedmiotem opracowania jest projekt przebudowy nawierzchni ulicy Łąkowej w Rzeczycach na odcinku oznaczonym na planie sytuacyjnym. Łączna długość remontowanego odcinka drogi gminnej wynosi 1185,14 m. Zakres projektu obejmuje: – Przebudowę części istniejącej nawierzchni jezdni poprzez wyrównanie istniejącej nawierzchni materiałem bitumicznym i ułożenie warstwy asfaltowej ścieralnej, – przebudowę części istniejącej nawierzchni poprzez usunięcie zanieczyszczonej warstwy nawierzchni z tłucznia, wyrównanie i uzupełnienie podbudowy, a także ułożenie warstwy asfaltowej wiążącej i ścieralnej, – przebudowę części istniejącej nawierzchni poprzez usunięcie zanieczyszczonej warstwy tłucznia, wyrównanie i wykonanie nowej nawierzchni z tłucznia, – regulację wysokościową istniejących wjazdów do posesji, – regulację wysokościową istniejących zaworów wodociągowych – oczyszczenie i udrożnienie istniejącego rowu drogowego. Ad.2. Przebudowa nawierzchni asfaltowej przy ulicy Nad Potokiem w Rzeczycach. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi w zakres robót wchodzi m.in.: – wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,100 km; – wyrównanie podbudowy z żużla wielkopiecowego na odcinku 100 m o średniej grubości 5 cm w ilości 15 m3; – wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej oraz na wjazdach o grubości 4 cm w ilości 306 m2 ; – wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 306 m2 ; – wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 15 cm na szerokości 0,40 m po każdej stronie jezdni w ilości 80,00 m2; – zabudowa odwodnienia liniowego w ilości 5,5 mb. Przedmiar, Szczegółową Specyfikację Techniczną, Tymczasową Organizację Ruchu oraz uproszczony projekt dla ulicy Łąkowej w Rzeczycach oraz Przedmiar, Szczegółową Specyfikację Techniczną oraz mapę z zakresem robót dla ulicy Nad Potokiem w Rzeczycach zawiera załącznik 5.1. do SIWZ. Zadanie nr 2 1. Przebudowa nawierzchni ulicy Kanałowej w Rudzińcu 2. Przebudowa nawierzchni ulicy Słonecznej w Łanach 1. Opis przedmiotu zamówienia Ad. 1. Przebudowa nawierzchni asfaltowej ulicy Kanałowej w Rudzińcu. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi w zakres robót wchodzi m.in.: – wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,705 km; – wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej oraz na wjazdach o grubości 4 cm w ilości 750 m2 ; – wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 2 188 m2 ; – wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 15 cm na szerokości 0,40 m po każdej stronie jezdni w ilości 564,00 m2; – zabudowę krawężników drogowych na odcinku 45 mb od ulicy Gliwickiej na wysokości wjazdu do byłego GZUT-u. Ad. 2. Przedmiotem opracowania jest projekt przebudowy nawierzchni ulicy Słonecznej w Łanach na odcinku od skrzyżowań z Drogą Krajową nr 40 (tylko w działkach gminnych) do skrzyżowania z drogą gminną wraz z łącznikiem równoległym do DK nr 40. Łączna długość remontowanego odcinka drogi gminnej wynosi 400,00 m. Zakres projektu obejmuje: – przebudowa istniejącej nawierzchni jezdni poprzez wyrównanie istniejącej nawierzchni materiałem bitumicznym i ułożenie warstwy asfaltowej, – regulację wysokościową istniejących wjazdów do posesji, – regulację wysokościową istniejących pokryw studni rewizyjnych podziemnego uzbrojenia terenu, – budowa zbiornika bezodpływowego oraz wpustów ulicznych, – budowa ścieku prefabrykowanego poprawiającego funkcjonowanie odwodnienia powierzchniowego – ułożenie lub regulacja krawężnika ulicznego 15x22x100 cm na ławie betonowej z oporem na zjazdach. Przedmiar, Szczegółową Specyfikację Techniczną, Tymczasową Organizację Ruchu oraz uproszczony projekt dla ulicy Słonecznej w Łanach oraz Przedmiar, Szczegółową Specyfikację Techniczną oraz mapę z zakresem robót dla ulicy Kanałowej w Rudzińcu zawiera załącznik 5.2. do SIWZ. Zadanie nr 3 1. Przebudowa nawierzchni ulicy Górnej w Chechle 2. Przebudowa nawierzchni ulicy Ogrodowej w Słupsku 1. Opis przedmiotu zamówienia Ad. 1. Przedmiotem opracowania jest projekt przebudowy nawierzchni ulicy Górnej w Chechle na odcinku od skrzyżowania z ulicą Piękną do skrzyżowania z ulicą Parkową. Łączna długość remontowanego odcinka drogi gminnej wynosi 450,23 m. Zakres projektu obejmuje: – przebudowa istniejącej nawierzchni jezdni poprzez wyrównanie istniejącej nawierzchni materiałem bitumicznym i ułożenie warstwy asfaltowej, – regulację wysokościową istniejących wjazdów do posesji, – regulację wysokościową istniejących pokryw studni rewizyjnych podziemnego uzbrojenia terenu, – oczyszczenie i udrożnienie istniejącego rowu drogowego, – ułożenie lub regulacja krawężnika ulicznego 15x22x100 cm na ławie betonowej z oporem. Ad.2. Przebudowa nawierzchni asfaltowej ulicy Ogrodowej w Słupsku Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi w zakres robót wchodzi m.in.: – wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,140 km; – wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej oraz na wjazdach o grubości 4 cm w ilości 471 m2 ; – wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 471 m2 ; – wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 15 cm na szerokości 0,40 m po każdej stronie jezdni w ilości 112,00 m2; – regulacja studni kanalizacyjnych w ilości 7 sztuk. Przedmiar, Szczegółową Specyfikację Techniczną, Tymczasową Organizację Ruchu oraz uproszczony projekt dla ulicy Górnej w Chechle oraz Przedmiar, Szczegółową Specyfikację Techniczną oraz mapę z zakresem robót dla ulicy Ogrodowej w Słupsku zawiera załącznik 5.3. do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.1.1. Dla zadania 1: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi asfaltowej o wartości robót co najmniej 300 000,00 zł. 3.1.2. Dla zadania 2: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi asfaltowej o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł. 3.1.3. Dla zadania 3: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi asfaltowej o wartości robót co najmniej 200 000,00 zł. Uwaga: 2 W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, wystarczającym będzie wykazanie się wykonaniem jednej roboty o wartości równej co najmniej najwyższej wartości spośród podanych powyżej, na które została złożona oferta. Uwaga: 3 Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia. Uwaga: 4 W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; Uwaga nr 6: Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Uwaga nr 7 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
4.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 4 wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga nr 5: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę dokumenty, o których mowa w pkt 4.1. i 4.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia 20,00
wysokość kary umownej za przekroczenie umownego terminu realizacji przedmiotu umowy 10,00
wysokość kary umownej z tytułu odstąpienia od Umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Uwaga nr 7 (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 2. 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: 1. Przebudowa nawierzchni ulicy Łąkowej w Rzeczycach 2. Przebudowa nawierzchni ulicy Nad Potokiem w Rzeczycach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ad.1. Przedmiotem opracowania jest projekt przebudowy nawierzchni ulicy Łąkowej w Rzeczycach na odcinku oznaczonym na planie sytuacyjnym. Łączna długość remontowanego odcinka drogi gminnej wynosi 1185,14 m. Zakres projektu obejmuje: – Przebudowę części istniejącej nawierzchni jezdni poprzez wyrównanie istniejącej nawierzchni materiałem bitumicznym i ułożenie warstwy asfaltowej ścieralnej, – przebudowę części istniejącej nawierzchni poprzez usunięcie zanieczyszczonej warstwy nawierzchni z tłucznia, wyrównanie i uzupełnienie podbudowy, a także ułożenie warstwy asfaltowej wiążącej i ścieralnej, – przebudowę części istniejącej nawierzchni poprzez usunięcie zanieczyszczonej warstwy tłucznia, wyrównanie i wykonanie nowej nawierzchni z tłucznia, – regulację wysokościową istniejących wjazdów do posesji, – regulację wysokościową istniejących zaworów wodociągowych – oczyszczenie i udrożnienie istniejącego rowu drogowego. Ad.2. Przebudowa nawierzchni asfaltowej przy ulicy Nad Potokiem w Rzeczycach. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi w zakres robót wchodzi m.in.: – wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,100 km; – wyrównanie podbudowy z żużla wielkopiecowego na odcinku 100 m o średniej grubości 5 cm w ilości 15 m3; – wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej oraz na wjazdach o grubości 4 cm w ilości 306 m2 ; – wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 306 m2 ; – wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 15 cm na szerokości 0,40 m po każdej stronie jezdni w ilości 80,00 m2; – zabudowa odwodnienia liniowego w ilości 5,5 mb. Przedmiar, Szczegółową Specyfikację Techniczną, Tymczasową Organizację Ruchu oraz uproszczony projekt dla ulicy Łąkowej w Rzeczycach oraz Przedmiar, Szczegółową Specyfikację Techniczną oraz mapę z zakresem robót dla ulicy Nad Potokiem w Rzeczycach zawiera załącznik 5.1. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45111200-0, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia 20,00
wysokość kary umownej za przekroczenie umownego terminu realizacji przedmiotu umowy 10,00
wysokość kary umownej z tytułu odstąpienia od Umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy dla każdego zadania.


Część nr: 2 Nazwa: 1. Przebudowa nawierzchni ulicy Kanałowej w Rudzińcu 2. Przebudowa nawierzchni ulicy Słonecznej w Łanach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ad. 1. Przebudowa nawierzchni asfaltowej ulicy Kanałowej w Rudzińcu. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi w zakres robót wchodzi m.in.: – wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,705 km; – wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej oraz na wjazdach o grubości 4 cm w ilości 750 m2 ; – wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 2 188 m2 ; – wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 15 cm na szerokości 0,40 m po każdej stronie jezdni w ilości 564,00 m2; – zabudowę krawężników drogowych na odcinku 45 mb od ulicy Gliwickiej na wysokości wjazdu do byłego GZUT-u. Ad. 2. Przedmiotem opracowania jest projekt przebudowy nawierzchni ulicy Słonecznej w Łanach na odcinku od skrzyżowań z Drogą Krajową nr 40 (tylko w działkach gminnych) do skrzyżowania z drogą gminną wraz z łącznikiem równoległym do DK nr 40. Łączna długość remontowanego odcinka drogi gminnej wynosi 400,00 m. Zakres projektu obejmuje: – przebudowa istniejącej nawierzchni jezdni poprzez wyrównanie istniejącej nawierzchni materiałem bitumicznym i ułożenie warstwy asfaltowej, – regulację wysokościową istniejących wjazdów do posesji, – regulację wysokościową istniejących pokryw studni rewizyjnych podziemnego uzbrojenia terenu, – budowa zbiornika bezodpływowego oraz wpustów ulicznych, – budowa ścieku prefabrykowanego poprawiającego funkcjonowanie odwodnienia powierzchniowego – ułożenie lub regulacja krawężnika ulicznego 15x22x100 cm na ławie betonowej z oporem na zjazdach. Przedmiar, Szczegółową Specyfikację Techniczną, Tymczasową Organizację Ruchu oraz uproszczony projekt dla ulicy Słonecznej w Łanach oraz Przedmiar, Szczegółową Specyfikację Techniczną oraz mapę z zakresem robót dla ulicy Kanałowej w Rudzińcu zawiera załącznik 5.2. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233222-1, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia 20,00
wysokość kary umownej za przekroczenie umownego terminu realizacji przedmiotu umowy 10,00
wysokość kary umownej za przekroczenie umownego terminu realizacji przedmiotu umowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy dla każdego zadania.


Część nr: 3 Nazwa: 1. Przebudowa nawierzchni ulicy Górnej w Chechle 2. Przebudowa nawierzchni ulicy Ogrodowej w Słupsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ad. 1. Przedmiotem opracowania jest projekt przebudowy nawierzchni ulicy Górnej w Chechle na odcinku od skrzyżowania z ulicą Piękną do skrzyżowania z ulicą Parkową. Łączna długość remontowanego odcinka drogi gminnej wynosi 450,23 m. Zakres projektu obejmuje: – przebudowa istniejącej nawierzchni jezdni poprzez wyrównanie istniejącej nawierzchni materiałem bitumicznym i ułożenie warstwy asfaltowej, – regulację wysokościową istniejących wjazdów do posesji, – regulację wysokościową istniejących pokryw studni rewizyjnych podziemnego uzbrojenia terenu, – oczyszczenie i udrożnienie istniejącego rowu drogowego, – ułożenie lub regulacja krawężnika ulicznego 15x22x100 cm na ławie betonowej z oporem. Ad.2. Przebudowa nawierzchni asfaltowej ulicy Ogrodowej w Słupsku Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi w zakres robót wchodzi m.in.: – wykonanie robót pomiarowych w ilości 0,140 km; – wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej oraz na wjazdach o grubości 4 cm w ilości 471 m2 ; – wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o grubości 4 cm oraz na wjazdach w ilości 471 m2 ; – wykonanie utwardzenia pobocza drogi żużlem wielkopiecowym o grubości warstwy 15 cm na szerokości 0,40 m po każdej stronie jezdni w ilości 112,00 m2; – regulacja studni kanalizacyjnych w ilości 7 sztuk. Przedmiar, Szczegółową Specyfikację Techniczną, Tymczasową Organizację Ruchu oraz uproszczony projekt dla ulicy Górnej w Chechle oraz Przedmiar, Szczegółową Specyfikację Techniczną oraz mapę z zakresem robót dla ulicy Ogrodowej w Słupsku zawiera załącznik 5.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233222-1, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa 60,00
okres udzielonej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia 20,00
wysokość kary umownej za przekroczenie umownego terminu realizacji przedmiotu umowy 10,00
wysokość kary umownej z tytułu odstąpienia od Umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy dla każdego zadania.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawców, cieśli, zbrojarzy - Gdynia, Pyrzowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawców, cieśli, zbrojarzy płyty drogowe Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI