PRZEBUDOWA NABRZEŻA JEZIORA NIEGOCIN OD KANAŁU GIŻYCKIEGO DO MOLO POPRZEZ Przebudowę...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA NABRZEŻA JEZIORA NIEGOCIN OD KANAŁU GIŻYCKIEGO DO MOLO POPRZEZ Przebudowę nabrzeża Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych (MBSW) przy ul. Nadbrzeżnej w Giżycku– dokończenie zadania.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGiżycko
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-12
  • ZamawiającyGmina Miejska Giżycko
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00041427
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA NABRZEŻA JEZIORA NIEGOCIN OD KANAŁU GIŻYCKIEGO DO MOLO POPRZEZ Przebudowę nabrzeża Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych (MBSW) przy ul. Nadbrzeżnej w Giżycku– dokończenie zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48877324111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA NABRZEŻA JEZIORA NIEGOCIN OD KANAŁU GIŻYCKIEGO DO MOLO POPRZEZ Przebudowę nabrzeża Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych (MBSW) przy ul. Nadbrzeżnej w Giżycku– dokończenie zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d30b4a0-a690-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001355/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa i przebud. infrastr. związ. z rozw. funkcji gospod. na szlakach wod. WJM wraz z budową śluzy (...) – dokończenie robót budowl. zad. Przebudowa nabrzeża Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodny (...)”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II i remontem śluzy „Guzianka I” / Etap II A - udrożnienie szlaku wodnego na Kanale Giżyckim, przebudowa nabrzeży jezior: Mikołajskiego, Niegocin, Nidzkiego oraz brzegów rzeki Pisy”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w j. polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko.2.Komunikacja w postęp. o udzielenie zam., w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pomocą Platformy platformazakupowa.pl. 3.Przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza: „Wyślij wiadomość do Zmawiającego”. Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość́ do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.4.Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać́ z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda.5.Składając ofertę zaleca się, aby Wykonawcy zaplanowali złożenie jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.6.Za datę przekazania (złożenia) oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 7. Za datę przekazania (złożenia) zawiadomień, oświadczeń, wniosków, dok. składanych na wezwanie Zam., itp., przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zam.8.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składaniai otwarcia ofert Zam. będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 9.Dla wygody dodatkowo Wykonawca może otrzymywać́ powiadomienia, tj. wiadomość́ email dotyczące komunikatów w sytuacji, gdy zam. opublikuje informacje publiczne (komunikat publiczny) lub spersonalizowaną wiadomość́ zwaną prywatną korespondencją. 10.Warunkiem otrzymania powiadomień́ systemowych platformazakupowa.pl zgodnie z pkt j/w jest wcześniejsze poinformowanie przez zamawiającego o postępowaniu, złożenie oferty lub wniosku jak i wystosowanie wiadomości przez wykonawcę w obrębie postępowania, na którą otrzyma odpowiedź.11.Wymagania techniczne i organizacyjne zostały szczegółowo opisane w Regulaminie platformazakupowa.pl stanowiącym uzupełnienie instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 12.W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu platformazakupowa.pl należy się skontaktować z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem 22 101 02 02 lub adresem e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. 13.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania bezpośrednio w systemie informacji publicznych oraz prywatnych przesłanych przez zam, gdyż system powiadomień́ może ulec awarii lub powiadomienie może trafić́ do folderu SPAM. Z uwagi na ograniczoną ilość wprowadzania znaków w ogłoszeniu, szczegóły i zalecenia w zakresie wymagań technicznych dot. komunikowania się zawarte są w Rozdziale XI SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko; 2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy pzp.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.9) Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Ogłoszenie RODO (obowiązek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.12.2021.GW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 3297787,34 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zam. jest wykonanie robót budowlanych polegających na:„Przebudowie nabrzeża jeziora Niegocin od kanału Giżyckiego do molo poprzez przebudowę nabrzeża Międzyszkolnej Bazy Sportów Wodnych (MBSW) przy ul. Nadbrzeżnej w Giżycku – dokończenie zadania.2. Zakres robót obejmuje w szczególności:a) Budowę nabrzeża nr 2 (Północne) b) Budowę nabrzeża nr 3 (Wschodnie) c) Slip- Slip został wykonany zgodnie z założeniami projektu. Do wykończenia pozostaje wykonanie nawierzchni przylegającej oraz montaż bariery ochronnej zgodnie z opracowaniem branży architektonicznej. d)Pirs nr 1 Prace pozostałe do wykonania: Odtworzenie materaca faszynowego, Odtworzenie narzutu kamiennego, Wymiana ścianki żelbetowej na stalową, Odtworzenie kleszczy i ściągów stalowych, Wykonanie oczepów żelbetowych, Wykonanie przepustu,Ułożenie nowych nawierzchni,Wymiana lamp oświetlenia zewnętrznego,Ułożenie w konstrukcji pirsu rury umożliwiającej późniejsze ułożenie kabli oznakowania nawigacyjnego.e) Pomosty pływające-Pomosty pływające zostały wykonane zgodnie z założeniami dokumentacji projektowej. Stwierdzono nieprawidłowości w postaci przesunięcia w planie pali kotwiących o ok. 11 cm. Przesunięcia te powodują nierównomierną pracę pomostów podczas wahań lustra wody. W związku z powyższym proponuje się wymianę istniejących sztywnych prowadnic do pali na elastyczne koralikowe prowadnice.f) Prace podczyszczenioweW/w dok. należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.5.Wyk. wykona przed. Zam. na podstawie kompleksowej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem rękojmi. 6.Szczegółowy opis przedm. Zam. zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca zał nr 9 do SWZ.7Z uwagi na fakt, iż niniejsze zadanie jest częścią całej inwestycji – Wyk. na własny koszt dostarczy na budowę wszystkie elementy, urządzenia, materiały i instalacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem materiałów inwestora wskazanych w zał. nr 10 do SWZ. Przy wycenie oferty, należy wziąć je pod uwagę i nie ujmować w wycenie zadania. 8.Przedmiary robót stanowiące zał. nr 9 (kompleksowa dokum. projektowa) do SWZ, mają charakter pomocniczy i określają orientacyjny zakres robót planowanych do wykonania zamówienia, umożliwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wyk. powinien przeanalizować załączoną dokum. techniczną określającą dokładny zakres robót i w oparciu o powyższe materiały oraz analizę własną przygotować ofertę cenową. Załączony przedmiar robót nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa, tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji zam.9.Wyk. zrealizuje roboty zgodnie z Dokumentacją projektową, SWZ oraz wykona wszelkie prace towarzyszące niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wyk. ponoszą pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeń, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych związanych z naprawami naruszonej w trakcie robót tkanki budowlanej i instalacyjnej. 10.Wyk. ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SWZ i każdego uzupełnienia do SWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz uzyskanie informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub wykonanie przedmiotu zamówienia.12.Zam. nie przewiduje obowiązku, ale zaleca dokonanie wizji lokalnej - zainteresowani powinni dokonać zgłoszenia na adres mailowy: grzegorz.witkowski@gizycko.pl. 12.Wszystkie materiały użyte do realizacji przedm. Zam. muszą posiadać stosowane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, aktualne badania bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać akceptację Zam. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad mat., konstrukcyjnych i prawnych oraz powinny być oznaczone w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu i producenta. 14. W zakresie zadania przewiduje się wykonanie robót bud. wraz z ostatecznym rozliczeniem robót (opracowanie dok. powykonawczej), w tym ostatecznym rozliczeniem z ewentualnymi podwykonawcami. W ramach ostatecznego rozliczenia zadania wykonawca przedłoży dla Zam. zgodnie z zapisami § 14 ust. 3 Projektowanych postanowień umowy „Operat kolaudacyjny”.15.Ponieważ Zam. nie może opisywać przed. Zam. przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub znaków pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zam. nie może opisać przed. Zam. za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, dlatego wszędzie, gdzie z opisu przedmiotu zamówienia wynika wskazanie znaków towarowych, patentów lub znaków pochodzenia, Wyk. przyjmie, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zatem wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w niniejszej SIWZ należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.. 17.Wyk. może powierzyć wykonanie części zam. podwykonawcy. Zam. żąda wskazania przez Wyk. części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile jest to wiadome). Obowiązek dostarczenia wymaganych przepisami prawa informacji spoczywa na głównym Wyk. 18. Wyk. i jego Podwykonawcy zgodnie z art. 95 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązani są do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.), w tym w szczególności obejmujące bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych przez pracowników fizycznych w zakresie:wykonywania ścianek szczelnych,wykonywania podbudowy i nawierzchni betonowych, z płyt chodnikowych, kostki betonowej, betonowych płyt ażurowych i betonowych płyt nawierzchniowych,prac żelbetowych i betonowych,prac pogłębiarskich.20.Wyk. zobowiązany jest do dnia podpisania umowy przedłożyć wykaz tych osób wraz z ośw. potwierdzającym zatrudnienie na umowę o pracę, a także na żądanie zam., dowodów wskazujących na ich zatrudnienie na umowę o pracę. 22.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Zał. nr 8 do SWZ. 22.Zam. nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.Z uwagi na ograniczoną ilość wprowadzania znaków w ogłoszeniu, opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45241500-3 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34515000-0 - Konstrukcje pływające

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45241000-8 - Budowa portów

45241100-9 - Roboty budowlane w zakresie kei

45241300-1 - Roboty budowlane w zakresie mol

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:1.1. Cena oferty brutto – waga kryterium (Cp) 60%1.2. Okres rękojmi – waga kryterium (Or) 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (Art. 112 Ustawy Pzp)2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają ten warunek łącznie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w zakresie zdolności technicznej:Zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie. b) w zakresie zdolności zawodowej:Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą na stanowisku:Kierownika robót w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej – osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, umożliwiająca pełnienie funkcji kierownika budowy i robót w specjalności hydrotechnicznej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. Wskazana osoba będzie pełniła jednocześnie funkcję Kierownika budowy. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. z dnia 13 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 220). Wówczas Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą oraz zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i Zamawiającego. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się podanie daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia – Załącznik nr 5 do SWZ.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że spełniają ten warunek łącznie. 3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (wg pkt 10 załącznika nr 1 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Oceny dokona na podstawie złożonego oświadczenia wstępnego (załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII SWZ, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 2 do SWZ. 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Zgodnie z art. 274 Ustawy Pzp, Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII niniejszej SWZ – Załącznik nr 7 do SWZ; 2) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;- jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć ww. środka dowodowego, składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5 do SWZ.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.8. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego składane jest przez:a) samego Wykonawcę lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;b) podmiot/y, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i podwykonawcę – jeżeli dotyczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i powinno zawierać w szczególności wskazanie:a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy i określeniem siedziby,c) ustanowionego pełnomocnika.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiotów (w tym podwykonawców) na zasoby, których wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz dodatkowo art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8, 10 Ustawy pzp, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, o ile były wymagane.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmioty (w tym podwykonawcy) na zasoby których wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (odpowiednio załącznik nr 2 lub 3). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 1 do SWZ (pkt 10). 5. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego – stanowi załącznik nr 6 do SWZ.6. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującą współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.3.1. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego w następujących przypadkach:a) nastąpi uzasadniona konieczność zmiany robót potwierdzona protokołem konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru wraz z Wykonawcą i zatwierdzonym przez Zamawiającego,b) nastąpi uzasadniona konieczność zrezygnowania z wykonywania niektórych robót potwierdzona protokołem konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru zatwierdzonym przez Zamawiającego i Wykonawcę.3.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana, o której mowa jest możliwa, gdy:1) wynikła z nieprzewidzianych sytuacji takich jak nieprzewidziane kolizje elementów projektowanych z istniejącymi, niemożliwe do stwierdzenia na etapie projektu, wystąpienie robót dodatkowych, robót zamiennych, błędów projektowych, powodujące zmiany w projekcie poprzez zmianę (przedłużenie) terminu realizacji zamówienia o okres niezbędny na stosowne przeprojektowanie, wprowadzenie poprawek lub przeprowadzenie procedur administracyjnych oraz zmianę wynagrodzenia z tym związaną,2) pozostających w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych, koniecznych do spełnienia poprzez stosowną (technicznie uzasadnioną) zmianę terminu wykonania umowy oraz zwiększenia wynagrodzenia w oparciu o umowne zasady kosztorysowania, przyjęte z datą dokonywania zmiany umowy,3) wynikających ze zmian w ustawodawstwie mających wpływ na wykonanie oraz wycenę przedmiotu umowy poprzez dostosowanie treści umowy do obligatoryjnych uregulowań zmienionych przepisów,4) zaistnienia siły wyższej to jest zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań, poprzez przedłużenie terminu wykonania zobowiązania o czas trwania siły wyższej lub zawieszenia umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:a) wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;b) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;c) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę;d) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;e) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców;f) inne wydarzenia losowe (np. epidemia, pandemia, stan wyjątkowy 5) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy, poprzez przedłużenie terminu wykonania umowy o czas, o którym mowa wyżej,6) dotyczy zmiany terminu zakończenia zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych,7) w przypadku zmiany podwykonawcy (za pomocą którego wykonawca spełnił warunki zamówienia), nowy podwykonawca spełnia te same wymogi co zastępowany.3.3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych:a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),b) zmiana danych teleadresowych, c) zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji, której mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może uzyskać informacje za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, i ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, zgodnie z pkt 14 Załącznika nr 1 do SWZ.3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udział w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt ,1 o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ,2) zobowiązanie i oświadczenie podmiotu trzeciego (podwykonawcy), o którym mowa w Rozdziale IX – odpowiednio Załącznik nr 3 i 6 (jeżeli dotyczy)3) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania wykonawcy, w przypadku gdy umocowanie do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych Wykonawcy,4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. (pkt 10 Formularza ofertowego).
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Jastrzębie-Zdrój
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Oznakowanie poziome dróg powiatowych na terenie powiatu białostockiego w roku 2021
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI