Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1567N w km 16+361 w miejscowości Prosna...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1567N w km 16+361 w miejscowości Prosna na rzece Guber
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-08
  • ZamawiającyPOWIAT KĘTRZYŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022264
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1567N w km 16+361 w miejscowości Prosna na rzece Guber

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 089 751-17-51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@starostwo.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362053243

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Pocztowa 13

1.11.4.) Miejscowość: Kętrzyn

1.11.5.) Kod pocztowy: 11-400

1.11.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.11.9.) Numer telefonu: 089 751-17-30

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: Marta.Szymkiewicz@starostwo.ketrzyn.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://cuw.starostwo.ketrzyn.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1567N w km 16+361 w miejscowości Prosna na rzece Guber

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1305ac1-8c8d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002890/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1567N w km 16+361 w miejscowości Prosna na rzece Guber

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ogloszenia.publicomat.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ogloszenia.publicomat.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przyużyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środkikomunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogąelektroniczną.2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środkidowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się wpostaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .txt,.rtf, .doc, .docx, .odt, .xls, .xlsx. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZskłada się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonejpodpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust. 2 p.z.p.). 3. Zawiadomienia, oświadczenia,wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: poprzez Platformę, dostępną pod adresem:https://ogloszenia.publicomat.pl/4. Złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga posiadania kontona platformie Publicomat. Korzystanie z platformy Publicomat jest bezpłatne.5. Rejestracja ikorzystanie z platformy:1) Instrukcja obsługi systemu Publicomathttps://ogloszenia.publicomat.pl/assets/instrukcja.pdf2) Regulamin korzystania z systemu Publicomat -https://ogloszenia.publicomat.pl/assets/regulamin.pdf,3) Polityka prywatności systemu Publicomat -https://ogloszenia.publicomat.pl/assets/polityka.pdf6. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podajewymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1)stały dostęp do sieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2)komputer klasy PC lub MAC onastępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowszewersje,3)zainstalowana przeglądarka internetowa, w wersji nie starszej niż: Internet Explorer 11,Firefox ver. 46, Chrome ver. 47, Opera ver. 24, Safari ver. 12.1,4)włączona obsługaJavaScript,5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.7.Kodowanie i czas odbioru danych:1) plik załączony przez Wykonawcę na platformie PUBLICOMAT(złożona oferta), nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ widnieje w Systemie jakozaszyfrowany. 2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi przypiętą do dokumentuelektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności zazłożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy PUBLICOMAT.4)Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.8.Formaty plikówwykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem z dnia 12 kwietnia2012 r. Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (...):1) dopuszczalne formatyprzesyłanych danych tj. plików o wielkości do 150 MB w formatach .pdf, .xml, .doc, .docx, .xls .jpg lub.xlsx (dokumenty sporządzone w formacie innym niż .pdf zaleca się, w miarę możliwości, konwertowaćdo formatu .pdf − ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikacjępodpisu).2)Kompresja danych (zmniejszenie objętości) dokumentów elektronicznych z zastosowaniemformatów .zip, .7zip, .tar, .gz (.gzip).3)nie dopuszcza się plików w formatach .rar .gif .bmp .numbers.pages. – dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie (w związku zostatnim wyrokiem KIO - Zamawiający nie posiada płatnego programu do odszyfrowania plików złożonych w formacie .rar dlatego tak złożone dokumenty zostaną uznane za złożone nieskutecznie).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestPowiat Kętrzyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie, w imieniu którego w oparciu opełnomocnictwo z dnia 24.03.2021 r. udzielone w trybie art. 37 ust. 2 ustawy Pzp działa Centrum UsługWspólnych Powiatu Kętrzyńskiego;2) administrator Powiat Kętrzyński (Starostwo Powiatowe wKętrzynie) wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem email:iod@starostwo.ketrzyn.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego pn.: „Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1567N w km 16+361 w miejscowości Prosna na rzece Guber”.4) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronieadministratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lubdaty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lubdaty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1567N w km 16+361 w miejscowości Prosna na rzece Guber na podstawie Dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji technicznej, przedmiaru robót w zakres którego wchodzą:1) Wyznaczenie i oznakowanie objazdu oraz zamknięciem drogi dla ruchu;2) Rozbiórka istniejącej nawierzchni na przebudowywanym odcinku;3) Rozebranie ustroju niosącego oraz ścianek kolankowych przyczółków i górnej części skrzydełek;4) Wiercenie otworów o średnicy 200mm i wykonanie żelbetowych zakotwień na filarze i przyczółkach;5) Zbrojenie, szalowanie i nadbetonowanie przyczółków i filarów mostu;6) Wykonanie izolacji przyczółków w części podlegającej zasypaniu;7) Wykonanie płyt przejściowych z betonu zbrojonego B-30;8) Montaż łożysk elastromerowych;9) Wykonanie podpór tymczasowych do scalenia konstrukcji przęseł;10) Transport, scalenie oraz montaż konstrukcji dźwigarów stalowych;11) Transport oraz montaż elementów pomostu z materiałów kompozytowych;12) Wykonanie kanalizacji deszczowej oraz separatora lamelowego;13) Montaż krawężników betonowych na dojazdach do mostu;14) Wykonanie nowej nawierzchni wraz z podbudową na dojazdach;15) Wykonanie chodnika z kostki betonowej;16) Wykonanie schodów skarpowych;17) Wykonanie umocnienia skarp brukiem na chudym betonie z zalaniem spoin zaprawą cementową;18) Montaż barier ochronnych i balustrad na moście i dojazdach.19) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu;20) Montaż tablicy informacyjnej o wym. 0,8x1,2m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Długość gwarancjiwykonawczych (G) – waga kryterium 40 %.Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena(C) – waga 60 %C =cena najniższa brutto (spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegającychodrzuceniu):cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60 %a) Podstawą przyznania punktów w kryterium„cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.b) Cenaofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacjąprzedmiotu zamówienia.2) Długość gwarancji wykonawczych (G) – waga 40 %Zamawiający zastosujenastępującą punktację:Lp. Warunki gwarancji - Ilość punktów1 za zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji(minimum dopuszczone przez Zamawiającego) - 0 pkt2 za zaoferowanie 66 miesięcy gwarancji - 20pkt3 za zaoferowanie 72 miesięcy gwarancji - 40 pkta) Minimalny okres na który wykonawca udzieligwarancji wynosi 60 miesięcy – zaoferowanie gwarancji krótszej niż 60 miesięcy spowoduje odrzucenieoferty. b) Zaproponowanie przez Wykonawcę innych terminów niż wymienione w powyższej tabeli,będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwrancji wykonawczych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu mostowego b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kadrą kierowniczą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej (1 osoba) z doświadczeniem w pracy 3 lata (licząc od dnia uzyskania uprawnień w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót mostowych).Wymagany okres 3-letniego doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres łącznie 36 miesięcy pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w trakcie faktycznej realizacji robót (okresy doświadczenia nie mogą się pokrywać). Dane te powinny jasno wynikać z treści ujawnianej w załączniku do oferty Wykonawcy, dlatego wymaga się podania dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia robót, którymi kierował dany specjalista.Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz rozporządzeniu Min. Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej - wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, obraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. oochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożyłodrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –załącznik nr 5 do SWZ, 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,sporządzonych nie wcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji; JeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentu, o których mowa powyżej, składa dokumentlub dokumenty wystawione w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jegolikwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, októrym mowa powyżej, powinien być wystawionynie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert.3. Jeżeli w kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, niewydaje się dokumentów, o których mowapowyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenieWykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionychdo jego reprezentacji, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowegolub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania Wykonawcy.4. Wzakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ dooświadczeń i dokumentów składanychprzez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają wszczególności przepisy rozporządzeniaMinistra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.w sprawie podmiotowych środkówdowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający odwykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lubkonkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Wykaz robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynku, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane byływykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;2) Wykazosób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.4. Wzakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanychprzez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzeniaMinistra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środkówdowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający odwykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofertoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw dowykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ (w trybie podstawowymoświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, wykonawca dołącza do oferty składanej wodpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu);2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowaw pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie składają odrębnie:1) wykonawca/każdyspośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuoświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunkówudziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SWZ;2) podmiot trzeci, na któregopotencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału wpostępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczeniapodmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiotudostępnia swoje zasoby wykonawcy - Załącznik nr 2a do SWZ;3) podwykonawcy, na którychzasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału wpostępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczeniapodwykonawcy - Załącznik nr 2 do SWZ.4. dowód wniesienia wadium 5. pełnomocnictwo (jeślikonieczne)*6. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcyniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli konieczne)*

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20.000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto na konto Zamawiającego w Banku Millenium Nr konta 10 1160 2202 0000 0000 6192 5327 (konto należy do Powiatu Kętrzyńskiego, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn) z dopiskiem „Wadium – postępowanie CUW.PK.343.6.2021 „Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1567N w km 16+361 w miejscowości Prosna na rzece Guber”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Kętrzyński, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p., zostanie odrzucona (art. 226 ust. 1 pkt 14 p.z.p.).7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. 2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonająposzczególni wykonawcy.4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw dowykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Stosownie do art.455 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:1) zmiany sposobu fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w preambule umowy,2) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zmawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia i zmiany terminu realizacji np. zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, zmiana technologii wykonania robót (roboty zamienne),3) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, będącej podstawą realizacji przedmiotu umowy spowodowanych błędami i wadami.4) zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianą wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej,5) zmiany technologii robót, materiałów i urządzeń ujętych w Dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji technicznej lub ofercie (za zgodą odpowiednio projektanta i Zamawiającego) pod warunkiem, że: a) zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, w szczególności: − spowoduje poprawienie parametrów technicznych czy estetycznych, w tym z punktu widzenia uwarunkowań związanych z realizacją zamówienia, − wynika z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, b) zastosowania technologii, materiałów, urządzeń stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa realizowanego obiektu lub zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie. 6) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na:a) udokumentowane i istotne dla realizacji przedsięwzięcia działania sił wyższych (np. klęski żywiołowe, ponadnormatywne opady atmosferyczne, strajki generalne lub lokalne), uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienie niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów specyfikacji technologicznych wykonania i odbioru robót, udokumentowane w dzienniku budowy przez kierownika budowy/robót i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. Dopuszczalna jest zmiana o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia zgodnie z technologią, c) konieczności wprowadzenia zmian w Dokumentacji projektowej, będącym podstawą realizacji przedmiotu umowy spowodowanych błędami i wadami, zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianą wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej. Dopuszczalna jest zmiana o czas niezbędny do wprowadzenia w/w zmian, d) konieczności uzyskania dodatkowych decyzji lub uzgodnień - powodujących wstrzymanie robót,e) wystąpienie opóźnienia w uzyskaniu decyzji, uzgodnień lub w wykonaniu innych czynności przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność z zastrzeżeniem, że opóźnienie to przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w akty powinny zostać wydane,f) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę,g) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową (...)(pozostałe warunki umowy ze względu na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu znajdują cię we wzorze umowy w § 14 - Załącznik Nr 8 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ogloszenia.publicomat.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-07

2021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie robót budowlanych w pustostanach - paczka nr 1
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa tłucznia dla Gminy Bełżyce
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie robót budowlanych w pustostanach - paczka nr 1
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Jankowej Żagańskiej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI