Przebudowa mostu drogowego w miejscowości Podbolesławiec nad rzeką Prosną – droga...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa mostu drogowego w miejscowości Podbolesławiec nad rzeką Prosną – droga powiatowa nr 4510 E.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieruszów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-07-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-10
  • Numer ogłoszenia560144-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560144-N-2020 z dnia 2020-07-10 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie: Przebudowa mostu drogowego w miejscowości Podbolesławiec nad rzeką Prosną – droga powiatowa nr 4510 E.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Zamawiającym jest Powiat Wieruszowski, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów. Na podstawie art. 15 ust. 2, 3 i ust. 4 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzeni niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz zamawiającego, jednostce organizacyjnej: Powiatowemu Zarządowi Dróg w Wieruszowie, ul. Waryńskiego 14, 98-400 Wieruszów, działającemu jako pełnomocnik zamawiającego
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie, krajowy numer identyfikacyjny 73097321700000, ul. ul.Waryńskiego  14 , 98-400  Wieruszów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 627 836 062, e-mail pzdwieruszow@op.pl, faks 627 836 062.
Adres strony internetowej (URL): www.pzdwieruszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie, ul. Waryńskiego 14, 98-400 Wieruszów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu drogowego w miejscowości Podbolesławiec nad rzeką Prosną – droga powiatowa nr 4510 E.
Numer referencyjny: ZD.ZP.3211/1/2020/UL
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie związane z przebudową mostu drogowego w miejscowości Podbolesławiec nad rzeką Prosną – droga powiatowa nr 4510 E obejmuje:1) Przebudowę mostu drogowego dł. 85,0 mb wraz z dojazdami 2x20,0 mb. Podstawowy zakres przebudowy mostu obejmuje m.in.:- rozebranie nawierzchni asfaltowej, izolacji i warstwy wyrównawczej z betonu na moście i chodnikach, - demontaż istniejących barierek kap chodnikowych i krawężników i dylatacji, - naprawę przyczółków z zastosowaniem iniekcji wysokociśnieniowej, obejmującą głownie zewnętrzne ociosy podłożyskowe, - odkucie filarów do zdrowego betonu zarówno starej jak i nowej otuliny wykonanej natryskiem i iniekcją szczelin oraz wykonanie wzmocnienia filarów zarówno słupów jak i wsporników oczepu poprzez wypełnienie żelbetem przestrzeni pomiędzy oczepem a ławą fundamentową tworząc filar ścianowy, - wykonie wzmocnienia wytypowanych dźwigarów w których nastąpiły strarty w naciągu sprężania, a następnie podklejenie od spodu również wszystkich pozostałych dźwigarów lamelami z włókien węglowych w celu ich wzmocnienia, - odsłonięcie ścian żwirowych przyczółków i wykonanie płyt przejściowych, - odkucie i wypiaskowanie górnej powierzchni płyty pomostowej z usunięciem warstwy wyrównawczej betonu o gr. ok. 5cm. Wykonanie na całej powierzchni „jeża” z prętów zespalających starą z nową płytą wzmacniającą. Następnie wykonanie na górnej powierzchni płyty zbrojonego pogrubienia żelbetowej płyty pomostowej o ok. 12cm, - wykonanie w płycie sączków odwodniających powierzchnię izolacji, - wykonanie nowego powierzchniowego odprowadzenia wód opadowych z mostu z zastosowaniem separatorów substancji ropopochodnych, - wykonanie nowej solidnej izolacji bitumicznej na całej powierzchni płyty zapewniającej niezawodna szczelność, - wykonanie na jezdni warstwy ochronnej z betonu ok. 5cm grubości, osadzenie krawężników i wykonanie kap podchodnikowych z uformowanymi gzymami, - osadzenie zarówno w jezdni jak i w chodnikach nowych szczelnych dylatacji bitumicznych oraz oczyszczenie łożysk i ociosów podłożyskowych, - wykonanie nowej nawierzchni na jezdni i chodnikach oraz barieroporęczy osadzonych w nowo wykonanych kapach chodnikowych, - odkucie, oczyszczenie i piaskowanie całej spodniej powierzchni płyty pomostowej. Następnie wykonanie warstwy gruntującej i utworzenie na całej odpowietrznej powierzchni metodą natryskową warstwy tworzącej nową otulinę, - zabezpieczenie całej powierzchni odpowietrznej konstrukcji powłokami hydrofobowymi uniemożliwiającymi przenikanie wody, - oczyszczenie koryta rzeki i terenów zalewowych z konarów drzew oraz usuniecie od strony górnej wody drzew i pozostałości pali drewnianych utrudniających lub mogących utrudnić w przyszłości przepływ wody pod mostem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia związanego z przebudową mostu zawierają:- ślepy kosztorys/po wypełnieniu kosztorys ofertowy: zał. nr 8 do SIWZ,- przedmiar robót: zał. nr 9 do SIWZ,- projekt budowlany: zał. nr 10 do SIWZ,- projekt wykonawczy: zał. nr 11 do SIWZ,- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: zał. nr 12 do SIWZ,- projekt tymczasowej organizacji ruchu: zał. nr 13 do SIWZ,- decyzje i inne dokumenty formalno-prawne załączone w dokumentacji projektowej. 2) Przebudowę drogi powiatowej nr 4510 E na długości 362,0 m.Podstawowy zakres przebudowy drogi obejmuje m.in.:- poszerzenie istniejącej nawierzchni do szerokości jezdni 6,0 m w tym: warstwa ścieralna grub. 4 cm, warstwa wiążąca grub. 8 cm oraz podbudowa z kruszywa łamanego grub. 22 cm układana w dwóch warstwach, - frezowanie istniejącej nawierzchni,- ułożenie warstwy wyrównawczej zgodnie z tabelą wyrównań,- ułożenie warstwy ścieralnej grubości 4 cm,- ułożenie siatki szklano-węglowej przesączonej asfaltem na warstwie wyrównawczej,- wykonanie chodnika szer. 2 m na wyniesionym krawężniku z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm układanej na podbudowie z kruszywa łamanego, - wykonanie peronu oraz przejścia dla pieszych w obrębie przystanku dla komunikacji zbiorowej,- wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej o grub. 8 cm ułożonej na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5mm grub. 20 cm, - ułożenie ścieku betonowego, - wykonanie kanalizacji deszczowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia związanego z przebudową drogi zawiera:- ślepy kosztorys/po wypełnieniu kosztorys ofertowy: zał. nr 14 do SIWZ,- przedmiar robót: zał. nr 15 do SIWZ,- projekt budowlany: zał. nr 16 do SIWZ,- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: zał. nr 17 do SIWZ,- projekt docelowej organizacji ruchu (droga, most): zał. nr 18 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45221111-3
45233140-2
45233220-7
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 3.000.000,00 zł,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej:- jedną robotę budowlaną o wartości brutto min. 1.500.000,00 zł, polegającą na budowie lub przebudowie obiektu mostowego z podaniem jego rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,oraz - jedną robotę budowlaną o wartości brutto min. 500.000,00 zł, polegającą na budowie, przebudowie, remoncie itp. drogi z podaniem jego rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.2) w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będzie:- jedna osoba która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2019r. poz. 1189 ze zm.), oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, lub równoważne uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,oraz- jedna osoba która pełnić będzie funkcję kierownika robót drogowych, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, wydane na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2019r. poz. 1189 z zm.), oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, lub równoważne uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby do pełnienia obu funkcji, przy spełnianiu powyższego warunku dot. posiadania wymaganych uprawnień.Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1189 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego,2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (sporządzony na załączniku nr 6 do SIWZ),3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony na załączniku nr 7 do SIWZ),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy, sporządzony przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,2) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ,3) Dowód wniesienia wadium,4) Kosztorys ofertowy sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ (most),5) Kosztorys ofertowy sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 14 do niniejszej SIWZ (droga),6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2014 r. poz. 114 oraz z 2016r. poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.8) Inne dokumenty zgodnie z wymogiem SIWZ.Uwaga!9) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ – wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 25.000,00 zł, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 złotych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą choćby jednej z niżej wymienionych okoliczności:1) zmiana kierownika budowy, kierownika robót drogowych, inspektora nadzoru (wyłącznie z powodu zdarzeń losowych). W przypadku zmiany kierownika budowy lub kierownika robót drogowych nowy kierownik budowy lub kierownik robót drogowych musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla kierownika budowy i kierownika robót drogowych, 2) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy wskazanego w ofercie lub wprowadzenie podwykonawcy niezadeklarowanego w ofercie w trakcie realizacji zamówienia za zgodą zamawiającego, na zasadach określonych w pkt. 37.4. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,3) zmiana terminu wykonania umowy na skutek: a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego, itp.), mającego bezpośredni wpływ na terminowość robót,b) wystąpienia warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury oraz inne, które nie zostały wykazane w dokumentacji projektowej, a uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu umowy,c) konieczności realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, wystąpieniem ukrytych uszkodzeń konstrukcji, których naprawy nie przewidziano w dokumentacji, a których istnienie nie było możliwe do ujawnienia przed odsłonięciem konstrukcji, wystąpieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej ujawnionych podczas realizacji robót, koniecznością wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego.4) ceny na skutek:a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czy cena netto jest stała,b) zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót objętych przedmiarem i kosztorysem ofertowym,c) odstąpienia zamawiającego od realizacji części przedmiotu zamówienia w efekcie okoliczności, których nie można było przewidzieć – wówczas wynagrodzenie wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość robót, od realizacji których odstąpiono,d) realizacji robót dodatkowych lub zamiennych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, , wystąpieniem ukrytych uszkodzeń konstrukcji, których naprawy nie przewidziano w dokumentacji, a których istnienie nie było możliwe do ujawnienia przed odsłonięciem konstrukcji wystąpieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej ujawnionych podczas realizacji robót, koniecznością wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego,5) zaistnienia okoliczności uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac związanych z przygotowaniem zbrojenia. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI