Przebudowa mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice w 2021 roku – II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrawica
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-10-15
  • ZamawiającyPAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KARNIESZEWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice w 2021 roku – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KARNIESZEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8a

1.5.2.) Miejscowość: Trawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (94) 3185227

1.5.8.) Numer faksu: (94) 3168481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice w 2021 roku – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4714984-2131-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Portal e-Usług SMARTPZP
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:
a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg,
.jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml,
.dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,
b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:
- przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze
lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
- lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest
używanie najnowszych wersji przeglądarek,
- system operacyjny Windows 7 i późniejsze,
- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki
Szafir SDK Web,
- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz
lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich
nowsze wersje,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.
Dokumentację przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L
119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych
jest Nadleśnictwo Karnieszewice. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p.
Andrzeja Świerczek z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można
skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem
iod.karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem (94)3185227 Szczegółowy
zakres obowiązku informacyjnego RODO został opisany w pkt 21 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo do żądania od Zamawiającego – jako
administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.3.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – przebudowa mostu drogowego usytuowanego w ciągu drogi leśnej nr 40 nad rzeką Bielawa (działka 410/1, 423/1, 344 obręb ewidencyjny Sierakowo – gm. Sianów, działka 411 obręb ewidencyjny Kusice – gm. Malechowo)
W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:
I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;
II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;
III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;
IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;
V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;
Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujący:
- usunięcie podpór konstrukcji wraz z pracami porządkowymi po częściowej rozbiórce konstrukcji.
W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.
Zdemontowane przęsło jest złożone na legarach na terenie placu budowy - w odległości nie większej niż 50 m od koryta rzeki. Podpory drewniane zostały rozebrane w części. Teren wymaga uporządkowania (m. in. prace ziemne, utylizacja materiału) po częściowej rozbiórce obiektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, którym przypisano wagę jak poniżej:
1) Cena – 60 %,
2) Okres gwarancji: - 40 %
Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
P = C + G gdzie:
P - łączna liczba punktów, jaką uzyskała oceniana oferta
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium Okres gwarancji.
Zamawiający obliczy punkty, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdego Zadania.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu ofertowym dla danego Zadania (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Okres gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie zobowiązania zawartego w pkt 2 formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ):
a) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy wykonawca otrzyma 20 pkt,
b) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy wykonawca otrzyma 30 pkt,
c) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 48 miesięcy wykonawca otrzyma 40 pkt,
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym w pkt. 2 stosownej rubryki, tj. żadnej z opcji wyboru wykonawca otrzyma 20 pkt, a Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (24 mies. - 20 pkt, 36 mies. - 30 pkt, 48 mies. - 40 pkt)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - przebudowa mostu drogowego usytuowanego w ciągu drogi leśnej nr 51 nad rzeką Bielawa (działka 344, 460/1 – obręb Sierakowo – gmina Sianów, działka 203, 424 – obręb Kusice – gmina Malechowo)
W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:
I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;
II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;
III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;
IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;
V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;
Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujący:
- usunięcie podpór konstrukcji wraz z pracami porządkowymi po częściowej rozbiórce konstrukcji.
W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.
Zdemontowane przęsło jest złożone na legarach na terenie placu budowy - w odległości nie większej niż 50 m od koryta rzeki. Podpory drewniane zostały rozebrane w części. Teren wymaga uporządkowania (m. in. prace ziemne, utylizacja materiału) po częściowej rozbiórce obiektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, którym przypisano wagę jak poniżej:
1) Cena – 60 %,
2) Okres gwarancji: - 40 %
Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
P = C + G gdzie:
P - łączna liczba punktów, jaką uzyskała oceniana oferta
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium Okres gwarancji.
Zamawiający obliczy punkty, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdego Zadania.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu ofertowym dla danego Zadania (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Okres gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie zobowiązania zawartego w pkt 2 formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ):
a) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy wykonawca otrzyma 20 pkt,
b) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy wykonawca otrzyma 30 pkt,
c) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 48 miesięcy wykonawca otrzyma 40 pkt,
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym w pkt. 2 stosownej rubryki, tj. żadnej z opcji wyboru wykonawca otrzyma 20 pkt, a Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (24 mies. - 20 pkt, 36 mies. - 30 pkt, 48 mies. - 40 pkt)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - przebudowa mostu usytuowanego w ciągu drogi leśnej nr 62 nad rzeką Polnicą (działka 489/1 – obręb Ratajki, działka 290, 490 – obręb Sieciemin; gmina Sianów)
W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:
I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;
II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;
III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;
IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;
V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;
Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujący:
- usunięcie podpór konstrukcji wraz z pracami porządkowymi po częściowej rozbiórce konstrukcji.
W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.
Zdemontowane przęsło jest złożone na legarach na terenie placu budowy - w odległości nie większej niż 50 m od koryta rzeki. Podpory drewniane zostały rozebrane w części. Teren wymaga uporządkowania (m. in. prace ziemne, utylizacja materiału) po częściowej rozbiórce obiektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, którym przypisano wagę jak poniżej:
1) Cena – 60 %,
2) Okres gwarancji: - 40 %
Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
P = C + G gdzie:
P - łączna liczba punktów, jaką uzyskała oceniana oferta
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium Okres gwarancji.
Zamawiający obliczy punkty, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdego Zadania.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu ofertowym dla danego Zadania (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Okres gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie zobowiązania zawartego w pkt 2 formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ):
a) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy wykonawca otrzyma 20 pkt,
b) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy wykonawca otrzyma 30 pkt,
c) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 48 miesięcy wykonawca otrzyma 40 pkt,
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym w pkt. 2 stosownej rubryki, tj. żadnej z opcji wyboru wykonawca otrzyma 20 pkt, a Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (24 mies. - 20 pkt, 36 mies. - 30 pkt, 48 mies. - 40 pkt)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - przebudowa mostu stalowego w ciągu drogi leśnej nr 54 nad rzeką Polnicą (działka 190, 210, 289 – obręb Sieciemin; gmina Sianów)
I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;
II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;
III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;
IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;
V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;
Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujące:
- usunięcie podpór konstrukcji wraz z pracami porządkowymi po częściowej rozbiórce konstrukcji.
W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.
Zdemontowane przęsło jest złożone na legarach na terenie placu budowy - w odległości nie większej niż 50 m od koryta rzeki. Podpory drewniane zostały rozebrane w części. Teren wymaga uporządkowania (m. in. prace ziemne, utylizacja materiału) po częściowej rozbiórce obiektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdym Zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, którym przypisano wagę jak poniżej:
1) Cena – 60 %,
2) Okres gwarancji: - 40 %
Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
P = C + G gdzie:
P - łączna liczba punktów, jaką uzyskała oceniana oferta
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium Okres gwarancji.
Zamawiający obliczy punkty, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdego Zadania.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu ofertowym dla danego Zadania (załącznik nr 1 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
W ramach kryterium „Okres gwarancji" będzie rozpatrywane na podstawie zobowiązania zawartego w pkt 2 formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ):
a) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 24 miesięcy wykonawca otrzyma 20 pkt,
b) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy wykonawca otrzyma 30 pkt,
c) za przyjęcie na siebie zobowiązania udzielenia gwarancji na okres 48 miesięcy wykonawca otrzyma 40 pkt,
W przypadku nie zaznaczenia w formularzu ofertowym w pkt. 2 stosownej rubryki, tj. żadnej z opcji wyboru wykonawca otrzyma 20 pkt, a Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (24 mies. - 20 pkt, 36 mies. - 30 pkt, 48 mies. - 40 pkt)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Warunek sytuacji finansowej – dotyczy wszystkich zadań i jest taki sam dla każdego zadania
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub
zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych
00/100) na każde zadanie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka lub wszystkie zadania, ww.
wymagana wartość ulega proporcjonalnemu zwiększeniu (tj. złożono ofertę na: dwa zadania –
wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej nie mniejsza niż 60 000,00 zł; trzy
zadania 90 000,00 zł; cztery zadania 120 000,00 zł).
2) Warunek zdolności technicznej lub zawodowej – dotyczy wszystkich zadań i jest taki sam dla
każdego zadania
a) Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1
robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie mostu
lub wiaduktu lub estakady lub przepustu - o wartości minimum 80 000,00 zł brutto (słownie:
osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na każde zadanie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na
kilka lub wszystkie zadania, ww. wymagana wartość ulega proporcjonalnemu zwiększeniu (tj.
złożono ofertę na: dwa zadania – wartość doświadczenia min. 160 000,00 zł; trzy zadania 240
000,00 zł; cztery zadania 320 000,00 zł). Przez jedną robotę budowlaną rozumie się roboty
wykonane na podstawie jednej umowy.
b) Warunek ten w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostanie uznany za
spełniony, jeżeli Wykonawcy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi
osobami:
o 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń oraz posiadającą
co najmniej
3-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu stosownych uprawnień budowlanych w
pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru przy robotach
polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie mostu lub wiaduktu lub
estakady lub przepustu. Nakładające się na siebie okresy sprawowania opisanych wyżej funkcji
nie sumują się. Dopuszcza się pełnienie funkcji kierownika budowy przez jedną osobę dla
wszystkich zadań.
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą
posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Zamawiający określając wymogi dla
osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów zgodnie z art. 104 ustawy Prawo budowlane w myśl którego osoby, które przed dniem
wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania
przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający
dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich
Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania
kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, (b) art. 108 ust.
1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
karnego - sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z
zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca
dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności,
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności,
e) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane
*5-letni okres jest liczony wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych
wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca
ten bezpośrednio uczestniczył.
b) Dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym
niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego
podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. c), Wykonawca składa inne podmiotowe
środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez
Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a)kopię umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowę konsorcjum), jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia udostępnionej pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b) dokumenty potwierdzające warunek posiadanych uprawnień kierownika budowy,
c) polisę od odpowiedzialności cywilnej określoną we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 8 do SWZ) w wysokości 50 000,00 zł dla każdego zadania. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka lub wszystkie zadania, ww. wymagana wartość ulega proporcjonalnemu zwiększeniu (tj. złożono ofertę na: dwa zadania – wartość polisy od odpowiedzialności cywilnej nie mniejsza niż 100 000,00 zł; trzy zadania 150 000,00 zł; cztery zadania 200 000,00 zł).
d) dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy, w tym ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

dla Zadania 1 w wysokości 2 000,00 zł
dla Zadania 2 w wysokości 2 000,00zł
dla Zadania 3 w wysokości 2 000,00zł
dla Zadania 4 w wysokości 2 000,00zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. lit. a) i d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. lit. b) i c) składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy dany dokument;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji Umowy, w następujących przypadkach:
1.1. wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie prac, w których niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod względem BHP, w sposób prawidłowy, zgodny z umówioną technologią lub zasadami sztuki budowlanej. Przez niekorzystne warunki atmosferyczne rozumie się nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry - uniemożliwiające prowadzenie zewnętrznych robót budowlanych w ogóle bądź bez niewspółmiernych nakładów utrzymujące się dłużej niż 3 dni; 1.2. opóźnienia innych inwestycji lub robót bud. prowadzonych przez Zamawiającego lub innych zamawiających, które to inwestycje lub roboty kolidują z wykonaniem robót objętych Umową, co uniemożliwia Wykonawcy terminowe wykonanie Umowy;
1.3. opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu jego zobowiązań wynikających z Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia terminowe wykonanie Umowy przez Wykonawcę;
1.4. opóźnienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnień lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbędne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcę, a opóźnienie organów nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
1.5. opóźnienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opóźnienie powstało z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a powoduje brak możliwości wykonywania robót, co ma wpływ na termin wykonania Umowy;
1.6. wstrzymania wykonania Umowy przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, o ile takie działanie powoduje, że nie jest możliwe wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie;
1.7. wystąpienia na Terenie bud. niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które wymagały wstrzymania wykonania robót bud. przez Wykonawcę;
1.8. wystąpienia awarii na Terenie budowy, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonania robót bud. przez Wykonawcę;
1.9. wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikających z Dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego, co spowodowało wstrzymanie wykonania robót bud., zmianę Dok. projektowej lub wykonanie robót dod. lub zamiennych;
1.10. wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany Przedmiotu Umowy, o których mowa poniżej w ust. 3-5, jeżeli okoliczności te mają wpływ na termin wykonania Umowy;
1.11. wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie. Przez Siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia i okoliczności, na które Strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w tym w szczególności pożaru, zalania, wojny, zamieszek, epidemii, pandemii i innych klęsk żywiołowych;
1.12. dopuszcza się zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia zamówienia publicznego o czas niezbędny do wykonania robót stanowiących przedmiot Umowy,
- przy czym każda zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić tylko o czas
niezbędny do wykonania robót stanowiących Przedmiot Umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.
2. Dopuszczalna jest zmiana wysokości Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
2.1. konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub innych nieprzewidzianych w Dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest konieczne albo w przypadku ograniczenia zakresu robót przewidzianych w Umowie;
2.2. zmiany technologii wykonania robót lub Materiałów zastosowanych do ich realizacji;
2.3. spełnienia się innych okoliczności uprawniających do zmiany Umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie Umowy, jeżeli mają one wpływ na wysokość Wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-15 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W związku z częściowym wykonaniem prac rozbiórkowych przez poprzedniego Wykonawcę zapisy w SST dotyczące prac rozbiórkowych związanych z demontażem przęsła mostowego oraz konstrukcjami wsporczymi nie mają zastosowania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie 300 m2 regipsów - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie 300 m2 regipsów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI