„Przebudowa mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przebudowa mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice w 2021 roku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrawica
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyPAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KARNIESZEWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00059667
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice w 2021 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KARNIESZEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 8a

1.5.2.) Miejscowość: Trawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943185227

1.5.8.) Numer faksu: 943168481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karnieszewice.szczecinek.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice w 2021 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a84e197-b883-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Portal e-Usług SMARTPZP https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:
a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,
b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:
- przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
- lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
- system operacyjny Windows 7 i późniejsze,
- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.

Dokumentację przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: n/d

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Karnieszewice. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Andrzeja Świerczek z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.karnieszewice@szczecinek.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem (94)3185227 Szczegółowy zakres obowiązku informacyjnego RODO został opisany w pkt 21 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.3.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 578431,96 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 4 zadań związanych z przebudową mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice wraz ze zgłoszeniem zakończenia prac do organu administracji oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie:
1) Zadanie 1 – przebudowa mostu drogowego usytuowanego w ciągu drogi leśnej nr 40 nad rzeką Bielawa (działka 410/1, 423/1, 344 obręb ewidencyjny Sierakowo – gm. Sianów, działka 411 obręb ewidencyjny Kusice – gm. Malechowo)
W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:
I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;
II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;
III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;
IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;
V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;
Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujące:
- demontaż istniejącego przęsła stalowego:
- usunięcie podpór konstrukcji.
W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.

4.2.5.) Wartość części: 144607,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 231 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
P = C + G gdzie:
P - łączna liczba punktów, jaką uzyskała oceniana oferta
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium Okres gwarancji.
Zamawiający obliczy punkty, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres 24 miesięcy gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres 36 miesięcy gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres 48 miesięcy gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 4 zadań związanych z przebudową mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice wraz ze zgłoszeniem zakończenia prac do organu administracji oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie:
Zadanie 2 - przebudowa mostu drogowego usytuowanego w ciągu drogi leśnej nr 51 nad rzeką Bielawa (działka 344, 460/1 – obręb Sierakowo – gmina Sianów, działka 203, 424 – obręb Kusice – gmina Malechowo)
W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:
I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;
II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;
III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;
IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;
V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;
Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujące:
- demontaż istniejącego przęsła stalowego:
- usunięcie podpór konstrukcji.
W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.

4.2.5.) Wartość części: 144607,99

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 231 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
P = C + G gdzie:
P - łączna liczba punktów, jaką uzyskała oceniana oferta
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium Okres gwarancji.
Zamawiający obliczy punkty, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres 24 miesięcy gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres 36 miesięcy gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres 48 miesięcy gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 4 zadań związanych z przebudową mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice wraz ze zgłoszeniem zakończenia prac do organu administracji oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie:
Zadanie 3 - przebudowa mostu usytuowanego w ciągu drogi leśnej nr 62 nad rzeką Polnicą (działka 489/1 – obręb Ratajki, działka 290, 490 – obręb Sieciemin; gmina Sianów)
W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:
I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;
II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;
III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;
IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;
V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;
W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.

4.2.5.) Wartość części: 144607,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 231 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
P = C + G gdzie:
P - łączna liczba punktów, jaką uzyskała oceniana oferta
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium Okres gwarancji.
Zamawiający obliczy punkty, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres 24 miesięcy gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres 36 miesięcy gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres 48 miesięcy gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie 4 zadań związanych z przebudową mostów umiejscowionych na drogach leśnych będących w zarządzie Nadleśnictwa Karnieszewice wraz ze zgłoszeniem zakończenia prac do organu administracji oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie:
Zadanie 4 - przebudowa mostu stalowego w ciągu drogi leśnej nr 54 nad rzeką Polnicą (działka 190, 210, 289 – obręb Sieciemin; gmina Sianów)
W ramach przebudowy obiektu zakłada się wykonanie następujących prac:
I. Wykonanie nowego posadowienia i podpór obiektu;
II. Odnowienie antykorozyjnych powłok malarskich istniejącego przęsła stalowego (dźwigar SMT-1) oraz stalowych poręczy;
III. Uzupełnienie ewentualnych ubytków przęsła, w tym elementów konstrukcji stalowej oraz drewnianego wypełniania pomostu;
IV. Wykonanie strefy przejściowej na dojazdach do obiektu;
V. Umocnienie faszynowe (lub gabionowe) w obrębie brzegów;
Podczas przewidywanych prac występować będzie etap rozbiórki wybranych elementów konstrukcji pomostu i podpór oraz elementów wyposażenia obejmujące:
- demontaż istniejącego przęsła stalowego:
- usunięcie podpór konstrukcji.
W ramach prowadzonych prac nie przewiduje się przebudowy przęsła stalowego – dźwigar SMT-1 Nie zakłada się podwyższenia nośności istniejącego przęsła stalowego. Zakłada się, że nośność nowego posadowienia i podpór powinna być nie mniejsza niż: jak dla klasy obciążenia C wg PN-85-S-10030 lub równoważne – „Obiekty mostowe – obciążenia”.

4.2.5.) Wartość części: 144607,99 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 231 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę w danym Pakiecie uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów.
P = C + G gdzie:
P - łączna liczba punktów, jaką uzyskała oceniana oferta
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium Okres gwarancji.
Zamawiający obliczy punkty, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres 24 miesięcy gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres 36 miesięcy gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres 48 miesięcy gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Warunek sytuacji finansowej – dotyczy wszystkich zadań i jest taki sam dla każdego zadania
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) na każde zadanie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka lub wszystkie zadania, ww. wymagana wartość ulega proporcjonalnemu zwiększeniu (tj. złożono ofertę na: dwa zadania – wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej nie mniejsza niż 60 000,00 zł; trzy zadania 90 000,00 zł; cztery zadania 120 000,00 zł).
2) Warunek zdolności technicznej lub zawodowej – dotyczy wszystkich zadań i jest taki sam dla każdego zadania
a) Warunek ten w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie mostu lub wiaduktu lub estakady lub przepustu - o wartości minimum 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na każde zadanie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka lub wszystkie zadania, ww. wymagana wartość ulega proporcjonalnemu zwiększeniu (tj. złożono ofertę na: dwa zadania – wartość doświadczenia min. 160 000,00 zł; trzy zadania 240 000,00 zł; cztery zadania 320 000,00 zł). Przez jedną robotę budowlaną rozumie się roboty wykonane na podstawie jednej umowy.
b) Warunek ten w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi osobami:
o 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej
3-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu stosownych uprawnień budowlanych w pełnieniu funkcji kierownika budowy, kierownika robót lub inspektora nadzoru przy robotach polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie mostu lub wiaduktu lub estakady lub przepustu. Nakładające się na siebie okresy sprawowania opisanych wyżej funkcji nie sumują się. Dopuszcza się pełnienie funkcji kierownika budowy przez jedną osobę dla wszystkich zadań.
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333). Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z art. 104 ustawy Prawo budowlane w myśl którego osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, (b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
e) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane
*5-letni okres jest liczony wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) Dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. c), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zadanie nr 1 - wadium w wysokości 2 100,00zł; Zadanie nr 2 - wadium w wysokości 2 100,00zł; Zadanie nr 3 - wadium w wysokości 2 100,00zł; Zadanie nr 4 - wadium w wysokości 2 100,00zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 7.1. SWZ należy załączyć (1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz (2) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - odrębnie dla każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w pkt 9.15 SWZ., dokonuje w przypadku:
1) podmiotowych środków dowodowych - odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, w zakresie podmiotowych środków dowodowych, które każdego z nich dotyczą;
2) oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, lub zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;
3) pełnomocnictwa - mocodawca.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 4 ust. 2 umowy, w następujących przypadkach określonych w pkt 1.1-1.12 Wzoru umowy,
2. Dopuszczalna jest zmiana wysokości Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach określonych w pkt 2.1-2.4 Wzoru umowy,
3. Dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszej Umowy w przypadkach określonych w pkt 3.1-3.4 Wzoru umowy,
4. Dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, zakresu robót, lokalizacji robót w sytuacjach określonych w pkt 4.1-4.2 Wzoru umowy,
5. Dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub Materiałów przewidzianych w Dokumentacji projektowej w przypadku niedostępności odpowiednich surowców lub Materiałów na rynku budowlanym albo zaniechania produkcji Materiałów przewidzianych w Dokumentacji projektowej, co utrudnia możliwość wykonania Przedmiotu Umowy, tj. w szczególności powoduje opóźnienie w postępie robót, a Wykonawca, pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec.
6. Dopuszczalna jest zmiana sposobu rozliczania Wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 7 Umowy, w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zamówienia w roku 2021 r. lub otrzymania przez Zamawiającego dodatkowych środków finansowych, dofinansowania lub gratyfikacji finansowej pozwalających na sfinansowanie zamówienia w roku 2021 r. w kwocie wyższej niż przewidziana w § 6 ust. 7 pkt 7.1 Umowy.
7. Każda ze Stron umowy może zawnioskować o jej zmianę. W celu dokonania zmiany Umowy Strona o to wnioskująca zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie propozycji zmiany w terminie 7 dni od dnia zaistnienia okoliczności będących podstawą zmiany.
8. Wysokość Wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2, ze względu na zmianę Przedmiotu Umowy, zostanie ustalona na podstawie cen wynikających z Kosztorysu ofertowego.
9. Jeżeli nie jest możliwe ustalenie zmiany wysokości Wynagrodzenia zgodnie z ust. 8, w szczególności rodzaje robót lub Materiałów nie występują w dotychczasowym zakresie Umowy lub z innych przyczyn ustalenie wysokości Wynagrodzenia nie jest możliwe, Wynagrodzenie jest ustalone na podstawie kosztorysu dodatkowego Wykonawcy, który zostanie przygotowany zgodnie zasadami określonymi w pkt 9.1-9.4 Wzoru umowy,
Dokonując zmian Umowy, Strony będą kierować się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Umowy, poprzez dostosowanie realizacji robót stanowiących Przedmiot Umowy do zmienionych okoliczności.
W przypadku wystąpienia po którejkolwiek ze Stron okoliczności wywołanych przez SARS-CoV- 2, wpływających na należyte wykonanie umowy, do przeprowadzenia procedury zmiany umowy zastosowanie mogą znaleźć przepisy ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.) oraz innych ogólnokrajowych uregulowań związanych z COVID 19.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_karnieszewice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06

2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż drzwi trójszybowych wejściowych w domkach - Jarosławiec
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż drzwi trójszybowych wejściowych w domkach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI