Przebudowa/modernizacja 7 odcinków dróg gminnych stanowiących dogodny dojazd do miejscowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa/modernizacja 7 odcinków dróg gminnych stanowiących dogodny dojazd do miejscowych atrakcji turystycznych na terenie Gminy Osiek Jasielski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsiek Jasielski
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-13
  • ZamawiającyGMINA OSIEK JASIELSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00103997
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa/modernizacja 7 odcinków dróg gminnych stanowiących dogodny dojazd do miejscowych atrakcji turystycznych na terenie Gminy Osiek Jasielski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK JASIELSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 112

1.5.2.) Miejscowość: Osiek Jasielski

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-223

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 442 00 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osiekjasielski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osiekjasielski.biuletyn.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa/modernizacja 7 odcinków dróg gminnych stanowiących dogodny dojazd do miejscowych atrakcji turystycznych na terenie Gminy Osiek Jasielski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9491dd39-b01d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020328/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja 7 odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Osiek Jasielski, zapewniających dogodny dojazd do miejscowych atrakcji turystycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.5.3. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
1.5.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania plików przekazywanych przy użyciu ePUAP oraz miniPortalu:
1.5.4.1. specyfikacja połączenia – Formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
1.5.4.2. format danych oraz kodowanie miniPortal – Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
1.5.4.3. oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
1.5.4.4. integracja z systemem ePUAP jest wykonana z wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, Elektroniczna Skrzynka Podawcza(ESP) Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
1.5.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dostępnych na ePUAP dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
1.5.6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
1.5.7. Dokumenty i oświadczenia elektroniczne, inne niż określone w pkt 1.5.1SWZ, składane są przez Wykonawcę e-mailem na adres Zamawiającego: zamowienia@osiekjasielski.pl. W tytule wiadomości Zamawiający zaleca wskazanie znaku postępowania. Sposób sporządzenia dokumentów i oświadczeń elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
1.5.8. Za datę przekazania dokumentów, o których mowa w pkt1.5.7SWZ, przyjmuje się datę ich wpływu na adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia@osiekjasielski.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawiera rozdział 12 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawiera rozdział 12 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót inżynieryjno – drogowych polegających na przebudowie/modernizacji n/w 7 odcinków dróg gminnych stanowiących dogodny dojazd do miejscowych atrakcji turystycznych na terenie Gminy Osiek Jasielski
1) Zadanie nr 1: przebudowa/modernizacja drogi gminnej oznaczonej nr ewid. 1778 w m. Pielgrzymka, w km 0+000 – 0+318
Przewidziany do przebudowy/modernizacji odcinek drogi urządzony na działce nr ewid. 1778, zlokalizowanej w m. Pielgrzymka, gm. Osiek Jasielski, wykorzystywany jest przede wszystkim jako dojazd do lokalnych atrakcji turystycznych. W zakres robót wchodzi dwuwarstwowe utwardzenie jezdni drogowej, składające się z dolnej warstwy podbudowy, ułożonej z kruszyw łamanych o grubości 20 cm po zagęszczeniu oraz nawierzchni z mieszanki tłuczniowej o grubości 10 cm po zagęszczeniu - ułożona rozściełaczem.
2) Zadanie nr 2: przebudowa/modernizacja drogi gminnej oznaczonej nr ewid. 1772/2 w m. Pielgrzymka, w km 0+355 – 1+347
Przewidziany do przebudowy/modernizacji odcinek drogi urządzony na działce nr ewid. 1778, zlokalizowanej w m. Pielgrzymka, gm. Osiek Jasielski, wykorzystywany jest przede wszystkim jako dojazd do lokalnych atrakcji turystycznych. W zakres robót wchodzi dwuwarstwowe utwardzenie jezdni drogowej, składające się z dolnej warstwy podbudowy, ułożonej z kruszyw łamanych o grubości 20 cm po zagęszczeniu oraz nawierzchni z mieszanki tłuczniowej o grubości 10 cm po zagęszczeniu - ułożona rozściełaczem.
3) Zadanie nr 3: przebudowa/modernizacja drogi gminnej oznaczonej nr ewid. 1841 w m. Pielgrzymka, w km 0+010 – 0+428
Przewidziany do przebudowy/modernizacji odcinek drogi urządzony na działce nr ewid. 1841, zlokalizowanej w m. Pielgrzymka, gm. Osiek Jasielski, wykorzystywany jest przede wszystkim jako dojazd do lokalnych atrakcji turystycznych. W zakres robót wchodzi dwuwarstwowe utwardzenie jezdni drogowej, składające się z dolnej warstwy podbudowy, ułożonej z kruszyw łamanych o grubości 20 cm po zagęszczeniu oraz nawierzchni z mieszanki tłuczniowej o grubości 10 cm po zagęszczeniu - ułożona rozściełaczem.
4) Zadanie nr 4: przebudowa/modernizacja drogi gminnej oznaczonej nr ewid. 1810 w m. Pielgrzymka, w km 0+000 – 0+165
Przewidziany do przebudowy/modernizacji odcinek drogi urządzony na działce nr ewid. 1810, zlokalizowanej w m. Pielgrzymka, gm. Osiek Jasielski, wykorzystywany jest przede wszystkim jako dojazd do lokalnych atrakcji turystycznych. W zakres robót wchodzi dwuwarstwowe utwardzenie jezdni drogowej, składające się z dolnej warstwy podbudowy, ułożonej z kruszyw łamanych o grubości 20 cm po zagęszczeniu oraz nawierzchni z mieszanki tłuczniowej o grubości 10 cm po zagęszczeniu - ułożona rozściełaczem.
5) Zadanie nr 5: przebudowa/modernizacja drogi gminnej oznaczonej nr ewid. 1809 w m. Pielgrzymka, w km 0+000 – 0+097
Przewidziany do przebudowy/modernizacji odcinek drogi urządzony na działce nr ewid. 1809, zlokalizowanej w m. Pielgrzymka, gm. Osiek Jasielski, wykorzystywany jest przede wszystkim jako dojazd do lokalnych atrakcji turystycznych. W zakres robót wchodzi dwuwarstwowe utwardzenie jezdni drogowej, składające się z dolnej warstwy podbudowy, ułożonej z kruszyw łamanych o grubości 20 cm po zagęszczeniu oraz nawierzchni z mieszanki tłuczniowej o grubości 10 cm po zagęszczeniu - ułożona rozściełaczem.
6) Zadanie nr 6: przebudowa/modernizacja drogi gminnej oznaczonej nr ewid. 270 w m. Mrukowa, w km 0+000 – 0+145
Przewidziany do przebudowy/modernizacji odcinek drogi urządzony na działce nr ewid. 270, zlokalizowanej w m. Mrukowa, gm. Osiek Jasielski, wykorzystywany jest przede wszystkim jako dojazd do lokalnych atrakcji turystycznych. W zakres robót wchodzi dwuwarstwowe utwardzenie jezdni drogowej, składające się z dolnej warstwy podbudowy, ułożonej z kruszyw łamanych o grubości 20 cm po zagęszczeniu oraz nawierzchni z mieszanki tłuczniowej o grubości 10 cm po zagęszczeniu - ułożona rozściełaczem.
7) Zadanie nr 7: przebudowa/modernizacja drogi gminnej oznaczonej nr ewid. 902 w m. Samoklęski, w km 0+000 – 0+041
Przewidziany do przebudowy/modernizacji odcinek drogi urządzony na działce nr ewid. 902, zlokalizowanej w m. Samoklęski, gm. Osiek Jasielski, wykorzystywany jest przede wszystkim jako dojazd do lokalnych miejscowości turystycznych. W zakres robót wchodzi dwuwarstwowe utwardzenie jezdni drogowej, składające się z dolnej warstwy podbudowy, ułożonej z kruszyw łamanych o grubości 20 cm po zagęszczeniu oraz nawierzchni z mieszanki tłuczniowej o grubości 10 cm po zagęszczeniu - ułożona rozściełaczem.

Zamawiający wymaga, aby górna wartwa podbudowy w ramach każdego z zadań wykonana została za pomocą rozścielacza.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
- Cena ofertowa brutto – waga podana w 60%
- Kryterium jakościowe: okres gwarancji jakości i rękojmi - waga podana w 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji, jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie-modernizacji/remoncie drogi/dróg o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie złotych: sto tysięcy zł 00/100).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są:
 referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
 inne odpowiednie dokumenty - jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów/oświadczenie wykonawcy – jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy określony został w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 6.1.2. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w tym oświadczeniem wstępnym, skompresowaną do jednego pliku archiwum .zip za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI