Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa lokalu na parterze budynku przy ulicy Wojska Polskiego 9 w Czernicy, dz. 165/82”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Czernica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-003
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czernica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czernica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa lokalu na parterze budynku przy ulicy Wojska Polskiego 9 w Czernicy, dz. 165/82”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e971472-8011-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003580/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa lokalu biblioteki w Czernicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.czernica.pl/pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem:1) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl2) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal3) adres skrytki ePUAP: /m8rx5cp625/skrytka4) poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czernica.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa lokalu na parterze budynku przy ulicy Wojska Polskiego 9 w Czernicy, dz. 165/82”.3) Gmina Czernica informuje iż:-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Czernica, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica;-inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Czernica jest Irmina Januś e-mail: iod@czernica.pl tel.: 603 402 385.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MTP.271.2.4.2021.EZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: „Przebudowa lokalu na parterze budynku przy ulicy Wojska Polskiego 9 w Czernicy, dz. 165/82”. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: • Remont elewacji frontowej – wyodrębnienie dwóch oddzielnych wejść do lokali – wejścia do biblioteki w miejscu istniejącego, wejścia do poczty w miejscu okien istniejącego holu, oba wejścia zlokalizowane w cofniętej części elewacji, co zapewnia zadaszenie strefy wejściowej istniejącym daszkiem. Stolarka drzwiowa aluminiowa z przeszkleniami w kolorze ciemno brązowym RAL 8017, nawiązującym do istniejącej, niedawno wyremontowanej elewacji. - wymiana stolarki okiennej – w części bibliotecznej na okna na całą wysokość ściany, skucie fragmentu ściany pod istniejącymi oknami, w części przeznaczonej na placówkę pocztową na okna wymiarem odpowiadające dotychczasowym. Stolarka aluminiowa, w kolorze RAL 8017.- budowa fragmentu ściany zewnętrznej pomiędzy wejściami z płyt OSB na ruszcie stalowym z ociepleniem z wełny mineralnej o grubości 10 cm, o łącznej grubości 35 cm. Na ścianie będą umieszczone tablice informacyjne oraz wrzutnia książek z dostępem do oddanych książek z wewnątrz.- montaż czerpni powietrza dla instalacji wentylacji mechanicznej nad drzwiami wejściowymi. Czerpnia będzie osłonięta aluminiową żaluzją poziomą w kolorze stolarki.- remont schodów zewnętrznych – wymiana nawierzchni• Budowa pochylni zewnętrznej.• Remont elewacji tylnej- wymiana stolarki okiennej na stolarkę aluminiową w kolorze RAL 8017, wielkość otworów okiennych nie ulega zmianie.- zastąpienie drugich drzwi zlokalizowanych przy wyjściu ewakuacyjnym nieotwieralnym przeszkleniem.- montaż rolet zewnętrznych.- montaż dwóch jednostek klimatyzacji w cofniętej części elewacji nad drzwiami wejściowymi oknem.- remont schodów zewnętrznych – wymiana nawierzchni i balustrady. Należy zachować szerokość schodów 120 cm pomiędzy ścianą a pochwytem, wysokość poręczy balustrady min. 110 cm• Zamurowania otworów w ścianach nośnych wewnętrznych.• Rozbiórka, miejscowe wyburzenia oraz budowa nowych ścian działowych wg rysunku architektury.• Likwidacja skrzynki elektrycznej w projektowanym pomieszczeniu wc dla niepełnosprawnych• Wydzielenie pomieszczeń biurowych oraz wiatrołapów systemowymi szklanymi ściankami działowymi.• Przebudowa istniejących sanitariatów. Kabiny ustępowe mają spełniać wymóg min. 1,10 długości i 0,90 m szerokości. Miski ustępowe podwieszane.• Usunięcie wierzchnich warstw posadzkowych, wykonanie nowych warstw wykończeniowych. W miejscach, gdzie usunięcie warstw wykończeniowych spowoduje uszczerbki w wylewce, uzupełnić wylewkę, dbając o zachowanie takiego samego poziomu we wszystkich pomieszczeniach.• Montaż sufitów podwieszanych.• Przebudowę instalacji wewnętrznych: wod-kan, c.o., elektrycznej i teletechnicznej.• Budowę instalacji wentylacji mechanicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4