Przebudowa Krapkowianki - II etap - zamówienie nr 2

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa Krapkowianki - II etap - zamówienie nr 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrószków
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-09-14
  • ZamawiającyPGL LP Nadleśnictwo Prószków
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00324249
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa Krapkowianki - II etap - zamówienie nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530562532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: opolska 11

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 464 80 22

1.5.8.) Numer faksu: +48 77 464 80 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: proszkow@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://proszkow.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Krapkowianki - II etap - zamówienie nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31a663d6-2792-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00112072/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/378 – „Krapkowianka” – ETAP II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31a663d6-2792-11ed-b8b2-9a321cc30829

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 6.1. Wykonawca dopuszcza sposoby komunikacji elektronicznej za pośrednictwem:
1) poczty elektronicznej:
proszkow@katowice.lasy.gov.pl;
2) elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP):
/pgl_lp_0224/SkrytkaESP;
3) Platformy e-Zamówienia – instrukcja interaktywna „Komunikacja w postępowaniu” dostępna jest pod adresem
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.1. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 20 MB.
6.2. Za datę przekazania korespondencji za pośrednictwem ePUAP przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Za datę
przekazania korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty
elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ.
6.3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
6.4. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Komunikacja odbywa się w języku polskim.
6.5. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o wszelkiej zmianie adresu poczty elektronicznej podanego w
formularzu oferty.
6.6. Zamawiający nie przewiduje:
1) odstąpienia od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej – art. 65 PZP;
2) użycia narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne – art. 66 PZP;
3) sporządzenia i przedstawienia ofert lub prac konkursowych przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne – art. 69 PZP;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia RODO zawarto w w załączniku "klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia RODO zawarto w w załączniku "klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 592264 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy nawierzchni drogi leśnej nr inw. 220/378 –„Krapkowianka” – ETAP II. 3.2. Przebudowę należy wykonać w oparciu o projekt wykonawczy pn „PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI DROGI LEŚNEJ NR 220/378 „KRAPKOWIANKA” W LEŚNICTWACH OCHODZE, PRZYSIECZ, WYBŁYSZCZÓW” sporządzony przez Cursus Projekt Marcin Ludwig, ul. Spokojna 14, 44-171 Pławice. 3.3. Prace odbywać się będą na terenach leśnych stanowiących własność Skarbu Państwa, pozostających w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasów Państwowych Nadleśnictwa Prószków; w województwie opolskim, powiat opolski, gmina Prószków, dz. ew. gruntu nr. 171/10 k.m.9; 207/2 k.m.10; 3.4. Inwestor dokonał zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę właściwemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej tj.: Staroście Opolskiemu. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentach: 1) zakres rzeczowy etapu II – załącznik nr 9 do SWZ, 2) projekt wykonawczy – załącznik nr 10 do SWZ, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – STWiOR – załącznik nr 10 do SWZ, 4) przedmiar robót – załącznik nr 10 do SWZ - przedmiar robót traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 PZP. 3.6. W zakresie niniejszego zamówienia należy: 1) wytyczenie podstawowych elementów drogi, 2) karczowanie pozostałych korzeni i krzewów w miejscach planowanych zjazdów i mijanek wraz z zagospodarowaniem (zasypaniem gruntem rodzimym) pozostałych po karczowaniu wyrw, 3) zdjęcie warstwy humusu na poboczach i bliskim sąsiedztwie drogi w zasięgu planowanych robót drogowych, 4) oczyszczenie skarp, poboczy i dna rowów z istniejących zarośli, 5) oczyszczenie/odtworzenie wskazanych istniejących rowów przydrożnych z wyprofilowaniem skarp, 6) wykonanie stabilizacji istniejącej podbudowy tłuczniowej drogi leśnej spoiwem hydraulicznym o Rm=5,0 MPa, 7) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0/63mm o grubości 20cm na zjazdach i mijankach, 8) wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów i mijanek drogi leśnej z mieszanki kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5mm o grubości 10cm wraz z zamiałowaniem frakcją 0/4 do 0/8 mm gr. 0,5-1,0cm, 9) wykonanie poboczy z kruszywa 0/31,5 wraz z zagęszczeniem na całym odcinku po obu stronach drogi Is min. 0,98, 10) uporządkowanie terenu przyległego po prowadzonych robotach,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
1) cena „C” – 60%;
2) gwarancja „G” – 40%;
13.2. Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium cena „C” – 60%;
Maksymalna ilość punktów wynosi 60;
Punkty zostaną obliczone na podstawie wzoru - C = (Cn/Co) x 100 punktów x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „cena”,
Cn – najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co – cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty.
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) W ramach kryterium gwarancja „G” – 40%;
Maksymalna ilość punktów wynosi 40.
Punkty zostaną obliczone na podstawie wzoru - G = (Go/Gn) x 100 punktów x 40 %
gdzie;
G = liczba punktów w ramach kryterium „gwarancja”,
Go – okres gwarancji oferty ocenianej,
Gn - najdłuższy okres gwarancji spośród ofert ocenianych.
Kryterium „gwarancji” na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu
gwarancji;
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez zamawiającego to 36 miesięcy liczonych od daty ostatecznego odbioru robót
budowlanych, przy czym bieg gwarancji rozpoczyna się od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu
zmówienia;
Najdłuższy możliwy okres gwarancji jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy. W przypadku, kiedy
Wykonawca zaproponuje w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, wówczas przyznane zostanie maksymalnie 40 pkt w
kryterium okresu gwarancji;
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w pełnych miesiącach tj. 36, 28, 40, …, 60 miesięcy. Jeżeli wykonawca wpisze
okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty. W
przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 36
miesięczny okres gwarancji;
W przypadku, kiedy Wykonawca w formularzu ofertowym zaproponuje określony okres gwarancji, wówczas okres rękojmi ulegnie
zmianie proporcjonalnie do okresu gwarancji i zostanie zrównany z okresem proponowanej gwarancji z zastrzeżeniem art. 568 §1
ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.
13.3. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w/w
kryteriach oceny ofert (C+G). Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała
najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – brak wymagań; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – brak wymagań; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Warunki, zostaną spełnione, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszej niż 300 000,00 zł; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej dwie odrębne roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg w technologii gruntowej lub kamiennej. Wartość każdej z wymaganych robót – nie może być mniejsza niż 200 000 złotych brutto. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej; b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub innej uprawniającej do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prowadzenia robót budowlanych w zakresie drogownictwa. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych. Dopuszcza się również odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 PZP składane wraz z ofertą tj: a) wstępne oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – załączniki nr 2 i 3 do SWZ; b) wstępne oświadczenia każdego podmiotu udostępniającego zasoby – dalej „podmiot” na zasadzie art. 118 ust. 1 w zw. z art. 266 PZP – załącznik nr 2A i 3A do SWZ – (w przypadku, gdy występują one w postępowaniu); c) zobowiązanie każdego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – załącznik 4 do SWZ niestanowiący wiążącego wzoru – (w przypadku, gdy występują one w postępowaniu); 2) Oświadczenia oraz dokumenty składane na podstawie wezwania z art. 274 ust. 1 PZP Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona tj: a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 8 do SWZ. b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - załącznik nr 6 do SWZ. Pięcioletni okres należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; c) dowodów określających czy wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich imienia i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania - załącznik nr 7 do SWZ; e) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 17.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotu trzeciego zobowiązany będzie do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 17.1. SWZ, dotyczących tego podmiotu, w celu potwierdzenia spełnienia przez niego warunków udziału w postepowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 PZP składane wraz z ofertą tj: a) wstępne oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – załączniki nr 2 i 3 do SWZ; b) wstępne oświadczenia każdego podmiotu udostępniającego zasoby – dalej „podmiot” na zasadzie art. 118 ust. 1 w zw. z art. 266 PZP – załącznik nr 2A i 3A do SWZ – (w przypadku, gdy występują one w postępowaniu); c) zobowiązanie każdego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – załącznik 4 do SWZ niestanowiący wiążącego wzoru – (w przypadku, gdy występują one w postępowaniu); 2) Oświadczenia oraz dokumenty składane na podstawie wezwania z art. 274 ust. 1 PZP Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona tj: a) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 8 do SWZ. b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - załącznik nr 6 do SWZ. Pięcioletni okres należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; c) dowodów określających czy wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich imienia i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania - załącznik nr 7 do SWZ; e) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 17.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotu trzeciego zobowiązany będzie do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 17.1. SWZ, dotyczących tego podmiotu, w celu potwierdzenia spełnienia przez niego warunków udziału w postepowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

22.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu
związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
22.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
22.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Ochrony
Środowiska oddział w Opolu nr rachunku: 64 1540 1229 2055 4601 7943 0002 z dopiskiem: „wadium - przebudowa
Krapkowianki – ETAP II – SA.270.7.2022”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie
zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na
rachunku bankowym.
22.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach
udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez
Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w
okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
22.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 22.2. ppkt 2)÷4) należy przekazać
Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi
osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres
związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie
utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o
którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
22.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub
instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na
pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
22.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00287017 z dnia 2022-08-02
2022-08-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi
wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania;
3) dokumenty, o których mowa w pkt 17.1. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia za wyjątkiem:
a) dokumentu wskazanego w pkt 17.1. ppkt 2) lit. b) i c) – składanego przez przynajmniej jednego Wykonawcę
wykazującego doświadczenie;
b) dokumentu wskazanego w pkt 17.1. ppkt 2) lit. d) – składanego przez przynajmniej jednego Wykonawcę wykazującego
zasoby ludzkie;
c) dokumentu wskazanego w pkt 17.1. ppkt 2) lit. e) – składanego wspólnie.
4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za
wykonanie umowy;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),
upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla
wszystkich partnerów;
6) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;
7) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane;
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci
oświadczenia, z którego wynika, jakie zakresy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Zamawiający zaleca złożyć
to oświadczenie w formularzu oferty.
17.6. W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Procedury zmiany umowy zawarto w §14 [ZMIANA UMOWY] wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 10.1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia – instrukcja interaktywna „Oferty, wnioski i prace konkursowe” dostępna jest pod adresem https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-14 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

2.4. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, stosując kryteria
oceny ofert. Zamawiający podejmując decyzję o przeprowadzeniu negocjacji, zaprosi do negocjacji 5 Wykonawców, którzy
złożyli najkorzystniejsze oferty wstępne zgodnie z kryteriami oceny ofert zawartych w SWZ. W przypadku gdy w odpowiedzi
na ogłoszenie o postępowaniu wpłynie mniej niż 5 ofert zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich Wykonawców.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: p. Marek Jurkiewicz – ref ds. budowlanych i zamówień publicznych; e- mail: marek.jurkiewicz@katowice.lasy.gov.pl; Kontakt telefoniczny z osobą uprawnioną możliwy jest od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 7:00 – 15:00 pod numerem telefonu 696 442 107. Wszelkie pytania związane z przedmiotem zamówienia składane drogą elektroniczną należy składać zgodnie z instrukcją zawartą w pkt 6.1. SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę skoszenie zaniedbanego trawnika- Tarnów Opolski
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę skoszenie zaniedbanego trawnika. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI