Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa jezdni w pasach drogowych w Józefowie (4 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Józefów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.fiedukowicz@jozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jozefow.bip.eur.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa jezdni w pasach drogowych w Józefowie (4 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74ff988d-87da-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002605/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowea ul. Laskowej
1.1.9 Przebudowa ul. Tetmajera
1.1.10 Przebudowa pasa drogowego ul. Leśnej (Piłsudskiego-3 Maja)
1.1.11 Przebudowa pasa drogowego ul. Wspólnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jozefow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.: 1) za pośrednictwem PLATFORMY ZAKUPOWEJ;2) przy użyciu poczty elektronicznej, o której mowa w części SWZ - „Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami” wyłącznie w sytuacjach awarii Platformy;2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Zakupowej wynosi 150 MB.https://jozefow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, zostały opisane na Platformie Zakupowej „Instrukcje”: https://jozefow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4. Wykonawca akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej określone w „Instrukcja użytkowników” https://jozefow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Zakupowej przestrzegać jej postanowień.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXVIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: POŚ.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Tetmajera w Józefowie w ramach zadania budżetowego pn.: „ Projekt i przebudowa ul. Tetmajera”- budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,- budowa pobocza z kruszywa,- budowa zjazdów indywidualnych do posesji,- budowa nawierzchni dojścia do furtki,- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,- wprowadzenie stałej organizacji ruchu- wycinka drzew – 2 sztuki, wycinka krzewów w obrębie działki przeznaczonej pod pas drogowy- przebudowa/regulacja wysokościowa urządzeń obcych np. studzienek teletechnicznych, kanalizacyjnych, zasuw gazowych i wodociągowych itp. pod nadzorem właścicieli powyższych urządzeń i należy dostosować je wysokościowo do niwelety wykonywanej nawierzchni. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia sieci uzbrojenia terenu;- regulacja bram i furtek jeżeli to będzie konieczne;- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza w tym w dokumentacji powykonawczej. Miasto Józefów uzyskało zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu przez Starostę Otwockiego na wykonanie robót z dnia 14.10.2020 r.Długość projektowanego odcinka ul. Tetmajera wynosi ok. 228,64 mb.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa jezdni oraz chodnika w drodze gminnej ulicy Leśnej w Józefowie w ramach zadania budżetowego pn.: „Przebudowa pasa drogowego ul. Leśnej (Piłsudskiego - 3-Maja)”- rozbiórka istniejących nawierzchni będących w złym stanie,- wykonanie koryta pod docelowe konstrukcje drogowe,- ustawienie nowych krawężników i obrzeży,- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni, chodnika, zjazdów i pobocza, progów oraz skrzyżowania o tarczy wyniesionej- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,- przebudowa/regulacja wysokościowa urządzeń obcych np. studzienek teletechnicznych, kanalizacyjnych, zasuw gazowych i wodociągowych itp. pod nadzorem właścicieli powyższych urządzeń i należy dostosować je wysokościowo do niwelety wykonywanej nawierzchni. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia sieci uzbrojenia terenu;- regulacja bram i furtek jeżeli to będzie konieczne;- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,- wprowadzenie stałej organizacji ruchu,- wykonanie pobocza chłonnego ( w formie drenaży francuskich, lokalizacja wg. Dokumentacji projektowej),- demontaż i ponowny montaż pętli detekcyjnej na skrzyżowaniu z ul. Piłsudskiego (ewentualna wymiana uszkodzonych urządzeń). Wykonanie pomiarów kontrolnych pętli detekcyjnej. UWAGA! Konieczność dochowania wszelkich procedur związanych z wprowadzeniem czasowej i stałej organizacji ruchu! Dokonanie zgłoszeń/powiadomień o rozpoczęciu robót organom administracji jak również zarządcom;- wycinka drzew – 2 szt.- uzgodnienie i przestawienie słupów teletechnicznych – około 9 szt. - tylko w miejscach gdzie jest to konieczne, tj. lokalizacja słupa koliduje z projektowaną konstrukcją drogi czy chodnika lub znajduje się zbyt blisko krawędzi jezdni. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia sieci. Wszelkie prace muszą się odbywać w uzgodnieniu z właścicielem i zarządcą sieci. - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza w tym w dokumentacji powykonawczej.Miasto Józefów uzyskało zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu przez Starostę Otwockiego na wykonanie robót z dnia 31.07.2020 r.Długość projektowanego odcinka ul. Leśnej (od ul. Piłsudskiego do ul. 3 Maja) wynosi ok. 595 mb.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Wspólnej w Józefowie w ramach zadania budżetowego p.: „ Przebudowa pasa drogowego ul. Wspólnej”.- budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,- budowa pobocza z kruszywa,- budowa zjazdów indywidualnych do posesji (dotyczy wszystkich zjazdów po stronie zachodniej jezdni; w przypadku, gdy nawierzchnia zjazdu wykonana jest przez właściciela posesji z materiałów wysokogatunkowych powyższe może nie mieć zastosowania); UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania właścicieli poszczególnych posesji o przystąpieniu do robót budowlanych oraz ustaleniu parametrów poszczególnych zjazdów dojść przy udziale inspektora nadzoru.- regulacja zjazdów indywidualnych do posesji (dotyczy zjazdów istniejących po stronie wschodniej jezdni)- budowa nowych (strona zachodnia jezdni) i regulacja istniejących (strona wschodnia) nawierzchni dojścia do furtki,- ewentualna regulacja chodnika wzdłuż ulicy Wspólnej oraz skrzyżowania z ulicą Powstańców Warszawy,- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,- przebudowa/regulacja wysokościowa urządzeń obcych np. studzienek teletechnicznych, kanalizacyjnych, zasuw gazowych i wodociągowych itp. pod nadzorem właścicieli powyższych urządzeń i należy dostosować je wysokościowo do niwelety wykonywanej nawierzchni. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia sieci uzbrojenia terenu;- regulacja bram i furtek, jeżeli to będzie konieczne;- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu,- wprowadzenie stałej organizacji ruchuMiasto Józefów uzyskało zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu przez Starostę Otwockiego na wykonanie robót z dnia 10.08.2020 r.Długość projektowanego odcinka ul. Wspólnej (od ul. Piłsudskiego do ul. 3 Maja) wynosi ok. 500 mb.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Laskowej w Józefowie w ramach zadania budżetowego: Projekt i przebudowa ul. Laskowej.Przedmiotem zamówienia Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Laskowej, w tym: - budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;- budowa zjazdów indywidualnych do posesji;- budowa nawierzchni dojścia do furtki;- budowa pobocza chłonnego;- odtworzenie trawników;- wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;- wprowadzenie stałej organizacji ruchu;- konieczność dochowania wszelkich procedur związanych z wprowadzeniem czasowej i stałej organizacji ruchu! Dokonanie zgłoszeń/powiadomień o rozpoczęciu robót organom administracji jak również zarządcom;- przebudowa/regulacja wysokościowa urządzeń obcych np. studzienek teletechnicznych, kanalizacyjnych, zasuw gazowych i wodociągowych itp. pod nadzorem właścicieli powyższych urządzeń i należy dostosować je wysokościowo do niwelety wykonywanej nawierzchni. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia sieci uzbrojenia terenu;- regulacja bram i furtek jeżeli to będzie konieczne;- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza w tym w dokumentacji powykonawczej. Miasto uzyskało zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót z dnia 31.07.2020 r. Starosty Otwockiego.Długość projektowanego odcinka ul. Laskowej wynosi ok. 363 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 58
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie jezdni o nawierzchni asfaltowej i każda o wartości brutto nie niższej niż: Część 1 - minimum 150 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy,Część 2 - minimum 500 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy,Część 3 - minimum 300 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy,Część 4 -minimum 300 000,00 zł brutto w ramach jednej umowyprzy czym w przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część wymagane jest, aby spełnił ww. warunek w zakresie najwyższym.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z nich posiadał wymagane doświadczenie dla danej części.2) dysponuje następującymi osobami:a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w nieograniczonym zakresie, b) ww. osoba w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Kierownika Budowy przy co najmniej 2 robotach budowlanych polegających na budowie/przebudowie jezdni o nawierzchni asfaltowej o długości minimum 200 mb.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót wykonanych stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wadium w wysokości:• Część 1 –3 000,00 zł• Część 2 – 14 000,00 zł• Część 3 – 7 000,00 zł• Część 4 – 8 000,00 zł2. Formy i sposób wniesienia wadium zgodnie z art. 97 ustawy Pzp. Przy wnoszeniu wadium w formie pieniężnej Zamawiający wymaga, aby zostało ono uznane na jego rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert, dlatego też wskazane jest dokonanie przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem.3. Numer rachunku bankowego: 69 8023 0009 2001 0000 0127 00036.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3Zakres zmian umowy zgodnie z § 19 PPU7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 23:59
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa UM Józefowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-13 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak