Przebudowa jezdni w pasach drogowych: Część 1 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa jezdni w pasach drogowych: Część 1 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Uśmiech Część 2 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Dębowej Część 3 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Sienkiewicza na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Kopernika
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJózefów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Józefów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-24
  • Numer ogłoszenia587921-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587921-N-2020 z dnia 2020-09-24 r.

Miasto Józefów: Przebudowa jezdni w pasach drogowych: Część 1 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Uśmiech Część 2 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Dębowej Część 3 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Sienkiewicza na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Kopernika
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów, krajowy numer identyfikacyjny 13268729000000, ul. ul. Kardynała Wyszyńskiego  1 , 05-420  Józefów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 790 000, e-mail m.fiedukowicz@jozefow.pl, faks 227 895 102.
Adres strony internetowej (URL): http://jozefow.bip.eur.pl/public/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://jozefow.bip.eur.pl/public/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferty w formie pisemnej należy składać osobiście, za pośrednictwem poczty lub posłańca
Adres:
Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta Józefowa 05-420 Józefów, ul. Kard. Wyszyńskiego 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa jezdni w pasach drogowych: Część 1 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Uśmiech Część 2 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Dębowej Część 3 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Sienkiewicza na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Kopernika
Numer referencyjny: POŚ.271.39.2020.MF
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa jezdni w pasach drogowych w Józefowie, w tym:• Część 1: Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Uśmiech w Józefowie • Część 2: Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Dębowej w Józefowie • Część 3: Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Sienkiewicza w Józefowie na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Kopernika1. Część 1: Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Uśmiech w Józefowie 1.1. Zakres zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa pasa drogowego drogi gminnej ulicy Uśmiech w Józefowie. Długość projektowanego odcinka wynosi ok. 139 m. W zakres zamówienia wchodzą nw. prace: • budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;• budowa zjazdów indywidualnych do posesji; • budowa nawierzchni dojść do furtek;• regulacja bram i furtek jeżeli to będzie konieczne;• aktualizacja i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;• aktualizacja i wprowadzenie stałej organizacji ruchu;• usunięcie kolizji ze słupem telekomunikacyjnym (projekt i wykonanie). Warunki techniczne przebudowy słupa w załączeniu do SIWZ.• przebudowa (regulacja wysokościowa) urządzeń obcych tj. studzienek teletechnicznych, kanalizacyjnych, zasuw gazowych, wodociągowych itp. Regulacja ma na celu dostosowanie urządzeń wysokościowo do niwelety wykonywanej nawierzchni. Prace należy wykonać pod nadzorem właścicieli powyższych urządzeń. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia sieci uzbrojenia terenu.• wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz zgłoszenie zakończenia prac i przystąpienia zamiaru do użytkowania. Miasto uzyskało zaświadczenie Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót z dnia 27.07.2020 r.2. Część 2: Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Dębowej w Józefowie 2.1. Zakres zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa pasa drogowego drogi gminnej ul. Dębowej w Józefowie. Długość odcinka wynosi ok. 216 m. W zakres zamówienia wchodzą nw. prace: • budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;• budowa zjazdów indywidualnych do posesji; • budowa nawierzchni dojść do furtek;• regulacja bram i furtek jeżeli to będzie konieczne;• wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;• wprowadzenie stałej organizacji ruchu;• wycinka drzew; Zamawiający dopuszcza zachowanie drzew znajdujących się poza jezdnią (w poboczu) pod warunkiem oznakowania ich tablicami U-9a i U-9b oraz dokonania stosownej aktualizacji stałej organizacji ruchu. • przebudowa (regulacja wysokościowa) urządzeń obcych tj. studzienek teletechnicznych, kanalizacyjnych, zasuw gazowych, wodociągowych itp. Regulacja ma na celu dostosowanie urządzeń wysokościowo do niwelety wykonywanej nawierzchni. Prace należy wykonać pod nadzorem właścicieli powyższych urządzeń. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia sieci uzbrojenia terenu.• wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz zgłoszenie zakończenia prac i przystąpienia zamiaru do użytkowania. Miasto uzyskało zaświadczenie Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót z dnia 02.09.2020 r.Miasto jest w trakcie uzyskiwania decyzji Starosty Otwockiego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew.Uwaga! Wykonawca jest zobowiązany do wykupu drzewa pochodzącego z wycinki zgodnie z Zarządzeniem Nr 147/2018 Burmistrza Miasta Józefowa z dnia 27 listopada 2018r. w sprawie zasad zbywania składników ruchomego mienia komunalnego stanowiącego własność gminy oraz Zarządzeniem Nr 13/2020 Burmistrza Miasta Józefowa z dnia 10.02.2020 r. zmieniające Zarządzenie Nr 147/2018 z dnia 27 listopada 2018 r. w sprawie zasad zbywania składników ruchomego mienia komunalnego stanowiącego własność gminy. Zarządzenia są dostępne w BIP Miasta Józefów. Część 3: Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Sienkiewicza w Józefowie na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Kopernika3.1. Zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pasa drogowego drogi gminnej ul. Sienkiewicza w Józefowie na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Kopernika. Długość odcinka wynosi ok. 718 m. W zakres zamówienia wchodzą nw. prace: • budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz progów zwalniających;• budowa zjazdów indywidualnych do posesji; • budowa nawierzchni dojść do furtek;• budowa chodnika (na odcinku od ul. Polnej do ul. Kopernika);• regulacja bram i furtek jeżeli to będzie konieczne;• aktualizacja i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;• wprowadzenie stałej organizacji ruchu;• przebudowa (regulacja wysokościowa) urządzeń obcych tj. studzienek teletechnicznych, kanalizacyjnych, zasuw gazowych, wodociągowych itp. Regulacja ma na celu dostosowanie urządzeń wysokościowo do niwelety wykonywanej nawierzchni. Prace należy wykonać pod nadzorem właścicieli powyższych urządzeń. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia sieci uzbrojenia terenu.• wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz zgłoszenie zakończenia prac i przystąpienia zamiaru do użytkowania. Miasto uzyskało zaświadczenie Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót z dnia 14.02.2018 r.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233252-0
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień o wartości nieprzekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego (dla każdej części).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli:(a) w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni asfaltobetonowej o długości co najmniej 100 mb.,(b) Wskaże do wykonania niniejszego zamówienia na stanowisku Kierownika Budowy osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
IX. Wymagania dotyczące wadium – dotyczy wyłącznie części 3. 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 80,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności istotna zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, w następujących sytuacjach:a) w przypadku wystąpienia przyczyny leżącej po stronie Zamawiającego, powodującej zwłokę w realizacji przedmiotu Umowy; b) w przypadku konieczności realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych w trybie art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP;c) w przypadku konieczności wykonania robót lub dostaw zamiennych zleconych przez Zamawiającego lub skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji;d) w przypadku wystąpienia siły wyższej;e) wstrzymania robót na skutek decyzji organów administracji publicznej, o ile wstrzymanie nie nastąpiło z winy Wykonawcy;f) zmiana terminu wykonania umowy spowodowana opóźnieniem zatwierdzenia stałej i czasowej organizacji ruchu lub w uzyskaniu innych zezwoleń bądź uzgodnień, jeżeli przyczyna opóźnienia nie będzie leżała po stronie Wykonawcy, przy czym o przedłużających się uzgodnieniach Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego na piśmie nie później niż 14 dni przed upływem terminu zakończenia robót;g) zmiana terminu wykonania robót, jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpią warunki atmosferyczne lub inne obiektywne powody uniemożliwiające prawidłowe, zgodne z technologią wykonanie robót; Zamawiający dopuszcza w takiej sytuacji przerwanie robót na czas trwania tych warunków lub powodów z jednoczesnym powiadomieniem Zamawiającego; Wykonawca może przerwać roboty po wykonaniu czynności zabezpieczających wykonane prace przed ewentualnymi szkodami ze strony warunków zewnętrznych oraz osób trzecich.4. W przypadku konieczności zmiany terminu zakończenia robót strony ustalą nowy, możliwie najkrótszy termin zakończenia robót objętych niniejszą Umową.5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:a) realizacji dodatkowych lub zamiennych dostaw (nie objętych pierwotnym zamówieniem), usług lub robót budowlanych nie przekraczających 50% wartości pierwotnej umowy, podstawą dokonania zmiany jest protokół konieczności oraz kosztorys zamienny sporządzony przez Wykonawcę, sprawdzony przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,b) zaniechania przez Zamawiającego wykonania części robót do wartości nieprzekraczającej 15 % pierwotnej umowy.6. Nie stanowi istotnych zmian umowy:a) zmiana ceny brutto wskazanej w umowie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,b) zmiany polegające na zmianie personelu oraz podwykonawców, których zasoby były wykazane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, jednak osoby wskazane do realizacji zamówienia oraz podwykonawcy muszą spełniać, co najmniej warunki brzegowe udziału w postępowaniu. W przypadku takiej zmiany Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymagane na potwierdzenie spełniania warunków przez osoby lub podmioty w treści odpowiadającej składanym wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokonanie zmiany możliwe jest po akceptacji przez Zamawiającego, przy czym do zmiany Podwykonawców stosuje się odpowiednio zapisy § 6 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Uśmiech
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa pasa drogowego drogi gminnej ulicy Uśmiech w Józefowie. Długość projektowanego odcinka wynosi ok. 139 m. W zakres zamówienia wchodzą nw. prace: • budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;• budowa zjazdów indywidualnych do posesji; • budowa nawierzchni dojść do furtek;• regulacja bram i furtek jeżeli to będzie konieczne;• aktualizacja i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;• aktualizacja i wprowadzenie stałej organizacji ruchu;• usunięcie kolizji ze słupem telekomunikacyjnym (projekt i wykonanie). Warunki techniczne przebudowy słupa w załączeniu do SIWZ.• przebudowa (regulacja wysokościowa) urządzeń obcych tj. studzienek teletechnicznych, kanalizacyjnych, zasuw gazowych, wodociągowych itp. Regulacja ma na celu dostosowanie urządzeń wysokościowo do niwelety wykonywanej nawierzchni. Prace należy wykonać pod nadzorem właścicieli powyższych urządzeń. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia sieci uzbrojenia terenu.• wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz zgłoszenie zakończenia prac i przystąpienia zamiaru do użytkowania. Miasto uzyskało zaświadczenie Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót z dnia 27.07.2020 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233252-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 80,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Dębowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest przebudowa pasa drogowego drogi gminnej ul. Dębowej w Józefowie. Długość odcinka wynosi ok. 216 m. W zakres zamówienia wchodzą nw. prace: • budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;• budowa zjazdów indywidualnych do posesji; • budowa nawierzchni dojść do furtek;• regulacja bram i furtek jeżeli to będzie konieczne;• wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;• wprowadzenie stałej organizacji ruchu;• wycinka drzew; Zamawiający dopuszcza zachowanie drzew znajdujących się poza jezdnią (w poboczu) pod warunkiem oznakowania ich tablicami U-9a i U-9b oraz dokonania stosownej aktualizacji stałej organizacji ruchu. • przebudowa (regulacja wysokościowa) urządzeń obcych tj. studzienek teletechnicznych, kanalizacyjnych, zasuw gazowych, wodociągowych itp. Regulacja ma na celu dostosowanie urządzeń wysokościowo do niwelety wykonywanej nawierzchni. Prace należy wykonać pod nadzorem właścicieli powyższych urządzeń. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia sieci uzbrojenia terenu.• wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz zgłoszenie zakończenia prac i przystąpienia zamiaru do użytkowania. Miasto uzyskało zaświadczenie Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót z dnia 02.09.2020 r.Miasto jest w trakcie uzyskiwania decyzji Starosty Otwockiego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew.Uwaga! Wykonawca jest zobowiązany do wykupu drzewa pochodzącego z wycinki zgodnie z Zarządzeniem Nr 147/2018 Burmistrza Miasta Józefowa z dnia 27 listopada 2018r. w sprawie zasad zbywania składników ruchomego mienia komunalnego stanowiącego własność gminy oraz Zarządzeniem Nr 13/2020 Burmistrza Miasta Józefowa z dnia 10.02.2020 r. zmieniające Zarządzenie Nr 147/2018 z dnia 27 listopada 2018 r. w sprawie zasad zbywania składników ruchomego mienia komunalnego stanowiącego własność gminy. Zarządzenia są dostępne w BIP Miasta Józefów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233252-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 80,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 – Przebudowa jezdni w drodze gminnej ulicy Sienkiewicza na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Kopernika
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pasa drogowego drogi gminnej ul. Sienkiewicza w Józefowie na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Kopernika. Długość odcinka wynosi ok. 718 m. W zakres zamówienia wchodzą nw. prace: • budowa nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz progów zwalniających;• budowa zjazdów indywidualnych do posesji; • budowa nawierzchni dojść do furtek;• budowa chodnika (na odcinku od ul. Polnej do ul. Kopernika);• regulacja bram i furtek jeżeli to będzie konieczne;• aktualizacja i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;• wprowadzenie stałej organizacji ruchu;• przebudowa (regulacja wysokościowa) urządzeń obcych tj. studzienek teletechnicznych, kanalizacyjnych, zasuw gazowych, wodociągowych itp. Regulacja ma na celu dostosowanie urządzeń wysokościowo do niwelety wykonywanej nawierzchni. Prace należy wykonać pod nadzorem właścicieli powyższych urządzeń. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia sieci uzbrojenia terenu.• wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz zgłoszenie zakończenia prac i przystąpienia zamiaru do użytkowania. Miasto uzyskało zaświadczenie Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót z dnia 14.02.2018 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233252-0, 45231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena ofertowa brutto 80,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI