PRZEBUDOWA IZBY PRZYJĘĆ w RAMACH WALKI z COVID’19

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA IZBY PRZYJĘĆ w RAMACH WALKI z COVID’19
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiętochłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-10-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-01
  • Numer ogłoszenia591399-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591399-N-2020 z dnia 2020-10-01 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Sp. z o. o.: PRZEBUDOWA IZBY PRZYJĘĆ w RAMACH WALKI z COVID’19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 31145085927000, ul. Chorzowska  38 , 41-605  Świętochłowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 453 338, , e-mail zamowieniapubliczne@zoz.net.pl, , faks 327 707 435.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zoz.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
budynek administracji-sekretariat Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o., ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA IZBY PRZYJĘĆ w RAMACH WALKI z COVID’19
Numer referencyjny: 28/ZA/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie podzielone jest na 3 części:„PRZEBUDOWA WEJŚCIA GŁÓWNEGO DO BUDYNKU ORAZ BUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”„PRZEBUDOWA PODJAZDU DLA KARETEK W TRYBIE ZAPROJEKTUJI WYBUDUJ”„PRZEBUDOWA BUDYNKU C W ZAKRESIE IZBY PRZYJĘĆ, POZ ORAZ PRORADNI SPEJJALISTYCZNYCH W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
71321000-4
71200000-0
71248000-8
45111000-8
44112000-8
45223800-4
45310000-3
45330000-9
45331000-6
45331210-1
45400000-1
24111500-0
45232460-4
45233200-1
71326000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy niniejszego postępowania
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy niniejszego postępowania
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty w zakresie: roboty ogólnobudowlane w obiektach użyteczności publicznej w systemie „zaprojektuj i wybuduj” o wartości minimum 400 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy lub jednej roboty ogólnobudowlanej w obiektach użyteczności publicznej o wartości minimum 300 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy oraz jednej usługi projektowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) o wartości minimum 100 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 2;1.2 w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji doty­czą­cej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumen­tów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. do oferty dołączyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru dołączonego do niniejszej specyfikacji jako załącznik nr 2,2. na wezwanie zamawiającego –wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, (dla usługi wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty/usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane/usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane/usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, a w przypadku usług jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
do oferty - dołączyć oświadczenie potwierdzające, że dokumentacja projektowa będzie obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a robota budowlana będzie wykonana zgodnie z przygotowaną dokumenta­cją projektową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, standardami BHP, za­sa­da­mi wiedzy technicznej, wskazówkami i zaleceniami inspektorów nadzoru oraz sztuką budowlaną. Oświadczenie to zawiera się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ.na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona): Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.Zamawiający nie wymaga przedłożenia do oferty dokumentów takich jak kosztorys ofertowy ze względu na sposób rozliczenia ryczałtowy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Nr pakietuNazwa pakietuKwota wadiumw złPakiet 1 PRZEBUDOWA WEJŚCIA GŁÓWNEGO DO BUDYNKU ORAZ BUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ1000Pakiet 2PRZEBUDOWA PODJAZDU DLA KARETEK W TRYBIE ZAPROJEKTUJI WYBUDUJ1500Pakiet 3PRZEBUDOWA BUDYNKU C W ZAKRESIE IZBY PRZYJĘĆ, POZ ORAZ PRORADNI SPEJJALISTYCZNYCH W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ 1000W przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety łączna wartość wadiów wynosi   3 500,00 zł.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub po­rę­cze­niach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczenio­wych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utwo­rzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w  ING Bank Śląski S.A. Nr: 56 1050 1243 1000 0090 3032 2300. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym zamawiającego (decydująca jest konkretna godzina uznania rachunku bankowego zamawiającego poprzez zaksięgowanie kwoty wadium przez bank zamawiającego). Wskazane jest umieszczenie w opisie przelewu informacji: „wadium przetargowe 28/ZA/20”.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadkach przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz umową i SIWZ, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.2. Zamawiający w przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania jakiegokolwiek protokołu przez Wykonawcę, jest uprawniony do jednostronnego sporządzenia protokołu, który będzie wiążący dla Stron umowy.3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy:1) wystąpi konieczność przeprowadzenia robót zamiennych,2) wystąpi konieczność zmiany organizacji placu budowy wynikająca z okoliczności nie leżą-cych po stronie Wykonawcy,3) jeżeli ich dotrzymanie okaże się niemożliwe z przyczyn obiektywnie niezależnych od Wykonawcy, innych niż wskazanych w pkt 1 i 2 powyżej.4) przesunięcie terminu możliwe jest po otrzymaniu pisemnego umotywowanego wniosku Wy-konawcy i nastąpi proporcjonalnie do okoliczności wskazanych w pkt 1 do 3 powyżej4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów realizacji umowy, które mogą ulec zmianie w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu będącego załącznikiem umowy o dofi-nanso¬wanie zawartej przez Zamawiającego z instytucją finansującą, odpowiednio do tej zmiany. 5. Dopuszczalna jest również zmiana materiałów, sposobu lub zakresu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn uzasadnionych technologicznie, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zmiana taka okaże się konieczna do należytego wykonania przedmio-tu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 PRZEBUDOWA WEJŚCIA GŁÓWNEGO DO BUDYNKU ORAZ BUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEBUDOWA WEJŚCIA GŁÓWNEGO DO BUDYNKU ORAZ BUDOWA PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJBUDYNEK ADMINISTRACJI – WEJŚCIE GŁÓWNE DO BUDYNKU 41- 605 Świętochłowice ul. Chorzowska 36-38 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej z STWiOR , przedmiarów robót , kosztorysów inwestorskich , uzyskanie decyzji administracyjnych „ jak pozwolenie na budowę” , „pozwolenie na użytkowanie ”, zapewnienie objęcia funkcji kierownika budowy, kierowników robót oraz roboty budowlane polegające na przebudowie wejścia głównego do budynku oraz budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy budynku administracyjnym szpitala w trybie „zaprojektuj i wybuduj” w Zespole Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Spółka z o.o., 41-605 Świętochłowice , ul.Chorzowska 36-38 Obszar podlegający przebudowie to wejście główne - schody zewnętrzne i część budynku administracyjnego szpitala , przyległe chodniki dla pieszych, powierzchnie biologicznie czynne przeznaczone pod budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Istniejące schody zewnętrzne wejścia głównego nie spełniają obowiązujących przepisów określonych w WT - Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami) Budynek, jako obiekt publiczny powinien być dostosowany dla osób niepełnosprawnych a obecnie nie spełnia tego wymogu.Przemieszczanie się jednym wejściem pacjentów i stałych pracowników administracji oraz kadry medycznej sprzyja rozprzestrzenianiu się COVID-19. Budynek posiada drugie wejście – boczne aktualnie nieczynne, które również nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych . Po realizacji niniejszego zamówienia wejście główne będzie służyć tylko pacjentom a podjazd wszystkim osobom niepełnosprawnym ,pracownicy administracyjnii kadra medyczna będzie korzystać z wejścia bocznego , które Zamawiający udostępni. Powyższe rozwiązania oraz zainstalowane już urządzenie do pomiaru temperatury z automatyczną kontrolą dostępu znacznie ograniczy rozprzestrzenianie się COVD-19.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71321000-4, 71200000-0, 71248000-8, 45111000-8, 45000000-7, 44112000-8, 45223800-4, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331210-1, 45400000-1, 24111500-0, 45232460-4, 45233200-1, 71326000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 PRZEBUDOWA PODJAZDU DLA KARETEK W TRYBIE ZAPROJEKTUJI WYBUDUJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEBUDOWA PODJAZDU DLA KARETEK W TRYBIE ZAPROJEKTUJI WYBUDUJPodjazd dla karetek – Wiata konstrukcji stalowej przy bud. C. 41- 605 Świętochłowice ul.Chorzowska 36-38 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej z STWiOR , przedmiarów robót , kosztorysów inwestorskich , uzyskanie decyzji administracyjnych „ jak pozwolenie na budowę” , „pozwolenie na użytkowanie ”, zapewnienie objęcia funkcji kierownika budowy, kierowników robót oraz roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego podjazdu dla karetek - wiata konstrukcji stalowej przy bud. C w trybie „zaprojektuj i wybuduj” w Zespole Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Spółka z o.o. , 41-605 Świętochłowice , ul.Chorzowska 36-38 Obiekt przeznaczony do przebudowy wiata konstrukcji stalowej nad podjazdem dla karetek, która znajduje się przy budynku C szpitala, gdzie znajduje się Izba Przyjęć i wejście główne do budynku dla wszystkich pacjentów , osób odwiedzających i personelu medycznego.Przedmiotowa wiata podjazdu dla karetek w aktualnym stanie nie chroni w pełni pacjentów i personelu w trakcie przenoszenia pacjenta do izby przyjęć, przed warunkami atmosferycznymi, pożarem oraz kontaktem z osobami postronnymi wchodzącymi do budynku , istnieje możliwość zarażenia się COVID-19.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71321000-4, 71200000-0, 71248000-8, 71248000-8, 45000000-7, 44112000-8, 45223800-4, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331210-1, 45400000-1, 24111500-0, 45232460-4, 45233200-1, 71326000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PRZEBUDOWA BUDYNKU C W ZAKRESIE IZBY PRZUJĘĆ, POZ ORAZ PORADNI SPECJALISTYCZNYCH W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej z STWiOR , przedmiarów robót , kosztorysów inwestorskich , uzyskanie decyzji administracyjnych „ jak pozwolenie na budowę” , „pozwolenie na użytkowanie ”, zapewnienie objęcia funkcji kierownika budowy, kierowników robót oraz roboty budowlane polegające na przebudowie izby przyjęć , poradni specjalistycznych , oddzielenia POZ oraz chodnika dla pieszych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” w Zespole Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach Spółka z o.o. , 41-605 Świętochłowice, ul.Chorzowska 36-38 Obszar podlegający przebudowie: niski parter budynku C , w którym znajduje się : Izba przyjęć, poradnie specjalistyczne i Poradnia medycyny rodzinnej POZ oraz przyległe chodniki dla pieszych. W/w budynki nie spełniają przepisów określonych w WT - Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami) oraz wytycznych związanych przeciwdziałaniu rozprzestrzenianiu się CIVD-19.Przemieszczanie się jednym wejściem pacjentów ,stałych pracowników oraz kadry medycznej sprzyja rozprzestrzenianiu się COVID-19. Po realizacji niniejszego zamówienia nastąpi rozdzielenie osób wchodzących do izby przyjęć POZ, poradni specjalistycznych i wyższych kondygnacji budynku C. Wprowadzone rozwiązania oraz zainstalowane urządzenie do pomiaru temperatury z automatyczną kontrolą dostępu znacznie ograniczy rozprzestrzenianie się COVD-19.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71321000-4, 71200000-0, 71248000-8, 45111000-8, 44112000-8, 45223800-4, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331210-1, 45400000-1, 24111500-0, 45232460-4, 45233200-1, 71326000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI